Які амортизатори краще для Джилі СК

Динаміка руху автомобіля Джилі СК така, що на початку руху, при наборі швидкості кузов його здійснює рух, що нагадує присідання.

Це характеризується тим, що задні колеса отримують підвищене навантаження і буквально втираються в дорожнє покриття.

Передні колеса в цей час навпаки - повністю стають вільними і відриваються майже від дороги.

В момент гальмування все відбувається в точності до навпаки.

При входженні в поворот відбувається те ж саме, тільки вже відносно поздовжньої лінії кузова.

І в першому і в другому випадку нормальне зчеплення коліс з дорожнім покриттям порушується, а це веде до порушення стійкості автомобіля на дорозі, а також до погіршення керованості.

Для того, щоб уникнути цих наслідків, зробити пересування на автомобілі Джилі СК безпечним, а подолання поворотів та інших перешкод більш плавним і комфортним в підвісці його передбачені амортизатори.

Фактично на них тримається вся вага автомобіля і його вміст, пружини виконують тільки підтримуючу роль, надаючи тим самим допомогу амортизаторам.

Вибираємо оптимальні амортизатори для експлуатації на Geely CK

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, які існують амортизатори, ознайомити з принципом роботи кожного з них і які найбільше підходять для експлуатації на Джилі СК.

які амортизатори найбільш підходять для експлуатації на Джилі СК.

  • Отже, всі ми чудово знаємо, що існує три види амортизаторів: масляні, газові та газомасляні.

існує три види амортизаторів: масляні, газові та газомасляні.

  • Але як вони працюють насправді мало хто знає і яка між ними різниця теж.
  • Крім того, якому виду все ж віддати перевагу часто навіть досвідчені водії не можуть однозначно відповісти.
  • Насправді ж існують тільки два види демпферів: масляні і газомасляні.
  • Чисто газових в підвісці автомобілів Джилі СК не існує.
  • Справа в тому, що ні шток, ні поршень або зворотний клапан, якими б вони не були, без змащення працювати не можуть.
  • Саме тому в амортизаторі апріорі повинно бути мастило крім газу.
  • Крім того, всі гумки, ущільнювачі без змащення зносяться дуже швидко.
  • Тепер давайте розберемо докладно будову, принцип роботи і область застосування кожного з видів амортизуючих пристроїв окремо.
  • Першим розглянемо найбільш відомий і популярний амортизатор масляний.

розглянемо найбільш відомий і популярний амортизатор масляний.

  • Незважаючи на те, що цей вид амортизуючого пристрою вже давно застарів для використання в сучасних моделях авто, він як і раніше займає лідируючі позиції на ринку автозапчастин.
  • Сучасні моделі автотранспортних засобів вже давно розвивають значно більші швидкості, ніж у минулому.
  • А тому вимагають згладжуючих удари вузлів, які набагато швидше реагують на зміни поверхні дорожнього покриття, а також напрямок руху.
  • Але, як би там не було, масляні гідроамортизатори на сьогоднішній день становлять приблизно 40-50 відсотків від загальної кількості пропонованих на ринку деталей цього призначення.

масляні амортизатори на сьогоднішній день становлять приблизно 40-50 відсотків від загальної кількості

  • Пояснюється це, судячи з усього, достатньою міцністю і комфортністю деталей.
  • Крім того,  гідродемпфери прекрасно пом'якшують удари від нерівностей на сучасних дорогах при їзді на швидкості, що не перевищує 60-80 км/год.

масляні амортизатори прекрасно пом'якшують удари від нерівностей на сучасних дорогах

  • Особливо вони затребувані при їзді по простим путівцях, в більшій частині своїй усіяних суцільними купинами або вибоїнами.
  • Однак, варто на Джилі СК розвинути швидкість більше 80 км/год, як на поворотах такого виду згладжуюча удари система не зможе впоратися, оскільки має здатність до великих кренів.
  • Це говорить про те, що автомобіль на такій швидкості може просто вилетіти з траси при здійсненні повороту.
  • Пов'язано це з тим, що в масляному вузлі шток з поршнем при впливі на нього ваги кузова автомобіля опускається вниз, а повернутися назад він самостійно не може.
  • Масло ж повернути шток назад не в змозі.

