Автомобіль Деу Матіз автолюбителі з перших днів його появи прозвали «іграшковим».
Однак це не завадило стати йому однією з найбільш вертких і надійних міських моделей.
І справді досить скромні габарити роблять це авто незамінним при русі в міських пробках і особливо в разі необхідності відшукати місце для паркування.
Але, незважаючи на це, до Матізу, так само, як і до інших автомобілів, висувають високі вимоги екологічності та рівня комфортності.
Це в першу чергу стосується наявності нормального очисного пристрою, який би з одночасним очищенням вихлопних газів, що потрапляють в атмосферу, забезпечував би їх безпечний відвід.
Всі ці функції з успіхом виконує глушник.
Крім того, він має можливість вловлювати і гасити іскри в разі їх вильоту з працюючого двигуна.
Нормальна робота глушника також сприяє зниженню шуму працюючого двигуна, а також виходу з нього відпрацьованих газів і повітря.
Самостійно міняємо глушник Daewoo Matiz
У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, як правильно самому замінити глушник на автомобілі Деу Матіз.

- Отже, ми вирішили замінити задню частину глушника та середню або резонатор, вибравши для цього продукцію компанії «Фобос».

- При огляді глушника явних слідів прогару або тріщин нами виявлено не було.
- Проте деталі цього пристрою вже достатньою мірою проржавіли, тому є сенс поступово виконувати їх заміну.

- Крім того, сам звук цього глушника при роботі двигуна не вселяє довіри, оскільки постійно щось там грюкає.
- І це не дивно, тому, що при спробі посмикати за бачок, як в поздовжній, так і в поперечній площині чітко чути стукіт.
- Це глушник вдаряється об деталі кузова автомобіля.
- Потрібно відзначити, що позитивним відмітним моментом глушника на Матізі, у всякому разі в нашому випадку, є те, що його гумові подушки знаходяться в досить хорошому стані.

- Ці кріплення дозволяють гасити вібрацію глушника, тим самим запобігаючи стукоту та іншим неприємним звукам.
- З практики відомо, що найчастіше глушники гниють по зварювальних швах, в місцях входу труб в бачок.

- Ну, і, звичайно, на самих фланцевих з'єднаннях.

- Банки, як правило, пробиваються рідко. Вони можуть хіба що прогоріти, але це не так часто трапляється.
- Отже, починаємо демонтаж старого глушника Деу Матіз.
- А так, як ми збираємося міняти задню частину разом з середньою, то ми розкручуємо тільки одне з'єднання, що зв'язує середню частину з приймальною трубою.

- При цьому, треба зауважити, що далеко не завжди вдається просто розкрутити болти на фланці.
- Справа в тому, що і фланці та болти на них часто закисають і відкрутити гайки на них буває просто неможливо.
- В такому випадку доводиться вирізати і болти і навіть самі Фланці, після чого їх знову доварювати.
- Але нам пощастило і фланцеве з'єднання вдалося розкрутити і після цього ми просто роз'єднали глушник з приймальною трубою.

- А для того, щоб не разбовталось з'єднання приймальної труби з гофрою, потрібно за допомогою дроту, мотузки або іншого матеріалу підв'язати цю трубу.
- В даному випадку ми прив'язали її до рульової рейки.

- Тепер нам нічого не заважає зняти повністю глушник.
- І після цього, за допомогою придуманого нами інструменту ми знімаємо гумові подушки.

- Звичайно, це можна зробити і за допомогою монтажки, але ми придумали спеціальний інструмент, за допомогою якого, на наш погляд, це зробити набагато легше та швидше.
- Тут потрібно також зауважити, що рідні або оригінальні, як прийнято говорити, кріплення глушника виготовлені з трубки, на кінці якої знаходиться кулька.

- З одного боку, така форма дозволяє легко одягнути і зняти гумові подушки.
- А з іншого боку така конструкція перешкоджає мимовільному зісковзуванню гумового виробу.
- Це до того, що дуже часто зустрічаються саморобні кріплення, що не витримують ніякої критики.
- Знявши глушник з усіх кріплень, ми його повністю витягуємо назовні.

- Якщо подушки його знаходяться в нормальному стані, то їх ми повішаєм назад.

- В іншому випадку їх потрібно замінити.
- Тепер, коли глушник Деу Матіз знаходиться на підлозі, можна порівняти його з тим, який ми збираємося встановлювати.
- В нашому випадку чітко видно, що бачок в старому глушнику значно поступається за розмірами того бачка, який ми збираємося встановлювати.

