Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремонт гідрокомпенсаторів Деу Ланос 1.6

Водії зі стажем добре пам'ятають, як доводилося періодично, приблизно раз на кожні 10 тис. км пробігу, шукати хорошого моториста або їхати на автосервіс, щоб відрегулювати клапана.

Раніше це було звичайним явищем, оскільки в іншому випадку клапана починали стукати, потужність двигуна падала, а витрата палива при цьому збільшувався.

Та й сам звук такого працюючого мотора був малоприємним.

Мало того, якщо це не зробити вчасно, то в подальшому була потрібна повна заміна клапанів.

Сьогодні це вже історія.

Автомобілі стали іншими і двигуни, якими вони забезпечуються, також стали більш автоматизованими і практичними.

Багатьма процесами в них управляє електроніка та інші автоматичні пристрої.

Одним з них сьогодні є гідрокомпенсатори.

Газорозподільний механізм двигуна об'ємом 1,6 літра, який встановлюється на автомобіль Деу Ланос, також має клапана з гідрокомпенсаторами.

Це спеціальні пристрої, які під тиском масла самостійно регулюють зазори між «своїми» клапанами і розпредвалами двигуна.

А мінімальні зазори – це завжди поліпшення динамічних характеристик агрегату, значне збільшення його потужності при відчутному зменшенні витрати палива для цього.

Крім цього ще й робить пересування на автомобілі значно комфортніше, оскільки двигун працює набагато тихіше.

Ремонтуємо самостійно гідрокомпенсатори на Daewoo Lanos 

У цій статті ми розповімо про те, як можна самому виконати ремонт гідрокомпенсаторів клапанів ГРМ двигуна Деу Ланос.

як можна самому виконати ремонт гідрокомпенсаторів клапанів

  • Як відомо, одним з недоліків гідрокомпенсаторів є їх стукіт.
  • Ось і у нас застукав один з компенсаторів.
  • Причинами такого явище можуть бути: вихід пристрою з ладу або неякісна або недолік змащення.
  • Але, для того, щоб точно розібратися в причинах такого явища потрібно розкрити весь клапанний механізм.
  • Для цього потрібно зняти декоративну кришку двигуна і основну кришку.

потрібно зняти декоративну кришку двигуна і основну кришку.

у такому випадку вам краще замінити на алюмінієву кришку

  • І ще.
  • Так, як при виконанні такого виду ремонту у вас буде чимала кількість болтів, гайок і шайб, то ми рекомендуємо взяти звичайний лоток з-під курячих яєць і туди складати їх.

рекомендуємо взяти звичайний лоток з-під курячих яєць і туди складати

  • При цьому в кожну клітинку можна скласти окремо кріплення од кожної деталі двигуна Деу Ланос.
  • Тоді і переплутати буде дуже важко.
  • Отже, зняли ми клапанну кришку двигуна.

Отже, зняли ми клапанну кришку двигуна.

  • Після цього, для того, щоб при складанні не переплутати місцями бугеля, на кожному з них керном наносимо кількість міток, відповідних порядковому його номеру на ГБЦ.

наносимо кількість міток, відповідних його порядковому номеру ГБЦ.

  • При цьому наносимо точки з краю для того, щоб при установці знати, як встановлювати будь-який бугель і не встановити його іншою стороною.
  • Точно таку ж роботу ми будемо виконувати і на другому распредвалу.
  • І після завершення можемо спокійно відкручувати всі бугеля і знімати распредвали.

можемо спокійно відкручувати всі бугеля і знімаємо распредвали.

  • Тепер, для того, щоб визначити який з компенсаторів вийшов з ладу, достатньо просто натиснути пальцем на кожен з них.

щоб визначити який з компенсаторів вийшов з ладу, достатньо просто натиснути пальцем на кожен з них.

