Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Шевроле Епіка недоліки після 100 тис. км пробігу

Новий седан південнокорейського відділення компанії Chevrolet Motors Шевроле Епіка, насамперед вражає своїми габаритними розмірами.

Цей автомобіль на європейському авторинку з'явився в 2006 році, змінивши раніше модель Chevrolet Evanda, що раніше продавалася тут 

Але за своїми розмірами, формою і комплектацією він мало чим відрізняється від свого попередника.

Перш за все, Шевроле Епіка, також, як і Еванда, напханий багатьма функціями і опціями, що робить управління і знаходження в цьому автомобілі легким і комфортним.  

Впродовж шести років автозавод випускав цю модель, яку сьогодні можна зустріти на автошляхах багатьох країн, в тому числі і України.

Але, яким би прекрасним автомобіль не був, в ньому завжди є свої недоліки.

Їх потрібно знати, особливо при придбанні такого автомобіля, і звертати постійно увагу.

На що варто звертати увагу при покупці автомобіля Chevrolet Epica

У цій статті ми вирішили розповісти зі слів реального власника про те, на які недоліки потрібно звертати увагу при покупці б/у автомобіля Шевроле Епіка.

 на які недоліки потрібно звертати увагу при покупці б/у автомобіля Шевроле Епіка.

  • Отже, загалом цей автомобіль зроблений нормально.
  • Але, як і в усіх автомашинах в ньому є свої плюси і мінуси, що особливо видно після майже 100-тисячного пробігу.
  • Перш за все, потрібно відзначити, що за цей час рульове колеса значно «облисіло» особливо у верхній своїй частині, де найбільше руки ковзають під час керування.
  • Імпонує досить м'який пластик на центральній панелі і картах обшивки дверей.
  • Завдяки цьому на сьогоднішній день там практично ніде немає подряпин і вигляд він має майже як новий.

 м'який пластик на центральній панелі і картах обшивок дверей.

великим недоліком в обшивці салону, на нашу думку, є накладки

  • Вони постійно грають і тому скриплять або гримлять. Особливо це чутно при швидкості понад 100 км / год.
  • До цього додаються також і якісь дивні звуки, які іноді доносяться з-під торпеди.
  • Що це може бути ми досі визначити не можемо. Цілком можливо, що пов'язано це з перепадами температури.
  • Ще одним недоліком у салоні є те, що центральна консоль, пластик якої зроблений під алюміній, дуже швидко і досить сильно облізла.

центральна консоль, пластик якої зроблений під алюміній, дуже швидко і досить сильно облізла

  • І це при тому, що в цьому місці особливо ніяких контактів з цим пластиком не буває.
  • Якщо говорити ще про обшивку салону, то особливе нарікання викликає його стеля.
  • Вона обшита якимось м'яким матеріалом, не клейончатим, як у багатьох моделях.
  • З цієї причини він сильно мажеться.
  • Особливо це помітно на сонцезахисних козирках, оскільки якщо у вас чимось трохи вимазані руки і в цей момент виникає необхідність опустити козирок, то брудна пляма на ньому при цьому вам забезпечена.
  • Такий вид обшивки стелі Шевроле Епіка викликає велике роздратування і розчарування.
  • З позитивних моментів можна відзначити зручні з бічною підтримкою передні крісла.

можна відзначити зручні з бічною підтримкою передні крісла.

  • Їх конструкція дозволяє спокійно переносити поїздки на довгі відстані.
  • Спина при цьому абсолютно не затікає і відчуваєш себе цілком нормально.
  • Єдиним недоліком в їх конструкції є хіба що поперековий упор.
  • Він тут практично не потрібен, так як користі від нього практично ніякої.
  • Вкрай невдало, на нашу думку, сконструйований органайзер для окулярів на стелі.

 невдало, на нашу думку, сконструйований органайзер для окулярів на стелі.

