Автомобіль Деу Сенс, мабуть, несподівано для самих виробників став воістину народним на Україні.
Не останню роль в цьому зіграв його незвичайний зовнішній вигляд, який не має аналогів і в той же час сильно нагадує європейські сучасні моделі. Крім того, двигун автомобіля.
Він вийшов невеликий за розміром і під капотом поруч з ним виявилося досить багато вільного місця.
З одного боку, це добре, оскільки є прекрасний доступ практично до всіх деталей і вузлів, що дуже вигідно при проведенні ремонту.
Для забезпечення комфортного перебування в салоні автомобіля Деу Сенс в холодну пору року, а також для безпеки руху передбачена система обігріву.
Одним з основних елементів цієї системи є радіатор пічки.
Він призначений для передачі всього тепла, що надходить від двигуна, в салон автомобіля.
Чистий, не забитий шлаками радіатор – гарантія ефективної роботи печі автомобіля.
Міняємо самостійно радіатор пічки автомобіля Daewoo Sens
Пропонована нами стаття присвячена тому, як можна самому замінити радіатор пічки, що вийшов з ладу на Деу Сенс.

- Заміна радіатора пічки на автомобілі Деу Сенс практично нічим не відрізняється від заміни такого ж пристрою на Деу Ланос.
- Єдина різниця полягає тільки в тому, що там ще передбачений в будові автомобіля кондиціонер, якого в нашому випадку немає.
- Отже, насамперед перед початком такого ремонту знімаємо клему з акумулятора, щоб знеструмити ланцюг.


- Після цього злегка підчіплюємо викруткою і знімаємо пластмасові накладки на стійках.

- Вони тримаються на засувках.
- Далі нам потрібно зняти кермо. Але ми його не будемо розбирати, а знімемо всю рульову колонку в зборі.
- Для цього повертаємо рульове колесо в одну сторону на 90 градусів і під ним відкручуємо один саморіз.

- Потім точно так повертаємо в інший бік і викручуємо там інший саморіз.
- Після цього відкручуємо ще три саморіза внизу під кермом.

- І потім знімаємо цю кришку, а за нею зніметься і панель, що встановлена вище.
- І вже далі відкручуємо ще чотири саморіза, на яких тримається панель, що встановлена в самому низу, буквально над педалями Деу Сенс.

- Після її демонтажу ми отримаємо доступ до рульової колонки.
- І тепер натискаємо на внутрішню сторону кришок, що встановлені з торців торпеди.

- А з зовнішнього боку піддягаємо їх пальцем руки і знімаємо з одного і іншого боку шляхом вивертання.
- Вони кріпляться на засувках.

- Далі нам потрібно буде відкрутити по три болти на 12, що утримують торпеду на кінцях.

- Для того, щоб нам було зручніше працювати, знімаємо також і панель, що встановлена нижче торпеди на стійці.
- Вона має кріплення під покриттям підлоги автомобіля.

- Відкрутивши там гайку, витягуєм її акуратно на себе.

- А далі нам належить відкрутити центральну консоль.
- Вона кріпиться одним саморізом попереду з боку, другим таким же, але, з іншого боку.
- Ще один гвинт зверху по центру в поглибленні для дрібниць.
- Ну і не забувайте ще один саморіз з іншого кінця консолі, майже під сидінням водія.

- Точно в такому ж місці знаходиться ще один саморіз, з протилежного боку.
- Потім піднімаємо ричаг ручного гальма, знімаємо захисний кожух куліси КПП і там всередині поворотом прапорця відстібуєм засувку і просто виймаємо її.

- Це дозволить нам вийняти кулісу і прибрати її для зручності подальшої роботи.
- Далі відкручуємо два саморіза під бардачком.

- Після чого виймаємо його з торпеди.
- Також зліва від панелі приладів, вгорі відкручуємо один болт на 8.

