Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Джилі Емгранд ЕХ7 слабкі місця та відгуки реального власника

Починаючи з 2009 року одна з найбільших автокомпаній Китаю – Джилі почала випуск абсолютно нового кросовера Джилі ЕХ7 або Х7.

Через три роки, така машина з'явилася в Росії і в інших країнах СНД.

Нова модель виявилася зовсім несхожа на попередні цього виробника і створювала враження цілком добротного, просторого і комфортабельного міського автомобіля.

І це при тому, що вартість її виявилася зовсім не такою вже й захмарною.

А розумне співвідношення ціни і якості завжди приваблювало наших автолюбителів.

Ділимося власними враженнями після більш ніж дворічної експлуатації Geely Emgrand EX7 

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про враження реального власника після 2,5 років експлуатації автомобіля Джилі Емгранд ЕХ7.

 розповісти про враження реального власника після 2,5 років експлуатації автомобіля

  • Незважаючи на те, що автомобіль знаходиться у власності його власника вже 2,5 роки, пробіг на ньому становить трохи більше 41 тис. кілометрів.

пробіг на ньому становить трохи більше 41 тис. кілометрів.

  • Ця модель максимальної комплектації, оснащена двигуном об'ємом 2,4 літра і автоматичною коробкою перемикання передач.

автоматичною коробкою перемикання передач.

  • На сьогоднішній день тут не працює тільки магнітола.

  • За великим рахунком вона працює, але періодично, а причину поки досконально не з'ясували за браком часу.
  • Отже, тепер розповімо про те, що і де доводилося ремонтувати або міняти за минулі два з половиною роки експлуатації цього автомобіля.
  • Перш за все, потрібно сказати, що буквально відразу після приїзду додому з автосалону виявилося, що не працює підсвічування на кнопках стіклопідйомника водійських дверей.

не працює підсвічування на кнопках склопідіймача двері водія

  • Правда в салоні цю несправність без проблем усунули, повністю замінивши панель на дверях згідно гарантії.
  • Замінили також і кнопку на пасажирських дверях.

  • Тут також не горіло підсвічування чомусь.
  • Далі хочеться застерегти власників від неприємностей при здійсненні заміни повітряного салонного фільтра.
  • Справа в тому, що для того, щоб до нього дістатися і замінити, необхідно зняти бардачок на Джилі Емгранд ЕХ7.

для того, щоб до нього дістатися і замінити, необхідно зняти бардачок

  • Однак ця задача ускладнюється тим, що в кришці цього відсіку встановлено мікроліфт.
  • Його потрібно знати і вміти знімати, тому, що це досить крихкий механізм.
  • Невміло виконуючи таку процедуру, ми просто зламали деякі деталі з'єднання. Тому, якщо у вас немає відповідних знань і навичок, то ми радимо довірити виконання цієї операції фахівцям.
  • Ще одним слабким місцем цього автомобіля є підлокотник.

Ще одним слабким місцем цього автомобіля є підлокітник.

  • На сьогоднішній день його кришка у нас бовтається, оскільки немає можливості її зафіксувати або закріпити. Для цього під нею є вусики.
  • Один з них, необережно спершись і натиснувши на підлокотник, нами був зламаний.

  • Тож тепер одна частина кришки закріплена, а друга бовтається.
  • Але, це, так би мовити, дріб'язкові несправності або неприємності.
  • Велика ж неприємність нас чекала після досягнення пробігу близько 30 тис. кілометрів.
  • В цей період у нас при швидкості 100 кілометрів на годину почала спалахувати лампочка АВС і тут же відключалося саме блокування.
  • Не рятувало при цьому навіть будь-яке зменшення швидкості руху.
  • Лампочка гасла тільки при зупинці і стоянці деякий час, незалежно при відключеному двигуні або працюючому.
  • Після цього все працювало назад, лампочка не горіла знову до досягнення швидкості в 100 км/год і більше.
  • Перша діагностика показала, що вимагає заміни правий передній датчик АВС. Довелося його замінити.
  • Але це не допомогло. Все тривало і далі точно так.
  • В іншому автосервісі діагностика показала ту ж несправність – треба міняти передній правий датчик. Але, добре, що ми не повірили цьому і провели ще одну, вже третю діагностику.
  • Вона показала, що треба міняти не датчик, а його гребінку.
  • Ця деталь була серйозно розбита і з цієї причини сам датчик вже не міг правильно визначити імпульси, що надходять на нього.  
  • Поміняли тоді гребінку і ось вже 10 тис. кілометрів датчик і програма АВС працюють нормально.
  • А до цього нам довелося пережити неприємні моменти, пов'язані з відсутністю потрібної деталі, очікуваннями та ін
  • Адже їздити доводилося близько шести місяців з відсутнім АВС і постійно включеною лампочкою.
  • Приблизно на 35 тис. кілометрів пробігу застукала передня підвіска.
  • Діагностика показала, що вирвані передні стійки стабілізаторів.
  • А також потребують заміни передні сайлентблоки.
  • Пройшовшись по форумах автолюбителів в інтернеті, прийшли до висновку, що це болячка таких авто.
  • Тож, скориставшись гарантією, поміняли на автосервісі і те, і інше.
  • На 40 тисячах приїхали на планове ТО.
  • Діагностика показала 100% знос передніх гальмівних колодок і майже стільки ж передніх гальмівних дисків.
  • Задні колодки та гальмівні диски були зношені відсотків на 80.
  • Через це був замовлений повний комплект дисків і гальмівних колодок.
  • При їх установці передні диски і колодки підійшли ідеально, а ось задні диски не підійшли.
  • Як виявилося, вони розраховані на звичайне ручне стояночне гальмо.
  • В автомобілі Джилі Емгранд ЕХ7 гальмо стоянки має ножний привід.

