Заміна підшипників КПП Шевроле Авео Т250

Для вибору оптимального режиму роботи автомобільного двигуна внутрішнього згоряння передбачена коробка перемикання передач. 

Автомобіль Шевроле Авео Т250 комплектується механічною КПП, в якій всі режими роботи вибирає водій вручну.

Тут немає ні електричних, ні гідравлічних складових.

В залежності від умов руху водієм здійснюється перемикання передач або ступенів, які різняться один від другого передавальним числом.

Останнє позначає співвідношення числа зубів на шестернях ведучої і веденої.

Міняємо самостійно підшипник МКПП Chevrolet Aveo T250

Дана стаття присвячена тому, яким чином можна власними силами замінити підшипник на МКПП автомобіля Шевроле Авео Т250

яким чином можна власними силами замінити підшипник на МКПП

  • Коробка передач на нашому автомобілі почала шуміти, тому довелося її зняти.
  • Тепер почали розбирати її, так як швидше за все проблема в підшипниках.
  • Для початку зняли кришку коробки.

Для початку зняли кришку коробки.

  • Для того, щоб її зняти нам треба було відкрутити по периметру всі болти.
  • Потім довелося трохи поморочитися, поки зняли всі стопорні кільця, вибили шплінт і дістали шайбу для того щоб зняти п'яту передачу.

  • Далі на одному валу викручуємо гайку.

Далі на одному валу викручуємо гайку.

  • На наступному також зняли стопорне кільце.

На наступному також зняли стопорне кільце.

  • Крім того, на вилці ще довелося відкрутити пробку, с під якої дістали кульку.

 на вилці ще довелося відкрутити пробку,

  • Без цього ми просто не змогли б зняти вилку з двох штоків.
  • Далі викручуємо всі болти, які є на стінках коробки.

Далі викручуємо всі болти, які є на стінках коробки.

  • Нічого там всередині коробки не впаде без них і не відвалиться.
  • Крім того, потрібно відкрутити датчик заднього ходу.

Крім того, потрібно відкрутити датчик заднього ходу.

  • Пізніше, для того, щоб коробку можна було розколоти, потрібно викрутити всі болти на з'єднанні по периметру.

  • Але перед цим відкрутимо шість болтів під хрестову викрутку, що утримують притискаючу пластину зверху в КПП Шевроле Авео Т250.

Але перед цим відкрутимо шість болтів під хрестову викрутку,

  • Тут також потрібно мати на увазі, що ця пластина одним кінцям заходить в проріз в одному з двох штоків, що стоять поруч.

  • Тепер під цією пластиною нам стали видні підшипники.
  • На одному з них – конічному, встановлюються кільця, які регулюють ступінь притискання пластиною.

На одному з них – конічному, встановлюються колечка,

  • І після цього, ще раз перевіривши, чи не тримає дві половинки коробки, розколюємо її на дві частини.

  • Перед нами тепер необхідні підшипники, які навіть при перевірці рукою відчувається, що мають люфт.
  • Однозначно вони вимагають заміни. Але це потім, а зараз ще потрібно дістатися до нижніх підшипників.
  • А для цього нам потрібно розібрати решту конструкції.

А для цього нам потрібно розібрати решту конструкцію.

  • Щоб це зробити, потрібно витягти не один шплінт, тому, що там все тримається на шплінтах.
  • Плюс до цього потрібно ще викрутити один болт збоку корпуса.

Плюс до цього потрібно ще викрутити один болт з боку корпусу.

  • Справа в тому, що за цим болтом є фіксатор.
  • Ну і ще треба витягнути болт ззаду. Це шток задньої передачі.

Ну і ще витягнути болт ззаду. Це шток задньої передачі.

  • Отже, ми розібрали всю цю конструкцію, знявши первинний і вторинний вали, а також викрутивши пробку з фіксатором.
  • На перевірку підшипник нижній так само гуде.

  • На валах також підшипники хрумтять, що говорить про те, що вони потребують заміни.

На валах також підшипники хрумтять,

  • Крім того, є вироблення на шестерні задньої передачі, що говорить про недостатнє регулювання вилки.

  • А тому наряду з підшипниками доведеться міняти і вилку Шевроле Авео Т250.

А тому поряд з підшипниками доведеться міняти і вилку

  • Хоча можна її і залишити ще, але тоді при включенні передачі куліса буде відчутно бовтатися.
  • А загалом після проведення дефектування всіх шести підшипників, які є в даній КПП, виявилося, що три з них в нормальному стані і не потребують заміни.
  • А три доведеться замінити.
  • Один з них – звичайний, нам вдалося підібрати в спеціалізованих магазинах.

звичайний, нам вдалося підібрати в спеціалізованих магазинах.

  • Ну, а два інших довелося замовляти, так як вони спеціальні і у вільному продажу їх немає.
  • Крім того, замовили ще й пластмасову шестерню спідометра із-за наявності великої кількості виробок.

 замовили ще й пластмасову шестерню спідометра

  • Після того, як отримали нові деталі, встановили пластмасову шестерню і підшипник на диференціал.

встановили пластмасову шестерню і підшипник

  • Тепер залишається один підшипник на первинному валу замінити і один на вторинному.
  • Поки чекали приходу запасних деталей, підготували саму коробку, вичистивши і протерши її від бруду і масла.
  • І потім вже встановили на своє місце зібраний нами з новими деталями диференціал.

встановили на своє місце зібраний нами з новими деталями диференціал.

  • Попередньо змастили нову шестерню, а також залили масло в підшипник.
  • І на перевірку він вже не дає такого шуму, як це було до його зняття.
  • Звичайно, чути невеликий шум від нової шестерні приводУ спідометра, але це вже зовсім не те що було раніше.
  • Після притирання і цей шум піде.
  • Ну і тепер дочекаємося нових підшипників і встановимо їх на вали.

Ну і тепер дочекаємося нових підшипників і встановимо їх на вали.

  • Після цього поставимо все в зворотній послідовності і можна буде коробку перемикання передач встановлювати на своє місце.
  • На цьому розповідь про заміну підшипників КПП на автомобілі Шевроле Авео Т250 завершена.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна підшипників КПП Шевроле Авео Т250"

Відгуки: 0




КПП для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Шестерня для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Підшипник для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Кришка для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Болти для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Шайба для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Гайка для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Вилка для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Пробка для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Датчики для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

.