Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна антифризу Деу Сенс, заливаємо антифриз HighWay

В процесі роботи двигун внутрішнього згоряння автомобіля Деу Сенс сильно нагрівається і тому має потребу в постійному охолоджені.

Якщо цього не робити, то дуже скоро агрегат може перегрітися і відбудеться заклинювання роботи його вузлів.

Щоб цього не сталося, придумана система охолодження, в якій охолодження працюючого двигуна здійснюється за рахунок постійної примусової циркуляції рідини по трубах і охолоджуючій сорочці двигуна.

В якості рідини для охолодження використовують антифриз.

Це охолоджуюча універсальна суміш, яка не замерзає при низьких температурах повітря.

Найчастіше для охолодження використовують суміш води з етиленгліколем, гліцерином або пропіленгліколем.

Буває також і суміш води з одноатомними спиртами. Загальною назвою для цих сумішей є антифриз.

В залежності від речовини, яка застосовується для приготування суміші, а також додається в антифриз в якості барвника, отримуємо синій, зелений або рожевий її колір.

Міняємо самі антифриз в автомобілі Daewoo Sens

У нашій статті ми спробуємо розповісти про те, як можна самому в гаражі замінити антифриз в систему охолодження автомобіля Деу Сенс.

як можна самому в гаражі замінити антифриз в систему охолодження

  • Так вийшло, що автомобіль має відносно невеликий пробіг і охолоджуюча рідина в системі охолодження його двигуна ще заводська.
  • Але, колір її вже не вселяє довіри і тому ми вирішили такий антифриз краще замінити.
  • Для цього придбали концентрат марки HighWay і дистильовану воду, з яких будемо робити охолоджуючу суміш в обсязі приблизно 8 літрів.
  • Цілком зрозуміло, що можна заїхати на автосервіс, де фахівці замінять нам охолоджуючу рідину без особливих проблем.
  • Але, за це потрібно заплатити чималі гроші.
  • В той же час такий вид ремонту не представляє особливих труднощів і не вимагає великих знань.
  • Саме тому ми вирішили зробити це самостійно.
  • Отже, для початку нам потрібно злити з системи наявну охолоджуючу рідину.
  • Всім добре відомо, що для цього в блоці циліндрів двигуна є зливна пробка, а в радіаторі – краник зливний або пробка, але пластмасова.
  • Але у нас так вийшло, що зливну пробку на блоці відкрутити не вдається.
  • А тому вирішили спробувати злити всю рідину саме через краник в радіаторі.
  • Щоб не вимазати весь двигун і його захист, ми під краник встановили пластикову пляшку, зробивши виріз в ній для крана.

під краник встановили пластикову пляшку

  • А внизу, під автомобілем, встановили для рідини спеціальну ємність.

, під автомобілем, встановили для рідини спеціальну ємність.

  • В неї через пляшку буде стікати весь антифриз.
  • Швидкість зливу рідини будемо регулювати за рахунок зміни тиску в системі шляхом відкручування пробки з заливної горловини розширювального бачка Деу Сенс.

Швидкість зливу рідини будемо регулювати за рахунок зміни тиску

  • Після того, як весь антифриз вдалося злити з системи, в розширювальний бачок наливаємо чистої води.

в розширювальний бачок наливаємо чистої води.

  • Краще, звичайно, дистильовану воду заливати, але можна і звичайну.
  • З її допомогою ми промиємо систему після антифризу, що відпрацював свій термін.
  • Заливаємо воду в розширювальний бачок і спостерігаємо за тим, якої якості вода витікає з радіатора.

