• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремонт генератора Чері Істар Б11

В момент запуску двигуна на Чері Істар (Б11), коли ми повертаємо ключ в замку запалювання автомобіля, спрацьовує стартер.

У цей момент сила струму, який він споживає, збільшується в рази.

А тому напруга на акумуляторі, від якого живиться стартер, різко починає падати.

І якщо не зарядити акумулятор, то наступного разу він ще зможе прокрутити стартер, а на більше його заряду може і не вистачити.

Саме в цьому випадку в роботу вступає генератор, який за допомогою поліклинового ременя приводиться в дію від обертів шківа колінчастого валу автомобіля.

Це пристрій заряджає акумуляторну батарею під час роботи двигуна автомобіля, а також забезпечує живлення всіх інших споживачів.

Тож, виходячи з цього можна з упевненістю сказати, що генератор є основним джерелом електроенергії будь-якого автомобіля, в тому числі і Чері Істар (Б11).

Ремонтуємо самостійно генератор Chery Eastar (B11)

У цій статті ми хочемо розповісти про те, як у власному гаражі виконати ремонт генератора Чері Істар (Б11).

як самому у власному гаражі виконати ремонт генератора Чері Істар (Б11).

  • Отже за допомогою спеціального приладу ми прийшли до висновку, що в генераторі у нас або стерлися щітки, або вийшов з ладу регулятор напруги.
  • Але це можна дізнатися тільки після огляду, тому приступаємо до розбирання генератора.

тому приступаємо до розбирання генератора

  • Відкручуємо чотири болта на кришці, але перш ніж колоти генератор, радимо поставити мітки на кришці і корпусі, щоб потім правильно зібрати його.
  • Пробуємо за допомогою двох викруток підколупнути верхню частину і трохи витягнути з корпусу.
  • Якщо не виходить і частини трохи закисли, то можна акуратно підбити молотком.
  • І після цього за допомогою тих же викруток вийняти трохи верхню частину корпуса генератора.
  • І тепер можна просто виймати генератор з його корпусу.

І тепер можна просто виймати генератор з його корпусу.

  • Провернувши ротор генератора рукою можна чітко почути шум підшипників, які вже давно просять заміни.

Провернувши ротор генератора рукою можна чітко почути шум підшипників

  • Також при візуальному огляді видно, що струмознімні кільця генератора мають достатній знос.

струмознімні кільця генератора мають достатній знос

  • Їх також доведеться замінити.
  • Щітки генератора Чері Істар (Б11) виявилися напрочуд в нормальному стані, проте в одному місці було знайдено розпаювання.

в одному місці виявилася розпаювання.

  • Точніше, в одному місці виявилося, що недостатньо прогріли і тому пайка вся распаялась.
  • Але, для того, щоб точно переконатися в цьому треба відкрутити і витягнути обмотку статора генератора.
  • Тому викручуємо всередині два болта.
  • Потім піднімаємо викруткою зовсім небагато обмотку для того, щоб зрушити її в сторону і звільнити тим самим доступ до ще одного болта.
  • Відкручуємо його і потім ще потрібно викрутити шліцевий болт із зворотнього боку корпусу генератора.

потрібно викрутити шліцевий болт із зворотнього боку корпусу генератора

  • Витягуємо цей болт, а також ізолятор і тепер можемо роз'єднати остов з задньою кришкою генератора.

тепер можемо роз'єднати остов з задньою кришкою генератора.

  • Ну і тепер ми можемо чітко бачити місця неякісно пропаяних контактів в кришці генератора.

тепер ми можемо чітко бачити місця неякісно пропаяних контактів

  • При детальному огляді щіток виявилися незрозумілі задирки і додаткові не пропаяні місця.

виявилися незрозумілі задираки і додаткові не пропаяні місця.

  • Тому готуємо до роботи паяльник.
  • Крім того, виявили, що мінусові контакти зовсім не зачищені.

виявили, що мінусові контакти зовсім не зачищені

  • До того ж ще і бовтається регулятор напруги, оскільки має тріщину в одному місці пайки.

ще і бовтається регулятор напруги,

  • Нагрітим паяльником в першу чергу нагріваємо всього один контакт регулятора напруги, і він практично відразу відвалюється.

 нагріваємо всього один контакт регулятора напруги, і він практично відразу відвалюється.

  • Контакти на ньому брудні і підгорілі.
  • Тепер потрібно отпаяти також і діодний міст.
  • Як виявилося, його припаяли раніше з використанням неякісного припою і тому всі контакти брудні і олово просто не пристає до металу.

 всі контакти брудні і олово просто не пристає до металу.

  • Цей матеріал має кристалоподібний вигляд.
  • Також видно добре тепер те місце, де була тріщина в пайці цього діодного моста генератора Чері Істар (Б11).

видно добре тепер те місце, де була тріщина в пайці цього діодного моста

  • Обчищаєм далі, вирівнюємо і лудимо всі контакти діодного моста.
  • Після чого перевіряємо його на спеціальному приладі.
  • При замиканні контактів, якщо напруга проходить, на приладі загорається лампочка.

 якщо напруга проходить, на приладі загоряється лампочка.

  • Що говорить про те, що контакт хороший.
  • Потім за допомогою тестера перевіряємо якір генератора.
  • Далі нам потрібно провести міжвиткову перевірку.
  • Для цього використовуємо спеціальний тестер дВ-4.
  • Підключаємо всі його клеми до трьох основних виводів обмотки.

Підключаємо всі його клеми до трьох основних висновків обмотки.

  • Після чого включаємо прилад і перевіряємо за показаннями приладу всі три положення.

 перевіряємо за показаннями приладу всі три положення.

  • Якщо стрілка приладу при цьому нерухома - значить обмотка в нормальному стані.
  • Далі, беремо щуп червоного кольору і перевіряємо ще обмотку на пробій.

беремо щуп червоного кольору і перевіряємо ще обмотку на пробій.

  • При включенні приладу лунає звуковий сигнал.
  • А це говорить про те, що обмотка закорочена на масу, тобто пробита.
  • Значить потрібно шукати місце пробою і усувати його.
  • Або ж, якщо це не вдається зробити, то доведеться міняти всю обмотку.
  • Далі встановлюємо на місце діодний міст, поправляємо пайку щіток і збираємо весь генератор в зворотьному порядку.
  • На цьому і розповідь про наш ремонту генератора автомобіля Чері Істар (Б11) закінчується
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт генератора Чері Істар Б11"

Відгуки: 0




.