В момент запуску двигуна на Чері Істар (Б11), коли ми повертаємо ключ в замку запалювання автомобіля, спрацьовує стартер.
У цей момент сила струму, який він споживає, збільшується в рази.
А тому напруга на акумуляторі, від якого живиться стартер, різко починає падати.
І якщо не зарядити акумулятор, то наступного разу він ще зможе прокрутити стартер, а на більше його заряду може і не вистачити.
Саме в цьому випадку в роботу вступає генератор, який за допомогою поліклинового ременя приводиться в дію від обертів шківа колінчастого валу автомобіля.
Це пристрій заряджає акумуляторну батарею під час роботи двигуна автомобіля, а також забезпечує живлення всіх інших споживачів.
Тож, виходячи з цього можна з упевненістю сказати, що генератор є основним джерелом електроенергії будь-якого автомобіля, в тому числі і Чері Істар (Б11).
Ремонтуємо самостійно генератор Chery Eastar (B11)
У цій статті ми хочемо розповісти про те, як у власному гаражі виконати ремонт генератора Чері Істар (Б11).

- Отже за допомогою спеціального приладу ми прийшли до висновку, що в генераторі у нас або стерлися щітки, або вийшов з ладу регулятор напруги.
- Але це можна дізнатися тільки після огляду, тому приступаємо до розбирання генератора.

- Відкручуємо чотири болта на кришці, але перш ніж колоти генератор, радимо поставити мітки на кришці і корпусі, щоб потім правильно зібрати його.
- Пробуємо за допомогою двох викруток підколупнути верхню частину і трохи витягнути з корпусу.
- Якщо не виходить і частини трохи закисли, то можна акуратно підбити молотком.
- І після цього за допомогою тих же викруток вийняти трохи верхню частину корпуса генератора.
- І тепер можна просто виймати генератор з його корпусу.

- Провернувши ротор генератора рукою можна чітко почути шум підшипників, які вже давно просять заміни.

- Також при візуальному огляді видно, що струмознімні кільця генератора мають достатній знос.

- Їх також доведеться замінити.
- Щітки генератора Чері Істар (Б11) виявилися напрочуд в нормальному стані, проте в одному місці було знайдено розпаювання.

- Точніше, в одному місці виявилося, що недостатньо прогріли і тому пайка вся распаялась.
- Але, для того, щоб точно переконатися в цьому треба відкрутити і витягнути обмотку статора генератора.
- Тому викручуємо всередині два болта.
- Потім піднімаємо викруткою зовсім небагато обмотку для того, щоб зрушити її в сторону і звільнити тим самим доступ до ще одного болта.
- Відкручуємо його і потім ще потрібно викрутити шліцевий болт із зворотнього боку корпусу генератора.

- Витягуємо цей болт, а також ізолятор і тепер можемо роз'єднати остов з задньою кришкою генератора.

- Ну і тепер ми можемо чітко бачити місця неякісно пропаяних контактів в кришці генератора.

- При детальному огляді щіток виявилися незрозумілі задирки і додаткові не пропаяні місця.

- Тому готуємо до роботи паяльник.
- Крім того, виявили, що мінусові контакти зовсім не зачищені.

- До того ж ще і бовтається регулятор напруги, оскільки має тріщину в одному місці пайки.

- Нагрітим паяльником в першу чергу нагріваємо всього один контакт регулятора напруги, і він практично відразу відвалюється.

- Контакти на ньому брудні і підгорілі.
- Тепер потрібно отпаяти також і діодний міст.
- Як виявилося, його припаяли раніше з використанням неякісного припою і тому всі контакти брудні і олово просто не пристає до металу.

- Цей матеріал має кристалоподібний вигляд.
- Також видно добре тепер те місце, де була тріщина в пайці цього діодного моста генератора Чері Істар (Б11).

- Обчищаєм далі, вирівнюємо і лудимо всі контакти діодного моста.
- Після чого перевіряємо його на спеціальному приладі.
- При замиканні контактів, якщо напруга проходить, на приладі загорається лампочка.

- Що говорить про те, що контакт хороший.
- Потім за допомогою тестера перевіряємо якір генератора.
- Далі нам потрібно провести міжвиткову перевірку.
- Для цього використовуємо спеціальний тестер дВ-4.
- Підключаємо всі його клеми до трьох основних виводів обмотки.

- Після чого включаємо прилад і перевіряємо за показаннями приладу всі три положення.

- Якщо стрілка приладу при цьому нерухома - значить обмотка в нормальному стані.
- Далі, беремо щуп червоного кольору і перевіряємо ще обмотку на пробій.

- При включенні приладу лунає звуковий сигнал.
- А це говорить про те, що обмотка закорочена на масу, тобто пробита.
- Значить потрібно шукати місце пробою і усувати його.
- Або ж, якщо це не вдається зробити, то доведеться міняти всю обмотку.
- Далі встановлюємо на місце діодний міст, поправляємо пайку щіток і збираємо весь генератор в зворотьному порядку.
- На цьому і розповідь про наш ремонту генератора автомобіля Чері Істар (Б11) закінчується