- І точно такий же є і з протилежного боку торпеди.
- Після цього піддіваємо рамку, що встановлена навколо магнітоли і теж її знімаємо з засувок.

- І тепер, раніше ми забули, потрібно відкрутити ще один саморіз, що розташований по середині центральної консолі.

- Це дасть можливість зняти частину центральної консолі, на якій була встановлена куліса КПП автомобіля Деу Сенс.
- При цьому, роз'єднайте один роз'єм під консоллю, щоб не порвати проводи.
- Далі, від'єднуємо жабу під лівим краєм торпеди, провернувши її на пів оберта проти годинникової стрілки.

- А також, поряд з нею виводимо з зачеплення тросик, від'єднуємо його від кріплення, що утримує його на корпусі торпеди і просто відводимо його в бік, де і закріплюємо.

- Далі на рульовій колонці від'єднуємо замок запалювання, оскільки ми її будемо знімати.

- Там потрібно натиснути на червоний прапорець його засувки і вивести корпус замка із зачеплення.
- Тут же поруч потрібно роз'єднати один роз'єм.
- Після цього, натиснувши на дві засувки виймаємо ричаг зліва на рульовій колонці.

- Він виймається разом з перемикачем.
- На ньому натискаємо по центру вгорі прапорець і від'єднуємо ричаг від проводів.

- Це, щоб він нам не заважав.
- Точно так чинимо і з ричагом, що розташований праворуч на рульовій колонці.
- І далі за ним роз'єднуємо дріт з мідним наконечником, який йде від сигналу.

- Наконечник його встановлено в таку ж трубку з пружинкою.
- Тепер, на рульовій колонці відстіюаємо пластмасове кріплення, типу собачок, електричних проводів.

- Відводимо їх убік, щоб не заважали знімати рульову колонку.
- По лівій стійці нижче консолі теж потрібно відігнути вусики кріплення троса і видавити його з зачеплення.

- Точно таке ж кріплення пластмасове є тут же, але ще нижче.

- Його теж потрібно видавити, щоб потім це не заважало нам виводити панель в сторону на Деу Сенс.
- Також потрібно буде відкрутити два саморіза на 8, що утримують тросик на кнопці відкривання капота автомобіля.

- Після цього сама кнопка через вікно вилізе всередину торпеди.
- З внутрішнього боку водійського сидіння відкручуємо дві гайки і два болта на 12, після чого знімаємо два кронштейна.

- При цьому на внутрішньому кронштейні ще приєднані два нульових дроти електроланцюга запалювання.
- Іншими словами – це маса.
- Тому їх потрібно від'єднати, а при встановленні в обов'язковому порядку під'єднати знову.

- Далі, з правого боку торпеди, лівіше бардачка від'єднуємо трос регулювання подачі гарячого і холодного повітря в салон.

- Для цього, як і раніше, піддягаємо засувку і витягуємо трос.
- Крім того, за бардачком потрібно від'єднати трос, який регулює циркуляцію повітря з вулиці в салон.

- Трохи лівіше бардачка не забуваємо відкрутити ще один саморіз.

- А також праворуч від бардачка також є ще всередині два саморіза, які варто відкрутити.
- Їх добре видно з боку правої пасажирської двері автомобіля.

- Тепер, біля бічної панелі, яку ми раніше вже зняли під торпедою, потрібно роз'єднати один роз'єм.
- Це підключення вентилятора.
- Для цього натискаємо на червоний прапорець, витягуємо його і потім на білу засувку, після чого виймаємо пластмасову частину.

- І тут же внизу, під килимом також роз'єднуємо ще одну фішку.

- Ну і роз'єднуємо ще одну фішку під бічною панеллю тут же.

- Це «мізки» автомобіля Деу Сенс.
- Після цього відкручуємо ще саморізи біля самої магнітоли з одного і з іншого боку.

- Після цього можна буде зняти магнітолу.
- Тепер за магнітолою потрібно знайти три саморІза і відкрутити їх.

