Ремонт передніх фар Чері Тіго, заміна діодних ламп

Освітлювальні прилади відіграють велику роль в загальній будові автомобіля Чері Тіго.

Вони забезпечують безпеку пересування на авто, а також комфорт і зручність для водія і пасажирів.

В число освітлювальних приладів поряд з іншими пристроями входять і передні фари.

Вони дають можливість водієві в темний час доби, а також в умовах обмеженої видимості, бачити перед собою ділянку дороги, вибоїни, автотранспорт на ній і пішоходів, а також інші перешкоди.

Орієнтуватися в напрямку руху, а також в межах проїзної частини.

Передні фари здатні давати дальнє і ближнє світло.

Крім того, згідно з існуючими правилами, фари використовуються в якості ходових вогнів.

Це спеціальне освітлення, сигналізує оточуючим про те, що на дорозі знаходиться автомобіль, що рухається.

В якості освітлення в передніх фарах автомобіля сьогодні використовують світлодіодні лампи.

Це сучасні освітлювальні прилади, які дозволяють без додаткових блоків розпалу миттєво включати і вимикати.

Крім того, вони довговічні, хоча рано чи пізно все одно можуть вимагати заміни.

Міняємо самостійно діодні лампи передніх фар Chery Tiggo

Ця стаття розповість про те, як можна самому замінити світлодіодні лампи в фарах Чері Тіго.

 як можна самому замінити світлодіодні лампи в фарах Деу Нексія

  • Отже, нам довелося зняти одну фару в зв'язку з тим, що перегоріла лампочка ходового вогню.   

довелося зняти одну фару в зв'язку з тим, що перегоріла лампочка ходового вогню.

  • Тепер доведеться розрізати фару, витягти діодну планку і замінити там світлодіоди.
  • Для проведення такого роду ремонту необхідно відразу запастися слідуючими інструментами: мультиметром, для паяння припоєм, термоклеєм і термопастою, довгою викруткою, природно паяльником і адаптером.

необхідно відразу запастися такими інструментами

  • Крім цього, потрібні і самі діоди.

Крім цього, потрібні і самі діоди.

  • При цьому, придбали діоди ми відразу для двох фар.
  • Щоб витягти, як вже говорилося, діодну планку нам потрібно за допомогою звичайного канцелярського ножа вирізати із зворотного боку фари один прямокутний шматок пластикового корпусу.

  • Простого ножа цілком достатньо, оскільки тут досить м'який пластик.
  • Попередньо не забувайте під стікло фари Чері Тіго підстелити м'яку тканину, щоб під час розтину корпусу не подряпати.
  • Надрізаємо ножем пластик у формі прямокутника, після чого піддягаємо цей фрагмент викруткою і просто акуратно намагаємося виламати його з корпусу фари.

  • Насправді відводимо в сторону, як ніби це спеціально обладнані дверцята.

відводимо в сторону, як ніби це спеціально обладнана дверцята

  • Тепер у нас є вільний доступ до лінзи фари і до плати.
  • Щоб зняти діодну планку, нам необхідно відкрутити один невеликий болт в лівому верхньому куті фари.

необхідно відкрутити один невеликий болт в лівому верхньому куті

  • Крім того, потрібно буде відкрутити ще один такий же болтик, який знаходиться всередині корпуса по діагоналі.
  • Його нам не вдасться дістати через пророблений люк, а тому потрібно буде з боку колодки просвердлити спеціальний отвір, щоб можна було вставити викрутку.

треба буде з боку колодки просвердлити спеціальний отвірд

  • Встановлена всередині фари плата – це не що інше, як драйвер для стабілізації напруги, встановлений китайськими виробниками.

всередині фари плата – це не що інше, як драйвер

  • Він розрахований на дві пари діодів напругою в 350мА кожен.
  • Недолік такої конструкції полягає в тому, що в разі, коли перегорає один діод, напруга на інших збільшується і вони також не витримують його і перегорають.
  • Тому, щоб цього уникнути, ми раніше експериментували і встановлювали діоди, розраховані на різну напругу.
  • Результат виявився позитивним.
  • Отже, витягли в результаті ми діодну планку і приступаємо тепер до заміни самих діодів.
  • Для цього нам спочатку потрібно видалити старі, перегорівші.
  • Це робиться просто: за допомогою викрутки різким рухом відриваємо їх.

