• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Помпа водяна Шевроле Епіка, як замінити насос водяний?

У 2006 році південнокорейські автовиробники вперше представили потенційним покупцям новий автомобіль Шевроле Епіка.

Його випуск був задуманий з метою замінити застарілу модель Шевроле Еванда.

Особливістю нового авто стала комплектація його лише 24-клапанними шестициліндровими агрегатами, які встановлювалися тільки поперек простору під капотом.

Це дало можливість зробити автомобіль дуже плавним в ходу.

Однією з основних систем нового автомобіля є система охолодження двигуна.

Крім радіатора, розширювального бачка і набору патрубків в неї входить і водяний насос або помпа в народі.

Сама назва – водяний насос говорить про те, що це пристрій перекачує або закачує воду.

В даному випадку помпа водяна в будові всієї системи охолодження двигуна грає практично ключову роль.

Вона змушує охолоджуючу рідину циркулювати по всим патрубкам і пристроям системи, дозволяючи тим самим відбирати від ДВС тепло і виводити його.

Отже, якщо водяна помпа вийде з ладу, то двигун авто не зможе функціонувати, він просто перегріється.

Міняємо самостійно водяний насос Chevrolet Epica

У цій статті ми розповімо про те, як ми самостійно ремонтували і міняли помпу на автомобілі Шевроле Епіка.

avtomobil'-Shevrole-Jepika

  • Відразу хочемо відзначити, що, розуміючи важливість системи охолодження двигуна в пристрої автомобіля, ми поступово виконували заміну всіх її складових.
  • Так, був замінений радіатор, розширювальний бачок, його пробка, всі патрубки і такою повинна була бути помпа водяна.
  • Але, вона не дочекалася своєї черги і потекла.
  • Природньо, що ми відразу почали виконувати її заміну.
  • Але тут виявився цікавий факт: при відкритому радіаторі витік антифризу в помпі припинявся.
  • Але варто було пробку радіатора закрутити на місце, як рідина через помпу відразу починала протікати.
  • При цьому тиск в системі охолодження був у нормі. Цілком можливо, що зносився сальник помпи.
  • Отже, ми вирішили замінити нашу помпу на нову, вироблену в Південній Кореї, але аналогову.
  • Ремонт починаємо з того, що, піднімаємо автомобіль. 
  • Якщо є підйомник або з оглядової ями відкручуємо зливну пробку на радіаторі і зливаємо антифриз.

slivaem-antifriz

  • У нас пробку можна відкрутити головку на 10, адже тут радіатор ми вже замінили на аналоговий.
  • А в оригінальному радіаторі пробка стоїть на 13.
  • Після цього знімаємо захист двигуна і тепер можемо бачити шківи валів і натяжний ролик.

snimaem-zashhitu-dvigatelja-i-poluchaem-dostup-k-shkivam

  • Накинувши ключ на болт ролика, підняли його вгору, послаблюючи при цьому ремінь.

oslabljaem-remen'

  • Піднімати треба чутливо, щоб не зірвати болт.
  • Під час цього знімаємо ремінь зі шківів колінвала, кондиціонера, генератора і самої помпи Шевроле Епіка.

snimaem-remen'-so-shkivov

  • Потім опускаємо автомобіль і переходимо працювати до підкапотного простору.
  • Там ми знімаємо розширювальний бачок.

snimaem-rasshiritel'nyj-bachok

  • Для цього зливаємо повністю антифриз з бачка, якщо він там залишився, потім послаблюємо три хомута і від'єднуємо від бачка патрубки.

otsoedinjajut-ot-bachka-patrubki

  • При цьому будьте уважні і обережні, щоб не пошкодити пластмасові носики на бачку.
  • Після цього головкою на 10 відкручуємо дві гайки, якими кріпиться сам бачок.

otkruchivaem-kreplenie-bachka

  • І потім знімаємо бачок з кронштейнів і виймаємо його.
  • Тепер ми отримали доступ до кронштейна і подушки двигуна, які нам потрібно також зняти.

Teper mi otrimali dostup do kronshtejna і podushki dviguna

  • Сама помпа розташована нижче прямо навпроти лонжерона.
  • Для того, щоб зняти подушку нам потрібно трохи поддомкратити двигун.
  • Потім відкручуємо три гайки і один болт, за допомогою яких утримується опорний кронштейн.

otkruchivaem-kronshtejn

  • Після цього, головкою на 14 потрібно відкрутити також три болти кріплення подушки двигуна.
  • А потім, просто знімаємо і прибираємо в сторону подушку.

snimaem-podushku-dvigatelja

  • Ну і далі нам вже нічого не заважає повністю зняти ремінь зі шківів.

polnost'ju-snimaem-remen'

  • І тепер за допомогою монтажки відтягнемо трохи шків помпи, щоб зафіксувати його.

