Промивка радіатора пічки Чері Тіго

Для комфортного пересування в автомобілі Чері Тіґо, так і в інших моделях, в холодну пору року в салоні передбачений спеціальний обігрівач. В даному випадку це пічка.

Працює вона за рахунок охолоджуючої рідини двигуна автомобіля.

За передньою панеллю авто, під капотом, встановлений радіатор, який за допомогою двох трубок з'єднується з системою охолодження.

В результаті при включенні печі антифріз з системи охолодження потрапляє в радіатор отоплювача.

І в залежності від положення перемикача включається вентилятор, що встановлений за радіатором.

Він захоплює холодне повітря з-під капоту автомобіля і через радіатор пропускає його в салон.

Температура його буде залежати від ступеня нагріву тосола в радіаторі і кількості повітря, що пропускається через радіатор за одиницю часу.

Таким чином, стає зрозумілим, що якість обігріву салону автомобіля, а також обдування лобового і заднього стікла безпосередньо залежить від проходження теплоносія через радіатор.

Або іншими словами - від чистоти радіатора.

Саме тому дуже важливо вчасно промивати цей пристрій від бруду, накипу та інших дрібних частинок, що там накопичились.

Промиваємо самостійно радіатор пічки Chery Tiggo

У даній статті ми вирішили поділитися невеликим секретом, як можна самостійно грунтовно промити радіатор пічки автомобіля Чері Тіго.

як можна самостійно грунтовно промити радіатор пічки автомобіля Чері Тіго.

  • Потрібно відразу зазначити, що ми вже почистили радіатор пічки, промили його і тепер вирішили зробити повторну промивку, щоб переконатися в тому, що наша робота виконана якісно.
  • Для цього ми від'єднали дві трубки, що під капотом від системи охолодження двигуна підходять до радіатора, забезпечуючи циркуляцію рідини.
  • Замість трубок до виводів приєднали два гнучких шланга.

Замість трубок до виводів приєднали два гнучких шланга.

  • При цьому рідні трубки ми з'єднали між собою на всяк випадок, щоб з них нічого не потекло.
  • Один з цих шлангів виводимо на вулицю і зав'язавши чистою ганчіркою, кладемо на землю.

Одні з цих шлангів виводимо на вулицю

  • Другий ж вставляємо в бідон з чистою водою.

Другий ж вставляємо в бідон з чистою водою.

  • Туди ж опускаємо електронасос для подачі води в шланг.
  • Після цього включаємо насос в мережу і зі шланга, що лежить на землі, потекла вода.

включаємо насос в мережу і зі шланга, що лежить на землі, потекла вода.

  • В бідоні відповідно вода стала зменшуватися.
  • В результаті вода з бідона вся пішла і насос природно ми вимкнули.

вода з бідона вся пішла і насос природно ми вимкнули.

  • Скориставшись паузою, ми знімаємо ганчірку зі шланга.

Скориставшись паузою, ми знімаємо ганчірку зі шланга.

  • Робимо це для того, щоб розгорнути її і переконатися в тому, чи вимила вода якийсь бруд з радіатора грубки Чері Тіго.
  • Виявилося, що на ганчірці ще досить грудок іржі і накипу.

на ганчірці ще досить грудок іржі і накипу.

  • Тому, ясно одне, що промивку повторно ми проводимо не дарма.
  • Прогнавши таким чином кілька разів воду через радіатор, ми поміняли місцями шланги на патрубках.

ми поміняли місцями шланги на патрубках.

  • Цим ми домоглися зміни напряму циркуляції води, оскільки на початку насос закачував воду через один шланг і виходила вона, пройшовши через радіатор, з іншого.
  • А тепер ми зробили, помінявши місцями і шланг, все навпаки.
  • Воду попередньо підігріли кип'ятильником приблизно до 60-70 градусів і після проходження радіатора вона поверталася вже жовтого кольору.
  • І таким ось способом ми проганяли воду ще кілька разів поспіль.
  • Після цього підключили радіатор в систему охолодження двигуна, як зазвичай.
  • Передок авто дещо піднятий у нас.
    • Запускаємо двигун і даємо охолоджуючій рідині прогрітися до робочої температури.даємо охолоджуючої рідини прогрітися до робочої температури.

    вставляємо датчик термометра в праві жалюзі на торпеді.

    • За допомогою цього приладу таким способом перевіряємо температуру повітря, що нагнітається через ці жалюзі.

     таким способом перевіряємо температуру повітря

    • Прилад показав 61 градус.
    • Максимум при додатковому збільшенні оборотів двигуна вийшло 62 градуси.
    • Після цього переставили датчик термометра в жалюзі на протилежній стороні, що з боку водія.

    переставили датчик термометра в жалюзі на протилежній сторон

    • В результаті прилад тут показав 57 градусів, максимум – 59.

    В результаті прилад тут показав 57 градусів, максимум – 59.

    • Таким чином різниця вийшла в 2-4 градуси. Це вважається нормальним показником.
    • Тому на цьому поки що промивку закінчимо і спробуємо протестувати систему опалення салону в такому стані.
    • А вже в залежності від отриманих результатів приймемо рішення: продовжити чи ще промивку радіатора і всієї системи опалення або виконувати заміну радіатора.
    • Нашу ж розповідь про самостійне промивання і тестування радіатора пічки Чері Тіго на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Промивка радіатора пічки Чері Тіго"

Відгуки: 0




Панель для ремонту Чері Тіго:

Капот для ремонту Чері Тіго:

Радіатор для ремонту Чері Тіго:

Трубка для ремонту Чері Тіго:

Перемикачі для ремонту Чері Тіго:

Вентилятор для ремонту Чері Тіго:

Стікло для ремонту Чері Тіго:

Шланг для ремонту Чері Тіго:

Патрубки для ремонту Чері Тіго:

Датчики для ремонту Чері Тіго:

.