Передні амортизатори Джилі СК заміна на стійки від Hyundai Getz

Автомобіль Джилі СК виробництва китайської компанії Geely Automobile вітчизняні автолюбителі вперше побачили в українських автосалонах в 2006 році.

В нашій країні його також знають, як Джилі Отака, хоча в світі його реалізують не тільки під цією назвою. Комплектується цей автомобіль передньою підвіскою типу МакФерсон з гідравлічними стійками амортизаторів.

Як і у всіх автомобілях амортизатори Джилі СК відіграють велику роль у забезпеченні безпеки руху і не в останню чергу беруть участь у створенні комфорту всіх, хто знаходиться в салоні автомобіля.

Тому в процесі експлуатації потрібно приділяти велику і постійну увагу стану цих деталей і при виході з ладу своєчасно виконувати їх заміну.

Самостійно міняємо передні стійки амортизаторів Geely CK на аналогічні від Hyundai Getz

Отже, запропонована стаття присвячена тому, як можна самому в гаражі замінити  передні амортизатори Джилі СК, що вийшли з ладу, на такі ж, але від Хюндай Гетц.

як можна самому в гаражі замінити вийшли з ладу передні амортизатори Джилі СК

  • Справа в тому, що «рідні» передні стійки амортизаторів на Джилі СК виготовлені в Китаї.
  • А всі ми добре знаємо, що виробники цієї країни виготовляють автозапчастини, м'яко кажучи, ненадійними.
  • Ось і шток амортизатора для передньої підвіски цього автомобіля у витягнутому положенні починає бовтатися і стукати.
  • Особливо добре цей стукіт чути без навантаження.
  • Цілком зрозуміло, що точно так бовтається і колесо автомобіля, а звідси крім погіршення комфортності при русі, багато в чому знижується і керованість.
  • Обумовлено це тим, що в трубі такого амортизатора є дещо розширений отвір.
  • В результаті, шток, коли повністю висувається не утримується строго вертикально і починає «гуляти» по всьому внутрішньому діаметру цього отвору.
  • Особливо це відчувається, коли він не знаходиться під навантаженням.
  • Крім того, в цей отвір вільно потрапляє вода при русі і в результаті значно погіршується змащуваність всього пристрою.
  • Тому ми і вирішили, як експеримент, встановити замість оригінальної стійку амортизатора від автомобіля Хюндай Гетц.

встановити замість оригінальної стійку амортизатора від автомобіля Хюндай Гетц.

  • Ця стійка має свій VIN-номер 333506RL23.

Ця стійка має свій VIN-номер 333506RL23.

  • Вона приблизно такого ж розміру, як і аналогова, тому ми вирішили її встановити на наш автомобіль.
  • Що стосується пильника цієї стійки, то він збирається дуже просто.
  • Там на кінці гофри є паз і точно такий же є і на відбійнику.

Там на кінці гофри є паз і точно такий же є і на відбійнику.

  • Тому відбійник вставляється в гофр і запресовується там.

Тому відбійник вставляється в гофр і запресовується там.

  • Тепер беремо нову опору стійки для Джилі СК, одягаємо її на шток і виявляється, що отвір її замалий.

  • Але, в цьому немає нічого страшного, оскільки ми візьмемо напилок і з його допомогою зробимо цей отвір трохи більше.
  • А тим часом знімаємо колесо і порівнюємо нову стійку з тією, що хочемо встановити.
  • Є підозра, що вона трохи коротша.
  • Крім того, на старій стійці є одне кріплення для трубки АВС, а також ще одне для гальмівного шланга.

одне кріплення для трубки АВС, а також ще одне для гальмівного шланга.

  • На новій таких кріплень немає, а є тільки одне подвійне.

На новій таких кріплень немає, а є тільки одне подвійне.

  • Гніздо для пружини за попередньою візуальною оцінкою ніби співпадає, тому пружина повинна сюди стати.

 тому пружина повинна сюди стати.

  • Ну, все це ми потім перевіримо.
  • А поки приступаємо до демонтажу старої стійки на авто.
  • Для цього нам потрібно відкрутити два болта внизу за ступічним вузлом.

Для цього нам потрібно відкрутити два болта внизу за ступичным вузлом.

  • Отже, зняли стару стійку, але не стали поки розбирати її на всякий випадок.
  • А тим часом приміряли вже конкретно на місці нову стійку.

тим часом приміряли вже конкретно на місці нову стійку.

  • Вийшло в принципі не погано. Болти кріплення стійки зійшлися, та й далі все в принципі зійшлося. Трохи, правда, зачіпає гумка на стійці стабілізатора і провід АВС не дістає до стійки.
  • Але, для цього доведеться щось придумати.
  • Добре подумавши, ми все ж знайшли вихід з положення.
  • Для того, щоб стійка амортизатора не зачіпала гумку стійки стабілізатора і колесо могло повертатися при повороті керма ми просто поміняли місцями стійки стабілізаторів, тобто ліву поставили на праву сторону, а праву – на ліву.
  • В результаті все зрослося.

В результаті все зрослося.

