Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Грейт Вол Хувер заміна шарових опор і наконечників рульових

Китайська автокомпанія Great Wall Motors виявилася першою з Піднебесної, хто почав власне виробництво позашляховика.

У 2005 році ним став Грейт Вол Хувер, який до того ж став першою моделлю, що реалізується цією країною не тільки в країнах Азії, але і Європи.

Як і у всіх позашляховиках, творці Грейт Вол Хувера надали велике значення його підвіскі і рульового механізму.

Однією з основних деталей підвіски є шарова опора.

Це спеціальний вид з'єднань окремих елементів підвіски, що забезпечують поворот коліс з дотриманням правильної форми геометричної фігури.

Така опора, як правило, встановлюється на ричагах передньої підвіски, в даному автомобілі встановлені подвійні і поперечного типу.

Рульові наконечники – це одна з важливих деталей рульового механізму, що забезпечують його цілісність конструкції і керування рухом автомобіля.

Міняємо самостійно шарові опори і рульові наконечники автомобіля Great Wall Hover

У цій статті ми спробуємо розповісти про те, як можна самому виконати заміну шарових опор, а також рульових наконечників на автомобілі Грейт Вол Хувер.

ак можна самому виконати заміну кульових опор, а також кермових наконечників на автомобілі Грейт Вол Ховер.

  • Отже, ми придбали нові оригінальні нижні шарові опори.

Отже, ми придбали нові оригінальні нижні кульові опори.

  • А також дві такі ж верхні шарові опори.

А також дві такі ж верхні кульові опори.

  • Шплінти до них в комплект поставки не входять.
  • Крім того, закупили також і два конусних наконечника.

Крім того, закупили також і два конусних наконечника.

  • Вони також поставляються без шплінтів.
  • Для нормального та безпечного проведення подібного роду ремонту нам потрібно підняти передню частину автомобіля і встановити її на надійні підставки.
  • Найкраще для цього підходять дерев'яні колодки чи бруси.
  • Після цього знімаємо колеса передні і потім вибиваємо або витягуємо шплінти з верхніх і нижніх шарових, а також з рульових наконечників.

вибиваємо або витягуємо шплінти з верхніх і нижніх кульових, а також з рульових наконечників.

  • Потім всі ці сполуки обробляємо аерозольним препаратом WD-40. Ну і тепер по черзі відкручуємо всі ці деталі, знімаємо їх і встановлюємо нові.
  • Починаємо з верхньої шарової опори. Тому відкручуємо зверху три болта на ній.

Тому відкручуємо зверху три болти на ній.

Тепер відкрутимо велику гайку знизу і маточину опускаємо вниз.

  • Саму опору виймаємо і ставимо нову.
  • Але, перед цим варто перевірити наявність мастила в кульових опорах автомобіля Грейт Вол Хувер.

перед цим варто перевірити наявність мастила в кульових опорах

  • Як виявилося, в кожній з шарових абсолютно різна змазка.
  • Незважаючи на це, ми вирішили, знявши пильники, додати всім трохи нового мастила.

ми вирішили, знявши пильовики, додати на все трохи нової мастила.

  • Думаємо, що зайвою воно навряд чи буде.
  • Точно так зробимо потім і в рульових наконечниках.
  • Однак, зняти таким чином шарові опори у нас не вийшло. Для цього все ж потрібно знімати ступицю колеса.
  • Тому спочатку беремо великий молоток або кувалду і вибиваємо верхню шарову опору, яка у нас вже відкручена.

беремо великий молоток або кувалду і вибиваємо верхню кульову опору

  • Точно так вчиняємо і з рульовим наконечником.

Точно так чинимо і з рульовим наконечником.

  • Враховуючи те, що ми його будемо повністю міняти, то можна ударяти прямо по гайці.

то можна ыдаряти прямо по гайці.

  • Після того, як наконечник вийшов зі свого посадкового місця, можемо приступати до зняття ступиці.

наконечник вийшов зі свого посадкового місця

  • Для цього спочатку відкручуємо кришку на ступиці.
  • Щоб можна було відкрутити її болти, вставляємо між шпильками монтажку, впираємо її в підлогу і після цього по одному зриваємо гайки кришки.

 після цього по одному зриваємо гайки кришки.

  • Після того, як зірвали всі болти, непогано використовувати для повного відкручування гайок шуруповерт.
  • Слідом за тим, як відкрутили кришку, виймаємо стопорне кільце за допомогою викрутки і шила.

виймаємо стопорне кільце за допомогою викрутки і шила.

  • Далі знімаємо шайбу ступиці.

Далі знімаємо шайбу маточини.

  • Потім відкручуємо і виймаємо чотири болта нижньої шарової опори, а також повністю відкручуємо верхню і обережно, стежачи за тим, щоб не порвати пильник, видавлюємо привід зі ступиці.
  • В результаті знімаємо ступицю з напівосі разом з нижньою шаровою опорою Грейт Вол Хувер.

знімаємо маточину з валу разом з нижньої кульової опорою

  • Далі наживляємо на шарову гайку, піднімаємо край ступиці, щоб не пошкодити її пильник, і вибиваємо шарову опору.

вибиваємо кульову опору.

  • Після того, як вона вийде зі свого посадкового гнізда, відкручуємо гайку і знімаємо опору.
  • Ну і тепер зачищаємо і протираємо всі посадочні місця шарових, після чого ставимо нові.
  • Після цього нам залишилося зняти ще рульовий наконечник.

нам залишилося зняти ще рульовий наконечник.

  • Для цього послаблюємо гайку на тязі, яка утримує на ній наконечник.

послаблюємо гайку на тязі, яка утримує на ній наконечник.

  • І після цього просто скручуємо наконечник з тяги.

І після цього просто скручуємо наконечник тяги.

  • Знявши наконечник, беремо новий і накручуємо на його місце.

Знявши наконечник, беремо новий і накручуємо на його місце.

  • Цілком можливо, що новий наконечник рукою не вдасться докрутити до кінця, тому можна допомогти собі ключем у такому випадку.

тому можна допомогти собі ключем в такому випадку.

  • В кінці ставимо наконечник строго вертикально і притримуючи його ключем, затискаємо утримуючу його гайку.
  • Після закінчення такого виду ремонту не забудьте відвідати автосервіс для регулювання розвалу/сходження коліс.
  • В результаті ми встановили верхні шарові опори автомобіля.

в результаті ми встановили верхні шарові опори автомобіля.

  • А також рульові наконечники.

А також кермові наконечники.

  • І крім того, нижні шарові опори.

І крім того, нижні кульові опори.

  • При цьому гайки довелося скрізь ставити старі, оскільки нові дещо вужчі за розміром і в результаті шплінти виявляються набагато вище гайки.
  • Точно так вийшло все і з іншого боку.

Точно так вийшло все і з іншого боку.

  • Ну і на цьому все.
  • Наш ремонт по заміні шарових опор і рульових наконечників на автомобілі Грейт Вол Хувер на цьому успішно закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Грейт Вол Хувер заміна шарових опор і наконечників рульових"

Відгуки: 0




Шарова опора для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Ричаг для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Наконечник рульовий для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Болти для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Гайка для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Ступиця для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Пильники для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Кришка для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Шпилька для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Шайба для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

.