У 2009 році автомобілебудівна компанія з Піднебесної Geely почала виробництво середньорозмірного седана Джилі Емгранд ЕС7, який розроблявся цілих три роки.
Крім самого Китаю незабаром складання автомобіля з окремих комплектуючих почали і в інших країнах, серед яких Україна і російський автозавод в місті Черкеськ.
Нова модель відрізняється привабливим дизайном, досить значною комплектацією сучасними опціями і пристроями, а також цілком доступною ціною.
Крім того, Джилі Емгранд ЕС7 став єдиним автомобілем китайського автопрому, який отримав чотири зірки по знаменитій європейській програмі безпеки EuroNCAP.
Це і стає останнім аргументом на користь цієї моделі при виборі під час купівлі автомобіля багатьма автолюбителями.
Короткий огляд після 60 тисяч кілометрів Geely Emgrand EC7
У пропонованій статті ми хочемо запропонувати вашій увазі короткий звіт експлуатації після 60 тисяч кілометрів пробігу автомобіля Джилі Емгранд ЕС7.

- Отже, представлений автомобіль Джилі Емгранд ЕС7 був придбаний в автосалоні 3 роки тому.
- І тоді одним з останніх аргументів на користь цього автомобіля були саме непогані показники, отримані при тестуванні за програмою EuroNCAP.
- Важливим виявилася і ціна при досить непоганій комплектації порівняно з багатьма іншими відомими іномарками.

- У комплектації даного автомобіля присутній бензиновий двигун об'ємом 1,8 літра, який споживає бензин марки А92 і видає 126 к. с.
- У всякому разі так записано в його паспорті.
- Витрата палива у нього 10-11 літрів на сотню кілометрів. При вазі автомобіля в 1,5 тонни – це цілком прийнятно.
- Крім того, автомобіль укомплектований механічною КПП.

- При покупці ми замовили відразу антикорозійну обробку, але пізніше, перевіривши її якість, ми зробили вже самі ще одну обробку.
- Машина на той час була виконана в комплектації Стандарт, але це ніяк не вписується в поняття звичного нам рівня комплектації інших іномарок.
- У цю комплектацію входив кондиціонер, всі електричні стіклопідйомники, підігрів сидінь, електрорегулювання дзеркал, шість аудіоколонок та інше.
- Правда не було на той момент магнітоли.
- Все це відбувалося три роки тому.
- За минулий час наш автомобіль пройшов вже 60 тисяч кілометрів.
- Сьогодні ми вже можемо сказати, що основним недоліком цього автомобіля є лакофарбове покриття кузова.
- І не стільки якість його, як відсутність під шаром фарби оцинкованої обробки.
- Іншими словами, при будь-якому сколі камінчиками під шаром фарби видно голий метал.
- Саме тому доводиться всі такі місця відразу підфарбовувати або заклеювати плівкою.
- Так, наприклад, капот у нас вже став різнобарвним з-за постійних подкрасок.
- Частину капота ми обклеїли вже бронеплівкою з тієї ж причини.

- Крім того, цю плівку довелося наклеїти ще й для того, щоб виключити постійне тертя капота Джилі Емгранд ЕС7 об хромовану шаблю на решітці.
- А також, щоб з-під цієї планки не з'являлася іржа.

- Поміняли ми також підкрилки з повстяних на пластикові.

- Для того, щоб зберегти лакофарбове покриття на порогах, ми також проклеїли їх плівкою.

- На кришці багажника також є хромована плівка, яка в місцях контакту з корпусом багажника також створювала деякі неприємності, в результаті яких і з'являлася іржа.

- Довелося також трохи підклеїти, підфарбувати, підкласти щось і тепер начебто все нормально.
- Ще однією неприємністю в цьому автомобілі є невідповідність лампочок підсвічування номера.
- Вони чомусь весь час плавляться.
- Тому вихід знайшли простий – поставили замість них світлодіодні лампочки і проблема відпала.
- Замінили ми і всі бризковики на колесах.
- Вони м'які і взимку не ламаються, крім того, не бовтаються по землі.

- Оригінальні такі деталі холодної погоди не витримують взагалі.
- Тепер кілька слів про те, які нам довелося виконувати ремонтні роботи під час гарантійного строку.
- Перше, що сталося в автомобілі – це запотів натягувач ременя допоміжних агрегатів.
- Він виявився гідравлічним, тому весь спітнів і довелося його замінити.

- Після цього на правій фарі посипалася лінза і нам також замінили на сервісі повністю фару.
- Далі, на подив самого інженера по гарантії СТО, на ручці КПП почав злазити хром.
- Ручку без всяких проблем нам поміняли.
- Наступною несправністю стало прогоряння графітового кільця біля випускного колектора.
- Його також довелося замінити.
- Ну і потім полетіла спочатку передня подушка двигуна.

- А за нею і задня.
- І ту, і іншу довелося замінити, оскільки вони потріскалися.
- Потім у нас зламалася засувка на підлокітнику Джилі Емгранд ЕС7.

- Спочатку ми спробували її знайти самостійно і замінити.
- Але це виявилося зовсім не просто. Знайти вдалося тільки білу за кольором.
- Візуально це виглядало б не дуже естетично, тому довелося знову звертатися на СТО до свого дилера.
- Але, там теж таких деталей не виявилося.
- Тому в підсумку нам поміняли весь підлокітник повністю.
- Після трохи більше року експлуатації в передній частині автомобіля стало чути незрозумілий гул.
- За нашим припущенням цей шум створював підшипник на коробці перемикання передач.
- Але, майстри на автосервісі вирішили, що у всьому винна ступиця, а точніше її підшипник.
- І в результаті замінили ступицю. Однак, шум, природно, після цього нікуди не зник.
- В той же час були замінені і сайлентблоки задньої балки, оскільки вони вже стали непридатними.
- Ну і, природно, замінили підшипники первинного валу КПП. Шум після цього нарешті припинився.

