Для комфортного пересування в автомобілі Чері Тіґо, так і в інших моделях, в холодну пору року в салоні передбачений спеціальний обігрівач. В даному випадку це пічка.
Працює вона за рахунок охолоджуючої рідини двигуна автомобіля.
За передньою панеллю авто, під капотом, встановлений радіатор, який за допомогою двох трубок з'єднується з системою охолодження.
В результаті при включенні печі антифріз з системи охолодження потрапляє в радіатор отоплювача.
І в залежності від положення перемикача включається вентилятор, що встановлений за радіатором.
Він захоплює холодне повітря з-під капоту автомобіля і через радіатор пропускає його в салон.
Температура його буде залежати від ступеня нагріву тосола в радіаторі і кількості повітря, що пропускається через радіатор за одиницю часу.
Таким чином, стає зрозумілим, що якість обігріву салону автомобіля, а також обдування лобового і заднього стікла безпосередньо залежить від проходження теплоносія через радіатор.
Або іншими словами - від чистоти радіатора.
Саме тому дуже важливо вчасно промивати цей пристрій від бруду, накипу та інших дрібних частинок, що там накопичились.
Промиваємо самостійно радіатор пічки Chery Tiggo
У даній статті ми вирішили поділитися невеликим секретом, як можна самостійно грунтовно промити радіатор пічки автомобіля Чері Тіго.
- Потрібно відразу зазначити, що ми вже почистили радіатор пічки, промили його і тепер вирішили зробити повторну промивку, щоб переконатися в тому, що наша робота виконана якісно.
- Для цього ми від'єднали дві трубки, що під капотом від системи охолодження двигуна підходять до радіатора, забезпечуючи циркуляцію рідини.
- Замість трубок до виводів приєднали два гнучких шланга.
- При цьому рідні трубки ми з'єднали між собою на всяк випадок, щоб з них нічого не потекло.
- Один з цих шлангів виводимо на вулицю і зав'язавши чистою ганчіркою, кладемо на землю.
- Другий ж вставляємо в бідон з чистою водою.
- Туди ж опускаємо електронасос для подачі води в шланг.
- Після цього включаємо насос в мережу і зі шланга, що лежить на землі, потекла вода.
- В бідоні відповідно вода стала зменшуватися.
- В результаті вода з бідона вся пішла і насос природно ми вимкнули.
- Скориставшись паузою, ми знімаємо ганчірку зі шланга.
- Робимо це для того, щоб розгорнути її і переконатися в тому, чи вимила вода якийсь бруд з радіатора грубки Чері Тіго.
- Виявилося, що на ганчірці ще досить грудок іржі і накипу.
- Тому, ясно одне, що промивку повторно ми проводимо не дарма.
- Прогнавши таким чином кілька разів воду через радіатор, ми поміняли місцями шланги на патрубках.
- Цим ми домоглися зміни напряму циркуляції води, оскільки на початку насос закачував воду через один шланг і виходила вона, пройшовши через радіатор, з іншого.
- А тепер ми зробили, помінявши місцями і шланг, все навпаки.
- Воду попередньо підігріли кип'ятильником приблизно до 60-70 градусів і після проходження радіатора вона поверталася вже жовтого кольору.
- І таким ось способом ми проганяли воду ще кілька разів поспіль.
- Після цього підключили радіатор в систему охолодження двигуна, як зазвичай.
- Передок авто дещо піднятий у нас.
- Запускаємо двигун і даємо охолоджуючій рідині прогрітися до робочої температури.
- Тим часом вставляємо датчик термометра в праві жалюзі на торпеді.
- За допомогою цього приладу таким способом перевіряємо температуру повітря, що нагнітається через ці жалюзі.
- Прилад показав 61 градус.
- Максимум при додатковому збільшенні оборотів двигуна вийшло 62 градуси.
- Після цього переставили датчик термометра в жалюзі на протилежній стороні, що з боку водія.
- В результаті прилад тут показав 57 градусів, максимум – 59.
- Таким чином різниця вийшла в 2-4 градуси. Це вважається нормальним показником.
- Тому на цьому поки що промивку закінчимо і спробуємо протестувати систему опалення салону в такому стані.
- А вже в залежності від отриманих результатів приймемо рішення: продовжити чи ще промивку радіатора і всієї системи опалення або виконувати заміну радіатора.
- Нашу ж розповідь про самостійне промивання і тестування радіатора пічки Чері Тіго на цьому закінчено.