Масло повернути шток назад це не в змозі.

  • Цю роботу виконує тільки пружина.
  • Однак на великій швидкості при вході в поворот автомобіль робить крен, а пружина і без того відчуває великі навантаження.
  • А тому повернути шток амортизатора вона швидко не в змозі.
  • Точно така ж картина відбувається і при здійсненні гальмування на великій швидкості, коли автомобіль, що називається «клює» носом.
  • Іншими словами, масляний демпфер Джилі СК працює тільки на стиск.
  • На розжимання він не працює.
  • Крім того, від постійного високого тиску масло, що знаходиться в ньому, може «закипати».
  • А це призводить до передчасного руйнування елементів всього амортизуючого механізма, особливо гумових ущільнювачів.
  • В результаті такий гідропристрій доводиться міняти частіше, ніж це передбачено виробником.
  • Підводячи підсумок всьому вище сказаному, можна відзначити, що масляний демпфер найдешевший з усіх пропонованих, найміцніший і прекрасно працює на невеликих швидкостях автомобіля.
  • Але разом з тим він має ряд недоліків, основними з яких є закипання масла, крени і робота тільки в одному напрямку – на стиск.
  • Тому висновок можна зробити один: якщо вам на своєму Джилі СК в основному доводиться пересуватися по неякісним путівцях і на невеликих швидкостях, то в такому випадку найбільш комфортним для нього буде гідравлічний вузол.
  • Що стосується газових амортизуючих пристроїв, то вони все ж існують.
  • Але, з-за своєї жорсткості встановлюються тільки на гоночні автомобілі, де великі швидкості, або на автомобілі, які постійно відчувають великі перевантаження.
  • Це можуть бути повороти, рух по бездоріжжю та ін
  • Пристрій їх відрізняється тим, що крім звичайної камери з маслом, тут з'являється додаткова камера, заповнена газом (найчастіше азотом) під тиском 12-30 Атм.

тут з'являється додаткова камера, заповнена газом (найчастіше азотом) під тиском 12-30 Атм.  

  • Такі демпфера працюють у двох напрямках: на стиск і на розжимання.
  • Можливим це стало через появу в нижній частині труби газової камери, закритої непроникним поршнем.
  • Принцип роботи такої антиударної системи також не складний.
  • При впливі кузова на шток, останній опускається по трубі вниз разом з поршнем.
  • Частина масла, через зворотний клапан видавлюється в простір над поршнем.
  • А частина масла разом з поршнем штока тисне в цей час на поршень газової камери.
  • Той, під силою такого тиску, природньо опускається вниз і стискає газ.
  • Варто тиску згори на шток припинитися, як масло з верхньої частини труби амортизатора починає поступово повертатися на своє місце.
  • Тиск на шток припинився і поршень газової камери тут же намагається повернутися в початкове положення.
  • Отже, і поршень зі штоком також починає повертатися вгору.
  • Крім того, йому в цьому допомагає ще й пружина.

 поршень зі штоком також починає повертатися вгору.

  • Саме тому такий амортизатор руками здавити практично неможливо.
  • Шток його завжди знаходиться у верхньому крайньому положенні.
  • Не допускають такі пристрої і кренів.
  • Крім того, наявність газу в нижній камері перешкоджає появі ефекту кавітації.
  • Масло в цьому газовому виробі не закипає і тому він є довговічним.

 газовий амортизатор є довговічним виробом

  • Таким чином, хоча цей амортизатор ми і назвали газовим, в ньому все одно присутнє і мастило.
  • Це ще раз говорить про те, що чисто газових амортизуючих пристроїв не існує.
  • Проте, як вже було сказано, ці амортизатори дуже жорсткі і крім гоночних і спецавтомобілів їх використання ніде більше не здійснюється.
  • Для їзди по нормальних дорогах на автомобілі Джилі СК вони абсолютно не підходять.
  • Ну і тепер розглянемо ще один підвид, т. зв. газових амортизаторів – це газомасляні.

