• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Джилі Емгранд ЕС7 після 60 тисяч кілометрів Geely Emgrand EC7

У 2009 році автомобілебудівна компанія з Піднебесної Geely почала виробництво середньорозмірного седана Джилі Емгранд ЕС7, який розроблявся цілих три роки.

Крім самого Китаю незабаром складання автомобіля з окремих комплектуючих почали і в інших країнах, серед яких Україна і російський автозавод в місті Черкеськ.

Нова модель відрізняється привабливим дизайном, досить значною комплектацією сучасними опціями і пристроями, а також цілком доступною ціною.

Крім того, Джилі Емгранд ЕС7 став єдиним автомобілем китайського автопрому, який отримав чотири зірки по знаменитій європейській програмі безпеки EuroNCAP.

Це і стає останнім аргументом на користь цієї моделі при виборі під час купівлі автомобіля багатьма автолюбителями.

Короткий огляд після 60 тисяч кілометрів Geely Emgrand EC7

У пропонованій статті ми хочемо запропонувати вашій увазі короткий звіт експлуатації після 60 тисяч кілометрів пробігу автомобіля Джилі Емгранд ЕС7.

короткий звіт експлуатації після 60 тисяч кілометрів пробігу автомобіля Джилі Емгранд ЕС7.

  • Отже, представлений автомобіль Джилі Емгранд ЕС7 був придбаний в автосалоні 3 роки тому.
  • І тоді одним з останніх аргументів на користь цього автомобіля були саме непогані показники, отримані при тестуванні за програмою EuroNCAP.
  • Важливим виявилася і ціна при досить непоганій комплектації порівняно з багатьма іншими відомими іномарками.

Важливим виявилася і ціна при досить непоганій комплектації

  • У комплектації даного автомобіля присутній бензиновий двигун об'ємом 1,8 літра, який споживає бензин марки А92 і видає 126 к. с.
  • У всякому разі так записано в його паспорті.  
  • Витрата палива у нього 10-11 літрів на сотню кілометрів. При вазі автомобіля в 1,5 тонни – це цілком прийнятно.
  • Крім того, автомобіль укомплектований механічною КПП

Крім того, автомобіль укомплектований і механічною КПП.

  • При покупці ми замовили відразу антикорозійну обробку, але пізніше, перевіривши її якість, ми зробили вже самі ще одну обробку.
  • Машина на той час була виконана в комплектації Стандарт, але це ніяк не вписується в поняття звичного нам рівня комплектації інших іномарок.
  • У цю комплектацію входив кондиціонер, всі електричні стіклопідйомники, підігрів сидінь, електрорегулювання дзеркал, шість аудіоколонок та інше.
  • Правда не було на той момент магнітоли.
  • Все це відбувалося три роки тому.
  • За минулий час наш автомобіль пройшов вже 60 тисяч кілометрів.
  • Сьогодні ми вже можемо сказати, що основним недоліком цього автомобіля є лакофарбове покриття кузова.
  • І не стільки якість його, як відсутність під шаром фарби оцинкованої обробки.
  • Іншими словами, при будь-якому сколі камінчиками під шаром фарби видно голий метал.
  • Саме тому доводиться всі такі місця відразу підфарбовувати або заклеювати плівкою.
  • Так, наприклад, капот у нас вже став різнобарвним з-за постійних подкрасок. 
  • Частину капота ми обклеїли вже бронеплівкою з тієї ж причини.

Частина капота ми обклеїли вже бронепленкой з тієї ж причини.

  • Крім того, цю плівку довелося наклеїти ще й для того, щоб виключити постійне тертя капота Джилі Емгранд ЕС7 об хромовану шаблю на решітці.
  • А також, щоб з-під цієї планки не з'являлася іржа.

щоб з-під цієї планки не з'являлася іржа.

  • Поміняли ми також підкрилки з повстяних на пластикові.

Поміняли ми також підкрилки з повстяних на пластикові.

  • Для того, щоб зберегти лакофарбове покриття на порогах, ми також проклеїли їх плівкою.

Для того, щоб зберегти лакофарбове покриття на порогах, ми також проклеїли їх плівкою.

  • На кришці багажника також є хромована плівка, яка в місцях контакту з корпусом багажника також створювала деякі неприємності, в результаті яких і з'являлася іржа.