  • Якщо він стоїть нерухомо і не продавлюється всередину – значить гідрокомпенсатор у цьому клапані справний.
  • А якщо при натисканні раптом продавлюється всередину – це означає, що гідрокомпенсатор у цьому клапані неробочий.
  • Тобто, він не пом'якшує зусилля, а просто бовтається і стукає.
  • У нас при такій перевірці виявилося п'ять неробочих компенсаторів.
  • Тому ті, що виявилися несправними компенсатори підважуємо і витягуємо.

ті, що виявилися несправними компенсатори піддягаємо і витягуємо.

  • Як правило, такий компенсатор продавлюється всередині, якщо натиснути пальцем.

такий компенсатор продавлюється всередині,

  • Якщо він натискається, значить його ще можна відновити. Для цього необхідно перебрати такий компенсатор.
  • Після того, як ми його переберемо, він не повинен натискатися, а бути твердим. В іншому випадку він підлягає заміні.
  • Для того, щоб розібрати гідрокомпенсатор, перевертаємо його і встановлюємо на рівну поверхню.
  • Далі беремо дошку і наносимо нею удари по компенсатору.

Далі беремо дошку і наносимо нею удари по компенсатору.

  • Робите це до тих пір, поки з компенсатора не вилетить невелика капсула.

 до тих пір, поки з компенсатора не вилетить невелика капсула.

  • Тепер нам потрібно ретельно промити все всередині компенсатора.

Тепер нам потрібно ретельно промити все всередині компенсатора.

  • Сама капсула, що вилетіла з компенсатора, розбирається на дві частини.

Сама капсула, що вилетіла з компенсатора, розбирається на дві частини.

  • В одній з них не забудьте вибити також маленьку пружину.
  • Для промивання гідрокомпенсаторів Деу Ланос можна взяти звичайне миючий засіб для сантехніки.

Для промивання гідрокомпенсаторів Деу Ланос можна взяти звичайне миючий засіб

  • Другу частину капсули акуратно розкриваємо за допомогою тонкого шила.

Другу частину капсули акуратно розкриваємо за допомогою тонкого шила.

  • Там всередині його знаходяться кулька і пружинка.

 там всередині його знаходяться кулька і пружинка.

  • Це і є наш власне клапан, що утримує весь гідрокомпенсатор.
  • Всі ці детальки потрібно акуратно промити в розчині.

Всі ці детальки потрібно акуратно промити в розчині.

  • Після того, як все ретельно промили, приступаємо до зворотнього збирання.
  • Для цього беремо кульку і протираємо її. Перевіряємо при цьому, щоб вона не мала ніяких пошкоджень.

Для цього беремо кульку і протираємо її.

  • Далі вставляємо її в ковпачок капсули.

Далі вставляємо його в ковпачок капсули.

  • Зверху на неї встановлюємо пружинку і затискаємо.

Зверху на нього встановлюємо пружинку і затискається.

  • При цьому має прозвучати характерне клацання.
  • Далі перевертаємо цей ковпачок і за допомогою того ж шила, яким розбирали, пробуємо натиснути на кульку.

з допомогою того ж шила, яким розбирали, пробуємо натиснути на кульку.

  • Під дією пружинки він повинен натискатися.
  • Потім беремо піпетку з маслом і заливаємо повністю цей ковпачок.

Потім беремо піпетку з маслом і заливаємо повністю цей ковпачок.

  • Після цього, у другий ковпачок або другий стаканчик вставляємо пружинку і збираємо обидві частини капсули разом.

другий стаканчик вставляємо пружинку і збираємо обидві частини капсули разом.

  • Далі, коли капсула вже в зборі, знову пробуємо натиснути на неї, щоб перевірити роботу кульки.
  • Для цього на капсулу кладемо пасатижі або круглогубці і з силою натискаємо на них руками.

на капсулу кладемо пасатижі або круглогубці і з силою натискаємо на них

  • Кулька після цього має бути сухою. Це говорить про те, що гідрокомпенсатор Деу Ланос у нас в нормальному стані.
  • Після цього, беремо шило, натискаємо з його допомогою на кульку і вдавлюємо всередину один циліндрик в інший.

