Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Джилі МК Кросс змащування супортів і обслуговування гальм

Багато власників автомобілів Джилі МК Крос, так як і інших марок, основну увагу при обслуговуванні авто приділяють його двигуну.

До гальмової системи доходять руки лише в екстрених випадках: потік гальмівний циліндр, заклинили гальма або настав час міняти колодки.

А так все обслуговування гальмівної системи, як правило, зводиться до контролю рівня гальмівної рідини в головному гальмівному циліндрі.

Таке ставлення власників до гальм свого залізного друга викликає, м'яко кажучи, жаль і подив.

Адже гальмівна система поряд з рульовим керуванням в першу чергу відповідають за безпеку пересування і від їх стану залежить життя водія кожного авто, а також оточуючих його людей.

Крім звичної нам заміни колодок необхідно своєчасно виконувати і заміну гальмівної рідини в системі, гальмівних дисків, барабанів гальмівних, а також і гальмівних шлангів при необхідності.

Вимагають постійного догляду і гальмівні супорта автомобіля.

Виконуємо самостійно змащування супортів і обслуговування гальм на Geely MK Cross

У пропонованій статті ми розповімо про те, як правильно самостійно виконувати обслуговування гальм і зокрема змащування супортів на автомобілі Джилі МК Крос.

як правильно самостійно виконувати обслуговування гальм і зокрема мастило супортів

  • Перш за все, хочеться відзначити, що для обслуговування гальм не потрібно занадто багато часу, та й інструментарію особливого для цього не потрібно.
  • Взагалі варто завести собі за правило виконувати таке обслуговування при кожній зміні гуми.
  • Це означає, що, коли ви знімаєте колесо для того, щоб перевзути автомобіль, не полінуйтеся і проведіть обслуговування супорта.
  • Почистіть його, перевірте стан, змастіть, при необхідності підтягніть болти кріплення.
  • Отже, приступаючи до такого виду ремонту, відкручуємо колесо, піднімаємо автомобіль і знімаємо повністю це колесо.
  • Після цього, за допомогою щітки по металу очищаємо ретельно супорт від бруду і пилу.

за допомогою щітки по металу очищаємо ретельно супорт від бруду

  • Не забувайте це робити і при будь-якому іншому зняттІ колеса або при заміні гальмівних колодок.
  • Очищаємо і два болта кріплення супорта, щоб потім нам легше було з ними працювати.

Очищаємо і два болти кріплення супорта

  • Одночасно звертаємо увагу на стан трубок і шлангів гальмівної системи, можливі тріщини або патьоки рідини.

бращаем увагу на стан трубок і шлангів гальмівної системи

  • При виявленні дефектів варто замінити такі трубки і шланги, щоб уникнути неприємних наслідків.  
  • Далі, за допомогою ключа або головки на 14 зриваємо болти кріплення супорта Джилі МК Крос.

зриваємо болти кріплення супорта

  • І потім відкручуємо їх.
  • При постійному догляді і гарному своєчасному змащуванні вони повинні відкручуватися легко.

При постійному догляді і гарному своєчасному змащуванні вони повинні відкручуватися легко

  • Це підтверджує і зовнішній вигляд цих болтів.
  • Коли ми викрутили, то виявилося, що вони дійсно чисті і змащені.
  • Тепер знімаємо супорт, трохи його розхитавши з боку в бік.

Тепер знімаємо супорт

  • При цьому потрібно звернути увагу, що всередині у нього дуже багато зібралося бруду та іржі.

всередині у нього дуже багато зібралося бруду

  • Тепер перевіряємо колодки.
  • За зовнішнім виглядом можна визначити, що товщина у них ще нормальна і заміни вони не потребують.
  • Однак, знімаємо все ж колодки, щоб визначити характер зносу.

 знімаємо все ж колодки, щоб визначити характер зносу.

  • Якщо він рівномірний, значить супорт працює нормально.
  • Також перевіряємо відразу і направляючі супорта.

Також перевіряємо відразу і направляючі супорта.

  • Робимо це для того, щоб визначити їх хід, а, отже, наявність мастила і можливого закисання або перекосу.
  • Потім беремо викрутку і ганчір'я, за допомогою яких очищаємо від бруду посадочні місця колодок, супорта, а також направляючих.