 розглянемо ще один підвид, т. зв. газових амортизаторів – це газомасляні.

  • Особливістю їх є, перш за все, відмінність конструкції.
  • Замість однієї труби тут вже є дві: внутрішня і зовнішня.
  • Як і в газовому, тут є шток з поршнем в масляній камері, а також поршень в газовій камері.
  • Різниця лише в тому, що газ тут закачаний під невеликим тиском, що становить 4-8 Атм. Є, кажуть, і 3 Атм.

 газ тут закачаний під невеликим тиском

  • Принцип роботи тут приблизно такий же, як і в попереднього амортизатора.
  • При виникненні тиску шток починає опускатися вниз разом з поршнем.
  • Масло починає стискатися і через клапана частина його виходить в простір між трубами. 
  • Піднімається масло і стискає газ.
  • Після того, як зникає тиск на шток, газ починає вичавлювати масло в зворотньому напрямку.
  • Воно в свою чергу тисне на поршень зі штоком і останній повертається у вихідне положення.

Принцип роботи тут приблизно такий же,

  • Таким чином цей амортизатор також працює на стиск і розжимання.
  • Але, на відміну від газового однотрубного він набагато м'якший і руками його можна стиснути.
  • При цьому шток його повернеться самостійно у вихідне положення, тільки не так швидко, як це було у попереднього пристрою.
  • Практично це той же амортизатор, що і попередній, але, завдяки наявності додаткової внутрішньої трубки, він набагато м'якший свого прототипу.

завдяки наявності додаткової внутрішньої трубки, він набагато м'якше свого прототипу.

  • Таким чином, газомасляний амортизатор на Джилі СК є чимось середнім між масляним і газовим.
  • Він дещо жорсткіший за масляний, але водночас не такий жорсткий, як газовий.
  • Крім того, на великих швидкостях він здатний поглинати до 80% кренів, на відміну від масляного.
  • Під час входження автомобіля в поворот, завдяки частковому поверненню штоків у вихідне положення, кузов практично стабілізується і загрози вильоту з дорожнього полотна вже не існує, як такої.
  • А це дасть вам можливість без остраху входити в поворот на швидкості 80, а то і 90 км/год.
  • Нарівні з цим, газомасляний амортизатор є значно комфортніше газового і не створює відчуття возу при їзді на автомобілі по нерівній дорозі.
  • Дрібні перешкоди він дозволяє долати практично комфортно.
  • На більших перешкодах цей вид амортизатора дещо жорсткуватий.
  • В той же час, конструкція пристрою виключає виникнення ефекту кавітації.
  • А це означає, що масло в амортизаторі не закипає.
  • Відповідно і ресурс у нього досить великий, майже такий, як у масляного.
  • Підводячи підсумок всьому сказаному, можна сказати, що для експлуатації автомобіля Джилі СК найбільш оптимальним є використання газомасляних амортизаторів.
  • І не просто газомасляних, а двотрубних. Це неодмінна умова.
  • Підтвердженням тому є і простий експеримент.
  • При натисканні руками на шток такого двотрубного газомасляного амортизатора, останній поступово самостійно повертається у вихідне положення.

шток поступово самостійно повертається у вихідне положення.

  • Отже, такий тип амортизуючого пристрою працює, як на стиск, так і в зворотному напрямку.
  • А наша розповідь про те, які амортизатори краще всього встановлювати на автомобіль Джилі СК на цьому також підійшла до кінця.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Які амортизатори краще для Джилі СК"

Відгуки: 0




Амортизатори для ремонту Джилі СК:

Поршень для ремонту Джилі СК:

Клапана для ремонту Джилі СК:

Ущільнювач для ремонту Джилі СК:

Пружина для ремонту Джилі СК:

Трубка для ремонту Джилі СК:

.