• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Пропала тяга Шевроле Авео, міняємо фільтр паливний, модуль і сітку бензонасоса

В автомобілі Шевроле Авео паливо з бензобака по паливній магістралі в камеру згоряння двигуна надходить завдяки наявності модуля бензонасоса.

Встановлюється він безпосередньо в самому паливному баку, але під сидінням заднього дивана, якщо його підняти, можна без особливих зусиль до насоса дістатися.

Сам модуль крім бензонасоса включає в себе також і фільтр його грубої очистки або ж просто сіточку, як її просто називають, регулятор тиску в паливній магістралі, а також датчик, що вимірює рівень палива або реостат.  

Сіточка модуля або фільтр його грубої очистки в автомобілі призначений для очищення палива, що надходить в камеру згоряння двигуна, від бруду, іржі та інших сторонніх часток.

Разом з цим пристроєм очищення палива також здійснює і паливний фільтр.

Він здійснює більш тонку і остаточну очистку палива, що надходить з бензобака авто.

 

Міняємо своїми руками паливний фільтр, а також сітку і модуль бензонасоса автомобіля Chevrolet Aveo

У нашій статті ми розповімо про те, як можна самому, без відвідування автосервісу замінити паливний фільтр, а також модуль бензонасоса разом з сіточкою на Шевроле Авео.

як можна самому, без відвідування автосервісу замінити паливний фільтр,

  • Отже, в нашому автомобілі виникла проблема, яка полягає в тому, що стала пропадати потужність двигуна або «тяга», як кажуть у народі.
  • Виражалося це в тому, що при запущеному двигуні на місці тиск в паливній системі становив 4 атмосфери, але при розгоні, коли педаль акселератора натискалася практично до полу тиск чомусь починав падати до 2 атмосфер.
  • І все це після капітального ремонту двигуна.
  • Основною причиною такого явища міг бути вихід з ладу паливного фільтра.
  • Тому і було прийнято рішення замінити його. Для цього придбали фільтр для автомобіля ВАЗ-2110.
  • Він повністю підходить в Авео, єдине, що потрібно попередньо в ньому зробити, так це відламати пластмасові засувки.

  • В даному випадку вони просто будуть нам не потрібні, оскільки на Авео дещо інша конструкція кріплення паливного фільтра.
  • Крім цього, ми придбали також і сіточку з бензонасосом, оскільки не були впевнені, що причиною нашої несправності може бути тільки паливний фільтр. Насос паливний також придбали від ВАЗ-2110.
  • Спеціальний манометр ми підключили до роз'єму паливного фільтра і таким чином контролювали тиск в паливній магістралі.

  • А під час набору швидкості починає падати мало не в два рази,
  • Двигун при цьому починає смикати, тяглова сила зникає майже повністю і розігнати такий автомобіль стає майже не реально.
  • Тому насамперед ми вирішили замінити паливний фільтр.
  • Для цього беремо, як вже говорилося, придбаний раніше фільтр, призначений для використання на ВАЗ-2110, і обриваємо на ньому пластмасові засувки за непотрібністю.

обриваємо на ньому пластмасові засувки за непотрібністю.

  • В автомобілі Шевроле Авео паливний фільтр встановлений під балкою, поруч з паливним баком, біля правого заднього колеса.

обриваємо на ньому пластмасові засувки за непотрібністю.

  • Тут же, на виході з фільтра ми і підключили свій манометр.

  • Для того, щоб зняти паливний фільтр потрібно натиснути пальцями на дві кнопочки з боків на трійнику і зняти цей роз'єм.

потрібно натиснути пальцями на дві кнопочки з боків на трійнику

  • Крім того, цей фільтр має ще додаткове кріплення, яке також потрібно відкрутити.

цей фільтр має ще додаткове кріплення, яке також потрібно відкрутити.

  • Отже, зняли ми старий фільтр і вирішили перевірити його стан всередині.
  • Для цього ми відкрутили кріплення, яке його утримувало і розрізали банку фільтра.
  • В ньому виявилася паперова стрічка, складена гармошкою.

У ньому виявилася паперова стрічка, складена гармошкою.

  • Так, цей папір став вже чорний, але все ж не на стільки забитим, щоб не пропускати паливо в камеру згорання двигуна.

все ж вона не на стільки забита, щоб не пропускати паливо в камеру

  • Саме тому ми і прийшли до висновку, що причина зниження тиску в магістралі все-таки криється не в фільтрі, а в бензонасосі.
  • Але, якщо зняли вже, то встановили ми новий фільтр на авто.
  • При цьому болти кріплення його довелося висвердлювати, оскільки вони так заіржавіли, що відкрутити було просто неможливо.

 болти кріплення його довелося висвердлювати

  • Після цього, щоб замінити бензонасос і сіточку, нам знадобилося зняти модуль бензонасоса.
  • Для цього, під сидінням заднього дивана знімаємо кришку, а потім від'єднуємо від модуля всі трубки і дроти.

під сидінням заднього дивана знімаємо кришку,

  • Далі нам необхідно провернути пластину або стопорне кільце.
  • Для цього потрібен спеціальний ключ. Але, так як у нас його не було, то ми вирішили прокрутити за допомогою зубила і молотка.
  • Наставляємо на виступи кільця зубило і, б'ючи по ньому молотком, прокручуєм пластину модуля бензонасоса Шевроле Авео.

проворачиваем пластину модуля бензонасоса Шевроле Авео.

  • Отже, відкрутили кільце і тепер прибираємо його разом зі шлангами і витягуємо модуль з бензобака.

відкрутили кільце і тепер прибираємо його разом зі шлангами

  • При цьому відразу потрібно заготовити ємність, в яку можна було би злити з модуля бензин.
  • Модуль має в своєму складі редукційний клапан або регулятор тиску.

