Ремонт ГБЦ Шевроле Епіка 2.0, заміна прокладок колектора і клапанної кришки

Основу двигуна автомобіля Шевроле Епіка 2,0 становить блок циліндрів.

Зверху на нього встановлюють головку блоку циліндрів, яка фактично замикає цей блок.

У місці їх з'єднання утворюються камери згоряння.

А саме з'єднання здійснюється через спеціальну прокладку, що робить контакт максимально герметичним.

В головці блоку циліндрів монтується клапанний механізм, а також свічки запалювання та форсунки.

Закриває цю частину двигуна клапанна кришка.

Вона вінчає весь двигун, а також є захистом для ГРМ двигуна. Клапанна кришка також з'єднується через спеціальну прокладку.

В тих випадках, коли будь-яка із прокладок отримує пошкодження, герметичність двигуна порушується і в місці пориву прокладки на стінках двигуна з'являються патьоки масла.

Загальна ж кількість масла в двигуні природно зменшується, що негативно позначається на роботі самого двигуна, а також на стані його поршнів і стінок циліндрів.  

Виконуємо самостійно ремонт ГБЦ, а також міняємо прокладки клапанної кришки і колектора Chevrolet Epica 2,0

Чомусь перестав заводитися двигун нашого автомобіля Шевроле Епіка.

Чомусь перестав заводитися двигун нашого автомобіля Шевроле Епіка.

  • У зв'язку з цим ми вирішили розібрати головку блоку циліндрів, щоб визначити проблему.
  • Справа в тому, що при прокручуванні двигуна тиск в циліндрах повністю відсутній.
  • Тому ми зняли клапанну кришку і розбираємо ГРМ, щоб визначити причину такої ситуації.

Тому ми зняли клапанну кришку і розбираємо ГРМ

  • Привід ГРМ тут ланцюговий, мітки на распредвалах збігаються. Тому далі продовжуємо розбирання і дефектовку.
  • Зовні двигун знаходиться в хорошому стані.

Зовні двигун знаходиться в хорошому стані.

  • Немає видимих слідів нагару або інших якихось підозрілих нальотів.
  • Зняли ми і колектори.
  • Потім перевірили, примусово запускаючи повітря в кожен циліндр, компресії дійсно там немає.

Потім перевірили примусово, запускаючи повітря в кожен циліндр, компресії дійсно там немає.

  • Все повітря при цьому виходить через колодязі колекторів.
  • Мало того, виставили ГРМ і, не дивлячись на те що, мітки на розподілвалах збігаються, впираються клапана.
  • Саме тому провернути вали повністю не виходить.

Саме тому провернути вали повністю не виходить.

  • У зв'язку з цим ми стали підозрювати, що автомобіль раніше десь отримав гідроудар.
  • Але, в той же час дивно все це виходить. Скрізь все сухо, фільтр теж, однак клапана не тримають герметичність в циліндрах.
  • Тому вихід з цієї ситуації тільки один – знімати ГБЦ і дивитися там.
  • Можливо розгадка криється саме там. Оскільки тут нічого незрозуміло.
  • Пробіг машини менше 100 тис. кілометрів, ГРМ виставлений правильно, а клапана, незважаючи на це, погнулися. Взимку і взагалі в непогожу погоду автомобіль не експлуатується.
  • Цілком можливо, що через довгий час простоювання, авто і отримало гідроудар.
  • Знявши головку блоку циліндрів Шевроле Епіка 2,0, ми були не менше здивовані.
  • Справа в тому, що на поршнях ніде немає слідів від дотику клапанів.

на поршнях ніде немає слідів від дотику клапанів

  • Мало того, клапана виявилися всі цілі і ніде немає ніяких слідів пошкоджень.

Мало того, клапана виявилися всі цілі і ніде немає ніяких слідів пошкоджень.

  • Така ситуація ще більше загнала нас у глухий кут.
  • Для контролю ми пролили головку гасом, і він повністю весь вибіг.
  • Це ще раз підтверджує, що герметичності тут ніякої немає.
  • Коли ж ми розібрали один з циліндрів, тобто вийняли клапана, то побачили цікаву картину.
  • На ліжку клапанів ми виявили наліт коксу незрозумілого походження.

На ліжку клапанів ми виявили наліт коксу незрозумілого походження.

  • Звідки це і що призвело до цього, сказати поки не беремося.
  • Дещо краща ситуація виглядає на впускних клапанах, але все одно на ліжку повно сміття.

Дещо краща ситуація виглядає на впускних клапанах

  • Клапана також виглядають не кращим чином.

