Для вибору оптимального режиму роботи автомобільного двигуна внутрішнього згоряння передбачена коробка перемикання передач.
Автомобіль Шевроле Авео Т250 комплектується механічною КПП, в якій всі режими роботи вибирає водій вручну.
Тут немає ні електричних, ні гідравлічних складових.
В залежності від умов руху водієм здійснюється перемикання передач або ступенів, які різняться один від другого передавальним числом.
Останнє позначає співвідношення числа зубів на шестернях ведучої і веденої.
Міняємо самостійно підшипник МКПП Chevrolet Aveo T250
Дана стаття присвячена тому, яким чином можна власними силами замінити підшипник на МКПП автомобіля Шевроле Авео Т250

- Коробка передач на нашому автомобілі почала шуміти, тому довелося її зняти.
- Тепер почали розбирати її, так як швидше за все проблема в підшипниках.
- Для початку зняли кришку коробки.

- Для того, щоб її зняти нам треба було відкрутити по периметру всі болти.
- Потім довелося трохи поморочитися, поки зняли всі стопорні кільця, вибили шплінт і дістали шайбу для того щоб зняти п'яту передачу.

- Далі на одному валу викручуємо гайку.

- На наступному також зняли стопорне кільце.

- Крім того, на вилці ще довелося відкрутити пробку, с під якої дістали кульку.

- Без цього ми просто не змогли б зняти вилку з двох штоків.
- Далі викручуємо всі болти, які є на стінках коробки.

- Нічого там всередині коробки не впаде без них і не відвалиться.
- Крім того, потрібно відкрутити датчик заднього ходу.

- Пізніше, для того, щоб коробку можна було розколоти, потрібно викрутити всі болти на з'єднанні по периметру.

- Але перед цим відкрутимо шість болтів під хрестову викрутку, що утримують притискаючу пластину зверху в КПП Шевроле Авео Т250.

- Тут також потрібно мати на увазі, що ця пластина одним кінцям заходить в проріз в одному з двох штоків, що стоять поруч.

- Тепер під цією пластиною нам стали видні підшипники.
- На одному з них – конічному, встановлюються кільця, які регулюють ступінь притискання пластиною.

- І після цього, ще раз перевіривши, чи не тримає дві половинки коробки, розколюємо її на дві частини.

- Перед нами тепер необхідні підшипники, які навіть при перевірці рукою відчувається, що мають люфт.
- Однозначно вони вимагають заміни. Але це потім, а зараз ще потрібно дістатися до нижніх підшипників.
- А для цього нам потрібно розібрати решту конструкції.

- Щоб це зробити, потрібно витягти не один шплінт, тому, що там все тримається на шплінтах.
- Плюс до цього потрібно ще викрутити один болт збоку корпуса.

- Справа в тому, що за цим болтом є фіксатор.
- Ну і ще треба витягнути болт ззаду. Це шток задньої передачі.

- Отже, ми розібрали всю цю конструкцію, знявши первинний і вторинний вали, а також викрутивши пробку з фіксатором.
- На перевірку підшипник нижній так само гуде.

- На валах також підшипники хрумтять, що говорить про те, що вони потребують заміни.

- Крім того, є вироблення на шестерні задньої передачі, що говорить про недостатнє регулювання вилки.

- А тому наряду з підшипниками доведеться міняти і вилку Шевроле Авео Т250.

- Хоча можна її і залишити ще, але тоді при включенні передачі куліса буде відчутно бовтатися.
- А загалом після проведення дефектування всіх шести підшипників, які є в даній КПП, виявилося, що три з них в нормальному стані і не потребують заміни.
- А три доведеться замінити.
- Один з них – звичайний, нам вдалося підібрати в спеціалізованих магазинах.

- Ну, а два інших довелося замовляти, так як вони спеціальні і у вільному продажу їх немає.
- Крім того, замовили ще й пластмасову шестерню спідометра із-за наявності великої кількості виробок.

- Після того, як отримали нові деталі, встановили пластмасову шестерню і підшипник на диференціал.

- Тепер залишається один підшипник на первинному валу замінити і один на вторинному.
- Поки чекали приходу запасних деталей, підготували саму коробку, вичистивши і протерши її від бруду і масла.
- І потім вже встановили на своє місце зібраний нами з новими деталями диференціал.

- Попередньо змастили нову шестерню, а також залили масло в підшипник.
- І на перевірку він вже не дає такого шуму, як це було до його зняття.
- Звичайно, чути невеликий шум від нової шестерні приводУ спідометра, але це вже зовсім не те що було раніше.
- Після притирання і цей шум піде.
- Ну і тепер дочекаємося нових підшипників і встановимо їх на вали.

- Після цього поставимо все в зворотній послідовності і можна буде коробку перемикання передач встановлювати на своє місце.
- На цьому розповідь про заміну підшипників КПП на автомобілі Шевроле Авео Т250 завершена.