Шевроле Епіка недоліки після 100 тис. км пробігу

Новий седан південнокорейського відділення компанії Chevrolet Motors Шевроле Епіка, насамперед вражає своїми габаритними розмірами.

Цей автомобіль на європейському авторинку з'явився в 2006 році, змінивши раніше модель Chevrolet Evanda, що раніше продавалася тут 

Але за своїми розмірами, формою і комплектацією він мало чим відрізняється від свого попередника.

Перш за все, Шевроле Епіка, також, як і Еванда, напханий багатьма функціями і опціями, що робить управління і знаходження в цьому автомобілі легким і комфортним.  

Впродовж шести років автозавод випускав цю модель, яку сьогодні можна зустріти на автошляхах багатьох країн, в тому числі і України.

Але, яким би прекрасним автомобіль не був, в ньому завжди є свої недоліки.

Їх потрібно знати, особливо при придбанні такого автомобіля, і звертати постійно увагу.

На що варто звертати увагу при покупці автомобіля Chevrolet Epica

У цій статті ми вирішили розповісти зі слів реального власника про те, на які недоліки потрібно звертати увагу при покупці б/у автомобіля Шевроле Епіка.

 на які недоліки потрібно звертати увагу при покупці б/у автомобіля Шевроле Епіка.

  • Отже, загалом цей автомобіль зроблений нормально.
  • Але, як і в усіх автомашинах в ньому є свої плюси і мінуси, що особливо видно після майже 100-тисячного пробігу.
  • Перш за все, потрібно відзначити, що за цей час рульове колеса значно «облисіло» особливо у верхній своїй частині, де найбільше руки ковзають під час керування.
  • Імпонує досить м'який пластик на центральній панелі і картах обшивки дверей.
  • Завдяки цьому на сьогоднішній день там практично ніде немає подряпин і вигляд він має майже як новий.

 м'який пластик на центральній панелі і картах обшивок дверей.

великим недоліком в обшивці салону, на нашу думку, є накладки

  • Вони постійно грають і тому скриплять або гримлять. Особливо це чутно при швидкості понад 100 км / год.
  • До цього додаються також і якісь дивні звуки, які іноді доносяться з-під торпеди.
  • Що це може бути ми досі визначити не можемо. Цілком можливо, що пов'язано це з перепадами температури.
  • Ще одним недоліком у салоні є те, що центральна консоль, пластик якої зроблений під алюміній, дуже швидко і досить сильно облізла.

центральна консоль, пластик якої зроблений під алюміній, дуже швидко і досить сильно облізла

  • І це при тому, що в цьому місці особливо ніяких контактів з цим пластиком не буває.
  • Якщо говорити ще про обшивку салону, то особливе нарікання викликає його стеля.
  • Вона обшита якимось м'яким матеріалом, не клейончатим, як у багатьох моделях.
  • З цієї причини він сильно мажеться.
  • Особливо це помітно на сонцезахисних козирках, оскільки якщо у вас чимось трохи вимазані руки і в цей момент виникає необхідність опустити козирок, то брудна пляма на ньому при цьому вам забезпечена.
  • Такий вид обшивки стелі Шевроле Епіка викликає велике роздратування і розчарування.
  • З позитивних моментів можна відзначити зручні з бічною підтримкою передні крісла.

можна відзначити зручні з бічною підтримкою передні крісла.

  • Їх конструкція дозволяє спокійно переносити поїздки на довгі відстані.
  • Спина при цьому абсолютно не затікає і відчуваєш себе цілком нормально.
  • Єдиним недоліком в їх конструкції є хіба що поперековий упор.
  • Він тут практично не потрібен, так як користі від нього практично ніякої.
  • Вкрай невдало, на нашу думку, сконструйований органайзер для окулярів на стелі.

 невдало, на нашу думку, сконструйований органайзер для окулярів на стелі.

