Чергова модель китайського автопрому Чері Елара з кодовою назвою А21 – це досить симпатичний, пристойно обладнаний седан.
Незважаючи на те, що автомобіль зовні дуже схожий на багато інших відомих моделей, переплутати його практично неможливо.
Все це завдяки неповторному цікавому дизайну кузова з плавними лініями.
Як і всі автомобілі, Чері Елара оснащений обігрівачем салону або пічкою.
Цей пристрій забезпечує комфорт в салоні в холодну пору року.
Крім того, пічка дозволяє значно швидше розморозити лобове стікло автомобіля, а також його обдув, запобігаючи запотіванню.
Одним з основних складових пічки автомобіля є її радіатор.
Він, як і головний радіатор, забезпечує нагрів повітря, що надходить в салон.
Однак, якщо радіатор пічки засмічується шлаками, сміттям та іншими частинками, то нагрівання повітря значно погіршується.
Міняємо самостійно радіатор пічки Chery Elara
У пропонованій статті ми хочемо розповісти про порядок зняття і заміни радіатора пічки автомобіля Чері Елара.

- Для того, щоб зняти пічку, а разом з нею і радіатор, нам потрібно розібрати майже всю передню панель.
- Розбирання її починаємо з відкручування двох болтів, що є в центральній консолі під підлокотником.

- Після цього всю центральну консоль можна просто підняти вгору і видалити.
- Але, для цього спочатку потрібно вийняти регулятор обдування, що знаходиться ззаду внизу панелі, оскільки по-іншому не вийде її підняти.

- І потім вже можна точно піднімати вгору консоль.
- Далі, ззаду за ричагом перемикання передач є два гвинти, яких також потрібно відкрутити.

- Крім того, відкручуємо і набалдашник на самому ричагі.
- Після чого розкручуємо і опускаємо вниз кільце на ричагі перемикання передач, що знаходиться під набалдашником.
- Під цим кільцем є два гвинти, яких потрібно відкрутити.

- Тепер вже під торпедою внизу біля самого поліка на центральній панелі є з обох сторін декоративні накладки, які прикручені на двох саморізах.
- Відкручуємо ці накладки з обох сторін і знімаємо.

- Потім потрібно також зняти декоративну накладку Чері Елара на самому ричагі перемикання передач.

- А під ним за допомогою декоративної викрутки відкручуємо два саморіза.

- І тепер під торпедою з обох сторін потрібно відстебнути дві засувки, від'єднати під декоративною накладкою роз'єм з проводами від прикурювача і витягнути центральну консоль.

- Далі знімаємо декоративну накладку під кермом.

- Перед цим не забудьте відкинути клеми на акумуляторі.
- Крім того, ми радимо записувати або мітити якимось чином дроти, які будемо відключати, тому, що їх тут дуже багато і при складанні дуже легко переплутати.
- Декоративна накладка під кермом тримається на двох саморізах.
- Відкрутивши їх, не забувайте також зняти трос відкривання капота.

- Знімається він досить просто.
- Відпускаємо трос спочатку, а потім важіль повертаємо в сторону і через отвір з прорізом, що є під ним, витягуємо його в ліву сторону.

- Попутно також роз'єднуємо роз'єм електропроводки і знімаємо повністю декоративну накладку.
- Тепер нам потрібно зняти бардачок.
- Для цього відкриваємо його, а потім з кожної сторони біля петель є специфічні засувки, відстегнув які, ми зможемо відкрити бардачок ширше.

- Це дасть можливість нам легше в ньому працювати.
- Після цього по черзі витягуємо бардачок з одного боку, а потім з іншого з наявних петель.
- Далі виштовхуємо бічні накладки з ніші, де був встановлений бардачок.
- Тепер переходимо до панелі приладів.
- Тут ми відкручуємо два саморіза, які розташовані на верхній стінці панелі приладів.

- Після цього витягуємо пластмасову накладку на панелі приладів.

- Потім у нас відкривається доступ за панель приладів Чері Елара.
- Тож тепер відкручуємо два саморІза над щитком і один внизу посередині.

- Тепер отримуємо можливість зняти панель приладів. Але ззаду неї є роз'єм.
- Щоб роз'єднати такий роз'єм і вимкнути проводку, потрібно натиснути на його рожевий виступ.

- Потім відкрити його на себе і роз'єм просто роз'єднується.
- Наступним у нас буде центральна консоль торпеди, де стоїть магнітофон і ручки регулювання.

- Особливістю цієї консолі є те, що її потрібно зняти всю цілостно.
- А для того, щоб це зробити, потрібно спочатку зняти верхню декоративну накладку.

- Щоб зняти цю накладку треба зі зворотньої сторони видавити назовні три фіксатори.

- Ну і потім акуратно підчепити накладку знизу викруткою, після чого зняти її.

- Під нею ми зможемо побачити і відкрутити два саморіза, які утримують магнітолу і всю її панель.

