Джилі Емгранд Х7 ремонт зливної пробки КПП, розбирання та складання коробки передач

Як відомо, двигун внутрішнього згоряння, який здебільшого встановлюють на автомобілі, в даному випадку і на Джилі Емгранд Х7, може працювати лише в певному діапазоні обертів.

Більш того, після запуску ці оберти виконуються тільки в одному напрямку.

В процесі експлуатації Джилі Емгранд Х7 виникає необхідність здійснювати рух, як вперед, так і назад.

Більш того, потрібно якимось чином передати обертальний момент двигуна на ведучі колеса автомобіля і не просто передати, а змусити автомобіль рухатися в просторі.

Саме для вирішення всіх цих питань і комплектується автомобіль коробкою перемикання швидкостей(передач) двигуна.

Крім цих питань КПП допомагає вирішити питання з початком руху і зупинкою автомобіля, від'єднавши трансмісію авто від його двигуна на певний час.

І, нарешті, коробка дозволяє змінювати напрямок руху автомобіля.

Виготовляється КПП із спеціального сплаву алюмінію, який є досить крихким матеріалом. Тому нерідкі випадки, коли відламуються окремі фрагменти корпусу, при необережному або неправильному затягуванні болтів псується різьблення в отворах.

В таких випадках доводиться відновлювати цілісність корпусу, хоча, далеко не завжди це можливо.

Ремонтуємо самостійно зливну пробку КПП Geely Emgrand X7

Цілком зрозуміло, що в цій статті розмова піде про те, яким чином можна самому в своєму гаражі відремонтувати зливову пробку КПП автомобіля Джилі Емгранд Х7.

яким чином можна самому в своєму гаражі відремонтувати зливну пробку КПП

  • Крім того, зайвий раз можна буде простежити за процесом розбирання та збирання коробки.
  • Отже, у нас сталася неприємність, коли з отвору зливної пробки коробки відломився фрагмент.

з отвору зливної пробки відломився фрагмент

  • Тому нам потрібно відкрити коробку і заварити пошкоджений отвір.
  • Крім того, нанести нову різьбу, поправити її на пробці.
  • Іншими словами, зробити зливну пробку знову справною і бажано швидко.
  • Для цього по колу на корпусі коробки від'єднуємо всі механізми і викручуємо болти.

по колу на корпусі коробки від'єднуємо всі механізми і викручуємо болти.

  • При цьому в обов'язковому порядку перевіряємо скрізь, де є ущільнювальні кільця, їх стан, щоб уникнути в наслідку протікань.
  • Уважно перевіряємо і всі механізми фіксування передач на КПП Джилі Емгранд Х7

перевіряємо і всі механізми фіксування передач на КПП

  • В них повинні бути кульки і пружинки, які підпирають кульки.
  • При натисканні на кульку, вона трохи входить всередину, але тут же вертається на своє місце під дією пружини.
  • Перевіряємо натисканням пальців наявність і справність таких механізмів.
  • Оскільки бувають випадки, що кулька западає всередину або відсутня пружинка і тоді такий механізм уже не працює.
  • Далі нам потрібно буде зняти скляну кришку і перевірити її.  
  • В кінці змастимо її герметиком і встановимо на місце.

 в кінці змастимо її герметиком і встановимо на місце.

  • Просто з-під неї помічалося протікання масла раніше.
  • Після того, як відкрутили всі механізми, приступаємо до відкручування болтів на кріпленні двох частин корпусу коробки.

приступаємо до відкручування болтів на кріпленні двох частин корпусу коробки.

  • Відкручуємо всі їх по колу.
  • Потім, під знятою скляною кришкою ми бачимо т. з. противну шестерню або шестерню заднього ходу.

під знятою скляною кришкою ми бачимо т. з. противну шестерню або шестерню заднього ходу.

  • Її потрібно в обов'язковому порядку зняти, інакше ми просто не зможемо підняти вгору корпус коробки.
  • Для цього потрібно збоку викрутити болт.

Для цього потрібно збоку викрутити болт.

  • Після цього розвернути шестерню з її майданчиком і просто витягнути через вікно.

розвернути шестерню з її майданчиком і просто витягнути через вікно.

Тепер, для того, щоб підняти половину коробки, потрібно на її торці розкрити ще один люк.

щоб підняти половину коробки, потрібно на її торці розкрити ще один люк.

  • Справа в тому, що в деяких КПП цього робити не потрібно, хоча і є такий люк.
  • А ось в нашому випадку це потрібно зробити, оскільки без цього ми не піднімемо корпус.
  • Отже, ми розкрили люк і розтиснули всередині стопорне кільце, що знаходиться разом з підшипником.

 розкрили ми люк і розтиснули всередині стопорне кільце,

  • Одночасно з цим пробуємо і піднімати корпус.
  • У нас корпус трохи піднявся і між половинками з'явився зазор.

 корпус трохи піднявся і між половинками з'явився зазор.

  • Тепер можна вже спокійно його знімати.
  • Для цього потрібно чимось підчепити, оскільки верхня половина утримується на напрямних втулках.

 потрібно чимось підчепити, оскільки верхня половина утримується на напрямних втулках.

  • Їх просто потрібно зірвати і потім можна цю частину коробки Джилі Емгранд Х7 спокійно зняти.
  • Отже, вийшло у нас і в результаті зняли кришку коробки.

Отже, вийшло у нас і в результаті зняли кришку коробки.

  • Тепер у нас з'явився вільний доступ до шестернів та їх блоків.
  • При необхідності тут можемо проводити будь-який ремонт.
  • Однак, мусимо зауважити, що в КПП такого типу рідко бувають несправності, за винятком хіба що хрускоту шестерень третьої передачі.
  • Крім того, у нас з'являється можливість тепер приварити відірваний фрагмент зливної пробки.
  • Після цього наріжемо різьблення, поправимо при необхідності його на пробці і можемо виконувати зборку в зворотному порядку.
  • На цьому наша розповідь про ремонт зливної пробки КПП Джилі Емгранд Х7 також закінчена.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Джилі Емгранд Х7 ремонт зливної пробки КПП, розбирання та складання коробки передач"

Відгуки: 0




КПП для ремонту Джилі Емгранд Х7:

Корпус для ремонту Джилі Емгранд Х7:

Болти для ремонту Джилі Емгранд Х7:

Пробка для ремонту Джилі Емгранд Х7:

Пружина для ремонту Джилі Емгранд Х7:

Кришка для ремонту Джилі Емгранд Х7:

Кріплення для ремонту Джилі Емгранд Х7:

Шестерня для ремонту Джилі Емгранд Х7:

Підшипник для ремонту Джилі Емгранд Х7:

Втулка для ремонту Джилі Емгранд Х7:

.