Шевроле Авео ремонт стартера, заміна щіток і втулок стартера

Для того, щоб запустити двигун, яким комплектується автомобіль Шевроле Авео, необхідно, щоб його колінвал набрав відповідних обертів.

А розкрутити його в змозі спеціальний пристрій, який називається стартер.

По суті, стартер – це електродвигун з якорем і колектором, на пластини яких напругу подають щітки від акумуляторної батареї.

Крім того, щітки здатні підвищувати потужність мотора стартера в певні цикли його роботи.

А це потрібно йому для того, щоб максимально розкрутити колінчастий вал двигуна і запустити його.

Тому від стану щіток напряму залежати якість подачі електроживлення на стартер, його потужність.

А звідси і можливість швидко запустити двигун автомобіля.

Ремонтуємо самостійно стартер Chevrolet Aveo, його щітки і втулки

У цій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна самостійно розібрати і відремонтувати стартер автомобіля Шевроле Авео.

 яким чином можна самостійно розібрати і відремонтувати стартер автомобіля

  • Отже, у нас вийшов з ладу стартер. Що з ним сталося, сказати важко. Вирішили спробувати відремонтувати.
  • Однак, про всяк випадок придбали стартер б / у, який встановлюється на автомобіль Деу Ланос.

на всяк випадок придбали стартер б/у, який встановлюється на автомобіль Деу Ланос.

  • Справа в тому, що на Шевроле Авео з успіхом підходить стартер від автомобілів Ланос та "Опель".
  • Вони практично ідентичні, за винятком лише того, що в стартері від Опеля, точно так як і в Шевроле Авео, всі три клеми мають різьбові з'єднання, тобто закручуються гайками.
  • Стартер ж від Ланоса має одну клемму, розраховану на роз'єм.

Стартер ж від Ланоса має одну клемму, розраховану на роз'єм.

  • Але, перш за все нам потрібно зняти «рідний» старий стартер.
  • В цьому автомобілі він розташований практично знизу двигуна.

В цьому автомобілі він розташований практично знизу двигуна.

  • І зняти його не так просто.
  • Перш ніж приступити до виконання такого виду ремонту, від'єднуємо клеми на акумуляторній батареї.
  • І вже після цього, за допомогою ключа на 12 від'єднуємо всі клеми на самому стартері.

з допомогою ключа на 12 від'єднуємо всі клеми на самому стартері.

  • А далі відкручуємо шпильки на 13, на яких тримається сам стартер.

А далі відкручуємо шпильки на 13, на яких тримається сам стартер.

  • Знімаємо в результаті наш стартер і порівнюємо його з тим, що ми придбали.

Знімаємо в результаті наш стартер і порівнюємо його

  • Візуально вони практично однакові.
  • Невелика різниця тільки в литті на його «носику», ну і в розмірі втягуючих.

різниця тільки в литті на його «носику», ну і в розмірі втягуючих.

  • Також, видно, що одна з клем тут розрахована на роз'єм, в той час, як стартер з Шевроле Авео має всі три клеми під гайку.
  • Це ще раз підтверджує наші слова, що для цього авто найкраще підходить стартер з автомобіля Опель.

Також, видно, що одна з клем тут розрахована на роз'єм

  • Тому ми вирішили не встановлювати стартер з Ланоса, який ми дістали, а краще спробувати відремонтувати свій.
  • Тим більше, що його проблему ми і так вже практично знаємо наперед.
  • В ній розбиті втулки, оскільки при різкому струшуванні пристрою чутний характерний звук, як ніби всередині щось теліпається.
  • Якщо струсити стартер з Деу Ланос, то ніяких звуків при цьому не чути.
  • Втулки встановлені в одному торці стартера.

Втулки встановлені в одному торці стартера.

  • А також з протилежного його торця.

А також з протилежного його торця.

  • Знаючи про це, ми заздалегідь придбали нові втулки.
  • Тому зараз приступаємо до розбирання стартера.
  • Для цього беремо ключ на 8 і з його допомогою відкручуємо два довгих болта на  кришці стартера.

відкручуємо два довгих болта на кришці стартера.

  • Цілком можливо, що потім доведеться відкрутити і два болти, що коротше.

можливо, що потім доведеться відкрутити і два болти, що коротше.

  • Потім можна буде і шину відкрутити, якщо необхідно знімати втягуючі.
  • Але, якщо вам потрібно поміняти тільки щітки стартера і ви знаєте, що прийшла пора поміняти, то для цього достатньо відкрутити болти на кришці і зняти її.
  • На двох її болтах, тих, що коротше, кріпляться якраз щіткотримачі.
  • Поміняти щітки можна прямо на місці, тобто не знімаючи стартер, але краще, звичайно, його зняти для виконання ремонту.
  • Отже, розібрали ми стартер повністю.

Отже, розібрали ми стартер повністю.

  • Як ми і говорили, одна втулка стоїть в кришці стартера.

Як ми і говорили, одна втулка стоїть в кришці стартера.

  • Далі за допомогою колісного болта ми вибиваємо з носика корпусу стартера його якір.

вибиваємо з носика корпусу стартера його якір.