  • Тому майте на увазі, що гальмівні колодки і гальмівні диски в ньому на 40 тис. пробігу вимагають заміни.
  • І коли заміна колодок – це, в принципі, нормальне явище, то для гальмівних дисків таке положення це нетипово.
  • Крім того, постарайтеся заздалегідь подбати і замовити задні гальмівні диски, оскільки нам насилу вдалося через офіційного дилера підібрати необхідні і відповідні за розміром.
  • Справа в тому, що VIN-код у них, швидше за все, однаковий, а от поділу на автомобілі з АКПП і з механічною КПП не існує.
  • Зовсім недавно підозріло зашумів вентилятор.

Зовсім недавно підозріло зашумів вентилятор.

  • Відразу було вирішено, що туди щось потрапило. Але, після перевірки і очищення повітряного фільтра картина не змінилася.
  • Тому вже стовідсоткової такої впевненості не залишилося, але швидше за все проблема криється в непридатності самого вентилятора.
  • Що стосується шкіряного покриття рульового колеса, то до цього часу воно не виглядає особливо потертим.
  • До того ж нам вдалося встановити додаткові блокувальні кнопки управління на кермо, які ідеально вписалися.

вдалося встановити додаткові блокувальні кнопки управління на кермо

  • Одним словом, ніяких нарікань з приводу шкіряного покриття керма у нас немає.
  • Те ж саме стосується і покриття з шкірозамінника водійського сидіння.
  • Воно практично збереглося в ідеальному стані.
  • За винятком хіба що невеликих потертостей, характерних для постійного і частого руху водія, якому доводиться сідати, ви ходити з салону автомобіля.

 невеликих потертостей, характерних для постійного і частого руху водія

  • А взагалі весь шкірозамінник і шви знаходяться в ідеальному стані.
  • І це після 41 тис. кілометрів пробігу.

А в іншому весь шкірозамінник і шви знаходяться в ідеальному стані.

  • Функціонують на сьогоднішній день і всі кнопки електричної регулювання сидіння.

Пасажирське сидіння у нас використовується не так часто, тому воно знаходиться практично в ідеальному стані.

Пасажирське сидіння у нас використовується не так часто

  • Є деякі нарікання на якість виконання заднього стікла автомобіля.
  • Справа в тому, що нами було виконане тонування стікла, але от на сьогоднішній день практично всі доріжки цього тонування порвалися і випали.

на сьогоднішній день практично всі доріжки цієї тонування порвалися

  • Можна було б припустити, що це неякісне тонування.
  • Але, точно таке ж нами було виконано на попередньому автомобілі і за три роки експлуатації ніяких змін воно не зазнало.
  • Також при експлуатації автомобіля Джилі Емгранд Х7 в умовах низьких температур щось в механізмі двірника заднього скла стає дуже густим.
  • Справа в тому, що при включенні він починає повільно свій рух, але потім пропрацювавшись поступово прискорюється і приходить в норму.
  • Тепер кілька слів про найболючіше.
  • На кузові автомобіля вже після першого року експлуатації почали проявлятися точкові сліди іржі.

почали проявлятися точкові сліди іржі.

  • Не припиняють вони з'являтися і зараз. Крім того, з'явилися патьоки іржі на ручках дверей.
  • Пов'язано це з тим, що на торці такої ручки є саморіз.

Пов'язано це з тим, що на торці такої ручки є саморіз.

  • Він металевий і головка його абсолютно нічим не покрита.
  • У зв'язку з цим, через деякий час вона починає іржавіти, і при попаданні вологи туди вся ця руда суміш стікає на двері.
  • Кинулася іржа і спереду на арках коліс.

Кинулася іржа і спереду на арках коліс.

  • Але це, швидше, наша вина, оскільки ми встановили раніше китайські бризковики.
  • А вони виявилися занадто жорсткі і швидко зламалися.
  • Викликає нарікання і якість фарбування кузова в загальному.
  • Оскільки на його поверхні постійно виникають точкові плями, які при ретельному витиранні зникають, а потім з'являються знову.
  • Зайвим доказом неякісного не тільки лакофарбового покриття, але і обробки металу перед ним, є подряпина уздовж всього порога, яку ми отримали в результаті контакту з каменем.
  • Постійно доводиться цю подряпину підмазувати, проте там проступає і проступає іржа.
  • Подряпині цій вже рік.