fiksiruem-shkiv-pompy

  • А іншою рукою в цей час відкручуємо чотири болта, головки яких мають у своїй основі поглиблення під шестигранник на 5.
  • При цьому монтажкою варто натискати чутливо, щоб не погнути шків, оскільки замінювати його поки немає потреби.
  • Відкрутивши всі болти, знімаємо і витягуємо шків помпи Шевроле Епіка.

snimaem-shkiv-pompy

  • Далі нам доведеться відкрутити сім болтів, на яких встановлена сама помпа.

otkruchivaem-pompu

  • У всякому разі, це видно на новій помпі, яку ми збираємося встановлювати.
  • При відкручуванні болтів, також потрібно мати на увазі, що на помпі п'ять з них однакові, а два задніх болта зовсім коротких.
  • Так, як помпа зазвичай сильно прикипає, то перш ніж зняти, потрібно її зірвати.
  • Для цього молотком наносимо кілька несильних ударів прямо по корпусу.

molotkom-sryvaem-pompu

  • І потім вільно знімаємо водяний насос.

snimaem-vodjanoj-nasos

  • Практично завжди прокладка цього пристрою під час знімання рветься і її фрагменти залишаються на блоці.
  • Теж саме сталося і в нашому випадку.
  • Тому в обов'язковому порядку потім потрібно гарненько очистити посадочне місце на блоці циліндрів автомобіля.
  • В знятій помпі найімовірніше порвалася ущільнювальна гумка і тому вона почала текти.
  • Отже, на новому водяному насосі ми посадили на герметик прокладку.

sadim-prokladku-pompy-na-germetik

  • Так зручніше потім буде знімати пристрій, оскільки прокладка не порветься і зніметься цілком.
  • Крім того, при такому способі установки з'єднання буде щільніше.
  • Також, ми витягли пасатижами дві направляючі зі старої помпи і встановили їх на нову.
  • Так буде зручніше, оскільки в блоці вона просто буде бовтатися.
  • Ну і тепер акуратно встановлюємо нову помпу на її посадкове місце.
  • Коли нам вдалося завести і встановити її на своє місце, наживляємо болти її кріплення.

ustanavlivaem-pompu-i-nazhivljaem-bolty

  • Після цього затягуємо всі ці болти. Для цього найзручніше взяти биту під шестигранник на 5.
  • При цьому затягувати варто з відчуттям, щоб не зірвати болти.
    • Протягнувши як слід помпу, встановлюємо на місце її шків.

    ustanavlivaem-shkiv-pompy

    • Потім ловимо різьбу і наживляємо всі його болти.
    • Тут головне правильно встановити болти і після цього затягуємо їх також за допомогою монтажки.
    • Після цього пробуємо рукою прокрутити шків.

    rukoj-prokruchivaem-shkiv

    • Якщо він крутиться рівномірно і вільно без ніякого биття, значить ми не пошкодили шків при демонтажі або установці.
      • Далі можемо розкидати ремінь на всі шківи Шевроле Епіка, як він був встановлений на початок ремонту.

      razbrasyvaem-remen'-po-shkivam

      • Тут головне правильно розкинути ремінь, оскільки існує ще одна схема розкиду ременя, але вона не підходить.
      • При тій схемі ремінь просто не працює.
      • Після цього беремо нову подушку двигуна і встановлюємо її на те місце, де стояла стара.

      ustanavlivaem-podushku-dvigatelja

      • Закріплюємо її трьома болтами і зверху встановлюємо кронштейн.

      sverhu-ustanavlivaem-kronshtejn

      • Він повинен стати щільно на своє місце і не хитатися.
      • Потім можна встановлювати два болта і наживляти гайку, які його утримують.
      • Затягуємо це кріплення.
      • Далі беремо розширювальний бачок, приєднуємо відразу до нього патрубки.
      • Потім встановлюємо бачок на кронштейн і одягаємо на шпильки.

      ustanavlivaem-rasshiritel'nyj-bachok

      • На патрубках після цього защипуємо хомути. Наживляємо гайки на шпильки бачка і затягуємо.
      • Далі одягаємо хомути патрубків на носики бачка і затягуємо їх.
      • Тепер можемо заливати в бачок антифріз, запускати двигун і перевіряти, як працює нова помпа.
      • Візуально ніяких патьоків ніде поки не виявлено.

      podtjokov-antifriza-nigde-net

      • Далі, в процесі експлуатації періодично ще будемо перевіряти наявність підтікання охолоджуючої рідини. Але, все повинно бути в нормі.
      • На цьому заміна водяного насоса на Шевроле Епіка і наша розповідь про це закінчені.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Помпа водяна Шевроле Епіка, як замінити насос водяний?"

Відгуки: 0




.