• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна радіатора пічки Деу Матіз (Daewoo Matiz)

Не секрет, що в холодну пору року пересування на автомобілі Деу Матіз стає не особливо приємним.

Справа в тому, що в салоні автомобіля також знижується температура і стає просто ніяково.

Щоб уникнути цього в салоні передбачений спеціальний обігрівач.

Він включений в мале коло охолодження двигуна.

Сам обігрівач являє собою пічку, що функціонує за принципом схожим з роботою системи охолодження двигуна.

Гаряча охолоджуюча рідина із системи охолодження таким же чином по трубопроводу потрапляє в радіатор пічки.

Той нагрівається,  вентилятор грубки в свою чергу направляє тепле повітря через систему заслонок на лобове стікло і на ноги тих, що знаходяться в салоні.

В результаті нагрівається і салон автомобіля.

У зв'язку з цим радіатор пічки є головним пристроєм всієї системи опалення.

Від того, в якому стані знаходиться радіатор залежить комфорт пересування в автомобілі, а також і безпека, що важливо.

Міняємо самостійно радіатор пічки Daewoo Matiz

У цій статті ми розповімо про те, яким чином самостійно виконати заміну радіатора пічки на Деу Матіз.

 яким чином самостійно виконати заміну радіатора грубки

  • Отже, починаємо даний ремонт з того, що знімаємо клему з акумулятора і знімаємо повітрозабірник з повітряним фільтром.

 знімаємо повітрозабірник з повітряним фільтром.

  • Після цього зливаємо охолоджуючу рідину з системи охолодження через патрубок, що йде до термостата.

зливаємо охолоджуючу рідину з системи охолодження через патрубок, що йде до термостата.

  • В придачу можна відкрутити ще і нижній патрубок.

В придачу можна відкрутити ще і нижній патрубок.

Далі знімаємо центральну панель

відкручуємо ще два таких же гвинтів по обидві сторони від рульової колонки.

  • А також відкручуємо один гвинт в ніші під магнітолою.

А також відкручуємо один гвинт в ніші під магнітолою.

  • Ну і після цього можемо знімати панель, попутно выдчепивши противотуманки і аварійку, а також щоб від'єднати дроти.

Ну і після цього можемо знімати панель,

  • Потім відкручуємо безпосередньо панель приладів Деу Матіз.

Потім відкручуємо безпосередньо панель приладів

  • Вона кріпиться на чотирьох болтах, два з яких розташовані внизу панелі, а два вгорі з боків.
  • З тильної сторони панелі від'єднуємо трос спідометра, а також ще дві фішки на проводах і витягуємо панель.

З тильної сторони панелі від'єднуємо трос спідометра

відкручуємо чотири гвинти кріплення панелі з регуляторами потоку повітря

  • Після цього витягуємо магнітолу, від'єднуючи при цьому її дроти і антену.
  • А потім внизу під торпедою відстібуємо фіксатори на тросах, що йдуть від цього перемикача

внизу під торпедою відстібуємо фіксатори на тросах

  • Вони утримують троса і коли їх відстебнути, трос вільно можна висмикнути.
  • Після цього цю панель також прибираємо.
  • Отже, ми звільнили повністю центральну консоль.

Отже, ми звільнили повністю центральну консоль.

  • Прикурювач та попільничку залишаємо на місці, оскільки достатньо лише від'єднати провід від прикурювача і більше вони нам заважати не будуть.
  • Тепер зверху на панелі знімаємо заглушки.

Тепер зверху на панелі знімаємо заглушки.

  • І після цього приступаємо до відкручування самої панелі повністю.
  • Для цього відкручуємо ці два саморіза вгорі, що були під заглушками і два з боків панелі.
  • Далі відкручуємо чотири саморіза внизу кріплення бардачка і також знімаємо його.

 відкручуємо чотири саморіза внизу кріплення бардачка

  • Тепер відкручуємо чотири гайки на болтах повітропроводу пічки, що йде від вентилятора, і знімаємо його.

 відкручуємо чотири гайки на болтах повітропроводу пічки

  • Ці болти розташовані, як зверху, так і знизу.
  • Після цього ми отримуємо вільний простір біля вентилятора, що дає нам можливість продовжувати відкручувати і зняти обігрівач.