  • Якщо туди помістити окуляри, то вони всю дорогу будуть гриміти, навіть якщо закріпити їх там спеціальним кріпленням. Тільки тому ми ніколи не користуємося цим органайзером.
  • Регулювання сидіння і керма заслуговують похвали. Їх можна регулювати практично в будь-якій площині.
  • Єдиним невеликим недоліком є хіба що-то тугуватий ричаг регулювання рульової колонки.
  • З недоліків можна відзначити дуже м'який пластик вгорі на обшивці дверей.
  • Вірніше, це не сам пластик, а його верхній шар.
  • Причому він на стільки м'який, немов поліетилен, що будь-яка вм'ятина на ньому залишається назавжди.
  • Це стосується, до речі, і торпеди теж.
  • Ще одним мінусом є омивач лобового стікла.
  • І швидше за все не сам омивач, як такий, а його форсунки.
  • Вони відрегульовані таким чином, що один струмінь постійно потрапляє на дах автомобіля, а не на скло.
  • При цьому відрегулювати їх ніяк не вдається.
  • Якщо два струменя ще можна більш-менш направити на скло, то третій в будь-якому випадку летить на дах.
  • Мало того, повідки двірників так влаштовані, що дуже погано притискають їх до самого скла.
  • І ніякі заміни цей недолік не усувають.
  • Єдиним виходом може бути тільки установка каркасних двірників.
  • Кілька слів про підсвічування панелі приладів. Воно, безумовно, красиве, але не дуже яскраве, напевно.
  • Справа в тому, що оцінити його красу можна тільки в темний час доби.
  • В інший час, особливо це відчувається в сонячну погоду, стрілок на приладах практично не видно.
  • І це при тому, що в автомобілі є регулювання яскравості підсвічування. Але його все одно недостатньо дньом.
  • З позитивних моментів хочеться відзначити відмінний звук штатної магнітоли.
  • Змінювати його зовсім не хочеться ні на яке інше.

 хочеться відзначити відмінний звук штатної магнітоли

  • У салоні автомобіля Шевроле Епіка встановлено 8 акустичних колонок: дві в торпеді, по одній на кожних дверях і на задніх дверях також дві.
  • Тому ви постійно перебуваєте в центрі стереофонічного ефекту і можете чути всі нюанси музики, яку видає штатний музичний пристрій.
  • Потрібно також відзначити високу якість маркувань на всіх деталях і ручках управління в салоні автомобіля.
  • До цього часу з них стерлося тільки зображення фонаря  на ричазі перемикання дальнього світла.
  • Решта все знаходиться в нормальному стані.
  • Тому, при покупці б/у автомобіля зверніть увагу на маркування ручок.
  • Якщо половина з них вже стерлася, значить цей автомобіль пройшов значно більше, ніж сто тисяч кілометрів.
  • Відмінно працює обігрів дзеркал і лобового скла.
  • Його потужність дає можливість буквально за пару хвилин розморозити лобове скло і дзеркала навіть в найлютіший мороз.
  • Під стать обігріву також пічка салону. Вона також працює бездоганно і потужно.
  • Звичайно, такий великий салон, як в цьому автомобілі, швидко обігріти ніяк не вийде.
  • Для цього потрібен деякий час, але штатна пічка справляється з цим на відмінно.

 штатна пічка справляється з цим на відмінно.

  • Її вентилятор працює практично безшумно. На будь-якій швидкості його зовсім не чути.
  • Може при перемиканні в положення обдування лобового скла трохи чути, але це не факт.
  • Повертаючись до питання стирання фарби і маркувань з плином часу, потрібно зазначити також, що в цьому плані сильно підводить ричаг перемикання передач.

сильно підводить важіль перемикання передач

  • Справа в тому, що вже після 50 тисяч кілометрів пробігу його набалдашник практично став лисим.
  • З чим це пов'язано, сказати важко.
  • Великим плюсом є мікрофон від штатного мафону, вмонтований в стелі салону.

 мікрофон від штатного мафон, вмонтований в стелі салону.