очищаємо від бруду посадочні місця колодок, супорта, а також направляючих.

  • Після цього можна задіяти і компресор.
  • Після цього беремо будь-яке високотемпературне мастило.
  • Можна скористатися таким мастилом, яке використовували ми.

Можна скористатися таким мастилом, яке використовували ми.

  • І буквально трохи наносимо цього мастила на посадочні місця колодок.

трохи наносимо цього мастила на посадочні місця колодок.

  • Особливістю цього мастила є те, що воно універсальне і підходить практично для будь-яких цілей.
  • А взагалі виробники пропонують спеціальні види мастил, призначені для змащення направляючих супорта.
  • Є спеціальна змазка для використання на скобі супорта.
  • Тому при покупці потрібно завжди звертати увагу на область застосування того чи іншого мастила.
  • Потім виймаємо, притримуючи гумки, направляючі супорта Джилі МК Крос і перевіряємо їх стан.

виймаємо, притримуючи гумки, направляючі супорта

  • Як видно на них присутнє ще заводське мастило білого кольору.
  • Однак крім цього є і багато бруду вже.
  • Тому беремо ганчірку і ретельно протираємо направляючі.
  • Крім того, накручуємо ганчірку на таку викрутку або інший стрижень і протираємо також внутрішню частину каналу направляючої.

протираємо також і внутрішню частину каналу направляючої.

  • Далі, тим же мастилом високотемпературним рясно змащуємо чисті направляючі.

рясно змащуємо чисті напрямні

  • Тут мастила не шкодуйте, оскільки канал також сухий, а нам потрібно, щоб направляюча ходила вільно.
  • Після цього вставляємо направляючі в канали, розробляємо трохи, щоб мастило розподілилося рівномірно, а зайве мастило, що вилізло назовні, витираємо.
  • Якщо на направляючій вже з'явилася іржа, то її потрібно очистити за допомогою дрібнозернистого шліфувального паперу.

Якщо на напрямній вже з'явилася іржа, то її потрібно прибрати

  • Далі вставляємо в зворотному порядку гальмівні колодки.
  • Якщо вони потребують заміни, то встановлюємо нові.
  • Після цього оглядаємо сам супорт.
  • Для цього викруткою відвертаємо трохи пильник поршня супорта.

викруткою відвертаємо трохи пильник поршня супорта.

  • І дивимося в якому стані ущільнювальне кільце і чи немає бруду в супорті, а також на самому поршні.
  • Якщо є бруд, то треба розібрати супорт, натиснути при цьому на педаль гальма в салоні, щоб поршень трохи висунувся.
  • І вичистити весь наявний бруд на поршні і в корпусі супорта.
  • Потім знову набити мастила і зібрати все в зворотному порядку.
  • Після того, як привели в порядок супорт, встановлюємо його на своє місце.

привели в порядок супорт, встановлюємо його на своє місце

  • Болти кріплення супорта змащуємо попередньо графітним мастилом.

Болти кріплення супорта змащуємо попередньо графітним мастилом.

  • Після чого встановлюємо ці болти на місце і затягуємо.
  • При цьому затягувати потрібно чутливо.
  • Користуючись тим, що у нас знято колесо, можна заодно перевірити стан пильників на Шрусі, рульовій тязі та інших.

можна заодно перевірити стан пиляків

  • Якщо все у нас в нормі, то можна ставити на місце колесо.
  • На цьому розповідь про обслуговування гальм і змащення супорта Джилі МК Крос також закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Джилі МК Кросс змащування супортів і обслуговування гальм"

Відгуки: 0




Циліндр для ремонту Джилі МК КРОСС:

Диски тормозні для ремонту Джилі МК КРОСС:

Барабан гальмівний для ремонту Джилі МК КРОСС:

Шланг для ремонту Джилі МК КРОСС:

Супорт для ремонту Джилі МК КРОСС:

Болти для ремонту Джилі МК КРОСС:

Кріплення для ремонту Джилі МК КРОСС:

Трубка для ремонту Джилі МК КРОСС:

Направляюча для ремонту Джилі МК КРОСС:

.