• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна прокладки клапанної кришки Джилі МК

Клапанна кришка є основним захистом ГРМ будь-якого двигуна внутрішнього згоряння.

Мало хто знає, що перші двигуни випускалися відкритими.

Але це було не практично, оскільки масло розбризкувалося по всьому підкапотному простору.

Мало того, що вимазувало все навколо, так ще й потрібно постійно доливати масло в механізм.

Сьогодні клапанна кришка двигуна Джилі МК надійно захищає газорозподільний механізм від бруду, пилу та інших дрібних частинок, а також запобігає розбризкуванню олії з механізму.

Вона кріпиться за допомогою болтів до ГБЦ двигуна, а для того, щоб отримати надійне з'єднання між цими двома частинами двигуна під кришку ставлять прокладку.

Вона дозволяє запобігти підтіканню масла і є одноразовою, оскільки після кожного зняття кришки її варто міняти.

Міняємо самостійно прокладку клапанної кришки двигуна Geely MK

У цій статті ми хочемо розповісти про те, як правильно самому замінити прокладку клапанної кришки двигуна Джилі МК.

 як правильно самому замінити прокладку клапанної кришки

  • Отже, перше, що ми повинні зробити для того, щоб почати знімати клапанну кришку, це від'єднати защібку біля неї.

це від'єднати засувку біля неї.

  • Вона утримує гофротрубу з дротами, що проходять біля клапанної кришки і йдуть до генератора.
  • На генераторі після цього нам належить від'єднати також клему.

  • І після цього у нас з'явиться можливість цю трубку з проводами просто перекинути в інше місце.
  • Потім знімаємо свічкові високовольтні дроти.

Потім знімаємо свічкові високовольтні дроти

  • Далі відкручуємо чотири гайки на болтах, що на самій клапанній кришці.

Далі відкручуємо чотири гайки на болтах, що на самій клапанної кришці.

  • Під цими гайками встановлені шайби, які, як правило, також не придатні для повторного використання.

шайби, які, як правило, також не придатні для повторного використання.

  • Це обумовлено швидше за все тим, що це прогумовані шайби, в яких металевий корпус, а всередині встановлена гума.
  • Саме тому, що ці шайби часто приходять в непридатність, з-під них починає протікати масло.
  • Для того, щоб виправити цю ситуацію ми радимо придбати в будь-якому будівельному магазині набір шайб для шиферних цвяхів.
  • Вони також мають з одного боку блискучу металеву поверхню, а з іншого – прогумовану.
  • За розміром вони ідеально підходять під гайки клапанної кришки. Внутрішній діаметр у них 8мм, а зовнішній – 19мм.
  • Крім того, вони коштують буквально копійки, в той час, як одна оригінальна шайба коштує в кілька десятків разів дорожче.
  • Ну і також в кінці від'єднуємо від кришки ще одну шлангочку спереду.

Ну і також в кінці від'єднуємо від кришки ще одну шлангочку спереду.

  • А після цього можемо знімати клапанну кришку двигуна Джилі МК.

І після цього можемо знімати клапанну кришку двигуна Джилі МК.

  • Тут потрібно мати на увазі, що якщо у вас високовольтні дроти раптом виявляться в олії, отже є необхідність замінити сальники свічкових колодязів.

 значить є необхідність замінити сальники свічкових колодязів.

  • Тепер, після того, як зняли клапанну кришку, потрібно акуратно прочистити і витерти канавку по її периметру.

  • Також ретельно очищається посадкова поверхня головки блоку циліндрів.
  • Непогано б при цьому також очистити і старий герметик, якщо раніше на нього вже ставилась прокладка.

  • Крім того, можна трохи протерти і саму кришку від зайвої олії.
  • Також не забудьте канавку на кришці після того, як очистили, знежирити.
  • Знежирюємо і посадкову поверхню ГБЦ.
  • Крім того, наявні там півмісяці або кола також змащуємо герметиком.

  • Після знежирення не забудьте також витерти оброблювані поверхні на сухо.
  • А тим часом встановлюємо на стикувальню поверхню клапанної кришки нову прокладку.

  • Садимо ми її обов'язково на герметик, при тому не на найсильніший, щоб потім, при необхідності, можна було зняти кришку.
  • Після цього ставимо кришку на місце і прикручуємо.

І після цього ставимо кришку на місце і прикручуємо.

  • Ну і далі виконуємо збірку в зворотній послідовності.
  • Після цього деякий час спостерігаємо за кришкою, щоб не було з-під неї витоку масла.
  • А розповідь про заміну прокладки клапанної кришки автомобіля Джилі МК на цьому також підійшла до кінця.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна прокладки клапанної кришки Джилі МК"

Відгуки: 0




.