Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Вихлопна система Грейт Вол Хувер. Міняємо гофру і банку глушника

Двигун внутрішнього згоряння автомобіля китайського виробництва Грейт Вол Хувер влаштований таким чином, що в процесі згоряння палива в ньому накопичуються вихлопні гази.

Ясна річ, що їх там не може накопичуватися нескінченна кількість, тому виникає проблема їх відводу. Однак, мало просто вивести відпрацьовані гази.

Потрібно ще їх максимально убезпечити для навколишнього середовища, тобто зробити менш токсичними або розщепити на складові.

Займання палива в циліндрі двигуна супроводжується вибухом, від якого чутно досить сильний і неприємний звук.

А тому, одночасно з відводом відпрацьованих газів, виникає необхідність і в зменшенні неприємних звуків чи ударів від вибуху палива в циліндрах двигуна.

Всі ці проблеми разом дозволяє вирішувати спеціальна вихлопна система автомобіля.

До її складу входить випускний колектор, каталізатор або каталітичний конвертер і, нарешті, глушник. З'єднуються вони між собою за допомогою труб, і вся ця система підводиться до двигуна і підвішується на днище автомобіля.

Міняємо самостійно гофру і задню банку глушника Great Wall Hover

Пропонована стаття присвячена тому, як можна замінити гофру, а також задню банку глушника автомобіля Грейт Вол Хувер.

як можна замінити гофру, а також задню банку глушника

  • Отже, ми вирішили замінити гофру глушника, оскільки вона втратила свою герметичність.

замінити гофру глушника, оскільки вона втратила свою герметичність.

  • Крім того, було прийнято рішення замінити також і задню банку цього вихлопного пристрою.

було прийнято рішення замінити також і задню банку

  • Перш, ніж приступити до виконання такого роду робіт, необхідно знеструмити автомобіль шляхом відключення акумуляторної батареї.

необхідно знеструмити автомобіль шляхом відключення акумуляторної батареї.

  • Після цього, під днищем автомобіля, за переднім верхнім каталізатором розрізаємо його вихлопну систему.

 за переднім верхнім каталізатором розрізаємо його вихлопну систему.

  • В задній частині цієї системи вирізають банку разом з її сполучної трубою.

В задній частині цієї системи вирізають банку разом з її сполучної трубою.

  • Як виявилося, у верхній площині задня банку має наскрізну дірку.

Як виявилося, у верхній площині задня банку має наскрізну дірку.

  • Тепер зі сполучної труби зрізаємо гофру, а також невелику ділянку труби разом з фланцем автомобіля Грейт Вол Хувер.

 з сполучної труби зрізаємо гофру, а також невелику ділянку труби разом з фланцем

  • Все це нам належить замінити.
  • А тому, на трубогибі, це ідеальний варіант, виготовляємо необхідну ділянку труби.

виготовляємо необхідну ділянку труби

  • Далі цю трубу будемо з'єднувати з новою тришаровою гофрою Interlock.

 цю трубу будемо з'єднувати з новою тришаровою гофрою Interlock.

  • А через неї з'єднуємо з переднім верхнім каталізатором.
  • При цьому, саму гофру з'єднують з трубою за допомогою електрозварювання.

При цьому, саму гофру з'єднують з трубою за допомогою електрозварювання.

  • Після цього виготовляємо ще одну ділянку труби і приварююємо його з іншого боку нової гофри.

виготовляємо ще одну ділянку труби і приварюємо його

  • Тепер всю цю конструкцію встановлюємо у вихлопну систему замість нами вирізаної.

Тепер всю цю конструкцію встановлюємо у вихлопну систему

  • І там же на місці закріплюємо на вихлопній системі, прихопивши зварюванням.
  • А після цього, знімаємо всю конструкцію глушника і на землі вже грунтовно проварюємо всі з'єднання труб.

знімаємо всю конструкцію глушника і на землі вже грунтовно проварюємо

  • Після цього, готову конструкцію знову встановлюємо на своє місце і за допомогою зварювання з'єднуємо її з переднім верхнім каталізатором.

готову конструкцію знову встановлюємо на своє місце

  • На задню частину її встановлюємо нову банку глушника і також за допомогою зварювання закріплюємо її, виводячи за межі кузова автомобіля її трубу.

На задню частину її встановлюємо нову банку глушника

  • А тим часом на трубогибному верстаті знову виготовляємо один фрагмент труби.

на трубогибном верстаті знову виготовляємо один фрагмент труби.

  • З його допомогою ми потім з'єднуємо задню банку глушника з середньою частиною вихлопної системи автомобіля.
  • Місця з'єднання при цьому добре проварюють електрозварюванням.

з'єднуємо задню банку глушника з середньою частиною вихлопної системи

  • З арматури виготовляємо скобу амортизуючого підвісу.

З арматури виготовляємо скобу амортизуючого підвісу.

  • Після цього приварюємо її до задньої банки глушника Грейт Вол Хувер.

після цього приварюємо її до задньої банці глушника Грейт Вол Ховер.

  • На завершення всі місця зварювання фарбуються термостійкою фарбою.

у завершення всі місця зварювання фарбуються термостійкою фарбою.

Також такою фарбою обробляють нову гофру, задню банку глушника і нові з'єднувальні труби.

такою фарбою обробляють нову гофру, задню банку глушника

  • І на цьому ремонт по замінені гофри і задньої банки глушника автомобіля Грейт Вол Хувер успішно закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Вихлопна система Грейт Вол Хувер. Міняємо гофру і банку глушника"

Відгуки: 0




Циліндр для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Колектор для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Глушник для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Гофра для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Скоба для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

.