- Але, тільки відкрутити два саморіза недостатньо, щоб зняти панель.
- Крім них для зняття панелі потрібно віджати ще дві засувки.

- Вони розташовані з боків зсередини.
- І якщо дальню ще можна віджати, то другу, яка ближче до керма - досить проблематично.
- Тягнути панель просто так не можна, оскільки можна обламати ці засувки.
- Після того, як зняли панель, необхідно роз'єднати всі роз'єми.

- Цю роботу полегшує те, що всі вони різного кольору і переплутати тут навряд чи вдасться.
- Тепер відкручуємо з боків магнітоли по два шурупи і витягуємо її.

- Після цього у нас є можливість розкрутити ще два болта вгорі наступної панелі.
- А перш, ніж її зняти, під нею ще є дві такі ж засувки, як і у верхній панелі.

- Але віджати їх тепер буде легше, оскільки у нас є можливість підібратися до них зверху.
- В результаті знімаємо ми панель управління нагрівачем і клімат-контролем Чері Елара.

- Перед цим довелося роз'єднати два роз'єми, що є на задній стінці панелі.
- Далі витягуємо збоку декоративну накладку.

- І потім відкручуємо болти, які залишилися ще на торпеді.
- Потрібно для цього уважно все переглянути і перевірити.
- Крім того, потрібно подивитися ще з боків під декоративними накладками і там відкрутити саморізи.
- Після цього пробуємо піднімати торпеду.
- Крім того, необхідно відключити ще подушку безпеки.
- Також потрібно зняти обшивку стійок.

- Для цього потрібно викруткою зняти з неї ущільнювач і потім відгинати її всередину салону.
- При цьому засувки повискакують, і обшивка зніметься.
- Ну і далі потрібно відкрутити болти, що утримують панель.

- Тепер, що стосується подушки безпеки.
- Зняття її має в обов'язковому порядку виконуватися при відключеному акумуляторі.
- В іншому випадку вона може спрацювати при знятті.
- Відкручуємо два болта на 10, що під верхньою панеллю утримують подушку безпеки.

- Далі штовхаємо подушку вгору на скільки можна разом з пластмасовою накладкою.

- Потім дістаємо саму подушку. При цьому потрібно роз'єднати роз'єм, що є ззаду подушки.
- Для того, щоб його роз'єднати, потрібно натиснути двома пальцями на вусики.

- Ми робили це за допомогою викрутки, при цьому потихеньку одночасно витягали дроти.
- Після цього ще раз перевіряємо, де і що утримує центральну панель автомобіля Чері Елара.
- Якщо є перешкоди, то потрібно відкручувати також.
- Наприклад, ми виявили ще один датчик, без зняття якого панель ми не зможемо витягнути.

- Він розташований під панеллю. Для того, щоб його зняти, потрібно відкрутити два шурупи, що його утримують.
- Після цього піднімаємо панель трохи вгору і потім, після того, як вона вискочить із засувок, потягнути на себе.
- І все, панель при цьому зніметься.

- Попутно від'єднуєм дроти, які ще не від'єднані і не дають зняти панель.
- Тепер ми вже бачимо пічку автомобіля.

- Для того, щоб її зняти, потрібна попередньо відкрутити металеву поперечну планку, а також від'єднуємо всі дроти і реле, які підключені до неї і які не дають нам витягнути цей вузол.
- А якщо у нас вийде зняти пічку, то тоді ми витягнемо і радіатор її.
- Отже, для того, щоб зняти металеву поперечну рейку, нам потрібно відкрутити по два болта її кріплення з кожної сторони.
- Але цього виявилося мало.
- Справа в тому, що на кожному кінці ця рейка має по одній направляючій.

- При цьому вони виготовлені в формі конуса, а для того, щоб витягнути їх, всю рейку потрібно гарненько підняти монтажкою.
- Після всіх цих процедур, а також від'єднавши попутно ще деякі дроти, ми нарешті змогли відкрутити і пічку.

- Але зняти її повністю не виходить, а доведеться знімати частинами, включаючи кондиціонер.
- Там потрібно глибоко всередині відстебнути засувки і викрутити наявні болти кріплення.
- І тільки потім вдасться зняти кондиціонер і його випарник.
- До того ж кондиціонер заправлений фреоном, тому знімати потрібно акуратно.
- В результаті вдалося нам все-таки зняти пічку.

- Разом з нею і випарник кондиціонера, в кінці якого, за тильною стороною його довелося відкрутити один болт і віджати засувку.

- Далі, від'єднавши ряд заслінок, ми нарешті витягли радіатор грубки.

- Треба сказати, що вся ця робота зайняла у нас п'ять годин. Робота дійсно нудна і копітка.
- Тепер встановимо новий радіатор і будемо збирати все в зворотньому порядку.
- На цьому розповідь про нашу заміну радіатора на Чері Елара також підійшла до кінця.