  • Якщо туди помістити окуляри, то вони всю дорогу будуть гриміти, навіть якщо закріпити їх там спеціальним кріпленням. Тільки тому ми ніколи не користуємося цим органайзером.
  • Регулювання сидіння і керма заслуговують похвали. Їх можна регулювати практично в будь-якій площині.
  • Єдиним невеликим недоліком є хіба що-то тугуватий ричаг регулювання рульової колонки.
  • З недоліків можна відзначити дуже м'який пластик вгорі на обшивці дверей.
  • Вірніше, це не сам пластик, а його верхній шар.
  • Причому він на стільки м'який, немов поліетилен, що будь-яка вм'ятина на ньому залишається назавжди.
  • Це стосується, до речі, і торпеди теж.
  • Ще одним мінусом є омивач лобового стікла.
  • І швидше за все не сам омивач, як такий, а його форсунки.
  • Вони відрегульовані таким чином, що один струмінь постійно потрапляє на дах автомобіля, а не на скло.
  • При цьому відрегулювати їх ніяк не вдається.
  • Якщо два струменя ще можна більш-менш направити на скло, то третій в будь-якому випадку летить на дах.
  • Мало того, повідки двірників так влаштовані, що дуже погано притискають їх до самого скла.
  • І ніякі заміни цей недолік не усувають.
  • Єдиним виходом може бути тільки установка каркасних двірників.
  • Кілька слів про підсвічування панелі приладів. Воно, безумовно, красиве, але не дуже яскраве, напевно.
  • Справа в тому, що оцінити його красу можна тільки в темний час доби.
  • В інший час, особливо це відчувається в сонячну погоду, стрілок на приладах практично не видно.
  • І це при тому, що в автомобілі є регулювання яскравості підсвічування. Але його все одно недостатньо дньом.
  • З позитивних моментів хочеться відзначити відмінний звук штатної магнітоли.
  • Змінювати його зовсім не хочеться ні на яке інше.

 хочеться відзначити відмінний звук штатної магнітоли

  • У салоні автомобіля Шевроле Епіка встановлено 8 акустичних колонок: дві в торпеді, по одній на кожних дверях і на задніх дверях також дві.
  • Тому ви постійно перебуваєте в центрі стереофонічного ефекту і можете чути всі нюанси музики, яку видає штатний музичний пристрій.
  • Потрібно також відзначити високу якість маркувань на всіх деталях і ручках управління в салоні автомобіля.
  • До цього часу з них стерлося тільки зображення фонаря  на ричазі перемикання дальнього світла.
  • Решта все знаходиться в нормальному стані.
  • Тому, при покупці б/у автомобіля зверніть увагу на маркування ручок.
  • Якщо половина з них вже стерлася, значить цей автомобіль пройшов значно більше, ніж сто тисяч кілометрів.
  • Відмінно працює обігрів дзеркал і лобового скла.
  • Його потужність дає можливість буквально за пару хвилин розморозити лобове скло і дзеркала навіть в найлютіший мороз.
  • Під стать обігріву також пічка салону. Вона також працює бездоганно і потужно.
  • Звичайно, такий великий салон, як в цьому автомобілі, швидко обігріти ніяк не вийде.
  • Для цього потрібен деякий час, але штатна пічка справляється з цим на відмінно.

 штатна пічка справляється з цим на відмінно.

  • Її вентилятор працює практично безшумно. На будь-якій швидкості його зовсім не чути.
  • Може при перемиканні в положення обдування лобового скла трохи чути, але це не факт.
  • Повертаючись до питання стирання фарби і маркувань з плином часу, потрібно зазначити також, що в цьому плані сильно підводить ричаг перемикання передач.

сильно підводить важіль перемикання передач

  • Справа в тому, що вже після 50 тисяч кілометрів пробігу його набалдашник практично став лисим.
  • З чим це пов'язано, сказати важко.
  • Великим плюсом є мікрофон від штатного мафону, вмонтований в стелі салону.

 мікрофон від штатного мафон, вмонтований в стелі салону.