Модуль має в своєму складі редукційний клапан або регулятор тиску.

  • Сама конструкція працює наступним чином: паливо проходить через паливний насос, який знаходиться в центрі конструкції, і по трубці виходить нагору.

паливо проходить через паливний насос, який знаходиться в центрі конструкції

  • Потім завертає і виходить через товсту трубку в магістраль.
  • У свою чергу на товстій трубці магістраль з'єднана за допомогою трійника.
  • Від нього частина палива відходить на тонку трубку, від якої потрапляє на регулятор тиску.

  • А регулятор тиску вимірює його в магістралі і відкривається при досягненні 4 атмосфер.
  • Крім того, тут є дві резисторні доріжки з поплавком, які і вимірює рівень палива в баку.

  • А так, як ці доріжки іноді можуть перетираться, то в результаті цього бігунок, який бігає за ним, знімає неправильні показники і через те датчик показує невірну інформацію про кількість палива в баку.
  • Колба, що розташована нижче і нагадує конденсатор за зовнішнім виглядом, не що інше, як датчик низького тиску.

не що інше, як датчик низького тиску.

  • Він з'єднаний з аварійною лампочкою сигнальною, що сигналізує водієві про те, що паливо закінчується в бензобаку.
  • Принцип роботи його дуже простий. Усередині самого датчика встановлений терморезистор.
  • Коли датчик омивається бензином, що є в бензобаку, то він знаходиться в холодному стані.
  • Але, коли рівень бензину в баці падає і резистор стає сухим, то він нагрівається.
  • Як наслідок, опір його знижується, а підвищується провідність, контакт на сигнальну лампочку замикається, і вона загоряється.
  • Для того, щоб замінити сіточку нам в обов'язковому порядку потрібно розібрати модуль.
  • Для цього, в першу чергу, від'єднуємо електричний роз'єм.
  • Пальцями натискаємо наявну на ньому клавішу вниз і витягуємо сам роз'єм.

  • Після цього можна просто кришку модуля бензонасоса Шевроле Авео витягнути вгору.

просто кришку модуля бензонасоса Шевроле Авео витягнути вгору.

  • Далі можна було б просто витягнути один бензонасос.
  • Але, нам це робити не потрібно, оскільки ми хочемо замінити і сіточку.
  • А для цього потрібно зняти корпус модуля, оскільки в іншому разі ми її знімемо, але назад не вставимо.
  • Тому, роз'єднуємо всі засувки по периметру верхнього краю корпусу і потім від'єднуємо датчик аварійного рівня палива і поплавок.

 від'єднуємо датчик аварійного рівня палива і поплавок.

  • Після цього, від'єднавши роз'єм на бензонасосі, виймаємо вміст модуля з його банки або корпусу.

виймаємо вміст модуля з його банки або корпусу.

  • В процесі цього потрібно ще підчепити викруткою клапан регулятора тиску, оскільки він встановлений дуже щільно.
  • І заглянувши після цього всередину корпусу модуля можна вже напевно назвати причину різкого падіння тиску в магістралі.

заглянувши після цього всередину корпусу модуля можна вже напевно назвати причину

  • Таке враження, що в бензобак хтось висипав пачку листового чаю.
  • Ну і тепер на кінці бензонасоса можна побачити сіточку.

Ну і тепер на кінці бензонасоса можна побачити сіточку.

  • Вона вже доволі  чорна, що говорить про серйозне засмічення.
  • Тому, підчепивши трохи викруткою, знімаємо її з бензонасоса.

Тому, підчепивши трохи викруткою, знімаємо її з бензонасоса.

  • В порівнянні з новою сіточкою це просто шматок болота.

У порівнянні з новою сіточкою це просто шматок болота.

  • А всередині її виявляється є повстяна прокладка, яка разом з брудом перетворилася в справжнє місиво.
  • Так, що, швидше за все, вся проблема була все-таки в сіточці. Тому, сіточку поміняємо, а сам бензонасос спробуємо залишити колишнім.
  • Судячи з усього, він у нормальному стані, так, як свої 4 атмосфери він все одно накачував в магістраль.
  • А шматочки листя в корпусі і стан сіточки говорить про те, що все це не давало йому нормально працювати.
  • Отже, встановлюємо на місце нову сіточку. Для цього не забудьте зняти з неї кришечку.

І потім дивимося, щоб шайбочка на сіточці налізла на штир, наявний на модулі.

дивимося, щоб шайбочка на сіточці одяглася на штир,

  • Це свого роду фіксатор. Вони повинні щільно замикатися.

Вони повинні щільно замикатися

  • Зазвичай така сіточка повинна проходити без особливих проблем 200 тис. кілометрів.
  • Тому невідомо, який це має бути бензин, щоб вона забилася раніше.
  • Отже, ми зібрали модуль назад, встановили і з підключеним манометром вирішили перевірити його роботу.
  • Автомобіль завівся, бензонасос накачав 4 атмосфери встановлених, а при розгоні стрілка манометра просіла лише в середньому на 0,5 атмосфери і стоїть на місці.

при розгоні стрілка манометра просіла лише в середньому на 0,5 атмосфери і стоїть на місці.

  • Таким чином наші припущення підтвердилися.
  • Вся проблема була дійсно в сіточці, тому ми навіть паливний насос не міняли.
  • Виявляється, досить поміняти фільтр і сіточку, щоб тяга в автомобілі відновилася.
  • На цьому наша розповідь про усунення проблеми втрати тяги при розгоні автомобіля Шевроле Авео закінчена.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Пропала тяга Шевроле Авео, міняємо фільтр паливний, модуль і сітку бензонасоса"

Відгуки: 0




.