Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремонт насоса ГУР Шевроле Лачетті, заміна підшипника ГУРа

Для того, щоб забезпечити плавне і рівномірне повертання руля в будь-якому режимі руху автомобіль Шевроле Лачетті обладнаний гідропідсилювачем руля (ГУР).

Наявність цього вузла в значній мірі підвищує безпеку пересування на машині.

Робота ГУРа заснована на тиску рідини, що знаходиться в цій системі.

А для того, щоб забезпечити постійний тиск при будь-якій швидкості, в її складі передбачений насос.

Шляхом нагнітання масла в певні частини пристрою насос створює тиск.

Чим цей тиск вищий в системі, тим менше зусиль доведеться докласти водієві, щоб повернути кермо в ту чи іншу сторону.

Приводиться в рух насос ГУР від ременя, з яким він з'єднаний з колінвалом двигуна.

В цілому ГУР на Шевроле Лачетті - це надійна система, але і вона не без вади.

Основним з них є вихід з ладу після певного пробігу окремих частин і механізмів системи.

Це відноситься, зокрема, і до насоса.

Ремонтуємо самостійно насос ГУР, а також міняємо його підшипник на Chevrolet Lacetti

У цій статті ми хочемо розповісти про те, як можна самостійно відремонтувати насос, і замінити підшипник ГУР на Шевроле Лачетті.

як можна самостійно відремонтувати насос, і замінити підшипник на ГУР Шевроле Лачетті.

  • Отже, однією з причин проведення такого виду ремонту є люфт в насосі ГУР.

однією з причин проведення такого виду ремонту є люфт в насосі ГУР.

  • Це говорить про те, що потрібно замінити підшипник.
  • Для того, щоб це зробити, потрібно цей підшипник витягти з насоса.
  • Без демонтажу самого насоса це зробити не вдасться. Тому приступаємо до зйомки насоса.
  • Насамперед, від'єднуємо шланг.

Перш за все, від'єднуємо шланг.

  • За допомогою пасатижів разжимаємо хомут на цьому шлангу і просто знімаємо його.
  • Але, перед цим потрібно підготувати півторалітрову пластикову пляшку з обрізаною шийкою.
  • Вона потрібна для того, щоб підставити під шланг і збирати рідину звідти, що буде витікати.
  • Далі нам потрібно від'єднати верхній патрубок високого тиску.

Далі нам потрібно від'єднати верхній патрубок високого тиску.

  • Також потрібно внизу відкрутити дві шпильки.

Також потрібно внизу відкрутити дві шпильки.

  • І якщо можна відкрутити верхню без особливих проблем, то з нижньою зробити теж саме дещо проблематично. Справа в тому, що тут не вистачає трохи зусилля.
  • Тому, щоб це виправити, ми просто вставляємо в отвір шківа головку на 12.

ми просто вставляємо в отвір шківа головку на 12.

  • І після цього легко відкрутили шпильку.
  • Таким чином ми зняли насос ГУР Шевроле ЛачеттіАле це тільки половина роботи. 
  • Тепер потрібно якимось способом розібрати насос.

Тепер потрібно якимось чином розібрати насос.

  • Потрібно відзначити, що цей пристрій в принципі не сильно розрахований на те, щоб його розбирати.
  • У зв'язку з цим запасні деталі в магазинах навряд чи вдасться якісь знайти.
  • Доведеться здебільшого використовувати деталі з інших аналогічних приладів.
  • Можна, звичайно, купити новий насос і встановити без проблем замість старого.
  • Але, це з економічного боку не вигідно, оскільки насос цей коштує дорогувато.
  • А так, ми зробили ремонт, який коштував нам в десять разів дешевше.
  • Для цього дістали гарний підшипник і сальник.
  • Отже, для того, щоб розібрати насос ГУР потрібно зняти стопорне кільце, перш за все.
  • Воно встановлене зверху з тильної сторони пристрою.

 щоб розібрати насос ГУР потрібно зняти стопорне кільце

  • А для цього ми вирішили в канавці цього кільця просвердлити маленьку дірочку.
  • Потім провернули трохи саме кільце так, щоб воно пройшло цю дірочку.
  • Після цього вставляємо в неї викрутку або інший гострий предмет і піддіваємо таким способом кільце.
  • Знявши кільце, ми отримуємо можливість також зняти кришку.
  • Тепер нам потрібно зняти шків.
  • А це зробити не так просто, тому, що він був посаджений у гарячому стані.
  • Це означає, що в цьому випадку вступають в силу закони фізики.
  • А саме, в гарячому стані метал розширюється, отже, і отвір в шківі збільшується.
  • Остигаючи, метал звужується і отвір, природно, зменшується. Тому шків практично прикипів до валу.
  • Однак, зняти його якимось чином все одно потрібно.

 Тому шків практично прикипів до валу.

  • Тому ми застосували той же метод, що і з протилежного боку.
  • На шківі також встановлено стопорне кільце.
  • Як і раніше, ми висвердлили під ним невеликий отвір.
  • Потім кільце провернули, подділи і знову трохи провертаючи, зняли з валу.

кільце провернули, подділи і знову трохи провертаючи, зняли з валу.

  • Далі вже можна знімати шків разом з валом, що ми і зробили.
  • Звичайно, можна було б зняти його й іншим способом.
  • Для цього потрібно нагріти сам шків, підкласти під нього дерев'яні підставки і потім вибивати вал.
  • Після того, як ми розібрали насос, проточили вал, насадили на нього назад шків і зробили шпонку.

проточили вал, насадили на нього назад шків і зробили шпонку.

  • Робиться це тому, що після проточки вал може провернутися.
  • А щоб цього не сталося, робимо таку шпонку.
  • Ну і болт зверху ставимо із заводським різьбленням.
  • Підшипник тут встановлений шириною 12 мм, внутрішній діаметр якого складає 17 мм
  • Зовнішній діаметр дорівнює 30 мм. Сальник підібрали і встановили з номером Б 39056.
  • Звичайно, як ми і говорили раніше, оригінальних деталей ми на цей насос знайти не змогли.
  • Тому встановлювали аналогові шляхом простого підбору.
  • І на цьому все. Наша розповідь про ремонт насоса ГУРа Шевроле Лачетті і заміни його підшипника на цьому завершена.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт насоса ГУР Шевроле Лачетті, заміна підшипника ГУРа"

Відгуки: 1


Александр

Для снятия шкива надо пользоваться специальным съемником для ГУР Chevrolet, Mercedes, Он цепляется за выточки сверху шкива. шкив снимается без нагрева, с усилием. Сальник нужен Corteco с номером 19019934B размерами 17ммx36ммx6.6мм. Есть в продаже аналогичные GM и Nak. Подшипник нужен c номером 6203 2RS




Насос ГУР (Гідропідсилювача) для ремонту Шевроле Лачетті:

Колінвал для ремонту Шевроле Лачетті:

Підшипник для ремонту Шевроле Лачетті:

Шланг для ремонту Шевроле Лачетті:

Патрубки для ремонту Шевроле Лачетті:

Шпилька для ремонту Шевроле Лачетті:

Сальник для ремонту Шевроле Лачетті:

Кришка для ремонту Шевроле Лачетті:

Шків для ремонту Шевроле Лачетті:

Вал для ремонту Шевроле Лачетті:

.