- Але, після цього проблеми у нас не закінчилися. Тепер вже з лівої фари почав злазити лак.
- Спасибі дилеру і автозаводу, фару замінили без проблем.
- Крім того, в цей же гарантійний термін замінили трубку ГУРа, задній сайлентблок переднього правого ричага, а також внаслідок появи значного люфту замінили і кардан рульової.
- Таким чином за три роки гарантії у нашій автомашині було виконано цілих чотирнадцять ремонтів.
- Після цього почали ремонти вже за свій рахунок, що називається.
- І першим пішов ремонт високовольтних дротів.
- Під такою ось красивою кришкою разом з двома котушками запалювання і розташовані ці високовольтні дроти.

- Так от, дроти, що йдуть до свічок запалювання циліндрів, на двох з них виявилися не герметичними.
- З цієї причини після їзди в дуже сиру погоду у нас двічі пробивало провід на першому циліндрі.
- І тільки після того, як ми ущільнили свічкові колодязі пінопластом, можна і чимто іншим, ці проблеми зникли самі собою.
- Після пробігу в 10 тис. кілометрів на педалях гальма і зчеплення у нас стерлися накладки.
- Тому довелося встановити такі ж, але з автомобіля Газель.

- Вони ходять тепер уже 50 тисяч кілометрів.
- Досить рано в нашому автомобілі грунтовно протерлося кермо в місці, де найчастіше тримаємо його руками.

- Міняти по гарантії його нам не стали, тому довелося самому купувати нову оплітку під шкіру на кермо Джилі Емгранд ЕС7, і вона вже сорок тисяч відходила.
- Цілком можливо, що і її незабаром доведеться замінити.
- Ще одна неприємність трапилася у нас практично на початку експлуатації автомобіля.
- Нам довелося замінити рідини в КПП і гідропідсилювачі керма.
- Зробити це ми були змушені, тому, що на заводі туди незрозуміло, що було залито.
- Ці рідини мали підозрілий мутний і темний колір.
- За три роки експлуатації ми вже двічі змінювали гальмівні колодки.

- Прекрасно підходять сюди колодки від Сітроена С4.
- Замінили ми також ліву подушку КПП, так як рідна вже вийшла з ладу.
- Потрібно відзначити ще таку парадоксальну річ.
- Виявляється, на китайські автомобілі продають дуже часто під виглядом оригінальних їх неоригінальні копії.
- А вони дуже часто не підходять для цього автомобіля.
- Така ситуація у нас трапилася з диском зчеплення, коли жоден із запропонованих «оригінальних» нам не підійшов.
- Наш порада - шукати те, що підходить. Зокрема, дуже багато деталей від Тойоти підходять до цього автомобіля.
- Зовсім недавно у нас знову зашуміла коробка передач.
- Довелося їхати в автосервіс, де повністю перебрали КПП і поміняли при цьому всі підшипники, вилки включення, сальники, а також сателіти диференціала.

- Приблизно рік тому нам довелося замінити термостат, оскільки машина перестала нормально грітися. Встановили пристрій від Тойоти і все стало працювати нормально.
- Приблизно півроку тому нами були поміняні втулки стабілізаторів і стійки стабілізаторів.
- Після двох років експлуатації довелося замінити акумулятор, оскільки рідний вже не міг працювати нормально.

Довелося нещодавно замінити і ущільнювач на водійських дверях, оскільки ми його протерли ногами.
- Також минулої зими в салоні з'явився неприємний запах гарі.
- На автосервісі після діагностики виявилося, що вийшов з ладу каталізатор. Його замінили, а авто перешили на Євро2.
- Після цього, в двигуні додалося потужності і тепер він за 9,2 сек. розганяє автомобіль до 100км/год.
- Ще в цій машині є одна цікава особливість.
- Її диски колісні підходять тільки до такого ж автомобіля. Все це через малий ступічний отвір 54,1.
- Але, з іншого боку до цього автомобіля можна поставити диски практично з будь-якого авто.
- Досить встановити пластикові супінатори і проблема буде вирішена.
- На сьогоднішній день вже підходить термін заміни рульових тяг і крім того, вже знову тріскається передня подушка двигуна.
- Ну, ось начебто і все.
- Озираючись назад з висоти сьогоднішніх трьох років, що пройшли з моменту покупки цього автомобіля, ми можемо однозначно сказати, що на той час рішення придбати цю модель було абсолютно вірним.
- Сьогодні ми б її вже навряд чи купили і не порадили це зробити іншим.
- Вся справа в тому, що сьогоднішні рестайлінгові моделі з точно такою ж комплектацією і таким же двигуном коштують досить дорого.
- Тому є сенс подумати про придбання інших моделей з не гіршою якістю і комплектацією, але за істотно менші гроші.
- Але, в цілому автомашина відносно наших автошляхів має непогану керованість, прохідність і плавність ходу.
- А це не мало.
- На цьому наш огляд про експлуатацію за 60 тисяч кілометрів пробігу автомобіля Джилі Емгранд ЕС7 закінчено.