  • Це дуже зручно при розмові по телефону.
  • Тепер кілька негативних моментів щодо трансмісії і двигуна автомобіля.
  • На великі відстані на цьому автомобілі їздити одне задоволення. Швидкість він тримає чудово.
  • Але, ось їзда по місту на ньому дещо втомлива і вимагає необхідної звички.
  • Перше, що страшно незручно – це рух на першій передачі.
  • Як правило в пробках найчастіше доводиться пересуватися саме на ній.
  • Так от, коли ви трохи намагаєтеся натиснути на акселератор, то автомобіль не прискорюється плавно, як того хотілося б.
  • А після того, як ви перестанете тиснути на педаль, автомобіль робить різкий і неприємний стрибок.
  • На початку може здатися, що ви не дуже плавно відпустили педаль, але це зовсім не так.
  • Як би ви її не відпускали плавно, автомобіль все одно зробить стрибок, немов його хтось штовхнув ззаду.
  • Цілком можливо, що в цьому є частка провини електронної заслінки.
  • При перемиканні КПП Шевроле Епіка на другу передачу практично теж саме відбувається під час відпускання педалі зчеплення.
  • Як би плавно ви не натискали і відпускали педаль зчеплення, а воно тут гідравлічне, автомобіль все одно стрибне.
  • Точно так же відбувається і при рушанні з місця на початку руху.
  • Просто хід педалі в гідравлічному зчепленні дуже легкий і зловити момент, коли потрібно натискати на неї, а коли відпускати – практично неможливо.
  • З набуттям досвіду їзди на цьому автомобілі все одно це зробити не вдається.
    • Біля дверей пасажира на торпеді є невеликий екран з індикатором подушки безпеки Airbag.

    на торпеді є невеликий екран з індикатором

    • Він, як і належить, включається при повороті ключа в замку запалювання.
    • Але, крім цього система безпеки передбачає тут і звуковий сигнал.
    • Так от, якщо пасажир ваш не пристебне ременя, то система буде видавати звуковий сигнал нескінченно довго, поки ви не пристебнете ремінь.
    • Якщо заглянути під капот автомобіля, а він тут, до речі, на газових упорах, то тут після практично 100 тисяч пробігу майже нічого досі не робилося.

    після практично 100 тисяч пробігу практично нічого досі не робилося.

    • Перший недолік, який відразу кидається в очі, це тріщини в кріпленні фар біля болта.

    відразу кидається в очі, це тріщини в кріпленні фар біля болта.

    • Характерно, що цей болт жодного разу ніхто навіть не намагався відкрутити або закрутити, але тріщини навколо отвору для нього пішли.
    • Причому, як біля однієї, так і біля іншої фари.
    • Ні в яких аваріях автомобіль не бував, і ніхто і ніщо в його передок не ударялось.
    • Тому при покупці автомобіля, виявивши такі тріщини, можете не думати про те, що цей автомобіль побував в аварії.
    • Просто ці кріплення тріскаються від низьких температур на дворі.
    • За неповних два роки експлуатації нам жодного разу не доводилося доливати масла в двигун.
    • Тобто, це говорить, що масло він не їсть і нікуди воно не витікає. Чого не можна сказати за ГУР.
      • За весь час експлуатації нам довелося лише раз додати рідину в бачок цього гідропідсилювача.

      нам довелося лише раз додати рідину в бачок цього гідропідсилювача.

      • Але, незважаючи на це, сам механізм гідропідсилювача керма постійно пітніє, тобто перебуває в рідині.
      • З чим це пов'язано – незрозуміло.
      • За час цього пробігу ми досі не змінювали стійки амортизаторів.

      За час цього пробігу ми досі не змінювали стійки амортизаторів.

      • Доказом того є заводська фарба і маркування, що збереглася на їх болтах досі на опорах стійок Шевроле Епіка.
      • Дуже хороший нам попався акумулятор.
      • За майже дев'ять років експлуатації він ні разу не підводив, не дивлячись на температуру на вулиці.

      Дуже хороший нам попався акумулятор.

