Починаючи з 2009 року одна з найбільших автокомпаній Китаю – Джилі почала випуск абсолютно нового кросовера Джилі ЕХ7 або Х7.
Через три роки, така машина з'явилася в Росії і в інших країнах СНД.
Нова модель виявилася зовсім несхожа на попередні цього виробника і створювала враження цілком добротного, просторого і комфортабельного міського автомобіля.
І це при тому, що вартість її виявилася зовсім не такою вже й захмарною.
А розумне співвідношення ціни і якості завжди приваблювало наших автолюбителів.
Ділимося власними враженнями після більш ніж дворічної експлуатації Geely Emgrand EX7
У пропонованій статті ми хочемо розповісти про враження реального власника після 2,5 років експлуатації автомобіля Джилі Емгранд ЕХ7.

- Незважаючи на те, що автомобіль знаходиться у власності його власника вже 2,5 роки, пробіг на ньому становить трохи більше 41 тис. кілометрів.

- Ця модель максимальної комплектації, оснащена двигуном об'ємом 2,4 літра і автоматичною коробкою перемикання передач.

- На сьогоднішній день тут не працює тільки магнітола.

- За великим рахунком вона працює, але періодично, а причину поки досконально не з'ясували за браком часу.
- Отже, тепер розповімо про те, що і де доводилося ремонтувати або міняти за минулі два з половиною роки експлуатації цього автомобіля.
- Перш за все, потрібно сказати, що буквально відразу після приїзду додому з автосалону виявилося, що не працює підсвічування на кнопках стіклопідйомника водійських дверей.

- Правда в салоні цю несправність без проблем усунули, повністю замінивши панель на дверях згідно гарантії.
- Замінили також і кнопку на пасажирських дверях.

- Тут також не горіло підсвічування чомусь.
- Далі хочеться застерегти власників від неприємностей при здійсненні заміни повітряного салонного фільтра.
- Справа в тому, що для того, щоб до нього дістатися і замінити, необхідно зняти бардачок на Джилі Емгранд ЕХ7.

- Однак ця задача ускладнюється тим, що в кришці цього відсіку встановлено мікроліфт.
- Його потрібно знати і вміти знімати, тому, що це досить крихкий механізм.
- Невміло виконуючи таку процедуру, ми просто зламали деякі деталі з'єднання. Тому, якщо у вас немає відповідних знань і навичок, то ми радимо довірити виконання цієї операції фахівцям.
- Ще одним слабким місцем цього автомобіля є підлокотник.

- На сьогоднішній день його кришка у нас бовтається, оскільки немає можливості її зафіксувати або закріпити. Для цього під нею є вусики.
- Один з них, необережно спершись і натиснувши на підлокотник, нами був зламаний.

- Тож тепер одна частина кришки закріплена, а друга бовтається.
- Але, це, так би мовити, дріб'язкові несправності або неприємності.
- Велика ж неприємність нас чекала після досягнення пробігу близько 30 тис. кілометрів.
- В цей період у нас при швидкості 100 кілометрів на годину почала спалахувати лампочка АВС і тут же відключалося саме блокування.
- Не рятувало при цьому навіть будь-яке зменшення швидкості руху.
- Лампочка гасла тільки при зупинці і стоянці деякий час, незалежно при відключеному двигуні або працюючому.
- Після цього все працювало назад, лампочка не горіла знову до досягнення швидкості в 100 км/год і більше.
- Перша діагностика показала, що вимагає заміни правий передній датчик АВС. Довелося його замінити.
- Але це не допомогло. Все тривало і далі точно так.
- В іншому автосервісі діагностика показала ту ж несправність – треба міняти передній правий датчик. Але, добре, що ми не повірили цьому і провели ще одну, вже третю діагностику.
- Вона показала, що треба міняти не датчик, а його гребінку.
- Ця деталь була серйозно розбита і з цієї причини сам датчик вже не міг правильно визначити імпульси, що надходять на нього.
- Поміняли тоді гребінку і ось вже 10 тис. кілометрів датчик і програма АВС працюють нормально.
- А до цього нам довелося пережити неприємні моменти, пов'язані з відсутністю потрібної деталі, очікуваннями та ін
- Адже їздити доводилося близько шести місяців з відсутнім АВС і постійно включеною лампочкою.
- Приблизно на 35 тис. кілометрів пробігу застукала передня підвіска.
- Діагностика показала, що вирвані передні стійки стабілізаторів.
- А також потребують заміни передні сайлентблоки.
- Пройшовшись по форумах автолюбителів в інтернеті, прийшли до висновку, що це болячка таких авто.
- Тож, скориставшись гарантією, поміняли на автосервісі і те, і інше.
- На 40 тисячах приїхали на планове ТО.
- Діагностика показала 100% знос передніх гальмівних колодок і майже стільки ж передніх гальмівних дисків.
- Задні колодки та гальмівні диски були зношені відсотків на 80.
- Через це був замовлений повний комплект дисків і гальмівних колодок.
- При їх установці передні диски і колодки підійшли ідеально, а ось задні диски не підійшли.
- Як виявилося, вони розраховані на звичайне ручне стояночне гальмо.
- В автомобілі Джилі Емгранд ЕХ7 гальмо стоянки має ножний привід.

