Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Як поміняти радіатор пічки на Деу Сенс

Автомобіль Деу Сенс, мабуть, несподівано для самих виробників став воістину народним на Україні.

Не останню роль в цьому зіграв його незвичайний зовнішній вигляд, який не має аналогів і в той же час сильно нагадує європейські сучасні моделі. Крім того, двигун автомобіля.

Він вийшов невеликий за розміром і під капотом поруч з ним виявилося досить багато вільного місця.

З одного боку, це добре, оскільки є прекрасний доступ практично до всіх деталей і вузлів, що дуже вигідно при проведенні ремонту.

Для забезпечення комфортного перебування в салоні автомобіля Деу Сенс в холодну пору року, а також для безпеки руху передбачена система обігріву.

Одним з основних елементів цієї системи є радіатор пічки.

Він призначений для передачі всього тепла, що надходить від двигуна, в салон автомобіля.

Чистий, не забитий шлаками радіатор – гарантія ефективної роботи печі автомобіля.

Міняємо самостійно радіатор пічки автомобіля Daewoo Sens

Пропонована нами стаття присвячена тому, як можна самому замінити радіатор пічки, що вийшов з ладу на Деу Сенс.

як можна самому замінити радіатор пічки, що вийшов з ладу

  • Заміна радіатора пічки на автомобілі Деу Сенс практично нічим не відрізняється від заміни такого ж пристрою на Деу Ланос.
  • Єдина різниця полягає тільки в тому, що там ще передбачений в будові автомобіля кондиціонер, якого в нашому випадку немає.
  • Отже, насамперед перед початком такого ремонту знімаємо клему з акумулятора, щоб знеструмити ланцюг.

перед початком такого ремонту знімаємо клему з акумулятора

Для цього знімаємо ущільнювач вгорі дверей.

  • Після цього злегка підчіплюємо викруткою і знімаємо пластмасові накладки на стійках.

знімаємо пластмасові накладки на стійках.

  • Вони тримаються на засувках.
  • Далі нам потрібно зняти кермо. Але ми його не будемо розбирати, а знімемо всю рульову колонку в зборі.
  • Для цього повертаємо рульове колесо в одну сторону на 90 градусів і під ним відкручуємо один саморіз.

рульове колесо в одну сторону на 90 градусів і під ним відкручуємо один саморіз.

  • Потім точно так повертаємо в інший бік і викручуємо там інший саморіз.
  • Після цього відкручуємо ще три саморіза внизу під кермом.

Після цього відкручуємо ще три самореза внизу під кермом.

  • І потім знімаємо цю кришку, а за нею зніметься і панель, що встановлена вище.
  • І вже далі відкручуємо ще чотири саморіза, на яких тримається панель, що встановлена в самому низу, буквально над педалями Деу Сенс.

відкручуємо ще чотири саморіза, на яких тримається панель,

  • Після її демонтажу ми отримаємо доступ до рульової колонки.
  • І тепер натискаємо на внутрішню сторону кришок, що встановлені з торців торпеди.

І тепер натискаємо на внутрішню сторону кришок,

  • А з зовнішнього боку піддягаємо їх пальцем руки і знімаємо з одного і іншого боку шляхом вивертання.
  • Вони кріпляться на засувках.

Вони кріпляться на засувках.

  • Далі нам потрібно буде відкрутити по три болти на 12, що утримують торпеду на кінцях.

Далі нам потрібно буде відкрутити по три болти на 12,

  • Для того, щоб нам було зручніше працювати, знімаємо також і панель, що встановлена нижче торпеди на стійці.
  • Вона має кріплення під покриттям підлоги автомобіля.

знімаємо також і панель, що встановлена нижче торпеди на стійці.

  • Відкрутивши там гайку, витягуєм її акуратно на себе.

Відкрутивши там гайку, вытягивав її акуратно на себе.

  • А далі нам належить відкрутити центральну консоль.
  • Вона кріпиться одним саморізом попереду з боку, другим таким же, але, з іншого боку.
  • Ще один гвинт зверху по центру в поглибленні для дрібниць.
  • Ну і не забувайте ще один саморіз з іншого кінця консолі, майже під сидінням водія.