- А потрібно визнати, що від величини такого бачка залежить якість роботи всього глушника, ступінь зменшення звуку від виходу вихлопних газів і повітря з двигуна під час його роботи.
- Ми ж збираємося встановлювати оригінальний глушник. Підтвердженням тому є і кріплення.
- На бачку нашого нового глушника кріплення, як ми раніше зазначали, виготовлені з трубки, на кінці якої є шарики.

- На бачку старого глушника, який ми зняли, кріплення виготовлені з прута з розплющеним кінцем.
- З такого кріплення при хорошій вібрації набагато швидше може зіскочити прогумована сережка подушки, ніж з кріплення з кулькою на кінці.
- По довжині банка старого глушника також виявилася дещо коротшою нової.

- Це крім того, що вона ще й вуща.
- Також відрізняється і сама конструкція банки.
- В банці нового глушника приварені труби додатково укріплені масивною накладкою.

- На бачку старого глушника її немає, Замість цього є два невеликих шматки листового металу.
- Діаметр і товщина труб візуально приблизно однакові.
- Що стосується самого резонатора, то в новому глушнику він має овальну форму.

- Крім того, у нього кріплення також трубчасті з кульками на кінці.
- В старому ж глушнику резонатор круглий, та й кріплення зовсім іншої форми.

- Це пов'язано, напевно, з тим, що старий глушник просто саморобний, а тому круглий резонатор було легше виготовляти, ніж овальний.
- Мало того, старий резонатор і значно коротший нового при порівнянні.

- І це при тому, що резонатор приблизно на половину зменшує звук вихлопних газів, що виходять з двигуна.
- Все це в сукупності і пояснює наш вибір глушника саме цього виробника, оскільки він за своєю геометрією і якістю виготовлення найбільш близький до оригіналу Деу Матіз.

- Отже, беремо новий глушник і починаємо його встановлювати безпосередньо на автомобіль.
- Для цього вставляємо його в резинки, що залишилися на корпусі.

- При цьому починаємо встановлювати з задньої сережки.
- Після того, як ми одягли глушник на всі три сережки, перевіряємо якість кріплень.
- При розхитуванні новий глушник не торкається бачком корпусу автомобіля і тому ніяких звуків не створює.

- А це означає, що вібрація йому не страшна.
- Судячи з усього, старий глушник створював стукіт через довшу банку.
- Далі встановлюємо резонатор.
- Його також підвішуємо на гумові подушки, при цьому потрібно пам'ятати, що задні кріплення резонатора або «ріжки» повинні розташовуватися знизу.
- Фланцеве з'єднання резонатора з трубою глушника виконано за принципом «тато-мама», а всередині його ставиться прокладка.
- А тому прокладку на фланець резонатора ми завжди встановлюємо на цемент.
- З цим матеріалом з'єднання в результаті стає більш герметичним.

- Що стосується фарбування глушників, то найчастіше їх покривають звичайною алюмінієвою сріблянкою, яка дуже швидко обгорає.
- І потім деталі глушника піддаються впливу іржі.
- Щоб цього не сталося, ми рекомендуємо фарбування глушників виконувати спеціальними термостійкими лаками або спеціальними засобами.
- Після того, як нанесли цемент на фланець, беремо нові болти, вставляємо їх в отвори на фланці і обробляємо мідним мастилом.

- Потрібно відзначити, що в цьому місці дуже високої температури при роботі двигуна не виникає, а тому можна використати звичайне, а не антипригарне, кріплення.
- До того ж, в разі чого потім звичайні болти буде набагато простіше зрізати.
- При цьому, за неписаним правилом всі болти на з'єднаннях встановлюють по ходу руху автомобіля.
- Тобто, головка болта зазвичай попереду,а різьблення і тіло болта-ззаду.
- Відцентрувавши наше з'єднання, затягуємо ці болти глушника Деу Матіз.

- Далі, відв'язуєм приймальну трубу, яку ми підв'язали на початку розбирання і з'єднуємо її з резонатором точно таким же чином.
- Завершивши складання всього глушника, знову добре похитайте його, причому, як в поздовжній, так і в поперечній площині.
- При цьому глушник не повинен створювати ніяких звуків або стуку.
- Цим і хороший оригінальний глушник, що при установці в ньому немає необхідності щось підгинати, відрізати або приварювати.
- Ще потрібно мати на увазі, що при установці нового глушника приблизно добу ви будете чути запах горілої фарби або чогось ще.
- Цього не варто бояться, оскільки на виробі завжди обгорає лакофарбове покриття, а також прокладки або цемент.
- Ну і на цьому все.
- Тепер залишається просто запускати двигун і слухати його роботу, а також рівень шуму.
- Наша розповідь таким чином про замінення глушника на Деу Матіз також закінчена.