також є хромована плівка, яка в місцях контакту з корпусом багажника також створювала деякі неприємності

  • Довелося також трохи підклеїти, підфарбувати, підкласти щось і тепер начебто все нормально.
  • Ще однією неприємністю в цьому автомобілі є невідповідність лампочок підсвічування номера.
  • Вони чомусь весь час плавляться.
  • Тому вихід знайшли простий – поставили замість них світлодіодні лампочки і проблема відпала.
  • Замінили ми і всі бризковики на колесах.
  • Вони м'які і взимку не ламаються, крім того, не бовтаються по землі.

Замінили ми і всі бризковики на колесах.

  • Оригінальні такі деталі холодної погоди не витримують взагалі.
  • Тепер кілька слів про те, які нам довелося виконувати ремонтні роботи під час гарантійного строку.
  • Перше, що сталося в автомобілі – це запотів натягувач ременя допоміжних агрегатів.
  • Він виявився гідравлічним, тому весь спітнів і довелося його замінити.

Перше, що сталося в автомобілі – це запотів натягувач ременя допоміжних агрегатів.

  • Після цього на правій фарі посипалася лінза і нам також замінили на сервісі повністю фару.
    • Далі, на подив самого інженера по гарантії СТО, на ручці КПП почав злазити хром.
    • Ручку без всяких проблем нам поміняли.
    • Наступною несправністю стало прогоряння графітового кільця біля випускного колектора.
    • Його також довелося замінити.
    • Ну і потім полетіла спочатку передня подушка двигуна.

    Ну і потім полетіла спочатку передня подушка двигуна.

    • А за нею і задня.
    • І ту, і іншу довелося замінити, оскільки вони потріскалися.
    • Потім у нас зламалася засувка на підлокітнику Джилі Емгранд ЕС7.

    Потім у нас зламалася засувка на підлокітнику Джилі Емгранд ЕС7.

    • Спочатку ми спробували її знайти самостійно і замінити.
    • Але це виявилося зовсім не просто. Знайти вдалося тільки білу за кольором.
    • Візуально це виглядало б не дуже естетично, тому довелося знову звертатися на СТО до свого дилера.
    • Але, там теж таких деталей не виявилося.
    • Тому в підсумку нам поміняли весь підлокітник повністю.
    • Після трохи більше року експлуатації в передній частині автомобіля стало чути незрозумілий гул.
    • За нашим припущенням цей шум створював підшипник на коробці перемикання передач.
    • Але, майстри на автосервісі вирішили, що у всьому винна ступиця, а точніше її підшипник.
    • І в результаті замінили ступицю. Однак, шум, природно, після цього нікуди не зник.
    • В той же час були замінені і сайлентблоки задньої балки, оскільки вони вже стали непридатними.
    • Ну і, природно, замінили підшипники первинного валу КПП. Шум після цього нарешті припинився.

    Ну і, природно, замінили підшипники первинного валу КПП.

    • Але, після цього проблеми у нас не закінчилися. Тепер вже з лівої фари почав злазити лак.
    • Спасибі дилеру і автозаводу, фару замінили без проблем.
    • Крім того, в цей же гарантійний термін замінили трубку ГУРа, задній сайлентблок переднього правого ричага, а також внаслідок появи значного люфту замінили і кардан рульової.
    • Таким чином за три роки гарантії у нашій автомашині було виконано цілих чотирнадцять ремонтів.
    • Після цього почали ремонти вже за свій рахунок, що називається.
    • І першим пішов ремонт високовольтних дротів.
    • Під такою ось красивою кришкою разом з двома котушками запалювання і розташовані ці високовольтні дроти.

    Під такий ось красивою кришкою разом з двома котушками запалювання і розташовані ці високовольтні дроти.

    • Так от, дроти, що йдуть до свічок запалювання циліндрів, на двох з них виявилися не герметичними.
    • З цієї причини після їзди в дуже сиру погоду у нас двічі пробивало провід на першому циліндрі.
    • І тільки після того, як ми ущільнили свічкові колодязі пінопластом, можна і чимто іншим, ці проблеми зникли самі собою.
    • Після пробігу в 10 тис. кілометрів на педалях гальма і зчеплення у нас стерлися накладки.
    • Тому довелося встановити такі ж, але з автомобіля Газель.

    Тому довелося встановити такі ж, але з автомобіля Газель.