      • Мало того, він зберігає працездатність і досі.
      • Від більшого контакту з зустрічним вітром від проїжджаючих на зустріч автомобілів, права фара автомобіля стала більш туманна, ніж права.
      • Що стосується освітлення дороги, то особливих претензій до фар немає, але хотілося б щоб ближнє світло було трохи яскравіше.
      • Міняти лампочки пробували на більш потужні, але вони чомусь дуже швидко перегорали.
      • Що стосується противотуманок, то нам здається від них толку в цьому авто абсолютно ніякого.

      Що стосується противотуманок, то нам здається від них толку в цьому авто абсолютно ніякого.

      • Коли ми їх включаємо, то освітлення дорожнього полотна зовсім не стає краще.
      • Тому і практично ніколи не користуємося ними.
      • Переднє водійське сидіння тут відрізняється прекрасною можливістю регулюванням в різних площинах, про що вже згадувалося на початку статті.
      Переднє водійське сидіння тут відрізняється прекрасною можливістю регулюванням
      • Крім того, шкірозамінник на його обшивці дуже високої якості, оскільки за цей час зберігся практично в тому ж стані, що і при покупці авто в салоні.
      • Не зазнали жодних змін і підлокітники в салоні.
      • Практично новою виглядає і ручка з внутрішньої сторони на дверях.

      Практично новою виглядає і ручка з внутрішньої сторони на дверях.

      • Є деякі зауваження і до задньої підвіски автомобіля.
      • Справа в тому, що задній кулак там встановлюється на двох сайлентблоках плаваючого типу.
      • Вони взаємозамінні, але їх заміна може здійснюватися двома способами.
      • Перший з них – це дешевший.
      • Ви купуєте недорогі звичайні сайлентблоки і запресовуєте в кулак.
      • Але, ця робота буде коштувати приблизно так, як і плаваючі сайлентблоки. А їх конструкція така, що сам сайлентблок вже запресований у втулку.
      • І змінюється на кулаці він разом з втулкою, тобто в зборі.
      • Потрібно лише зняти кулак, вийняти сайлентблок старий і встановити туди новий.
      • Такий сайлентблок коштує набагато дорожче, але зате установка його набагато простіша.
      • Проте хочеться зауважити, що результат від одного виду заміни і від іншого буде один і той же.
      • Приблизно через 50 тисяч пробігу підвіска стане скрипіти на вибоїнах.
      • В цьому нічого страшного немає, але просто неприємно.
      • Тому краще стежити за сайлентблоками і міняти їх вже тоді, коли вони практично розсипаються.
      • Потрібно відзначити непогану шумоізоляцію на кришці багажника і в колісних арках.
      • Що стосується багажника, то він дуже зручний, оскільки кришка кріпиться на газових упорах і всередині самого багажника відсутні звичні петлі.
      • А це дозволяє істотно збільшити обсяг багажника.

      це дозволяє істотно збільшити обсяг багажника.

      • А загалом співвідношення ціни з якістю цього автомобіля ідеальне.
      • Тому при покупці автомобіля б/у найбільше дивіться на стан задньої підвіски, а в іншому там проблем не повинно бути ніяких.
      • В тому числі і щодо стану лакофарбового покриття.
      • До речі, пороги тут мають пластикові накладки, тому згнити вони практично ніяк не зможуть.
      • На цьому наш короткий огляд про плюси і мінуси загалом непоганого автомобіля Шевроле Епіка закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Шевроле Епіка недоліки після 100 тис. км пробігу"

Відгуки: 0




Панель для ремонту Шевроле Епіка:

Обшивка для ремонту Шевроле Епіка:

Накладка, пороги, арки, рамка, рейлінг для ремонту Шевроле Епіка:

Кріплення для ремонту Шевроле Епіка:

Сидіння для ремонту Шевроле Епіка:

Ричаг для ремонту Шевроле Епіка:

Рульова колонка для ремонту Шевроле Епіка:

Стікло для ремонту Шевроле Епіка:

Омивач (бачок, жиклер, форсунки) для ремонту Шевроле Епіка:

.