Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Наслідки обриву ременя ГРМ Чері Кімо

Автомобіль Чері Кімо – це компактний передньопривідний хетчбек китайського виробника, появу якого в Європі відносять до 2007 року.

З'явилася модель укомплектована новим чотиритактним двигуном під назвою Acteco об'ємом 1,3 літра.

Виробники цього агрегату рекомендують після кожних 40 тис. кілометрів пробігу виконувати заміну ременя його газорозподільного механізму(ГРМ).

Проте, незважаючи на це, багато власників Чері Кімо продовжували експлуатувати механізм з одним ременем і після цього пробігу, стверджуючи, що він має цілком пристойний стан.

У деяких один ремінь виходив вдвічі більше рекомендованого пробігу без особливих проблем.

Все це цілком можливо, однак жодною мірою не означає, що це так може бути завжди.

Так, цілком можливо, що ремінь може виходити 50, 60, 80 і навіть більше тисяч кілометрів.

Однак його ресурс розрахований саме на 40 тисяч, тому в будь-який момент при експлуатації понад цього рубежу він може порватися.

А це загрожує великими неприємностями.  

Крім того, не потрібно забувати і про те, що ремонт двигуна, який в таких випадках практично завжди неминучий, є досить дорогим і непростим процесом.

Тому краще не ризикувати з цим і виконувати заміну вчасно. До того ж не потрібно забувати, що цей автомобіль китайського виробництва.

Визначаємо самостійно масштаби наслідків обриву ременя ГРМ на Chery Kimo

Ця стаття буде присвячена тому, як самостійно встановити всі жахливі наслідки, які сталися після раптового обриву ременя ГРМ на двигуні Чері Кімо.

наслідки, які сталися після раптового обриву ременя ГРМ на двигуні Чері Кімо.

  • Отже, буквально через два місяці експлуатації у нас порвався раптово ремінь ГРМ.
  • Судячи з усього, просто на заводі при складанні автомобіля встановили неякісний ремінь.
  • Іншого пояснення того, що сталося, ми просто знайти не змогли.
  • В результаті раптового обриву ременя ГРМ у двигуні погнулися клапана.

В результаті раптового обриву ременя ГРМ у двигуні погнулися клапана.

  • Так сталося, що настав час замінити помпу водяну.
  • Придбали нову оригінальну в комплекті з роликом і ременем ГРМ і все це встановили.
  • Через місяць помпа полетіла знову. Довелося викидати.
  • Замість неї встановили стару, яка була в нормальному стані ще. Ролик змастили при цьому і все.
  • Ремінь ГРМ не міняли, хоча варто було б. Але думалося зробити це дещо пізніше. А часу все не вистачало для цього.
  • Тому в один прекрасний день трапилася неприємність при спуску з перевалу.
  • Коли відкрили бічну кришку, то виявилося, що ремінь ГРМ зажований між зубами шестерень. Незрозумілим було також те, що погнулися всі впускні клапана, коли, як правило, в таких випадках гнуться в першу чергу випускні.
  • В цілому ремінь прослужив близько двох місяців всього лише.
  • Після того, як зняли кришку головки клапанів, відкручуємо саму головку блоку циліндрів.
  • При цьому каталізатор можна не відкручувати зовсім. Досить відкрутити тільки три болта кріплення.

При цьому каталізатор можна не відкручувати зовсім.

  • Ми зняли також і шестерні валів, але, як виявилося їх можна було не знімати, так як головку можна було зняти разом з ними і внутрішніми кришками захисного кожуха ременя ГРМ.

зняли також і шестерні валів, але, як виявилося їх можна було не знімати,

  • Але, раз вже зняли, то так і буде. А в принципі, робити це не обов'язково.
  • Отже, відкрутили і зняли ми головку блоку циліндрів нашого двигуна.

Отже, відкрутили і зняли ми головку блоку циліндрів нашого двигуна.

  • Після цього перевертаємо її, щоб визначити стан клапанів.

Після цього перевертаємо її, щоб визначити стан клапанів.

  • Як виявилося, загнулися чотири впускних і стільки ж випускних клапанів.
  • Форумчани всі стверджують, що зазвичай в таких випадках гнуться від двох до восьми клапанів. 
  • Ми в це число потрапляємо в даному випадку.
  • Далі оглянули блок циліндрів і самі поршня.

Далі оглянули блок циліндрів і самі поршня.

  • На поршнях видно виїмки, але зовсім не значні, тому немає нічого страшного.
  • У зв'язку з цим замовляємо нові клапана і будемо збирати назад.
  • Ось такі сумні наслідки бувають при раптовому обриві ременя ГРМ на автомобілі Чері Кімо.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Наслідки обриву ременя ГРМ Чері Кімо"

Відгуки: 0




ГРМ для ремонту Чері Кімо:

Ремінь ГРМ для ремонту Чері Кімо:

Клапана для ремонту Чері Кімо:

Помпа водяна насос для ремонту Чері Кімо:

Ролик для ремонту Чері Кімо:

Кришка для ремонту Чері Кімо:

Головка блоку циліндрів для ремонту Чері Кімо:

Болти для ремонту Чері Кімо:

Кріплення для ремонту Чері Кімо:

Шестерня для ремонту Чері Кімо:

.