спостерігаємо за тим, якої якості вода випливає з радіатора

  • Якщо вона біжить брудна, то доливаємо в розширювальний бачок ще чистої води.
  • Треба сказати, що нам все ж вдалося відкрутити пробку на блоці і через неї злити весь антифриз з двигуна.
  • Після цього залили через розширювальний бачок чисту воду і запустили двигун для того, щоб змусити воду циркулювати по всій системі і таким чином промити її від бруду і накипу.
  • При цьому зливну пробку на час закрутимо на місце. Також закриємо і краник на радіаторі.
  • Як виявилося, антифриз, що відпрацював свій термін, не був буквально желейного стану, а цілком нормальним рідким, хоча і вже досить бруднуватим.
  • Тому заміна його вважаємо цілком виправдана.
  • Також варто дочекатися моменту, коли двигун нагріється до робочої температури і відкриється термостат.
  • При цьому вода піде по великому колу охолоджуючої сорочки двигуна і повністю промиє всю систему охолодження.
  • Після цього, вимикаємо двигун і обережно відкручуємо зливну пробку на блоці.
  • Справа в тому, що в двигуні вода має високу температуру і при цьому можна обпектися.
  • Також, з особливою обережністю відкриваємо і зливний кран на радіаторі.

з особливою обережністю відкриваємо і зливний краник на радіаторі

  • А для того, щоб прискорити процес витікання води з системи, відкручуємо також і кришку заливної горловини розширювального бачка.

відкручуємо також і кришку заливної горловини розширювального бачка

  • І тут же ми за кольором і станом води можемо судити чи достатньо промилась система охолодження двигуна.
  • Якщо вода стікає ще бруднувата, то можна повторити всю процедуру промивки.
  • А якщо вода витікає чиста, то значить система промилася вже в достатній мірі.
  • Для того, щоб грунтовно промити систему охолодження, варто ще й гарненько промити сам розширювальний бочок.
  • Для цього його краще зняти.
  • Тому від'єднуємо всі патрубки, що підходять до нього і відкручуємо дві гайки на болтах на 10 його кріплення.

відкручуємо дві гайки на болтах на 10 його кріплення.

  • І ретельно вимиваємо і вичищаємо бачок від бруду і нальоту.
  • Якщо він не піддається очищенню, то краще придбати новий.
  • Після цього встановлюємо розширювальний бачок Деу Сенс на своє місце і приєднуємо всі патрубки, що йдуть до нього.
  • За цей час вся вода з блоку скла, тому можемо закручувати грунтовно зливну пробку на блоці і зливний кран на радіаторі.
  • І тепер приступаємо до процедури заливки нової рідини в систему.
  • Заливаємо спочатку концентрат в розширювальний бачок, а після цього дистильовану воду.

Заливаємо спочатку концентрат в розширювальний бачок

  • Доводимо все до обсягу, як вже говорилося, приблизно до 8 літрів.
  • Після цього запускаємо двигун і даємо йому пропрацювати. При цьому спостерігаємо за рівнем рідини в розширювальному бачку.
  • Справа в тому, що при роботі двигуна з системи піде зайве повітря, рідина заповнить всю систему і цілком можливо, що доведеться доливати трохи до рівня в розширювальному бачку.
  • Крім того, дивимося, щоб на зливних пробках не було ніде протікання рідини.

дивимося, щоб на зливних пробках не було ніде протікання рідини.

  • До речі про пробки. Зливну пробку на блоці потрібно закручувати грунтовно, але, при цьому з почуттям, щоб не зірвати різьбу.
  • Оскільки потім буде вельми проблематично нарізати нову різьбу, особливо якщо треба буде це робити в блоці.
  • Теж саме стосується і зливної пробки або краника на радіаторі.
  • Справа в тому, що вона пластмасова і її теж дуже легко зіпсувати. 
  • У тому випадку, якщо протікань рідини ніде немає і рівень її в розширювальному бачку нормальний, то можна вважати, що заміна охолоджуючої рідини в автомобілі Деу Сенс нами успішно виконана.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна антифризу Деу Сенс, заливаємо антифриз HighWay"

Відгуки: 1


Виталий

Молодец! Антифпиз я у себя на сенсе меняю каждые 3 года, жыдкость после также темная




Блок циліндрів для ремонту Деу Сенс :

Пробка для ремонту Деу Сенс :

Радіатор для ремонту Деу Сенс :

Бачок для ремонту Деу Сенс :

Термостат для ремонту Деу Сенс :

Патрубки для ремонту Деу Сенс :

Гайка для ремонту Деу Сенс :

Болти для ремонту Деу Сенс :

Кріплення для ремонту Деу Сенс :

.