Ремінь ГРМ Джилі МК Крос як замінити

Кожен водій знає, що газорозподільний механізм (ГРМ) – це свого роду серце будь-якого автомобіля. Адже саме завдяки йому ДВЗ має можливість отримувати в потрібній кількісті і в потрібний час горючу суміш, а також виводити відпрацьовані гази.

Без цього ніякий агрегат не зможе просто працювати.

Основною деталлю ГРМ Джилі МК Крос, як і будь-якого ДВЗ, є його ремінь.

Він являє собою замкнуте гумове кільце, з внутрішньої сторони якого нанесені спеціальні насічки або зубчики.

Саме тому його і називають зубчастим.

Наявність ременя забезпечує синхронізацію роботи розподільних валів з колінвалом двигуна.

Крім того, ремінь ГРМ паралельно приводить в дію і ряд інших пристроїв і механізмів.

З одного боку – це дуже вигідно.

Але, з іншого такі функції згубно позначаються на стані ременя, оскільки в значній мірі прискорюють процес зносу його.

Обрив ременя ГРМ Джилі МК Крос є дуже небезпечним явищем, оскільки двигун цього автомобіля високооборотний і тому при раптовому обриві практично завжди гнуться клапана, а також виникають багато інших різних несправностей.

Тому в процесі експлуатації потрібно постійно стежити за стоном ременя і здійснювати його заміну згідно рекомендації заводу-виробника даного автомобіля.

Міняємо самостійно ремінь ГРМ на Geely MK Cross

У цій статті ми хочемо розповісти про те, як можна самому правильно замінити ремінь ГРМ двигуна Джилі МК Крос.

як можна самому правильно замінити ремінь ГРМ двигуна Джилі МК Крос.

  • Отже, при виконанні такого роду ремонту, насамперед потрібно відключити одну клему на акумуляторній батареї.
  • А після цього починаємо розбирання і першим знімаємо повітряний фільтр.

 першим знімаємо повітряний фільтр.

необхідно від'єднати і вийняти високовольтні дроти.

  • І потім від'єднуємо трубку, а також клапан відводу картерних газів.

 від'єднуємо трубку, а також клапан відводу картерних газів.

  • Далі знімаємо колесо праве і отримуємо доступ до болта шківа колінвала.

знімаємо колесо праве і отримуємо доступ до болта шківа коленвала.

перш, ніж його знімати, треба зірвати болти шківа помпи водяної.

  • Якщо це не зробити зараз, то потім їх відкрутити буде вельми проблематично і доведеться шукати якесь пристосування для цього.
  • Ну, і після цього можна приступати до зняття решти трьох приводних ременів Джилі МК Крос.
  • Для цього потрібно буде відкрутити один болт на 16.

Для цього потрібно буде відкрутити один болт на 16.

  • Потім відкручуємо болт біля натяжного ролика.

Потім відкручуємо болт біля натяжного ролика.

  • А також на самому натяжному ролику.
  • І після цього також потрібно зняти ремінь генератора, для чого потрібно буде відпустити натягуючий болт і гайку.
  • Але, так як до самого генератора у нас доступу немає нормального, то тут доводиться трохи помучитися, перш ніж відпустити його натягуючий болт.
    • Ми ж радимо одягнути на болт накидний ключ з тріскачкою, потім підперти його великою викруткою і після цього поступово в такому положенні відкручувати болт.

    одягнути на болт накидний ключ з тріскачкою, потім підперти його великою викруткою

    • Для того, щоб відпустити болт на 14 та гайку на натяжному ролику, доводиться користуватися головкою з карданом і подовжувачем.

     доводиться користуватися головкою з карданом і подовжувачем.

    • Послабивши таким чином всі приводні ремені, ми відкручуємо нижній шків на колінвалі.

     відкручуємо нижній шків на коленвале.

    • Знявши шків, можна тепер знімати всі ремені.
    • Для того, щоб при складанні не переплутати і встановити приводні ремені в точно такому ж порядку, після зняття кожного ременя ми наносимо звичайним маркером мітку напрямку обертання його.

     після зняття кожного ременя ми наносимо звичайним маркером мітку напрямку обертання його

    • Це робиться в тих випадках, коли ремені не будуть замінюватися, а будуть встановлюватися назад на свої місця.
    • А тепер можна брати ключ на 8 і відкручувати шків помпи водяної, болти якої ми на початку відпустили небагато.
    • Після цього від'єднуємо жгут проводів від генератора, а також відкручуємо подушку двигуна.

