Для того, щоб забезпечити плавне і рівномірне повертання руля в будь-якому режимі руху автомобіль Шевроле Лачетті обладнаний гідропідсилювачем руля (ГУР).
Наявність цього вузла в значній мірі підвищує безпеку пересування на машині.
Робота ГУРа заснована на тиску рідини, що знаходиться в цій системі.
А для того, щоб забезпечити постійний тиск при будь-якій швидкості, в її складі передбачений насос.
Шляхом нагнітання масла в певні частини пристрою насос створює тиск.
Чим цей тиск вищий в системі, тим менше зусиль доведеться докласти водієві, щоб повернути кермо в ту чи іншу сторону.
Приводиться в рух насос ГУР від ременя, з яким він з'єднаний з колінвалом двигуна.
В цілому ГУР на Шевроле Лачетті - це надійна система, але і вона не без вади.
Основним з них є вихід з ладу після певного пробігу окремих частин і механізмів системи.
Це відноситься, зокрема, і до насоса.
Ремонтуємо самостійно насос ГУР, а також міняємо його підшипник на Chevrolet Lacetti
У цій статті ми хочемо розповісти про те, як можна самостійно відремонтувати насос, і замінити підшипник ГУР на Шевроле Лачетті.

- Отже, однією з причин проведення такого виду ремонту є люфт в насосі ГУР.

- Це говорить про те, що потрібно замінити підшипник.
- Для того, щоб це зробити, потрібно цей підшипник витягти з насоса.
- Без демонтажу самого насоса це зробити не вдасться. Тому приступаємо до зйомки насоса.
- Насамперед, від'єднуємо шланг.

- За допомогою пасатижів разжимаємо хомут на цьому шлангу і просто знімаємо його.
- Але, перед цим потрібно підготувати півторалітрову пластикову пляшку з обрізаною шийкою.
- Вона потрібна для того, щоб підставити під шланг і збирати рідину звідти, що буде витікати.
- Далі нам потрібно від'єднати верхній патрубок високого тиску.

- Також потрібно внизу відкрутити дві шпильки.

- І якщо можна відкрутити верхню без особливих проблем, то з нижньою зробити теж саме дещо проблематично. Справа в тому, що тут не вистачає трохи зусилля.
- Тому, щоб це виправити, ми просто вставляємо в отвір шківа головку на 12.

- І після цього легко відкрутили шпильку.
- Таким чином ми зняли насос ГУР Шевроле Лачетті. Але це тільки половина роботи.
- Тепер потрібно якимось способом розібрати насос.

- Потрібно відзначити, що цей пристрій в принципі не сильно розрахований на те, щоб його розбирати.
- У зв'язку з цим запасні деталі в магазинах навряд чи вдасться якісь знайти.
- Доведеться здебільшого використовувати деталі з інших аналогічних приладів.
- Можна, звичайно, купити новий насос і встановити без проблем замість старого.
- Але, це з економічного боку не вигідно, оскільки насос цей коштує дорогувато.
- А так, ми зробили ремонт, який коштував нам в десять разів дешевше.
- Для цього дістали гарний підшипник і сальник.
- Отже, для того, щоб розібрати насос ГУР потрібно зняти стопорне кільце, перш за все.
- Воно встановлене зверху з тильної сторони пристрою.

- А для цього ми вирішили в канавці цього кільця просвердлити маленьку дірочку.
- Потім провернули трохи саме кільце так, щоб воно пройшло цю дірочку.
- Після цього вставляємо в неї викрутку або інший гострий предмет і піддіваємо таким способом кільце.
- Знявши кільце, ми отримуємо можливість також зняти кришку.
- Тепер нам потрібно зняти шків.
- А це зробити не так просто, тому, що він був посаджений у гарячому стані.
- Це означає, що в цьому випадку вступають в силу закони фізики.
- А саме, в гарячому стані метал розширюється, отже, і отвір в шківі збільшується.
- Остигаючи, метал звужується і отвір, природно, зменшується. Тому шків практично прикипів до валу.
- Однак, зняти його якимось чином все одно потрібно.

- Тому ми застосували той же метод, що і з протилежного боку.
- На шківі також встановлено стопорне кільце.
- Як і раніше, ми висвердлили під ним невеликий отвір.
- Потім кільце провернули, подділи і знову трохи провертаючи, зняли з валу.

- Далі вже можна знімати шків разом з валом, що ми і зробили.
- Звичайно, можна було б зняти його й іншим способом.
- Для цього потрібно нагріти сам шків, підкласти під нього дерев'яні підставки і потім вибивати вал.
- Після того, як ми розібрали насос, проточили вал, насадили на нього назад шків і зробили шпонку.

- Робиться це тому, що після проточки вал може провернутися.
- А щоб цього не сталося, робимо таку шпонку.
- Ну і болт зверху ставимо із заводським різьбленням.
- Підшипник тут встановлений шириною 12 мм, внутрішній діаметр якого складає 17 мм
- Зовнішній діаметр дорівнює 30 мм. Сальник підібрали і встановили з номером Б 39056.
- Звичайно, як ми і говорили раніше, оригінальних деталей ми на цей насос знайти не змогли.
- Тому встановлювали аналогові шляхом простого підбору.
- І на цьому все. Наша розповідь про ремонт насоса ГУРа Шевроле Лачетті і заміни його підшипника на цьому завершена.