  • Вони тримаються на тонких вусиках, припаяних до посадкового гнізда.
  • Але зазвичай ми викруткою відтягуємо його до характерного клацання.
  • А після цього беремо паяльник, підігріваємо його вусики і діод сам відвалюється.

підігріваємо його вусики і діод сам відвалюється.

  • Такий спосіб краще, ніж просто відірвати за допомогою викрутки, так як можна таким чином зберегти доріжку в цілісності.
  • В результаті від'єднуємо всі діоди.

  • Після цього всі місця, де були встановлені діоди акуратно очищаємо від клею.

  • Потім наносимо буквально крапельку нового термоклею на посадкове місце діода.

  • Кожен з них на вусиках має позначення полюсів. Аналогічне є і на самій планці Чері Тіго.
  • Тому, після нанесення клею встановлюємо на нього діод, злегка навскоси при цьому.

 після нанесення клею встановлюємо на нього діод,

  • Потім за допомогою паяльника підігріваємо і припаюємо спочатку за один вусик, а потім і за інший, уточнивши при цьому його рівно.

підігріваємо і припаюємо спочатку за один вусик, а потім і за іншого

  • При цьому притискаємо діод, щоб була мінімальна відстань або зазор від планки.
  • Або точніше – зазор між радіатором планки і світлодіодом повинен бути мінімальним.
  • Потрібно відзначити, що таку процедуру найкраще виконувати за допомогою паяльника-щипців.
  • А в нашому випадку просто доводиться пропаювати кожен вусик по кілька разів.
  • Далі, щоб зробити нашу пайку більш якісною, додаємо трохи олова.

щоб зробити нашу пайку більш якісною, додаємо трохи олова.

  • І таким же чином паяємо всі діоди.
  • Після цього встановлюємо діодну планку на своє місце.
  • І тепер нам потрібно запаяти назад ту нішу, яку ми зробили, вирізавши частину пластику в корпусі фари.

 потрібно запаяти назад ту нішу, яку ми зробили

  • Для цього, защипуємо назад т. н. «дверці», які ми раніше утворили методом вирізування прямокутника.

  • Потім беремо гарячий паяльник і розплавляємо краї розрізу, тим самим знову запаюючи його.

беремо гарячий паяльник і розплавляємо краю розрізу

  • Можна, звичайно, для виконання такої процедури використовувати термоклей і з його допомогою приклеїти вирізаний фрагмент.
  • Але, на практиці ми переконалися, що використання такого засобу не дуже надійно.
  • А тому вирішили просто запаювати розріз методом плавлення самого ж пластику.

А тому вирішили просто запаювати розріз методом плавлення самого ж пластику.

  • В результаті виходить ледь помітний і надійний шов, що не пропускає ні бруду, ні вологи всередину корпусу фари.

  • Крім того, отвір, що ми раніше зробили збоку для викрутки, заклеюємо фрагментом вібропласта.

  • У підсумку, корпус фари виходить надійно закритий від попадання пилу, бруду і вологи всередину.
  • Після цього, встановлюємо фару на місце, підключаємо і перевіряємо працездатність.

 встановлюємо фару на місце, підключаємо і перевіряємо

  • На цьому наш ремонт по заміні світлодіодів в передній фарі автомобіля Чері Тіго успішно закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт передніх фар Чері Тіго, заміна діодних ламп"

Відгуки: 0




Фара для ремонту Чері Тіго:

Лампи для ремонту Чері Тіго:

Корпус для ремонту Чері Тіго:

Стікло для ремонту Чері Тіго:

Болти для ремонту Чері Тіго:

Колодки для ремонту Чері Тіго:

Радіатор для ремонту Чері Тіго:

.