ми отримуємо вільний простір біля вентилятора,

  • Однак це все одно нічого нам не дало, оскільки була задумка витягнути обігрівач в зборі, не знімаючи панель.
  • Але, це зробити не вдалося, оскільки занадто довгими патрубки в обігрівача виявилися.
  • Тому знімаємо центральну панель на Деу Матіз.
  • Для цього відкручуємо ще два болти, що розташовані в самому низу центральної консолі панелі.

 відкручуємо ще два болти, що розташовані в самому низу центральній консолі

  • Також знімаємо бічні накладки біля лобового скла.

Також знімаємо бічні накладки біля лобового скла.

  • І тепер потрібно від'єднати проводи від коректора фар, а також витягнути трос з відкривача кришки капота.

витягнути трос з відкривача кришки капота.

  • Останній просто виймається, всередині його відкручується гайка, пасатижами беремо за тросик і виводимо з зачеплення.

Останній просто виймається, всередині його відкручується гайка,

  • Далі відкручуємо і знімаємо захисний кожух на рульовій колонці.

відкручуємо і знімаємо захисний кожух на рульовій колонці.

  • Потім знімаємо також накладку на рульовому колесі і відкручуємо саме рульове колесо.
  • Для цього потрібно нанести якимось чином мітку, як він встановлений, щоб потім при складанні потрапити точно також в шліци. 
  • А після цього расшплинтовуєм викруткою центральну гайку на рульовій колонці.

расшплинтовываем викруткою центральну гайку на рульовій колонці.

  • Далі відпускаємо гайку, але не відкручуємо до кінця, а, наносячи кілька ударів знизу, знімаємо зі свого місця саме кермо.
  • І тільки тепер відкручуємо гайку повністю і знімаємо рульове колесо.
  • Гайку відразу не знімаємо тому, що при знятті керма можна не втримати його і нанести собі травму.
  • І тепер знімаємо ричаг поворотів.
  • Він знімається легко, як і вставляється по направляючих

І тепер знімаємо важіль поворотів.

  • Вони мають знизу і зверху два усика, які потрібно стиснути пальцями і легко витягнути з отвору.
  • Точно також знімаємо і ричаг з протилежного боку керма.
  • І після цього можемо знімати повністю всю панель, оскільки її більше нічого не утримує і нічого не заважає.

І після цього можемо знімати повністю всю панель,

  • Далі нам потрібно зняти рамку центральної консолі.
  • Для цього відкручуємо чотири болти зверху, по два з кожного боку.

Для цього відкручуємо чотири болти зверху,

  • А також по два болти знизу з кожного боку.

А також по два болти знизу з кожного боку.

  • Після цього перекушуємо кусачками дроти від комп'ютера, звільняючи рамку центральній консолі Деу Матіз.

перекушуємо кусачками дроти від комп'ютера, звільняючи рамку центральної консолі

  • Далі можемо прибирати рамку центральної консолі.
  • Але прибрати повністю ми її не зможемо, оскільки через неї виявляється проходе провід сигналізації.

через неї виявляється проходе провід сигналізації.

  • Тому просто прибираємо її на скільки це можна в бік.
  • І тільки після цього отримуємо можливість витягнути повністю в зборі опалювач.

 отримуємо можливість витягнути повністю в зборі обігрівач.

  • Тепер можна прибирати опалювач з автомобіля і переносити його в зручне місце, де і будемо виконувати розбирання і ремонт.

можна прибирати опалювач з автомобіля і переносити його в зручне місце

  • Отже, знімаємо задню кришку обігрівача для початку.

Отже, знімаємо задню кришку обігрівача для початку.

  • А вже після цього витягуємо і сам радіатор пічки, через який і був організований цей ремонт.

А вже після цього витягуємо і сам радіатор пічки

  • Він весь у смітті, листі і в усьому, що є на дорозі.
  • Тепер приступаємо до огляду радіатора, щоб визначити місце, звідки відбувається протікання.
  • В результаті було виявлено, що радіатор протікає по спайці.

було виявлено, що радіатор протікає по спайці.

  • Проте, нам від цього не легше, оскільки все одно заздалегідь запаслися новим радіатором.

заздалегідь запаслися новим радіатором.

  • Тепер залишається проклеїти його тільки стрічкою і встановити на місце старого.
  • Отже, проклеїли ми радіатор стрічкою і так, як на задню стінку не було в комплекті стрічки, тому довелося взяти зі старого.

на задню стінку не було в комплекті стрічки, тому довелося взяти зі старого.

