• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Деу Нексія ремонт двигуна: заміна распредвала, гідрокомпенсатора і поршневих кілець

В 1995 році автомобільний концерн Daewoo, що в Південній Кореї, запустив у виробництво новий автомобіль Деу Нексія.

Після цього автомобіль випускався в різних країнах, у тому числі і в Узбекистані аж до 2016 року.

У комплектацію авто входив 1,5 літровий двигун G15MF, що став практичною копією агрегату, який раніше встановлювався на Опель Кадет Е.

Особливістю цього двигуна є наявність одного распредвала, встановленого вгорі блоку.

ГРМ двигуна має клапана, розподілені по два на кожну циліндр.

Не секрет, що кожен поршень в циліндрі створює компресію завдяки наявності на ньому компресійних кілець.

В процесі експлуатації вони зношуються або залягають, компресія падає, що призводить до втрати потужності двигуна.

Тому кільця поршнів вимагають заміни.

Теж саме відбувається і з маслос'емними кільцями, які відповідають за товщину масляної плівки на поверхні циліндра.

Міняємо самостійно распредвал, поршневі кільця і гідрокомпенсатори двигуна Daewoo Nexia 

Пропонована стаття присвячена тому, як самостійно можна замінити распредвал, гідрокомпенсатори поршневі кільця на двигуні Деу Нексія.

Деу Нексія як самостійно можна замінити распредвал, гидрокомпенсаторы

  • Отже, для того, щоб дістатися до распредвала двигуна і поршнів, перш за все, потрібно відкрутити на ньому все зайве.
  • А тому відкручуємо і прибираємо повітряний фільтр, який тримається на трьох болтах.

Після цього відкручуємо два болта кріплення воздуховода

  • Далі відкручуємо клапанну кришку двигуна.

Далі відкручуємо клапанну кришку двигуна.

  • І тут нас чекала дуже дивна картина.
  • На кришці і в самому механізмі утворилася неміряна кількість нагару.
  • Але нічого не поробиш, потрібно працювати.
  • Тому ми обробили WD-40 гайки на болтах колектора, щоб потім можна було його відкрутити.

  • Поки гайки відкисають, ми відкручуємо захисні кришки ременя ГРМ і знімаємо його.

відкручуємо захисні кришки ременя ГРМ і знімаємо його.

  • Сам механізм тут ще нормальний. Не викликає питань і стан ГУР, тому їх чіпати ми не будемо.
  • А ось сальник распредвала схоже своє вже відпрацював, тому його потрібно міняти в обов'язковому порядку.

  • Також ми зняли і трамблер Деу Нексія.
  • Сам по собі двигун виявився засміченим так, що далі просто нікуди.

 двигун виявився засміченим так, що далі просто нікуди.

  • Коли зняли распредвал двигуна, то виявили, що доля його практично вирішена.

зняли распредвал двигуна

  • Він просто вже стерся, тому міняти його потрібно однозначно.
  • Відкрили один циліндр і побачили, що він в принципі нормальний.

Відкрили один циліндр і побачили, що він в принципі нормальний.

  • Вироблень в ньому особливих немає, тому блок циліндрів можна ще експлуатувати.
  • При подальшому розбиранні зняли піддон картера і бачимо, що двигун повністю здорово загаджений.

  • Цілком зрозуміло, що доведеться поміняти маслоприемник.
  • Проте, незважаючи ні на що, ГБЦ і клапана знаходяться в нормальному стані, хоча і брудні.
  • Але це можна виправити, оскільки їх можна відмити очистити і працюватимуть, як нові.

 їх можна відмити очистити і будуть працювати, як нові.

  • І, нарешті, головна причина такого стану двигуна.
  • Беремо будь-який поршень і дивимося.
  • На ньому маслознімне кільце повністю закоксувалося і зовсім не працює.

  • В якості підказки хочеться зауважити, що знімаючи головки блоку циліндрів потрібно пам'ятати, що тут кронштейн її кріпиться до блоку.

кронштейн її кріпиться до блоку.

  • Тому потрібно в обов'язковому порядку відкрутити на ньому болт, щоб можна було зняти саму головку.
  • Інакше просто зробити це не вийде.
  • До речі, при розбиранні двигуна також виявилося, що два гидрокомпенсатора працювали повністю сухими, тобто, без всякого мастила.
  • Зрозуміло, що після такої роботи їх доведеться замінити.
  • Отже, ми відвезли ГБЦ на мийку, щоб можна було гарненько її вимити від бруду.
  • Після такої лазні приступаємо до заміни сальників клапанів, для чого починаємо їх розсухарювання.
  • Для цього використовуємо довгу головку на 17.

  • Ставимо її на клапан, наносимо по ній удари молотком.
  • При цьому сухарі нікуди не розсипаються, а залишаються в самому ключі.

  • Для того щоб клапан при цьому не міг відкритися, під нього підкладаємо звичайний рожковий ключ.
  • Після такої процедури можна тепер витягнути клапан.

Після такої процедури можна тепер витягнути клапан.

  • І поміняти на ньому вже вбитий сальник.

І поміняти на ньому вже вбитий сальник.