  • Це дуже зручно при розмові по телефону.
  • Тепер кілька негативних моментів щодо трансмісії і двигуна автомобіля.
  • На великі відстані на цьому автомобілі їздити одне задоволення. Швидкість він тримає чудово.
  • Але, ось їзда по місту на ньому дещо втомлива і вимагає необхідної звички.
  • Перше, що страшно незручно – це рух на першій передачі.
  • Як правило в пробках найчастіше доводиться пересуватися саме на ній.
  • Так от, коли ви трохи намагаєтеся натиснути на акселератор, то автомобіль не прискорюється плавно, як того хотілося б.
  • А після того, як ви перестанете тиснути на педаль, автомобіль робить різкий і неприємний стрибок.
  • На початку може здатися, що ви не дуже плавно відпустили педаль, але це зовсім не так.
  • Як би ви її не відпускали плавно, автомобіль все одно зробить стрибок, немов його хтось штовхнув ззаду.
  • Цілком можливо, що в цьому є частка провини електронної заслінки.
  • При перемиканні КПП Шевроле Епіка на другу передачу практично теж саме відбувається під час відпускання педалі зчеплення.
  • Як би плавно ви не натискали і відпускали педаль зчеплення, а воно тут гідравлічне, автомобіль все одно стрибне.
  • Точно так же відбувається і при рушанні з місця на початку руху.
  • Просто хід педалі в гідравлічному зчепленні дуже легкий і зловити момент, коли потрібно натискати на неї, а коли відпускати – практично неможливо.
  • З набуттям досвіду їзди на цьому автомобілі все одно це зробити не вдається.
    • Біля дверей пасажира на торпеді є невеликий екран з індикатором подушки безпеки Airbag.

    на торпеді є невеликий екран з індикатором

    • Він, як і належить, включається при повороті ключа в замку запалювання.
    • Але, крім цього система безпеки передбачає тут і звуковий сигнал.
    • Так от, якщо пасажир ваш не пристебне ременя, то система буде видавати звуковий сигнал нескінченно довго, поки ви не пристебнете ремінь.
    • Якщо заглянути під капот автомобіля, а він тут, до речі, на газових упорах, то тут після практично 100 тисяч пробігу майже нічого досі не робилося.

    після практично 100 тисяч пробігу практично нічого досі не робилося.

    • Перший недолік, який відразу кидається в очі, це тріщини в кріпленні фар біля болта.

    відразу кидається в очі, це тріщини в кріпленні фар біля болта.

    • Характерно, що цей болт жодного разу ніхто навіть не намагався відкрутити або закрутити, але тріщини навколо отвору для нього пішли.
    • Причому, як біля однієї, так і біля іншої фари.
    • Ні в яких аваріях автомобіль не бував, і ніхто і ніщо в його передок не ударялось.
    • Тому при покупці автомобіля, виявивши такі тріщини, можете не думати про те, що цей автомобіль побував в аварії.
    • Просто ці кріплення тріскаються від низьких температур на дворі.
    • За неповних два роки експлуатації нам жодного разу не доводилося доливати масла в двигун.
    • Тобто, це говорить, що масло він не їсть і нікуди воно не витікає. Чого не можна сказати за ГУР.
      • За весь час експлуатації нам довелося лише раз додати рідину в бачок цього гідропідсилювача.

      нам довелося лише раз додати рідину в бачок цього гідропідсилювача.

      • Але, незважаючи на це, сам механізм гідропідсилювача керма постійно пітніє, тобто перебуває в рідині.
      • З чим це пов'язано – незрозуміло.
      • За час цього пробігу ми досі не змінювали стійки амортизаторів.

      За час цього пробігу ми досі не змінювали стійки амортизаторів.

      • Доказом того є заводська фарба і маркування, що збереглася на їх болтах досі на опорах стійок Шевроле Епіка.
      • Дуже хороший нам попався акумулятор.
      • За майже дев'ять років експлуатації він ні разу не підводив, не дивлячись на температуру на вулиці.

      Дуже хороший нам попався акумулятор.

