Китайська автокомпанія Great Wall Motors виявилася першою з Піднебесної, хто почав власне виробництво позашляховика.
У 2005 році ним став Грейт Вол Хувер, який до того ж став першою моделлю, що реалізується цією країною не тільки в країнах Азії, але і Європи.
Як і у всіх позашляховиках, творці Грейт Вол Хувера надали велике значення його підвіскі і рульового механізму.
Однією з основних деталей підвіски є шарова опора.
Це спеціальний вид з'єднань окремих елементів підвіски, що забезпечують поворот коліс з дотриманням правильної форми геометричної фігури.
Така опора, як правило, встановлюється на ричагах передньої підвіски, в даному автомобілі встановлені подвійні і поперечного типу.
Рульові наконечники – це одна з важливих деталей рульового механізму, що забезпечують його цілісність конструкції і керування рухом автомобіля.
Міняємо самостійно шарові опори і рульові наконечники автомобіля Great Wall Hover
У цій статті ми спробуємо розповісти про те, як можна самому виконати заміну шарових опор, а також рульових наконечників на автомобілі Грейт Вол Хувер.

- Отже, ми придбали нові оригінальні нижні шарові опори.

- А також дві такі ж верхні шарові опори.

- Шплінти до них в комплект поставки не входять.
- Крім того, закупили також і два конусних наконечника.

- Вони також поставляються без шплінтів.
- Для нормального та безпечного проведення подібного роду ремонту нам потрібно підняти передню частину автомобіля і встановити її на надійні підставки.
- Найкраще для цього підходять дерев'яні колодки чи бруси.
- Після цього знімаємо колеса передні і потім вибиваємо або витягуємо шплінти з верхніх і нижніх шарових, а також з рульових наконечників.

- Потім всі ці сполуки обробляємо аерозольним препаратом WD-40. Ну і тепер по черзі відкручуємо всі ці деталі, знімаємо їх і встановлюємо нові.
- Починаємо з верхньої шарової опори. Тому відкручуємо зверху три болта на ній.

- Тепер відкрутимо велику гайку знизу і ступицю опускаємо вниз.

- Саму опору виймаємо і ставимо нову.
- Але, перед цим варто перевірити наявність мастила в кульових опорах автомобіля Грейт Вол Хувер.

- Як виявилося, в кожній з шарових абсолютно різна змазка.
- Незважаючи на це, ми вирішили, знявши пильники, додати всім трохи нового мастила.

- Думаємо, що зайвою воно навряд чи буде.
- Точно так зробимо потім і в рульових наконечниках.
- Однак, зняти таким чином шарові опори у нас не вийшло. Для цього все ж потрібно знімати ступицю колеса.
- Тому спочатку беремо великий молоток або кувалду і вибиваємо верхню шарову опору, яка у нас вже відкручена.

- Точно так вчиняємо і з рульовим наконечником.

- Враховуючи те, що ми його будемо повністю міняти, то можна ударяти прямо по гайці.

- Після того, як наконечник вийшов зі свого посадкового місця, можемо приступати до зняття ступиці.

- Для цього спочатку відкручуємо кришку на ступиці.
- Щоб можна було відкрутити її болти, вставляємо між шпильками монтажку, впираємо її в підлогу і після цього по одному зриваємо гайки кришки.

- Після того, як зірвали всі болти, непогано використовувати для повного відкручування гайок шуруповерт.
- Слідом за тим, як відкрутили кришку, виймаємо стопорне кільце за допомогою викрутки і шила.

- Далі знімаємо шайбу ступиці.

- Потім відкручуємо і виймаємо чотири болта нижньої шарової опори, а також повністю відкручуємо верхню і обережно, стежачи за тим, щоб не порвати пильник, видавлюємо привід зі ступиці.
- В результаті знімаємо ступицю з напівосі разом з нижньою шаровою опорою Грейт Вол Хувер.

- Далі наживляємо на шарову гайку, піднімаємо край ступиці, щоб не пошкодити її пильник, і вибиваємо шарову опору.

- Після того, як вона вийде зі свого посадкового гнізда, відкручуємо гайку і знімаємо опору.
- Ну і тепер зачищаємо і протираємо всі посадочні місця шарових, після чого ставимо нові.
- Після цього нам залишилося зняти ще рульовий наконечник.

- Для цього послаблюємо гайку на тязі, яка утримує на ній наконечник.

- І після цього просто скручуємо наконечник з тяги.

- Знявши наконечник, беремо новий і накручуємо на його місце.

- Цілком можливо, що новий наконечник рукою не вдасться докрутити до кінця, тому можна допомогти собі ключем у такому випадку.

- В кінці ставимо наконечник строго вертикально і притримуючи його ключем, затискаємо утримуючу його гайку.
- Після закінчення такого виду ремонту не забудьте відвідати автосервіс для регулювання розвалу/сходження коліс.
- В результаті ми встановили верхні шарові опори автомобіля.

- А також рульові наконечники.

- І крім того, нижні шарові опори.

- При цьому гайки довелося скрізь ставити старі, оскільки нові дещо вужчі за розміром і в результаті шплінти виявляються набагато вище гайки.
- Точно так вийшло все і з іншого боку.

- Ну і на цьому все.
- Наш ремонт по заміні шарових опор і рульових наконечників на автомобілі Грейт Вол Хувер на цьому успішно закінчено.