вдавлюємо всередині один циліндрик в інший.

  • При цьому робимо кілька таких рухів, щоб вигнати з капсули повністю повітря.
  • Тепер прокачуємо компенсатор стисканням пальцями.
  • Він повинен після декількох натискань повністю не стискатися, а утримуватися під тиском масла.

Тепер прокачуємо компенсатор стисканням пальцями.

  • Після цього наливаємо масла так само і в основну чашку компенсатора.

наливаємо масла так само і в основну чашку компенсатора.

  • Наливаємо при цьому повний отвір для капсули.
  • Потім вставляємо туди нашу капсулу.

Потім вставляємо туди нашу капсулу.

  • Повертаємо так, щоб її отвір не був спрямований на вас і притискаємо до характерного клацання.

притискаємо до характерного клацання.

  • Все, тепер перевіряємо і компенсатор повинен стояти жорстко, а не провалюватися, як раніше.

компенсатор повинен стояти жорстко, а не провалюватися,

  • Якщо все вийшло саме так, значить гідрокомпенсатор готовий до роботи і можна його тепер встановлювати назад на клапан.
  • Перебравши таким чином всі несправні компенсатори і встановивши їх назад на свої місці, укладаємо роспредвали.

Перебравши таким чином всі несправні компенсатори і встановивши їх назад на свої місці, укладаємо распредвали.

  • При цьому дивимося за мітками на шестернях.
  • Далі встановлюємо і прикручуємо бугеля, згідно виставлених нами раніше міток.

Далі встановлюємо і прикручуємо бугеля,

  • Потім беремо головку і в послідовності від середини до краю по трохи підтягуємо гайки на бугелях.

в послідовності від середини до краю по трохи підтягуємо гайки на бугелях.

  • Після цього пробуємо провернути вал і якщо він провертається, то затягуємо бугеля остаточно.

пробуємо провернути вал і якщо він провертається, то затягуємо бугеля остаточно.

  • Таким же чином встановлюємо і другий роспредвал двигуна Деу Ланос.
  • Завершивши цю роботу, встановлюємо прокладку і ставимо клапанну кришку.

встановлюємо прокладку і ставимо клапанну кришку.

  • При цьому дивимося, щоб прокладка сіла на своє місце.
  • Якщо все встало на свої місця, тоді на всі болти ставимо шайби з гумками, як було раніше.

на всі болти ставимо шайби з гумками, як було раніше.

  • Після цього починаємо закручувати знову в такому ж порядку – від середини до краю.

Після цього починаємо закручувати знову в такому ж порядку

  • При цьому закручуємо відразу по трохи, а потім вже затягуємо грунтовно.
  • Паралельно контролюємо чи правильно лягла прокладка.
  • Далі збираємо двигун повністю і перевіряємо його.
  • У нас після запуску двигуна виявилося, що він працює добре і компенсатори більше не стукають.
  • Тому хочемо сказати, що не поспішайте купувати нові гідрокомпенсатори. Їх можна просто відновити і експлуатувати знову.
  • На цьому наша розповідь про ремонт гідрокомпенсаторів двигуна Деу Ланос також закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт гідрокомпенсаторів Деу Ланос 1.6"

Відгуки: 0




Клапана для ремонту Деу Ланос:

Гідрокомпенсатор для ремонту Деу Ланос:

Распредвал для ремонту Деу Ланос:

ГРМ для ремонту Деу Ланос:

Кришка для ремонту Деу Ланос:

Головка блоку циліндрів для ремонту Деу Ланос:

Високовольтні дроти для ремонту Деу Ланос:

Свічка запалювання для ремонту Деу Ланос:

Болти для ремонту Деу Ланос:

Гайка для ремонту Деу Ланос:

.