  • На ньому і встановлена друга втулка. При перевірці видно, що вона має досить відчутний люфт.
  • Видно, що втулка розбита і неозброєним оком.

Видно, що втулка розбита і неозброєним оком.

  • А коли замість неї надіваємо на вал якоря нову втулку, то ніякого люфту вже практично немає.
  • Це ми придбали для нашого Шевроле Авео ремкомплект від Деу Ланос, що складається з двох втулок.

придбали для нашого Шевроле Авео ремкомплект від Деу Ланос,

  • Одна з них виявилася з спідницею, тому нам буде легше її запресувати в кришку стартера.

Одна з них виявилася з спідницею,

  • В той час, коли одна втулка вільно наділася на вал якоря, то друга виявилася замалою на другий кінець цього валу.

друга виявилася замалою на другий кінець цього валу.

  • Цілком можливо, що її доведеться трохи проточить, щоб розгорнути.
  • При розбиранні стартера, знімаючи втягуючі, ми зіткнулись з тим, що вони кріпляться болтами, головки яких зроблені під зірочку.

 вони кріпляться болтами, головки яких зроблені під зірочку.

  • Тому, для того, щоб їх відкрутити знадобився спеціальний ключ.
  • Спеціально для цих цілей ми виготовили самі такий ключ.
  • Серед старих болтів ми виявили саморіз, головка якого зроблена під внутрішню зірку.
  • Вона ідеально підходить до головок наших болтів.
  • Тому ми приварили такий саморіз до іншого довгого шурупу і вийшов цікавий, але дуже потрібний ключ.

приварили такий саморіз до іншого довгому шурупу

  • Тепер він точно такий же, як і заводський такого ж типу, тільки там в його основі зовнішня зірочка, а в нашому навпаки – внутрішня.

він точно такий же, як і заводський такого ж типу,

  • Єдиний його недолік-це короткуватий ричаг.

Єдиний його недолік-це короткуватий ричаг.

  • Багато хто не заморочується з цими болтами, а відразу їх зрізають болгаркою і замість них ставлять інші, з іншою головкою.
  • Це знайшло своє підтвердження в стартері, який ми придбали.
  • На ньому втягуючі кріпляться вже зовсім іншими болтами з головками під викрутку.

 втягуючі кріпляться вже зовсім іншими болтами з головками під викрутку.

  • Отже, вибиваємо стару втулку з кришки стартера.
  • Уважно оглянувши її, ми прийшли до висновку, що вибивається вона дуже просто, без всяких знімачів.
  • Тому поклали просто кришку на лещата і молотком вибили втулку після декількох ударів по ній.

поклали просто кришку на лещата і молотком вибили втулку

  • При огляді цієї втулки добре видно, що вона схожа на ту, що ми придбали, але сильно розбита.

вона схожа на ту, що ми придбали, але сильно розбита.

  • Тому ми встановили на кришку стартера Шевроле Авео нову втулку, яка дійсно добре підійшла і виглядає після установки практично так само, як і стара.

ми встановили на кришку стартера Шевроле Авео нову втулку

  • Це добре видно, коли прикласти до неї стару втулку. Вона трохи ширша.

Це добре видно, коли прикласти до неї стару втулку.

  • Але це не критично.
  • При установці другої втулки на носику стартера ми зіткнулися з проблемою.
  • Виявляється, в цій втулці немає фаски, а тому запресувати її буде дещо проблематично.

Виявляється, в цій втулці немає фаски,

  • Тому, попередньо найкраще на верстаті або за допомогою напилка, а може й наждачним папером зробити таку фаску.
  • І тільки потім вставляємо цю втулку в носик корпусу стартера.
  • Далі, перевіряємо всі частини стартера з новими втулками, одягаючи їх на вал якоря.

перевіряємо всі частини стартера з новими втулками, одягаючи їх на вал якоря.

  • Якщо вони одягаються вільно і якір провертається в таких втулках, значить все зроблено правильно і можна приступати тепер до зворотного збирання стартера.
  • Після завершення складання можна попутно перевірити і стан щіток.
  • В нашому випадку дві з них вимагали заміни.
  • Тому тут же міняємо старі щітки на нові.

тому тут же міняємо старі щітки на нові

  • Після цього все встановлюємо на свої місця і сподіваємося, що стартер тепер повинен запрацювати.
  • Для цього прикручуємо стартер на своє посадочне місце і після цього підключаємо акумулятор.

 прикручуємо стартер на своє посадочне місце

  • Далі пробуємо запустити двигун за допомогою відремонтованого нами стартера.
  • І він дійсно запустився.

Далі пробуємо запустити двигун

  • Звичайно, обертається стартер ще поки тугувато, але це справа тимчасова.
  • А так все працює і ремонт наш обійшовся набагато дешевше, ніж якщо б ми це робили в майстерні чи купували б новий.
  • Тому наш ремонт стартера Шевроле Авео на цьому з успіхом закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Шевроле Авео ремонт стартера, заміна щіток і втулок стартера"

Відгуки: 0




Колінвал для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Стартер для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Гайка для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Шпилька для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Втулка для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Болти для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Кришка для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

.