    • Вони ходять тепер уже 50 тисяч кілометрів.
    • Досить рано в нашому автомобілі грунтовно протерлося кермо в місці, де найчастіше тримаємо його руками.

    Досить рано в нашому автомобілі грунтовно протерся кермо

    • Міняти по гарантії його нам не стали, тому довелося самому купувати нову оплітку під шкіру на кермо Джилі Емгранд ЕС7, і вона вже сорок тисяч відходила.
    • Цілком можливо, що і її незабаром доведеться замінити.
    • Ще одна неприємність трапилася у нас практично на початку експлуатації автомобіля.
    • Нам довелося замінити рідини в КПП і гідропідсилювачі керма.
    • Зробити це ми були змушені, тому, що на заводі туди незрозуміло, що було залито.
    • Ці рідини мали підозрілий мутний і темний колір.
    • За три роки експлуатації ми вже двічі змінювали гальмівні колодки.

    За три роки експлуатації ми вже двічі змінювали гальмівні колодки.

    • Прекрасно підходять сюди колодки від Сітроена С4.
    • Замінили ми також ліву подушку КПП, так як рідна вже вийшла з ладу.
    • Потрібно відзначити ще таку парадоксальну річ.
    • Виявляється, на китайські автомобілі продають дуже часто під виглядом оригінальних їх неоригінальні копії.
    • А вони дуже часто не підходять для цього автомобіля.
    • Така ситуація у нас трапилася з диском зчеплення, коли жоден із запропонованих «оригінальних» нам не підійшов.
    • Наш порада - шукати те, що підходить. Зокрема, дуже багато деталей від Тойоти підходять до цього автомобіля.
    • Зовсім недавно у нас знову зашуміла коробка передач.
    • Довелося їхати в автосервіс, де повністю перебрали КПП і поміняли при цьому всі підшипники, вилки включення, сальники, а також сателіти диференціала.

    повністю перебрали КПП і поміняли при цьому всі підшипники

    • Приблизно рік тому нам довелося замінити термостат, оскільки машина перестала нормально грітися. Встановили пристрій від Тойоти і все стало працювати нормально.
    • Приблизно півроку тому нами були поміняні втулки стабілізаторів і стійки стабілізаторів.
    • Після двох років експлуатації довелося замінити акумулятор, оскільки рідний вже не міг працювати нормально.

    Після двох років експлуатації довелося замінити акумулятор,

    Довелося нещодавно замінити і ущільнювач на водійських дверях, оскільки ми його протерли ногами.
  • Також минулої зими в салоні з'явився неприємний запах гарі.
  • На автосервісі після діагностики виявилося, що вийшов з ладу каталізатор. Його замінили, а авто перешили на Євро2. 
  • Після цього, в двигуні додалося потужності і тепер він за 9,2 сек. розганяє автомобіль до 100км/год.
  • Ще в цій машині є одна цікава особливість.
  • Її диски колісні підходять тільки до такого ж автомобіля. Все це через малий ступічний отвір 54,1.
  • Але, з іншого боку до цього автомобіля можна поставити диски практично з будь-якого авто.
  • Досить встановити пластикові супінатори і проблема буде вирішена.
  • На сьогоднішній день вже підходить термін заміни рульових тяг і крім того, вже знову тріскається передня подушка двигуна.
  • Ну, ось начебто і все.
    • Озираючись назад з висоти сьогоднішніх трьох років, що пройшли з моменту покупки цього автомобіля, ми можемо однозначно сказати, що на той час рішення придбати цю модель було абсолютно вірним.
    • Сьогодні ми б її вже навряд чи купили і не порадили це зробити іншим.
    • Вся справа в тому, що сьогоднішні рестайлінгові моделі з точно такою ж комплектацією і таким же двигуном коштують досить дорого.
    • Тому є сенс подумати про придбання інших моделей з не гіршою якістю і комплектацією, але за істотно менші гроші.
    • Але, в цілому автомашина відносно наших автошляхів має непогану керованість, прохідність і плавність ходу.
    • А це не мало.
    • На цьому наш огляд про експлуатацію за 60 тисяч кілометрів пробігу автомобіля Джилі Емгранд ЕС7 закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Джилі Емгранд ЕС7 після 60 тисяч кілометрів Geely Emgrand EC7"

Відгуки: 0




.