    також відкручуємо подушку двигуна.

    • Сам двигун нами вже піднятий трохи за допомогою домкрата.
    • І тепер, коли доступ до клапанної кришки повністю відкритий і звільнений, відкручуємо болти її кріплення.

    доступ до клапанної кришки повністю відкритий і звільнений, відкручуємо болти її кріплення.

    • Не забувайте забирати під болтами ущільнювальні кільця, щоб не втратити їх.
    • Далі злегка підважуємо по кутах кришку великою викруткою.

    Далі злегка підважуємо по кутах кришку великою викруткою.

     знімаємо клапанну кришку блоку циліндрів двигуна

    • Паралельно знімаємо все, що заважає нам зняти кожух ременя ГРМ.
    • І коли доступ до кожуха повністю виявився відкритий, відкручуємо усі болти, що утримують цей кожух.

    відкручуємо усі болти, що утримують цей кожух.

    • Після цього опускаємося в яму і відкручуємо нижню частину кожуха.
    • Далі нам потрібно виставити мітки на валах.
    • На шківі распредвала є буква К і ми прокручуємо вал до тих пір, доки ця буква і отвір, що є під нею на цьому ж шківі, не співпаде з отвором на шестірні распредвала.

    Далі нам потрібно виставити мітки на валах.

    • Що стосується двигуна, то тут також внизу є дві мітки, які повинні збігатися.

    внизу є дві мітки, які повинні збігатися.

    • Якщо у вас під кожухом на самому ГРМ зібралося сміття, то наш порада гарненько це все продути або вичистити іншим способом, перш ніж одягати назад кожух.
    • Після того, як всі мітки виставлені, відпускаємо натяжний ролик, послаблюючи натяг ременя ГРМ і знімаємо його з шківів.

    послаблюючи натяг ременя ГРМ і знімаємо його з шківів.

    • Далі, перш ніж почати продувати або чистити газорозподільний механізм, вичищеною і вимитою клапанною кришкою накриваємо головку блоку циліндрів.

     вичищеною і вимитою клапанною кришкою накриваємо головку блоку циліндрів.

    • Робиться це для того, щоб при чищенні ніщо не потрапило на клапанний механізм головки.
    • Так, як ми вирішили поміняти заодно і натяжний ролик ГРМ, то зі старого знімаємо пружину і ставимо її на новий.

    зі старого знімаємо пружину і ставимо її на новий.

    • Взводим ролик в крайнє відпущене положення і встановлюємо на своє місце.
    • При цьому, наживляємо спочатку його болт, а потім вставляємо монтировку між роликом і шківом распредвала, відтягаємо і знизу закручуємо грунтовно болт цього натяжного ролика ГРМ автомобіля Джилі МК Крос.

    відтягаємо і знизу закручуємо грунтовно болт цього натяжного ролика

    • Далі беремо новий ремінь ГРМ і одягаємо його на шківи буквами до себе.

     беремо новий ремінь ГРМ і одягаємо його на шківи буквами до себе.

    • Певного напрямку руху він не має.
    • Після того, як встановили на місце ремінь, перевіряємо ще раз всі мітки.
    • Це потрібно тому, що під час одягання ременя є небезпека дещо зрушити шків в ту чи іншу сторону.
      • Переконавшись, що всі мітки збігаються, відпускаємо натяжний ролик і робимо два оберти колінвала з новим ременем.
      • Після чого знову перевіряємо всі мітки.

      Після чого знову перевіряємо всі мітки.

      • Домігшись збігів міток всіх, натягуємо трохи натяжний ролик і затягуємо його грунтовно.
      • Після цього, чисто для самоконтролю, перевіряємо ще рукою ремінь на його скручування.

      чисто для самоконтролю, перевіряємо ще рукою ремінь на скручування

      • Якщо вдається його скрутити на 90 градусів, значить натяг нормальний.
      • Отже ремінь ГРМ встановлено правильно і тепер можна починати збірку в зворотному порядку.
      • В клапанній кришці при цьому ми вирішили поміняти не тільки прокладку, як зазвичай, але і кільця на отворах для свічкових колодязів.

      вирішили поміняти не тільки прокладку, як зазвичай, але і кільця на отворах для свічкових колодязів.