Клапана також виглядають не кращим чином.

  • Тут також все брудне і з чималим нальотом коксу.
  • Тепер стає зрозумілим, чому в циліндрах не було ніякої герметичності.
  • Але, ось що призвело до появи такої закоксованності.
  • На нашу думку, все сталося тому, що в цей двигун залили неякісний бензин.
  • Потім, після заправки, машина експлуатувалася нетривалий час і була поставлена в гараж.
  • Наліт, що утворився одразу після експлуатації на цьому бензині був у більшій частині рідкий і після запуску двигуна на наступний день він просто б вигорів. Клапана, камери згоряння і колектори знову стали б чистими в результаті.
  • Але, автомобіль тривалий час не експлуатувався і, як наслідок, нагар, що раніше утворився застиг і закоксувався.
  • А вже потім, через тривалий час, коли двигун знову запустили, цей кокс виявився непереборною перешкодою для двигуна: клапана не могли щільно сідати на ліжко і герметичність в циліндрах просто пропала.
  • Як результат – компресії нуль.
  • Тому, наша порада – не заливайте неякісний бензин в автомобіль.
  • Крім того, намагайтеся періодично запускати двигун автомобіля, який ви з якихось причин не експлуатуєте.
  • В іншому випадку вам доведеться зіткнутися з непередбаченим або незапланованих, нікому не потрібним дорогим ремонтом.
  • Ну, а що стосується конкретного випадку, то всі деталі двигуна Шевроле Епіка 2,0 ми будемо при складанні встановлювати знову.
  • Виключення складуть лише прокладки.
  • Клапана поставимо ті ж, просто доведеться їх притерти добре.
  • Отже, промили ми ґрунтовного ГБЦ, за допомогою компресора все скрізь продули.

Отже, промили ми ґрунтовного ГБЦ

  • Крім того, прочистили і продули всі канали, наявні в голівці блоку циліндрів.

 прочистили і продули всі канали, наявні в голівці блоку циліндрів.

  • Клапана також всі почистили і промили добре.

Клапана також всі вшанували і промили добре.

  • Але, незважаючи на це, все одно потрібно їх притирати, тому, що на них наліт невеликий залишився.
  • Для виконання подальших операцій по завершенню цього ремонту, ми придбали нові деталі.
  • В їх число входять 14 болтів для кріплення ГБЦ.

В їх число входять 14 болтів для кріплення ГБЦ.

  • Крім того, нам знадобляться прокладки кришки клапанів і шість штук для впускного колектора.

нам знадобляться прокладки кришки клапанів і шість штук для впускного колектора.

  • Також потрібні будуть дві прокладки для установки на випускний колектор і на головку блоку циліндрів.

Також потрібні будуть дві прокладки

Ну і 24 штуки сальников.

  • А також для повноцінного запуску двигуна знадобиться 7 літрів масла і масляний фільтр.

знадобиться 7 літрів масла і масляний фільтр.

  • Решта все буде встановлюватися те, що і стояло тут до цього.
  • Ось це результат одного випадку заправки автомобіля неякісним бензином.
  • Отже, ми встановили головку блоку циліндрів на своє місце і виставили мітки на валах в ГРМ.

встановили ми головку блоку циліндрів на своє місце

  • І далі виконуємо збирання двигуна в зворотньому порядку.
  • По завершенню збирання запускаємо двигун.

По завершенні складання запускаємо двигун.

  • Даємо йому деякий час попрацювати, щоб нагрівся. Заодно і послухаємо його роботу.
  • А також подивимося на роботу інших пристроїв і механізмів.
  • На цьому наш ремонт закінчений.
  • Ще раз хочеться звернути увагу на те, що високошвидкісні двигуни не люблять неякісний бензин, тому не економте на пальному.
  • А наша розповідь про ремонт ГБЦ Шевроле Епіка і заміну прокладок на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт ГБЦ Шевроле Епіка 2.0, заміна прокладок колектора і клапанної кришки"

Відгуки: 0




Блок циліндрів для ремонту Шевроле Епіка:

Головка блоку циліндрів для ремонту Шевроле Епіка:

Прокладки для ремонту Шевроле Епіка:

Свічка запалювання для ремонту Шевроле Епіка:

Форсунка для ремонту Шевроле Епіка:

Кришка для ремонту Шевроле Епіка:

ГРМ для ремонту Шевроле Епіка:

Поршень для ремонту Шевроле Епіка:

Циліндр для ремонту Шевроле Епіка:

Распредвал для ремонту Шевроле Епіка:

.