  • Посадимо її на герметик і буде вона ще нам служити.
  • А поки встановлюємо радіатор на місце і перевіряємо, щоб скрізь по його периметру не було щілин, щоб ставав він щільно в своєму посадковому місці.

А поки встановлюємо радіатор на місце

  • В іншому випадку потрібно ущільнювати поролоном або іншим матеріалом, щоб у салон через ці щілини не потрапляло холодне повітря.
  • Після того, як все перевірили і виправили, щілин ніде ніяких немає, тоді зверху на радіатор проклеюємо стрічку і ущільнюємо його кришкою.

зверху на радіатор проклеюємо стрічку і ущільнюємо його кришкою.

  • Тепер можна весь опалювач в зборі встановлювати назад в автомобіль Деу Матіз.
  • Отже, встановлюємо корпус опалювання і вентиляції на своє місце в автомобілі і прикручуємо його, щоб не бовтався.

 встановлюємо корпус опалювання і вентиляції на своє місце в автомобілі

  • Ну і після цього можна встановлювати на місце рамку центральної консолі.

 після цього можна встановлювати на місце рамку центральної консолі

  • Потім прикрутимо верхній повітрозабірник на двох саморізах.
  • А після цього за допомогою стяжок прикрутимо назад кабель сигналізації і дроти комп'ютера.

за допомогою стяжок прикрутимо назад кабель сигналізації і дроти комп'ютера.

  • Крім того, розподіляємо всі дроти тут по своїх місцях.
  • Тепер можна встановлювати на місце панель торпеди автомобіля.

Тепер можна встановлювати на місце панель торпеди

  • Відразу встановлюємо на місце гофру.

Відразу встановлюємо на місце гофру

  • А також всі троси і фішки, які ми до цього повитягували або роз'єднали.
  • Далі вже прикручуємо панель на торпеді і встановлюємо на центральну консоль панель з перемикачами потоків повітря і магнітолу.

встановлюємо на центральну консоль панель з перемикачами потоків повітря

  • Всі роботи виконуємо при цьому не поспішаючи і уважно, щоб нічого не переплутати або не забути, бо потім доведеться розбирати все знову.
  • Після цього нам потрібно встановити на місце бардачок.
  • Далі ставимо на місце панель приладів і декоративну рамку на центральну консоль торпеди.
  • По завершенню цієї процедури можна ставити ричаги поворотів на місце.

 можна ставити важелі поворотів на місце.

  • Ретельно перевіряємо, щоб скрізь спрацювали всі засувки і всі прилади стали щільно на свої місця.
  • Далі збираємо рульову колонку, встановлюючи при цьому захисні кожухи.

збираємо рульову колонку, встановлюючи при цьому захисні кожухи.

  • Цю операцію зручно виконувати, поки не заважає рульове колесо.
  • Також ставимо колесо коректора фар і ричаг відкривання кришки капота Деу Матіз.
  • Після цього можна встановлювати на місце вже і кермо.

після цього можна встановлювати на місце вже і кермо.

  • При цьому дивимося, щоб і на рульовому колесі, і на осі кермової колонки збіглися наші мітки.
  • Все ставимо на своє місце, встановлюємо гайку, закручуємо її і зашплінтовуємо.
  • Далі приєднуємо і встановлюємо сигнал на своє місце.

Далі приєднуємо і встановлюємо сигнал на своє місце.

  • Після цього ставимо шланги під капотом на місце.
  • Також встановлюємо повітряний фільтр з воздуховодом.
  • Заливаємо потім охолоджуючу рідину в систему.
  • Під'єднуємо акумулятор і можемо запускати двигун.
  • Після цього перевіряємо роботу всіх регуляторів, пристроїв і приладів.

 перевіряємо роботу всіх регуляторів, пристроїв і приладів.

  • Природно перевіряємо і роботу пічки.
  • Для цього перевіряємо чи немає де протікання під капотом на патрубках і в салоні під торпедою.
  • За цей час двигун автомобіля нагрівся і можемо перевірити роботу пічки.
  • І якщо в салон йде гаряче повітря, значить все нормально і заміна радіатора опалення виконана правильно.
  • Тому наша розповідь про самостійну заміну радіатора нагрівника Деу Матіз можна на цьому закінчувати.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна радіатора пічки Деу Матіз (Daewoo Matiz)"

Відгуки: 0




.