      • Мало того, він зберігає працездатність і досі.
      • Від більшого контакту з зустрічним вітром від проїжджаючих на зустріч автомобілів, права фара автомобіля стала більш туманна, ніж права.
      • Що стосується освітлення дороги, то особливих претензій до фар немає, але хотілося б щоб ближнє світло було трохи яскравіше.
      • Міняти лампочки пробували на більш потужні, але вони чомусь дуже швидко перегорали.
      • Що стосується противотуманок, то нам здається від них толку в цьому авто абсолютно ніякого.

      Що стосується противотуманок, то нам здається від них толку в цьому авто абсолютно ніякого.

      • Коли ми їх включаємо, то освітлення дорожнього полотна зовсім не стає краще.
      • Тому і практично ніколи не користуємося ними.
      • Переднє водійське сидіння тут відрізняється прекрасною можливістю регулюванням в різних площинах, про що вже згадувалося на початку статті.
      Переднє водійське сидіння тут відрізняється прекрасною можливістю регулюванням
      • Крім того, шкірозамінник на його обшивці дуже високої якості, оскільки за цей час зберігся практично в тому ж стані, що і при покупці авто в салоні.
      • Не зазнали жодних змін і підлокітники в салоні.
      • Практично новою виглядає і ручка з внутрішньої сторони на дверях.

      Практично новою виглядає і ручка з внутрішньої сторони на дверях.

      • Є деякі зауваження і до задньої підвіски автомобіля.
      • Справа в тому, що задній кулак там встановлюється на двох сайлентблоках плаваючого типу.
      • Вони взаємозамінні, але їх заміна може здійснюватися двома способами.
      • Перший з них – це дешевший.
      • Ви купуєте недорогі звичайні сайлентблоки і запресовуєте в кулак.
      • Але, ця робота буде коштувати приблизно так, як і плаваючі сайлентблоки. А їх конструкція така, що сам сайлентблок вже запресований у втулку.
      • І змінюється на кулаці він разом з втулкою, тобто в зборі.
      • Потрібно лише зняти кулак, вийняти сайлентблок старий і встановити туди новий.
      • Такий сайлентблок коштує набагато дорожче, але зате установка його набагато простіша.
      • Проте хочеться зауважити, що результат від одного виду заміни і від іншого буде один і той же.
      • Приблизно через 50 тисяч пробігу підвіска стане скрипіти на вибоїнах.
      • В цьому нічого страшного немає, але просто неприємно.
      • Тому краще стежити за сайлентблоками і міняти їх вже тоді, коли вони практично розсипаються.
      • Потрібно відзначити непогану шумоізоляцію на кришці багажника і в колісних арках.
      • Що стосується багажника, то він дуже зручний, оскільки кришка кріпиться на газових упорах і всередині самого багажника відсутні звичні петлі.
      • А це дозволяє істотно збільшити обсяг багажника.

      це дозволяє істотно збільшити обсяг багажника.

      • А загалом співвідношення ціни з якістю цього автомобіля ідеальне.
      • Тому при покупці автомобіля б/у найбільше дивіться на стан задньої підвіски, а в іншому там проблем не повинно бути ніяких.
      • В тому числі і щодо стану лакофарбового покриття.
      • До речі, пороги тут мають пластикові накладки, тому згнити вони практично ніяк не зможуть.
      • На цьому наш короткий огляд про плюси і мінуси загалом непоганого автомобіля Шевроле Епіка закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Шевроле Епіка недоліки після 100 тис. км пробігу"

Відгуки: 1


Вячеслав

Большая часть от статьи правда 370тысяч.пробега




Панель для ремонту Шевроле Епіка:

Обшивка для ремонту Шевроле Епіка:

Накладка, пороги, арки, рамка, рейлінг для ремонту Шевроле Епіка:

Кріплення для ремонту Шевроле Епіка:

Сидіння для ремонту Шевроле Епіка:

Ричаг для ремонту Шевроле Епіка:

Рульова колонка, руль для ремонту Шевроле Епіка:

Стікло для ремонту Шевроле Епіка:

Омивач (бачок, жиклер, форсунки) для ремонту Шевроле Епіка:

.