Як замінити задні сайлентблоки Чері М11

Один з автомобілів китайського виробництва Чері М11 оснащений задньою незалежною підвіскою многорИчажного типу.

В комплект цієї системи інтегровані також телескопічні амортизатори гідравлічні і стабілізатор поперечної стійкості.

Доведення та налагодження такої підвіски повністю здійснювалася відомою компанією Mira з Британії з більш, ніж шістдесятирічним досвідом роботи

Як відомо, підвіска в автомобілі відіграє велику роль.

Вона забезпечує зв'язок кузова автомобіля через систему ричагів, вузлів і механізмів з дорожнім полотном.

Ряд важелів і вузлів в задній підвісці з'єднуються між собою за допомогою шарнірних з'єднань– сайлентблоків.

Вони дозволяють в значній мірі гасити всі удари і вібрацію від нерівностей дорожнього полотна.

Тому в разі виходу хоч одного з них з ладу з'являються неприємні звуки під час руху автомобіля.

Крім того, втрачається плавність ходу автомобіля і його керованість.

В зв'язку з цим за такими з'єднаннями повинен бути постійний контроль і своєчасна заміна.

Міняємо самостійно задні сайлентблоки на Chery M11

В спеціальній статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна самому поміняти задні сайлентблоки, що вийшли з ладу на Чері М11.

яким чином можна самому поміняти вийшли з ладу задні сайлентблоки на Чері М11.

  • Отже, в даному автомобілі, який вже пройшов 93 тис. кілометрів ще жодного разу не мінялися сайлентблоки на задній підвісці.

ще жодного разу не мінялися сайлентблоки на задній підвісці.

  • Можливо в зв'язку з цим і вирвало один сайлентблок.
  • Природно, що треба відразу міняти його і встановлювати новий.
  • Але, як часто буває не завжди можна відразу знайти новий сайлентблок.
  • Тому, замість плаваючого сайлентблока, що вирвало.

замість плаваючого сайлентблока, що вирвало.

  • Ми вирішили встановити точно такий же, але тільки не оригінальний, а з автомобіля ВАЗ-2108.

вирішили встановити точно такий же, але тільки не оригінальний, а з автомобіля ВАЗ-2108.

  • Він практично ідентичний і непогано підходить до нашого автомобіля.
  • Єдине, що нам довелося зробити, так це розсвердлити отвір у ньому на 15 мм, так як він буде кріпитися болтом на 14.

нам довелося зробити, так це розсвердлити отвір у ньому на 15 мм, так як він буде кріпитися болтом на 14.

  • Для того, щоб запресувати його в ричаг, затискаємо сам ричаг з сайлентблоком в лещата.

затискаємо сам важіль з сайлентблоком в лещата.

  • Перед цим не забудьте змастити сам сайлентблок, щоб він легше і швидше входив у втулку ричага задньої підвіски.
  • І після цього починаємо закручувати лещата.
  • Дивіться тільки, щоб сайлентблок заходив рівно у втулку.
  • Для цього можна періодично прокручувати і сам ричаг підвіски нижній Чері М11.
  • Отже, незважаючи на те, що сайлентблок з автомобіля ВАЗ-2108 трошки більше за діаметром, ніж рідний, оригінальний, він зайшов просто ідеально.

сайлентблок з автомобіля ВАЗ-2108 трошки більше за діаметром, ніж рідний

  • Тому нам здається, що він буде експлуатуватися навіть краще, ніж оригінал з китайського автомобіля.
  • У всякому разі, у нього буде менше коливальних рухів, а тільки вертикальних.
  • Запресувавши сайлентблок, приступаємо до установки ричага на своє місце.
  • Тут варто поділитися одним секретом.
  • При розбиранні або при знятті ричага підвіски не забудьте намітити в якому порядку стояли кріпильні болти.
  • При складанні встановіть їх точно так і це позбавить вас від зайвого візиту на СТО для регулювання розвалу коліс.
  • При установці ричага також не затягуйте до кінця болти на сайлентблоках.
  • Робити це потрібно під навантаженням після того, як буде опущений автомобіль.
  • В іншому випадку під час експуатації сайлентблоки зможуть рухатися в одному напрямку більше, ніж в іншому.
  • Їх просто почне вивертати зі своїх місць установки.
  • Щоб зайвий раз не залазити під машину після того, як встановите на місце колесо, можна затягнути сайлентблоки і відразу.
  • Тільки для цього потрібно після того, як встановили ричаг і закрутите болти, опустити повністю домкрат з автомобілем.
  • Потім знову треба підняти його на максимальну висоту і після цього опустити на середню висоту, щоб можна було працювати під крилом.
  • Після таких маніпуляцій сайлентблоки можна затягувати повністю.
  • Отже, встановили ми важіль на своє місце.

Отже, встановили ми важіль на своє місце.

  • Варто відзначити, що сайлентблок з ВАЗ-2108 навіть краще тут стоятиме, ніж рідний.
  • Справа в тому, що він має невеликі бортики на торцях, які будуть перешкоджати повороту ричага при наїзді колесом на горбок.
  • В таких ситуаціях колесо намагається піти назад під автомобіль, що в свою чергу призводить до вивертання ричага.
  • Сайлентблок при цьому просто вириває. Так і сталося з нашим шарніром.
  • А знову встановлений сайлентблок в силу своєї конструкції не буде вивертатися і відпускати колесо назад.
  • Тому будемо сподіватися, що прослужить він довго.
  • На цьому наша розповідь про те, як можна вийти з позаштатної ситуації і самостійно замінити вирваний сайлентблок задньої підвіски на Чері М11 закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як замінити задні сайлентблоки Чері М11"

Відгуки: 0




Амортизатори для ремонту Чері М11:

Стабілізатор для ремонту Чері М11:

Ричаг для ремонту Чері М11:

Втулка для ремонту Чері М11:

Болти для ремонту Чері М11:

.