 не забувайте ще один саморіз з іншого кінця

  • Точно в такому ж місці знаходиться ще один саморіз, з протилежного боку.
  • Потім піднімаємо ричаг ручного гальма, знімаємо захисний кожух куліси КПП і там всередині поворотом прапорця відстібуєм засувку і просто виймаємо її.

 відстібуєм засувку і просто виймаємо її.

  • Це дозволить нам вийняти кулісу і прибрати її для зручності подальшої роботи.
  • Далі відкручуємо два саморіза під бардачком.

Далі відкручуємо два саморіза під бардачком.

  • Після чого виймаємо його з торпеди.
  • Також зліва від панелі приладів, вгорі відкручуємо один болт на 8.

Також зліва від панелі приладів, вгорі відкручуємо один болт на 8.

  • І точно такий же є і з протилежного боку торпеди.
  • Після цього піддіваємо рамку, що встановлена навколо магнітоли і теж її знімаємо з засувок.

 піддягаємо рамку, що встановлена навколо магнітоли і теж її знімаємо

  • І тепер, раніше ми забули, потрібно відкрутити ще один саморіз, що розташований по середині центральної консолі.

, раніше ми забули, потрібно відкрутити ще один саморіз,

  • Це дасть можливість зняти частину центральної консолі, на якій була встановлена куліса КПП автомобіля Деу Сенс.
  • При цьому, роз'єднайте один роз'єм під консоллю, щоб не порвати проводи.
  • Далі, від'єднуємо жабу під лівим краєм торпеди, провернувши її на пів оберта проти годинникової стрілки.

Далі, від'єднуємо жабу під лівим краєм торпеди,

  • А також, поряд з нею виводимо з зачеплення тросик, від'єднуємо його від кріплення, що утримує його на корпусі торпеди і просто відводимо його в бік, де і закріплюємо.

виводимо з зачеплення тросик, від'єднуємо його від кріплення, що утримує його на корпусі

  • Далі на рульовій колонці від'єднуємо замок запалювання, оскільки ми її будемо знімати.

Далі на рульовій колонці від'єднуємо замок запалювання,

  • Там потрібно натиснути на червоний прапорець його засувки і вивести корпус замка із зачеплення.
  • Тут же поруч потрібно роз'єднати один роз'єм.
  • Після цього, натиснувши на дві засувки виймаємо ричаг зліва на рульовій колонці.

 виймаємо ричаг зліва на рульовій колонці.

  • Він виймається разом з перемикачем.
  • На ньому натискаємо по центру вгорі прапорець і від'єднуємо ричаг від проводів.

На ньому натискаємо по центру вгорі прапорець і від'єднуємо важіль від проводів.

  • Це, щоб він нам не заважав.
  • Точно так чинимо і з ричагом, що розташований праворуч на рульовій колонці.
  • І далі за ним роз'єднуємо дріт з мідним наконечником, який йде від сигналу.

І далі за ним роз'єднуємо дріт з мідним наконечником,

  • Наконечник його встановлено в таку ж трубку з пружинкою.
  • Тепер, на рульовій колонці відстіюаємо пластмасове кріплення, типу собачок, електричних проводів.

отстегиваем пластмасове кріплення, типу собачок, електричних проводів.

  • Відводимо їх убік, щоб не заважали знімати рульову колонку.
  • По лівій стійці нижче консолі теж потрібно відігнути вусики кріплення троса і видавити його з зачеплення.

По лівій стійці нижче консолі теж потрібно відігнути вусики кріплення троса

  • Точно таке ж кріплення пластмасове є тут же, але ще нижче.

Точно таке ж кріплення пластмасове є тут же, але ще нижче.

  • Його теж потрібно видавити, щоб потім це не заважало нам виводити панель в сторону на Деу Сенс.
  • Також потрібно буде відкрутити два саморіза на 8, що утримують тросик на кнопці відкривання капота автомобіля.

відкрутити два самореза на 8, що утримують тросик на кнопці відкривання капота

  • Після цього сама кнопка через вікно вилізе всередину торпеди.
  • З внутрішнього боку водійського сидіння відкручуємо дві гайки і два болта на 12, після чого знімаємо два кронштейна.

З внутрішнього боку водійського сидіння відкручуємо дві гайки і два болта на 12

  • При цьому на внутрішньому кронштейні ще приєднані два нульових дроти електроланцюга запалювання.
  • Іншими словами – це маса.
  • Тому їх потрібно від'єднати, а при встановленні в обов'язковому порядку під'єднати знову.