- Тому майте на увазі, що гальмівні колодки і гальмівні диски в ньому на 40 тис. пробігу вимагають заміни.
- І коли заміна колодок – це, в принципі, нормальне явище, то для гальмівних дисків таке положення це нетипово.
- Крім того, постарайтеся заздалегідь подбати і замовити задні гальмівні диски, оскільки нам насилу вдалося через офіційного дилера підібрати необхідні і відповідні за розміром.
- Справа в тому, що VIN-код у них, швидше за все, однаковий, а от поділу на автомобілі з АКПП і з механічною КПП не існує.
- Зовсім недавно підозріло зашумів вентилятор.

- Відразу було вирішено, що туди щось потрапило. Але, після перевірки і очищення повітряного фільтра картина не змінилася.
- Тому вже стовідсоткової такої впевненості не залишилося, але швидше за все проблема криється в непридатності самого вентилятора.
- Що стосується шкіряного покриття рульового колеса, то до цього часу воно не виглядає особливо потертим.
- До того ж нам вдалося встановити додаткові блокувальні кнопки управління на кермо, які ідеально вписалися.

- Одним словом, ніяких нарікань з приводу шкіряного покриття керма у нас немає.
- Те ж саме стосується і покриття з шкірозамінника водійського сидіння.
- Воно практично збереглося в ідеальному стані.
- За винятком хіба що невеликих потертостей, характерних для постійного і частого руху водія, якому доводиться сідати, ви ходити з салону автомобіля.

- А взагалі весь шкірозамінник і шви знаходяться в ідеальному стані.
- І це після 41 тис. кілометрів пробігу.

- Функціонують на сьогоднішній день і всі кнопки електричної регулювання сидіння.

Пасажирське сидіння у нас використовується не так часто, тому воно знаходиться практично в ідеальному стані.

- Є деякі нарікання на якість виконання заднього стікла автомобіля.
- Справа в тому, що нами було виконане тонування стікла, але от на сьогоднішній день практично всі доріжки цього тонування порвалися і випали.

- Можна було б припустити, що це неякісне тонування.
- Але, точно таке ж нами було виконано на попередньому автомобілі і за три роки експлуатації ніяких змін воно не зазнало.
- Також при експлуатації автомобіля Джилі Емгранд Х7 в умовах низьких температур щось в механізмі двірника заднього скла стає дуже густим.
- Справа в тому, що при включенні він починає повільно свій рух, але потім пропрацювавшись поступово прискорюється і приходить в норму.
- Тепер кілька слів про найболючіше.
- На кузові автомобіля вже після першого року експлуатації почали проявлятися точкові сліди іржі.

- Не припиняють вони з'являтися і зараз. Крім того, з'явилися патьоки іржі на ручках дверей.
- Пов'язано це з тим, що на торці такої ручки є саморіз.

- Він металевий і головка його абсолютно нічим не покрита.
- У зв'язку з цим, через деякий час вона починає іржавіти, і при попаданні вологи туди вся ця руда суміш стікає на двері.
- Кинулася іржа і спереду на арках коліс.

