• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Прокачування передніх амортизаторів Джилі СК

Основним призначенням амортизаторів є забезпечення постійного контакту коліс автомобіля з дорожнім покриттям.

Справа в тому, що при вчиненні наїздів на камені або попаданні в калабані, а також при здійсненні маневрів автомобіль отримує крен щодо горизонтальної площини.

Колеса в результаті відриваються від дороги і автомобіль внаслідок цього втрачає керованість.

Амортизатори запобігають такому небезпечному явищу і забезпечують постійний контакт коліс в таких ситуаціях.

Крім того, не менш важливою функцією амортизаторів є забезпечення комфортного пересування водія і пасажирів в кузові автомобіля.

Амортизатори згладжують всі поштовхи і удари, які автомобіль отримує внаслідок контакту з нерівним дорожнім покриттям.

Ці пристрої в значній мірі гасять всі коливання машини.

Автомобіль китайського виробництва Джилі СК обладнаний передньою незалежною підвіскою типу МакФерсон, до складу якої входять амортизаторнІ стійки з амортизаторами телескопічного типу.

Робота останніх залежить від правильного і своєчасного догляду за ними.

Прокачуємо самостійно передні амортизатори Geely CK

У даній статті мова піде про те, яким чином можна прокачати самостійно передні амортизатори автомобіля Джилі СК.

яким чином можна прокачати самостійно передні амортизатори автомобіля Джилі СК

  • Так вийшло, що ми замінили передні амортизаторні стійки, але після нетривалої експлуатації їх робота нам не сподобалася.
  • А тому вирішили перевірити, у чому тут проблема і прокачати заодно амортизатори.
  • Для початку ми вирішили заміряти висоту розташування арок передніх коліс.
  • На лівому колесі по ходу руху висота склала 67 см. 

На лівому колесі по ходу руху висота склала 67 см.

  • При вимірі не правому колесі цей показник склав 66,5 см.

При вимірі не правому колесі цей показник склав 66,5 см.

  • Звичайно, такий стан може бути викликаним різним зусиллям накачування коліс.
  • Але, в будь-якому випадку, така різниця не є істотною.
  • Тому ми вирішили все ж прокачати ще раз амортизатори.
  • Для виконання такого виду ремонту знімаємо передню стійку.

Для виконання такого виду ремонту знімаємо передню стійку.

  • Потрібно відзначити, що раніше ми встановили на ці стійки більш жорсткі пружини.

раніше ми встановили на ці стійки більш жорсткі пружини.

  • При візуальному порівнянні з оригінальною пружиною, яка була встановлена на нашому авто раніше, видно, що товщина витка в новій пружині приблизно на 1мм більше.

видно, що товщина витка в новій пружині приблизно на 1мм більше.

  • Що стосується самого амортизатора Джилі СК, то він знаходиться в нормальному стані.

Що стосується самого амортизатора Джилі СК, то він знаходиться в нормальному стані.

  • Сальник тут нормальний, патьоків рідини ніде не виявлено.
  • А тому нічого тут міняти не будемо.
    • Єдине, що вирішили все-таки зробити, так це поміняти масло на нове.

     вирішили все-таки зробити, так це поміняти масло на нове.

    • Для цього ми розкрутили сам амортизатор, витягли з його циліндра трубку зі штоком і дали стекти з неї повністю маслу.

     витягли з його циліндра трубку зі штоком і дали стекти з неї повністю маслу.

    • Потім розбираємо повністю амортизатор, щоб визначити причину стуку на відбій.

    Потім розбираємо повністю амортизатор,

    • При цьому добре промиваємо всі деталі амортизатора від бруду, даємо стекти і після цього протираємо м'якою ганчіркою.
    • Після детального огляду і ретельного аналізу виявилося, що стукіт в амортизаторі створюється при ударі об обмежувач.

    виявилося, що стукіт в амортизаторі створюється при ударі об обмежувач.

    • У цьому випадку було вирішено спочатку встановити гумову прокладку на шток зверху обмежувача.

    було вирішено спочатку встановити гумову прокладку на шток зверху обмежувача.

    • В такому випадку на відбій стукіт буде глушити ця гумка.
    • Крім того, на роботі самого амортизатора це ніяк не позначиться, оскільки ми уріжемо на один виток пружину, та й сам шток до упору не завжди доходить.
    • Проте, як виявилося, гумові вироби в цьому місці ставити ні в якому разі не можна.
    • Справа в тому, що у нас там вже стояла гумка від гальмівного циліндра.
    • В результаті цю гумку повністю розмолотило амортизатором.

    В результаті цю гумку повністю измолотило амортизатором.

    • Мало того, шматки гуми від неї забили клапан амортизатора, що призвело в результаті до погіршення роботи амортизатора і його стійки.
    • В крайньому випадку, в це місце можна встановити капронове кільце.
      • А так, як капронового у нас не виявилося, тому трохи вкоротили пружину, залили нове масло в циліндр, зібрали і прокачали амортизатор після цього.
      зібрали і прокачали амортизатор після цього.
      • Амортизатор працює, тому збираємо стійку і встановлюємо її назад на автомобіль.
      • На цьому і розповідь про самостійне прокачування передніх амортизаторів на Джилі СК будемо закінчувати.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Прокачування передніх амортизаторів Джилі СК"

Відгуки: 0




.