, а при встановленні в обов'язковому порядку під'єднати знову.

  • Далі, з правого боку торпеди, лівіше бардачка від'єднуємо трос регулювання подачі гарячого і холодного повітря в салон.

Далі, з правого боку торпеди, лівіше бардачка від'єднуємо трос

  • Для цього, як і раніше, піддягаємо засувку і витягуємо трос.
  • Крім того, за бардачком потрібно від'єднати трос, який регулює циркуляцію повітря з вулиці в салон.

бардачком нудно від'єднати трос, який регулює циркуляцію повітря

  • Трохи лівіше бардачка не забуваємо відкрутити ще один саморіз.

Трохи лівіше бардачка не забуваємо відкрутити ще один саморіз.

  • А також праворуч від бардачка також є ще всередині два саморіза, які варто відкрутити.
  • Їх добре видно з боку правої пасажирської двері автомобіля.

Їх добре видно з боку правої пасажирської двері автомобіля.

  • Тепер, біля бічної панелі, яку ми раніше вже зняли під торпедою, потрібно роз'єднати один роз'єм.
  • Це підключення вентилятора.
  • Для цього натискаємо на червоний прапорець, витягуємо його і потім на білу засувку, після чого виймаємо пластмасову частину.

натискаємо на червоний прапорець, витягуємо його і потім на білу засувку,

  • І тут же внизу, під килимом також роз'єднуємо ще одну фішку.

І тут же внизу, під килимом також роз'єднуємо ще одну фішку.

  • Ну і роз'єднуємо ще одну фішку під бічною панеллю тут же.

Ну і роз'єднуємо ще одну фішку під бічною панеллю тут же.

  • Це «мізки» автомобіля Деу Сенс.
  • Після цього відкручуємо ще саморізи біля самої магнітоли з одного і з іншого боку.

 відкручуємо ще саморізи біля самої магнітоли з одного і з іншого боку.

  • Після цього можна буде зняти магнітолу.
  • Тепер за магнітолою потрібно знайти три саморІза і відкрутити їх.

за магнітолою потрібно знайти три саморІза і відкрутити їх.

  • А саморізи ці, що розташовані за цією магнітолою, з'єднують корпус торпеди з обігрівачем.
  • Після цього магнітолу, в принципі, можна вставити назад.
  • Наступними відкручуємо дві гайки кріплення рульової колонки.

Наступними відкручуємо дві гайки кріплення рульової колонки.

  • Вони розташовані по обидві сторони колонки в середній її частині.
  • І точно такі ж дві гайки потрібно відкрутити і внизу колонки.

І точно такі ж дві гайки потрібно відкрутити і внизу колонки.

  • А далі викручуємо болт, який утримує кермо на муфті рульового механізму.

 викручуємо болт, який утримує кермо на муфті рульового механізму.

  • Перед цим не забудьте відкрутити ще одну гайку, утримуючу рульову колонку.

Перед цим не забудьте відкрутити ще одну гайку,

  • Вона розташована прямо над рульовою колонкою.
  • Ну і після того, як все відкрутили, можемо акуратно виймати рульову колонку разом з рульовим колесом.

 можемо акуратно виймати рульову колонку разом з рульовим колесом.

  • Тепер перевіряємо відкручені три болти з кожного боку торпеди на її кінцях.

перевіряємо відкручені три болти з кожного боку торпеди на її кінцях.

  • А також не забуваємо ще про два маленьких, які розташовані по одному з кожного кінця вгорі над торпедою.

 не забуваємо ще про два маленьких, які розташовані по одному з кожного кінця

  • Якщо все відкручено, значить можна приступати до демонтажу торпеди в зборі.
  • Ні панель приладів, ні інші прилади і ручки ми більше не знімаємо.
  • Для того, щоб зручніше було зняти торпеду, потрібно спочатку спинку пасажирського сидіння покласти або прибрати подалі від самої торпеди.
  • Це потрібно для того, щоб вона нам не заважала, і щоб на неї можна було витягти торпеду, оскільки при демонтажі ми правий її край будемо виводити в салон і потім трохи по діагоналі так і покладемо на передні сидіння автомобіля Деу Сенс.

