Такі деталі, як сайлентблоки і ричаги – це елементи підвіски автомобіля Деу Сенс.
Ричаги забезпечують зв'язок трансмісії і всього кузова з колесами.
Мало того, вони також відповідають за пересування коліс у вертикальній площині.
Тому ричаги – це не просто елементи підвіски, а одні з головних її складових.
Особливого обслуговування передні ричаги не потребують на відміну від елементів, що з'єднують їх з колесами.
А такими в автомобілі є сайлентблоки.
Це своєрідні прогумовані шарніри, що представляють собою дві втулки з металу, між якими є прогумований або поліуретановий прошарок (вставка).
Така своєрідна конструкція дозволяє значною мірою згладжувати коливання кузова, які той отримує від коліс в результаті контакту останніх з дорожнім полотном.
Іншими словами, від стану сайлентблоків залежить комфорт нашого пересування на автомобілі. Саме тому цим деталям приділяється велика увага і в разі зносу прогумованої або поліуретанової вставки вони підлягають заміні.
Міняємо самостійно сайлентблоки передніх ричагів підвіски Daewoo Sens
У пропонованій статті ми спробуємо розповісти, яким чином можна самому в гаражі замінити сайлентблоки на передніх ричагах автомобіля Деу Сенс.

- Знявши колесо і добираючись після цього до передніх ричагів, ми отримуємо можливість одночасно оглядати інші деталі підвіски і при необхідності замінити або відремонтувати їх.
- І ось першим є пильник рульового наконечника, який кинувся нам в очі і, судячи з усього, не дарма.

- Ця деталь вже себе зжила і тому в обов'язковому порядку вимагає заміни.
- Вийшла з ладу і втулка рульової тяги.

- «Навиворіт» встановлена і шарова опора.
- Тобто замість того, щоб вставити її на ричаг і прикрутити знизу, її прикрутили зверху.

- Результат, як то кажуть, на обличчі.
- Після зйомки ричага виявилося, що задній сайлентблок у нього розбитий повністю і тому має великий люфт.

- Що стосується переднього сайлентблока, то його вже перекосило просто.

- Точно така ж картина була і на правому передньому ричагу підвіски Деу Сенс.

- Отже, ми запаслися новими сайлентблоками задніми і передніми для ричагів і також двома болтами.

- Ці болти міняти потрібно в обов'язковому порядку, оскільки старі іноді так прикипають до сайлентблоків, що їх доводиться в результаті просто вирізати звідти.
- Для того, щоб випрессувати старий сайлентблок з ричага, ми затискаємо його в лещата, встановивши з одного боку головку ключа на 22, а з іншого звичайну трубчасту наставку.

- Сам сайлентблок, для того, щоб він легше вийшов, попередньо краще збризнути спеціальним аерозольним препаратом WD-40.

- І після цього затискаємо лещата до упору, поки сайлентблок повністю не увійде в наставку.

- Після цього перевіряємо стан посадкового місця цього сайлентблока.

- При необхідності його варто очистити від слідів іржі та іншого бруду, оскільки це буде створювати додатковий опір для проходження нового сайлентблока.
- Отже, запресовуємо новий сайлентблок, для чого споруджуємо нову конструкцію в лещатах.

- З одного боку, ставимо ту ж наставку, а з іншого боку сам сайлентблок.
- Для того, щоб легше було запресовувати, добре обробляємо сайлентблок аерозольним препаратом WD-40.

- Звичайно, це не панацея, тому можна замість аерозолю використовувати приготовлений мильний розчин.
- Після цього затискаємо лещата до тих пір, поки сайлентблок практично не увійде у втулку ричага.
- І потім ставимо з боку сайлентблока ще й головку на 22.

- Вона впирається прекрасно у внутрішню втулку сайлентблока і, затискаючи лещата, ми запресовуємо його повністю.

- Далі, для того, щоб одягнути новий задній сайлентблок, затискаємо його спочатку в лещата.

- Потім беремо ричаг, попередньо збризніть його кінець і сам сайлентблок Деу Сенс WD-40 і потім просто вставляємо ричаг у цей шарнір.

- Після завершення запресовування втулок в передні ричаги, приступаємо до зворотного складання автомобіля.
- Встановили новий рульовий наконечник.

- Перебрали попутно і рульову рейку. Далі, встановили так, як потрібно шарову опору.

- Прикрутивши її тепер всередину ричага.
- І, природньо, встановили передні ричаги з новими сайлентблоками.

- Рульовий наконечник і ричаги підвіски повністю не затягнуті, оскільки потрібно опустити машину.
- А після цього, опустивши машину і під навантаженням остаточно затягуємо гайку рульового наконечника і самі передні ричаги.

- І після цього можна вирушати в подорож.
- А наш ремонт по заміні сайлентблоків передніх важелів автомобіля Деу Сенс на цьому також закінчено.