      • Справа в тому, що двигун пройшов вже близько 200 тисяч кілометрів і жодного разу їх ніхто не змінював.
      • А при зовнішньому огляді вже видно, що деякі з них трохи вже перекосилися.
      • Ці кільця змінюються просто. Там вього лише потрібно розігнути їх кріплення і вільно вийняти.
      • Отже, кожухи почистили і помили. Після цього знежирили кожну частину окремо.

      Після цього знежирили кожну частину кожуха окремо.

      • І далі встановлюємо спочатку нижню частину, нажививши трохи болти.
      • А після цього встановлюємо і верхню частину.
      • Перед цим на верхній частині кожуха для себе або для інших майстрів приклеюємо спеціальну табличку, що поставляється в комплекті при купівлі ременя.

      приклеюємо спеціальну табличку

      • На ній зробили напис, коли виконувалась заміна ременя ГРМ і на якому пробігу двигуна.
      • Це дасть можливість правильно визначити термін наступної заміни ременя цього механізму.
      • Після цього встановили, як і обіцяли раніше, кільця або сальники на свічкові отвори кришки клапанів Джилі МК Крос.

      встановили кільця або сальники на свічкові отвори кришки клапанів

      • Попередньо всі посадочні місця їх знежирити і дали тонкий шар герметика.
      • Після установки сальников загинаємо вусики, які перешкоджають їх самовільному випаданню.
      • Далі встановлюємо на посадкове місце прокладку на кришку клапанів.
      • Наступним етапом є ретельне знежирення також і посадкового місця кришки на голівці.

      ретельне знежирення також і посадкового місця кришки на голівці.

      • І після цього промазуємо це місце герметиком.
      • Особливо ретельно промащуємо кути біля арки в районі шківа распредвала.
      • Ну і після цього встановлюємо клапанну кришку на головку.

      після цього встановлюємо клапанну кришку на головку.

      • Не забуваємо при цьому встановити і шайби під болти кріплення клапанної кришки.
      • Не забуваємо при цьому встановити і шайби під болти кріплення клапанної кришки.
      • При цьому попередньо також обробили їх герметиком.
      • Потім закручуємо болти кріплення кришки.

      Потім закручуємо болти кріплення кришку.

      • Після цього перевіряємо силу затяжки за допомогою динамометричного ключа.
      • Зазвичай ми це робимо із зусиллям 10 н/м.

      еревіряємо силу затяжки за допомогою динамометричного ключа.

      • І після цього встановлюємо в зворотному порядку всі ремені на своє місце.
      • Насамперед прикручуємо шків колінвала.

      Насамперед прикручуємо шків колінвала.

      • Далі ролик і шків насоса ГУР.
      • Для цього найкраще трохи підняти автомобіль, щоб було зручніше це зробити.
      • Потім, після установки його одягаємо ремінь і тепер потрібно вставити болти.
      • Але зробити це вкрай незручно, бо нічого не видно.
      • Тому ми використовуємо невелике дзеркало для полегшення установки шківа.

      ми використовуємо невелике дзеркало для полегшення установки шківа.

      • За його допомогою поєднуємо отвори на шківі з отворами на блоці і потім вже вставляємо і закручуємо болти кріплення цього шківа.
      • Далі одягаємо два ременя, натягуємо їх і закручуємо грунтовно всі болти на шківах і роликах.
      • Після цього піднімаємо ще трошки двигун Джилі МК Крос для зручності і встановлюємо його подушку на своє місце.

      встановлюємо його подушку на своє місце.

      • При цьому короткі болти встановлюються в отвори на рамі, а два довгих в саме кріплення подушки біля двигуна.
      • Після цього ставимо на місце повітряний фільтр, під'єднуємо генератор, встановлюємо на місце високовольтні дроти і після цього одягаємо колесо і знімаємо автомобіль з домкрата.
      • Далі підключаємо акумулятор і пробуємо запустити двигун автомобіля.
      • Якщо він працює нормально, значить наша робота виконана правильно.
      • На цьому розповідь про те, як самостійно замінити ремінь ГРМ на автомобілі Джилі МК Крос закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремінь ГРМ Джилі МК Крос як замінити"

Відгуки: 0




ГРМ для ремонту Джилі МК КРОСС:

Колінвал для ремонту Джилі МК КРОСС:

Клапана для ремонту Джилі МК КРОСС:

Клема для ремонту Джилі МК КРОСС:

Подушка двигуна для ремонту Джилі МК КРОСС:

Кришка для ремонту Джилі МК КРОСС:

Високовольтні дроти для ремонту Джилі МК КРОСС:

Трубка для ремонту Джилі МК КРОСС:

.