 по діагоналі так і покладемо на передні сидіння автомобіля

  • Як бачите, вся проводка при цьому залишилася на своєму місці, що важливо, а відключені лише деякі роз'єми, про яких ми згадували вище.
  • Всього виходить чотири роз'єми і один від замка запалювання.
  • Правда, можуть додатися проблеми з проводкою, якщо в ній хтось недбало виконував ремонтні роботи раніше або ж були підключені додаткові пристрої. Наприклад, сигналізація та ін
  • І тепер ми отримуємо повний доступ до системи вентиляції.

І тепер ми отримуємо повний доступ до системи вентиляції.

  • Ну і після цього вирушаємо до двигуна.
  • Під капотом автомобіля на передній стінці потрібно відкрутити два болта.

Під капотом автомобіля на передній стінці потрібно відкрутити два болта.

  • І один болт на 10 там же, тільки над паливним фільтром.

І один болт на 10 там же, тільки над паливним фільтром.

  • Також відкручуємо два патрубки, що виходять з печі і зливаємо наявну там охолоджуючу рідину.
  • Там же відкручуємо також ще два болтика.

Там же відкручуємо також ще два болтика.

  • І тепер всю вентиляційну систему просто витягуємо в зборі і переносимо на робочий стіл для подальшого розбирання.
  • Розбирання починаємо з верхньої кришки, що тримається на трьох болтах.

Розбирання починаємо з верхньої кришки, що тримається на трьох болтах.

  • Після цього відкручуємо всі болти зверху по периметру, а також відклеюємо утеплювач.
  • Не чіпаємо тільки праву частину пристрою.
  • Знімаємо кришку, яка розподіляє потік повітря вниз в область ніг.

Знімаємо кришку, яка розподіляє потік повітря вниз в область ніг.

  • Далі знімаємо ще одну кришку і добираємося до самого радіатора пічки.

Далі знімаємо ще одну кришку і добираємося до самого радіатора грубки.

  • Потрібно відзначити, що весь цей пристрій має складну конструкцію і розібрати, а тим більше зібрати, його потім прямо по місцю на автомашині практично неможливо.
  • У цьому разі або не вдасться закрутити всі болти на свої місця, або пошкодиться сам корпус пристрою, оскільки він весь пластмасовий.
  • Тому, потрібно знімати. А ті, хто стверджує, що можна все це зробити на місці - явно лукавлять.
  • У всій цій вентиляційній системі всі її частини повинні бути встановлені більш-менш щільно, щоб не допустити виходу повітря.
  • Отже, ми відкручуємо саморіз, який утримує радіатор пічки.

Отже, ми відкручуємо саморіз, який утримує радіатор грубки.

  • Також відкручуємо тут же і маленький саморіз.

Також відкручуємо тут же і маленький саморіз.

  • Він утримує корпус печі з радіатором.
  • Сам радіатор має ще одне кріплення, що утримує його біля пічки.

Сам радіатор має ще одне кріплення,

  • Тільки ми маємо намір від цього кріплення відмовлятися, оскільки воно часто ламається, і пічка падає вниз.
  • В результаті повітря з радіатора проходить повз пічку.
  • А щоб цього уникнути ми вирішили прикручувати радіатор до пічки саморізами по периметру.
  • Це буде міцніше і надійніше.
  • Дізнатися про те, що заднє кріплення радіатора зламалося і радіатор повис над пічкою можна по деренчанню або люфту патрубків радіатора під капотом.
  • Скобу, яку ми зняли з радіатора, після того, як відкрутити болт, краще всього проклеїти повстю повністю зсередини, подібно до того, як проклеєна його середина.
  • Справа в тому, що саме в цьому місці скоба і протирає патрубки радіатора.
  • В результаті починається протікання антифризу.

В результаті починається протікання антифризу.

  • Після того, як ми відкрутили кріплення радіатора, прибираємо його і потім знімаємо корпус рамки, на якій він встановлений.

прибираємо його і потім знімаємо корпус рамки, на якій він встановлений.

  • Очищаємо її від сміття і бруду, перевіряємо на наявність тріщин та інших пошкоджень.
  • Крім того, очищаємо від сміття і корпус пристрою.

