Випуск нового автомобіля китайського виробництва Джилі СК почався в 2005 році.
Випускався він в суцільнометалевому, закритого типу, несучому кузові седан.
Метал для його виготовлення використовувалася не надто якісний, як і для всіх автомоделей з Піднебесної. Тому практично при будь-якому ударі окремі елементи кузова істотно деформувалися.
У зв'язку з цим кузовний ремонт доводиться проводити досить часто.
Зазвичай частини кузова, що знімаються,такі, як капот, бампери, двері і крила при отриманні пошкоджень замінювалися.
Хоча, при професійному підході, та при наявності необхідного інструменту можна ці деталі відновлювати і самому.
І зовсім не обов'язково для цього відвідувати спеціалізований автосервіс.
Ремонтуємо самостійно заднє крило і відновлюємо геометрію кузова Geely CK
У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, як можна відремонтувати заднє крило автомобіля Джилі СК і відновити після цього геометрію кузова.

- Отже, в результаті отриманого удару на задньому лівому крилі автомобіля Джилі СК утворилися дві складки, а зазор між кузовом і задніми дверима дещо збільшився.

- Це трохи дивно, тому, що зазвичай у таких випадках зазор навпаки зменшується, а тут збільшився.
- Перед початком проведення ремонтних робіт ми побачили невідповідність і перевірили відстань між заднім колесом і крайньою кромкою арки колеса.
- На битому крилі вона склала 3,5 см.

- А на протилежному боці, де крило ціле, ця відстань становить 5см.

- І це при тому, що тут ще й бризковик є.
- Також нами було помічено, що в цьому автомобілі чомусь з водійської сторони не сходяться дверні пластмасові накладки водійських і задньої дверей.

- При тому, що і одні і другаі двері стоять начебто правильно.
- У всякому разі заміряли рівень на одних і на других дверях, між ними також – все нормально.
- До того ж, точно така ж ситуація і з протилежного боку.
- В загальному залишимо це поки на потім.
- А поки готуємо машину до ремонту: зняли заднє колесо, попередньо встановили автомобіль на хорошу опору.
- І після цього закріпили машину, оскільки будемо витягати крило.
- Для цього, закріпили ззаду на двох точках і на одній спереду, на випадок якщо при витягуванні крила машину почне розвертати.

- Особливо це стосуватиметься передньої частини авто Джилі СК.
- Для зручності роботи ми зняли обидва задніх колеса і задню частину автомобіля дещо підняли.

- Попереду вона стоїть на колесах.
- Провівши відповідні заміри, ми прийшли до висновку, що задня частина автомобіля, вірніше її ліва частина пішла в результаті удару на 2 см досередини.
- Тому, якщо провести пряму уздовж кузова автомобіля, то витягати нам потрібно буде під кутом 60 градусів в поперечному напрямку від цієї лінії і під 30 градусів у поздовжньому.
- Отже, поступово ми почали тягнути в одному і іншому напрямку. При цьому постійно контролюємо процес.
- При необхідності встановлюємо нові кріплення, для того, щоб можна було з потрібної сторони зачепити і також витягнути в тому ж напрямку.

- Поступово витягаючи по черзі кожну складку, ми добиваємося відновлення потрібної геометрії кузова.

- Крім того, всьому цьому процесу ми допомагаємо і ретельним вирівнюванням дрібних складок за допомогою молотка.

- Так, спочатку витягли задню частину рами і колісної арки, відновивши правильну її форму.
- А потім точно таку ж процедуру виконуємо і з боку пасажирських дверей.
- Мало того, ми застосовуємо ще й спеціальні інструменти, щоб можна було при необхідності нагрівати метал точково і ін

- Попутно ми перевіряємо стан зазорів між дверима і кузовом, щоб не перетягнути або щоб дотягнути до потрібного моменту.

- Такі виміри ми виконуємо, як по порогах, так і по крилу автомобіля.

- Після того, як всі розміри дотримані, приступаємо до виготовлення площини.

- І далі вже можна буде збирати автомобіль.
- При цьому, коли перевірили розташування дверей, і не тільки на пошкодженій стороні, то виявилося, що одні завалені всередину салону, а інші – навпаки, виступають назовні.

- Але, це такий стан з заводу, тому тут нічого не скажеш.
- В той же час рихтувальникам в такому випадку набагато легше працювати.
- Тому витягуємо ще до кінця зазор між задніми лівими дверима і крилом, доробляємо площину і все.

- В результаті в нас вийшла ось така картина.

- Тепер залишається лише ґрунтувати, шпаклювати і фарбувати крило.
- А рихтувальні роботи з ремонту заднього крила автомобіля Джилі СК на цьому закінчені.