- Але це, швидше, наша вина, оскільки ми встановили раніше китайські бризковики.
- А вони виявилися занадто жорсткі і швидко зламалися.
- Викликає нарікання і якість фарбування кузова в загальному.
- Оскільки на його поверхні постійно виникають точкові плями, які при ретельному витиранні зникають, а потім з'являються знову.
- Зайвим доказом неякісного не тільки лакофарбового покриття, але і обробки металу перед ним, є подряпина уздовж всього порога, яку ми отримали в результаті контакту з каменем.
- Постійно доводиться цю подряпину підмазувати, проте там проступає і проступає іржа.
- Подряпині цій вже рік.

- Це може свідчити тільки про те, що оцинкування металу виконане неякісно.
- Проступає іржа і також з-під хромованих елементів кузова.

- Є проблеми і по дверях багажника.
- Справа в тому, що при закриванні вони стирають фарбу з кузова, залишаючи постійно нові і нові сліди після себе.

- Не так давно ми прокрасили під ними кузов, але сліди вже з'явилися знову.
- Для того, щоб хоч якось боротися з цим явищем раніше була наклеєна на двері гумка.

- Ми її проклеїли по всьому периметру дверей і це нововведення нам трохи допомагає вже два роки.
- Дуже іржавіють і болти під задніми дверима багажника автомобіля Джилі Емгранд Х7.

- Через це згодом їх проблематично буде відкрутити.
- Тому бажано ці болти з самого початку експлуатації чимось промазати або обробити, щоб не допустити окислення і появи іржі.
- До речі, на спинки задніх сидінь ми приробили по дві сіточки на кожне і вважаємо, що вони тут абсолютно не зайві.

- Тому радимо взяти це ноу-хау на озброєння.
- Виникла у нас проблема з омивачем заднього стікла. Він просто працював періодично.
- Тому ми самі знайшли проблему.
- Виявляється, під задніми дверима багажника його трубка проходить в гофрованому шлангу.

- Тому через півтора року ця трубка просто лопнула.
- У зв'язку з цим нам довелося зняти цю конструкцію і в гофр вставити гумову, більш м'яку і гнучку трубку.
- Для того, щоб боротися з невеликими подряпинами і сколами ми придбали спеціальний олівець під колір автомобіля.

- З його допомогою постійно підмазуємо місця, де з'явилися порушення цілісності лакофарбового покриття автомобіля.
- З КПП автоматом особливих проблем ніяких не виникає.

- Ось тільки якщо різко вмикати задню передачу і починати рух точно так, то вона відразу не включається, а витримавши невелику паузу різко включається.
- Виходить щось на зразок ривка.
- Якщо ж перемикання передач виконувати плавно і трохи пристосуватися до її роботи, то ніяких проблем з АКПП не існує.
- Що стосується запуску двигуна, то також особливих претензій до нього немає.
- Одне лише іноді трапляється, приблизно раз в місяць - двигун не запускається відразу.
- Для цього потрібно витратити кілька додаткових секунд.
- Особливо це помітно при запуску на гарячому двигуні. Причому трапляється це в будь-яку погоду.
- Пробували міняти бензин, але результату це не дало. Це дрібниця, звичайно, але трохи неприємна.

- Але, щоб двигун не запускався взагалі, то такого не траплялося жодного разу.
- З електрообладнання за ці два з половиною роки ми замінили тільки дві лампи в передніх фарах. А решта все працює справно.
- До речі, знімати фари для того, щоб поміняти лампу тут не потрібно.
- Можна це зробити, засунувши руку з-під капота.
- В усьому іншому автомобіль Джилі Емгранд ЕХ7 досить жвавий і нас повністю влаштовує.
- Звичайно, він важкуватий, тому середня витрата палива по трасі становить 10 літрів.
- У міському режимі він зростає до 12-13 літрів, у змішаному варіанті-на літр менше.
- Для їзди по бездоріжжю або по поганим дорогам ця машина навряд чи підійде, оскільки кліренс у неї невеликий.
- Крім того, для такої їзди в обов'язковому порядку буде потрібно встановити захист двигуна, якого тут немає.
- Але, загалом автомобіль добротний і цілком відповідає своїй ціні.
- На цьому наш короткий огляд слабких і проблемний місць автомобіля Джилі Емгранд ЕХ7 закінчено.