  • Заодно можна тепер витягнути і сідло клапана, під яким ще залишилося багато бруду.
  • Все це можна почистити і витерти.
  • Далі протираємо трохи клапана, щоб переконатися, що фаска у них нормальна.
  • Потім ставимо на посадочне місце кожного клапана новий сальник.

Після цього беремо спеціальну проставку.

  • Ставимо її на щойно поставлений сальник клапана і наносимо удари.

Ставимо її на щойно поставлений сальник клапана і наносимо удари.

  • Робиться це до тих пір, поки не відчується характерний глухий звук удару металу об метал.
  • Це свідчення того, що сальник встав на своє місце, а проставка вперлася в головку.
  • Проте, перед цим потрібно притерти клапана, щоб даремно не протирати по сальнику пастою.

  • Тепер приступаємо до установки нових гідрокомпенсаторів, які поставляються в спеціальних герметичних колбах.

  • Відкриваємо цю колбу, витягаємо гідрокомпенсатор.
  • І тепер з допомогою шприца наливаємо на нього моторне масло і злегка змащуємо весь корпус.

росто змащуємо і встановлюємо на своє місце.

  • При цьому не прокачуємо, як деякі радять, а просто змащуємо і встановлюємо на своє місце.
  • Далі з допомогою уламка старого поршневого кільця прочищаємо канавки на поршнях.

  • Після цього приступаємо до установки маслозйомних кілець на Деу Нексія.
  • Спочатку беремо середню частину і одягаємо кільце з боку дня поршня, встановлюючи його в середню канавку.

 одягаємо кільце з боку дня поршня

  • Після цього беремо нижню частину і заводимо це кільце з боку шатуна. Встановлюємо його в нижню канавку. 
  • І нарешті беремо верхню частину і заводимо знову з боку поршня і встановлюємо його у верхню канавку.
  • Тут же відразу замки трьох цих кілець розводьте в різні сторони.
  • При цьому, якою стороною одягати кільця ролі не грає.
  • Далі беремо друге кільце. Буква Т на ньому говорить про те, що це верхнє.
  • І одягаємо його на поршень, вставляючи в першу верхню канавку.

І одягаємо його на поршень, вставляючи в першу верхню канавку.

  • Стежимо за тим, щоб не було перекосів при установці і також, щоб кільця ходили вільно і не було великих щілин.
  • Замки при цьому не забувайте відразу розводити по різних сторонах.
  • Після цього беремо обжимний пристрій, розводимо його і за допомогою того ж шприця наносимо трохи звичайного масла на внутрішню поверхню.
  • І після цього просто пальцем змащуємо всі внутрішні стінки пристрою.

І після цього просто пальцем змащуємо всі внутрішні стінки пристрою.

  • Тепер вставляємо туди поршень, причому так, щоб виглядала його спідниця.

 причому так, щоб виглядала його спідниця.

  • І потім затискаємо поступово обтискний пристрій до упору.
  • Тут головне не поламати кільця при установці поршнів в циліндри.
  • Щоб цього не сталося дотримуємося наступної технології.
  • Вставляємо юбку поршня в циліндр.

Вставляємо юбку поршня в циліндр.

  • При цьому, більша частина поршня з обтискним пристроєм розташовані зверху на блоці.
  • Далі беремо будь-яку дерев'яну наставку і кілька разів несильно вдаряємо в дно поршня.

беремо будь-яку дерев'яну наставку і кілька разів несильно вдаряє в дно поршня.

  • Потім цією ж наставкою простукаємо легенько по діаметру всього обтискного пристрою.

  • Після цього знову пару легких ударів по самому поршню і знову обстукали обтискне по всьому діаметру. І знову по поршню.
  • Повторити таку процедуру два-три рази і поршень встане на своє місце. При цьому обтискний пристрій легко забирається.
  • Такого порядку потрібно дотримуватися тому, що кільця можуть не щільно прилягати до поршня і коли ви будете сильно його забивати в циліндр, вони можуть просто зламатися.
  • Встановивши всі поршня, беремо вичищену і вимиту головку, встановлюємо в неї новий сальник рапсредвала і дістаємо сам новий распредвал.
  • Але перш ніж його встановлювати, змажемо сальник трохи маслом, щоб перший контакт його з распредвалом Деу Нексія не виявився на суху.

  • Далі встановлюємо колінвал і закріплюємо його пластиною.
  • Потім виставляємо рокера і на них одягаємо штовхачі клапанів.

Потім виставляємо рокера і на них одягаємо штовхачі клапанів.

  • Після цього змащуємо посадкову поверхню головки герметиком.

  • При цьому багато наливати не потрібно, а краще гарненько розмазати по всій поверхні невелику кількість.
  • Цим ми попередимо потрапляння герметика в масло.
  • А потім встановлюємо головку на блок циліндрів.
  • Закриваємо зверху клапанною кришкою і, заливши масло, можна пробувати заводити.
  • На цьому наш ремонт по заміні распредвала, сальника його, гідрокомпенсаторів і поршневих кілець на Деу Нексія закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Деу Нексія ремонт двигуна: заміна распредвала, гідрокомпенсатора і поршневих кілець"

Відгуки: 0




.