Крім того, очищаємо від сміття і корпус пристрою.

  • Після цього просвердлюємо отвори в рамці, куди потім прикручуємо новий радіатор.
  • Разом з ним і будемо потім встановлювати рамку на своє місце.
  • Тепер, що стосується радіаторів пічки для Деу Сенс.
  • Ми придбали новий радіатор, виробництва фірми Profit і порівняли його зі старим аналоговим радіатором.

порівняли його зі старим аналоговим радіатором.

  • Перш за все, потрібно звернути увагу на його стільники. У нашому радіаторі вони дрібні і їх багато.

Перш за все, потрібно звернути увагу на його соти

  • Це говорить про те, що ви отримаєте в результаті велику тепловіддачу від нього.
  • Оскільки сот багато, і вони невеликого діаметру, значить охолоджуюча рідина буде по ним рухатися повільніше, ніж якби ці трубки були більшого розміру.
  • Тому намагайтеся не купувати такі радіатори, у яких великі стільники і кількість їх порівняно невелика.
  • Крім того, звертайте увагу на розмір деталі. Так новий радіатор має ширину 190 мм

Так новий радіатор має ширину 190 мм.

  • В той час, коли ширина аналогового складає цілих 200мм.

У той час, коли ширина аналогового складає цілих 200мм.

  • Це говорить про те, що при установці такого радіатора на рамку, з обох сторін його залишатимуться щілини розміром в 5мм кожна.
  • В результаті їх доведеться чимось конопатити, щоб не допустити проходу повітря повз радіатор.
  • Тому ми радимо уважно підходити завжди до вибору радіатора при купівлі їх у торгових точках або на ринку.
  • Встановивши новий радіатор на рамку, наші припущення підтвердилися і з обох сторін радіатора залишилися досить значні щілини.

з обох сторін радіатора залишилися досить значні щілини.

  • Крім того, з торців радіатора дуже добре видно, що він не прилягає щільно до рамки.

з торців радіатора дуже добре видно, що він прилягає не щільно

  • Тому нам доведеться і тут також використовувати утеплювач, щоб щільно закрити щілини, що утворилися.
  • Іншими словами, ми повинні домогтися того, щоб все повітря проходило тільки через радіатор, а не через щілини.
  • Тільки тоді він буде добре нагріватися і в салоні вашого автомобіля буде нормальний обігрів.
  • Для цього ми наклеїли утеплювача, де тільки можна було на радіаторі, щоб компенсувати всі зазори.

наклеїли ми утеплювача, де тільки можна було на радіаторі,

  • Отже, прикрутили ми в такому вигляді радіатор до рамки.

Отже, прикрутили ми в такому вигляді радіатор до рамки.

  • Щоб не покоробити пластмасу, ми вирішили під саморізи підкласти гаєчки.

ми вирішили під саморізи підкласти гаєчки.

  • Вийшло, як нам здається, досить непогано.
  • Після цього приступаємо до зворотного збирання. Спочатку збираємо всю вентиляційну систему.
  • Потім потрібно взяти собі помічника для того, щоб після установки її на своє місце, хтось зміг би притиснути її до передньої стінки, поки ви будете під капотом наживлять хоча б пару болтів.
  • Потім затягуєте всі болти грунтовно і тільки після цього знову з помічником встановлюйте на цей пристрій торпеду.
  • В торпеді з обох сторін є спеціальні штирі, які виконують роль направляючих.

В торпеді з обох сторін є спеціальні штирі

  • Так ось, ці направляючі повинні потрапити в отвори на стійках автомобіля.

ці напрямні повинні потрапити в отвори на стійках автомобіля.

  • І тільки після цього можна починати повне збирання торпеди.
  • На цьому наша розповідь про заміну радіатора пічки опалювача на Деу Сенс також закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як поміняти радіатор пічки на Деу Сенс"

Відгуки: 0




Капот для ремонту Деу Сенс :

Радіатор для ремонту Деу Сенс :

Клема для ремонту Деу Сенс :

Торпеда для ремонту Деу Сенс :

Ущільнювач для ремонту Деу Сенс :

Дверей для ремонту Деу Сенс :

Рульова колонка для ремонту Деу Сенс :

Кришка для ремонту Деу Сенс :

Панель для ремонту Деу Сенс :

.