Кинулася іржа і спереду на арках коліс.

  • Це може свідчити тільки про те, що оцинкування металу виконане неякісно.
  • Проступає іржа і також з-під хромованих елементів кузова.

Проступає іржа і також з-під хромованих елементів кузова.

  • Є проблеми і по дверях багажника.
  • Справа в тому, що при закриванні вони стирають фарбу з кузова, залишаючи постійно нові і нові сліди після себе.

 стирає фарбу з кузова, залишаючи постійно нові і нові сліди

  • Не так давно ми прокрасили під ними кузов, але сліди вже з'явилися знову.
  • Для того, щоб хоч якось боротися з цим явищем раніше була наклеєна на двері гумка.

 раніше була наклеєна на двері гумка

  • Ми її проклеїли по всьому периметру дверей і це нововведення нам трохи допомагає вже два роки.
  • Дуже іржавіють і болти під задніми дверима багажника автомобіля Джилі Емгранд Х7.

Дуже іржавіють і боти під задніми дверима багажника

  • Через це згодом їх проблематично буде відкрутити.
  • Тому бажано ці болти з самого початку експлуатації чимось промазати або обробити, щоб не допустити окислення і появи іржі.
  • До речі, на спинки задніх сидінь ми приробили по дві сіточки на кожне і вважаємо, що вони тут абсолютно не зайві.

на спинки задніх сидінь ми приробили по дві сіточки

  • Тому радимо взяти це ноу-хау на озброєння.
  • Виникла у нас проблема з омивачем заднього стікла. Він просто працював періодично.
  • Тому ми самі знайшли проблему.
  • Виявляється, під задніми дверима багажника його трубка проходить в гофрованому шлангу.

його трубка проходить в гофрованому шлангу.

  • Тому через півтора року ця трубка просто лопнула.
  • У зв'язку з цим нам довелося зняти цю конструкцію і в гофр вставити гумову, більш м'яку і гнучку трубку.
  • Для того, щоб боротися з невеликими подряпинами і сколами ми придбали спеціальний олівець під колір автомобіля.

 ми придбали спеціальний олівець під колір автомобіля.

  • З його допомогою постійно підмазуємо місця, де з'явилися порушення цілісності лакофарбового покриття автомобіля.
  • З КПП автоматом особливих проблем ніяких не виникає.

З КПП автоматом особливих проблем ніяких не виникає

  • Ось тільки якщо різко вмикати задню передачу і починати рух точно так, то вона відразу не включається, а витримавши невелику паузу різко включається.
  • Виходить щось на зразок ривка.
  • Якщо ж перемикання передач виконувати плавно і трохи пристосуватися до її роботи, то ніяких проблем з АКПП не існує.
  • Що стосується запуску двигуна, то також особливих претензій до нього немає.
  • Одне лише іноді трапляється, приблизно раз в місяць - двигун не запускається відразу.
  • Для цього потрібно витратити кілька додаткових секунд.
  • Особливо це помітно при запуску на гарячому двигуні. Причому трапляється це в будь-яку погоду.
  • Пробували міняти бензин, але результату це не дало. Це дрібниця, звичайно, але трохи неприємна.

Пробували міняти бензин, але результату це не дало

  • Але, щоб двигун не запускався взагалі, то такого не траплялося жодного разу.
  • З електрообладнання за ці два з половиною роки ми замінили тільки дві лампи в передніх фарах. А решта все працює справно.
  • До речі, знімати фари для того, щоб поміняти лампу тут не потрібно.
  • Можна це зробити, засунувши руку з-під капота.
  • В усьому іншому автомобіль Джилі Емгранд ЕХ7 досить жвавий і нас повністю влаштовує.
  • Звичайно, він важкуватий, тому середня витрата палива по трасі становить 10 літрів.
  • У міському режимі він зростає до 12-13 літрів, у змішаному варіанті-на літр менше.
  • Для їзди по бездоріжжю або по поганим дорогам ця машина навряд чи підійде, оскільки кліренс у неї невеликий.
  • Крім того, для такої їзди в обов'язковому порядку буде потрібно встановити захист двигуна, якого тут немає.
  • Але, загалом автомобіль добротний і цілком відповідає своїй ціні.
  • На цьому наш короткий огляд слабких і проблемний місць автомобіля Джилі Емгранд ЕХ7 закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Джилі Емгранд ЕХ7 слабкі місця та відгуки реального власника"

Відгуки: 0




Кнопки для ремонту Джилі Емгранд Х7:

Стіклопідйомник для ремонту Джилі Емгранд Х7:

Дверей для ремонту Джилі Емгранд Х7:

Панель для ремонту Джилі Емгранд Х7:

Фільтр для ремонту Джилі Емгранд Х7:

Кришка для ремонту Джилі Емгранд Х7:

Датчики для ремонту Джилі Емгранд Х7:

Стійка стабілізатора для ремонту Джилі Емгранд Х7:

.