  • Правда, доведеться трохи підточити стійку амортизатора для того, щоб пильник стійки стабілізатора не зачіпав її кронштейн.

доведеться трохи підточити стійку амортизатора

  • Розбираючи стару стійку, ми раптом виявили, що відбійник і пильник на ній чудово підходять і на нову стійку.
  • Заради інтересу ми порівняли ще раз нову стійку від Хюндай Гетц зі старої стійкою амортизатора Джилі СК.

  • При вимірюванні за допомогою штангенциркуля від нижнього отвору і до початку проточки на штоці однієї та іншої стійки різниця склала приблизно 2 см.
  • Але, в принципі, нову стійку можна збирати і встановлювати вже.
  • Єдина проблема в тому, що занадто високо виступає шток над опорою і не вистачає тепер різьби, щоб затягнути гайку.

занадто високо виступає шток над опорою і не вистачає тепер різьблення

  • Під гайку потрібно ставити цілу купу шайб, щоб можна було її закрутити.
  • Але в зв'язку з цим є інша задумка.
  • Що, коли під опору виточити на верстаті і встановити на шток проставку довжиною в 1,5 см.

  • Цей варіант нам видається вигіднішим.
  • При цьому зробити її по діаметру такою ж, як і внутрішній діаметр опори.

  • Тут діаметр 50мм і тому зробимо  точно такий і набалдашник.
  • В результаті отримаємо нормальну картину.

В результаті отримаємо нормальну картину.

  • Якщо ж верстата немає, то можна підібрати самому або ставити шайби, як вже говорилося раніше.
  • Головне, щоб шток не уперся в капот потім.
  • Отже, ми встановили нижню гумку, і вона ідеально підійшла, навіть отвори збіглися.

встановили нижню гумку, і вона ідеально підійшла

  • Виточили, як і планували шайбу на верстаті зовнішнім діаметром 55мм, внутрішній діаметр 15мм, а товщина шайби – 16мм.

  • Вона ідеально сіла на шток амортизаторной стійки.
  • І зверху тепер теж все виглядає нормально, оскільки опора також сіла ідеально на виточену шайбу.

опора також села ідеально на виточену шайбу.

  • Але, це ще не все. На новій стійці, як говорилося раніше, відсутній кронштейн кріплення гальмівного шланга.
  • Тому, щоб це виправити, ми зняли цей кронштейн зі старої стійки і приварим його до нової практично на те ж місце.

  • Ми зібрали і встановили нову стійку від Хюндай Гетц на автомобіль Джилі СК і начебто все добре, але ось з'явилася ще одна проблема.
  • Ззаду внизу там зачіпає за кузов.

Ззаду внизу там зачіпає за кузов.

  • Якщо добре придивитися, то можна побачити навіть сліди цього контакту.

Якщо добре придивитися, то можна побачити навіть сліди цього контакту.

  • Тому доведеться все знову переробляти нам, оскільки на першій же купині це все буде чутно, оскільки тут як раз буде вдаряти пружина.
  • Ну і ось, нарешті ми все переробили, зібрали і встановили нову стійку від Хюндай Гетц на своє місце. 
  • Все підійшло і нічого ніде тепер не зачіпає.
  • Ми перевірили, кілька разів повернули кермо в одну й іншу сторону, але ніде нічого не заважає.
  • Що стосується переробок, то перше, що нам довелося зробити, так це підточити кронштейн під пильник стійки стабілізатора, щоб він не зачіпав його.

  • Далі, внизу приварили і прикрутили болтом кронштейн для кріплення гальмівного шланга.

внизу приварили і прикрутили болтом кронштейн

  • Кабель АВС просто прикріпили до кронштейну за допомогою хомутів.

Кабель АВС просто прикріпили до кронштейна за допомогою хомутів.

  • Зверху під капотом над опорою поставили звичайну гайку на 24, лише під нею, а вірніше під її шайбами одягли ще одну гайку.

під капотом над опорою поставили звичайну гайку на 24

  • А торець штока сточили під ключ, щоб можна було ключем утримувати його, коли будемо закручувати гайку.
  • Ну і ніби все.
  • Пильники, якщо вони в нормальному стані можна при заміні стійки залишати ті ж.
  • Вони чудово підходять, рівно так само, як і пружина.

  • Підходять і старі болти, так, що їх теж можна залишати.

Підходячи і старі болти, так, що їх теж можна залишати.

  • Ну, і що потрібно переробити ми вже розповіли.
  • Тому нашу розповідь про експеримент по установці передньої стійки амортизатора від Хюндай Гетц на автомобіль Джилі СК також на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Передні амортизатори Джилі СК заміна на стійки від Hyundai Getz"

Відгуки: 0




Амортизатори для ремонту Джилі СК:

Пильники для ремонту Джилі СК:

Відбійники для ремонту Джилі СК:

Кріплення для ремонту Джилі СК:

Шланг для ремонту Джилі СК:

Пружина для ремонту Джилі СК:

Болти для ремонту Джилі СК:

Гайка для ремонту Джилі СК:

Капот для ремонту Джилі СК:

.