- А саморізи ці, що розташовані за цією магнітолою, з'єднують корпус торпеди з обігрівачем.
- Після цього магнітолу, в принципі, можна вставити назад.
- Наступними відкручуємо дві гайки кріплення рульової колонки.

- Вони розташовані по обидві сторони колонки в середній її частині.
- І точно такі ж дві гайки потрібно відкрутити і внизу колонки.

- А далі викручуємо болт, який утримує кермо на муфті рульового механізму.

- Перед цим не забудьте відкрутити ще одну гайку, утримуючу рульову колонку.

- Вона розташована прямо над рульовою колонкою.
- Ну і після того, як все відкрутили, можемо акуратно виймати рульову колонку разом з рульовим колесом.

- Тепер перевіряємо відкручені три болти з кожного боку торпеди на її кінцях.

- А також не забуваємо ще про два маленьких, які розташовані по одному з кожного кінця вгорі над торпедою.

- Якщо все відкручено, значить можна приступати до демонтажу торпеди в зборі.
- Ні панель приладів, ні інші прилади і ручки ми більше не знімаємо.
- Для того, щоб зручніше було зняти торпеду, потрібно спочатку спинку пасажирського сидіння покласти або прибрати подалі від самої торпеди.
- Це потрібно для того, щоб вона нам не заважала, і щоб на неї можна було витягти торпеду, оскільки при демонтажі ми правий її край будемо виводити в салон і потім трохи по діагоналі так і покладемо на передні сидіння автомобіля Деу Сенс.

- Як бачите, вся проводка при цьому залишилася на своєму місці, що важливо, а відключені лише деякі роз'єми, про яких ми згадували вище.
- Всього виходить чотири роз'єми і один від замка запалювання.
- Правда, можуть додатися проблеми з проводкою, якщо в ній хтось недбало виконував ремонтні роботи раніше або ж були підключені додаткові пристрої. Наприклад, сигналізація та ін
- І тепер ми отримуємо повний доступ до системи вентиляції.

- Ну і після цього вирушаємо до двигуна.
- Під капотом автомобіля на передній стінці потрібно відкрутити два болта.

- І один болт на 10 там же, тільки над паливним фільтром.

- Також відкручуємо два патрубки, що виходять з печі і зливаємо наявну там охолоджуючу рідину.
- Там же відкручуємо також ще два болтика.

- І тепер всю вентиляційну систему просто витягуємо в зборі і переносимо на робочий стіл для подальшого розбирання.
- Розбирання починаємо з верхньої кришки, що тримається на трьох болтах.

- Після цього відкручуємо всі болти зверху по периметру, а також відклеюємо утеплювач.
- Не чіпаємо тільки праву частину пристрою.
- Знімаємо кришку, яка розподіляє потік повітря вниз в область ніг.

- Далі знімаємо ще одну кришку і добираємося до самого радіатора пічки.

- Потрібно відзначити, що весь цей пристрій має складну конструкцію і розібрати, а тим більше зібрати, його потім прямо по місцю на автомашині практично неможливо.
- У цьому разі або не вдасться закрутити всі болти на свої місця, або пошкодиться сам корпус пристрою, оскільки він весь пластмасовий.
- Тому, потрібно знімати. А ті, хто стверджує, що можна все це зробити на місці - явно лукавлять.
- У всій цій вентиляційній системі всі її частини повинні бути встановлені більш-менш щільно, щоб не допустити виходу повітря.
- Отже, ми відкручуємо саморіз, який утримує радіатор пічки.

- Також відкручуємо тут же і маленький саморіз.

- Він утримує корпус печі з радіатором.
- Сам радіатор має ще одне кріплення, що утримує його біля пічки.

- Тільки ми маємо намір від цього кріплення відмовлятися, оскільки воно часто ламається, і пічка падає вниз.
- В результаті повітря з радіатора проходить повз пічку.
- А щоб цього уникнути ми вирішили прикручувати радіатор до пічки саморізами по периметру.
- Це буде міцніше і надійніше.
- Дізнатися про те, що заднє кріплення радіатора зламалося і радіатор повис над пічкою можна по деренчанню або люфту патрубків радіатора під капотом.
- Скобу, яку ми зняли з радіатора, після того, як відкрутити болт, краще всього проклеїти повстю повністю зсередини, подібно до того, як проклеєна його середина.
- Справа в тому, що саме в цьому місці скоба і протирає патрубки радіатора.
- В результаті починається протікання антифризу.

- Після того, як ми відкрутили кріплення радіатора, прибираємо його і потім знімаємо корпус рамки, на якій він встановлений.

- Очищаємо її від сміття і бруду, перевіряємо на наявність тріщин та інших пошкоджень.
- Крім того, очищаємо від сміття і корпус пристрою.

- Після цього просвердлюємо отвори в рамці, куди потім прикручуємо новий радіатор.
- Разом з ним і будемо потім встановлювати рамку на своє місце.
- Тепер, що стосується радіаторів пічки для Деу Сенс.
- Ми придбали новий радіатор, виробництва фірми Profit і порівняли його зі старим аналоговим радіатором.

- Перш за все, потрібно звернути увагу на його стільники. У нашому радіаторі вони дрібні і їх багато.

- Це говорить про те, що ви отримаєте в результаті велику тепловіддачу від нього.
- Оскільки сот багато, і вони невеликого діаметру, значить охолоджуюча рідина буде по ним рухатися повільніше, ніж якби ці трубки були більшого розміру.
- Тому намагайтеся не купувати такі радіатори, у яких великі стільники і кількість їх порівняно невелика.
- Крім того, звертайте увагу на розмір деталі. Так новий радіатор має ширину 190 мм

- В той час, коли ширина аналогового складає цілих 200мм.

- Це говорить про те, що при установці такого радіатора на рамку, з обох сторін його залишатимуться щілини розміром в 5мм кожна.
- В результаті їх доведеться чимось конопатити, щоб не допустити проходу повітря повз радіатор.
- Тому ми радимо уважно підходити завжди до вибору радіатора при купівлі їх у торгових точках або на ринку.
- Встановивши новий радіатор на рамку, наші припущення підтвердилися і з обох сторін радіатора залишилися досить значні щілини.

- Крім того, з торців радіатора дуже добре видно, що він не прилягає щільно до рамки.

- Тому нам доведеться і тут також використовувати утеплювач, щоб щільно закрити щілини, що утворилися.
- Іншими словами, ми повинні домогтися того, щоб все повітря проходило тільки через радіатор, а не через щілини.
- Тільки тоді він буде добре нагріватися і в салоні вашого автомобіля буде нормальний обігрів.
- Для цього ми наклеїли утеплювача, де тільки можна було на радіаторі, щоб компенсувати всі зазори.

- Отже, прикрутили ми в такому вигляді радіатор до рамки.

- Щоб не покоробити пластмасу, ми вирішили під саморізи підкласти гаєчки.

- Вийшло, як нам здається, досить непогано.
- Після цього приступаємо до зворотного збирання. Спочатку збираємо всю вентиляційну систему.
- Потім потрібно взяти собі помічника для того, щоб після установки її на своє місце, хтось зміг би притиснути її до передньої стінки, поки ви будете під капотом наживлять хоча б пару болтів.
- Потім затягуєте всі болти грунтовно і тільки після цього знову з помічником встановлюйте на цей пристрій торпеду.
- В торпеді з обох сторін є спеціальні штирі, які виконують роль направляючих.

- Так ось, ці направляючі повинні потрапити в отвори на стійках автомобіля.

- І тільки після цього можна починати повне збирання торпеди.
- На цьому наша розповідь про заміну радіатора пічки опалювача на Деу Сенс також закінчено.