Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Радіатор пічки Деу Нексія як замінити і утеплити

Для забезпечення комфорту в салоні автомобіля Деу Нексія, а також для обдування скла передбачена пічка.

Це свого роду обігрівач салону.

Однак, всі автолюбителі прекрасно знають наскільки не герметичним є установка цього агрегату, та й сам він має багато щілин між складовими частинами. 

Все це призводить до того, що в салон крім теплого повітря, який нагнітає вентилятор через повітроводи, просочується холодне повітря з вулиці.

З іншого боку, тепле повітря, нагріте двигуном та радіатором нагрівача, що надійшоло в салон, випаровується знову на вулицю.

У зв'язку з цим часто виникає необхідність утеплення самого нагрівача.

У такому випадку власники авто намагаються за допомогою різних засобів законопатити всі щілини, що є в районі печі і взагалі під торпедою.

Це дає свої результати і допомагає утримувати тепло в салоні авто.

Міняємо і утеплюємо своїми руками радіатор пічки Daewoo Nexia

У пропонованій статті ми розповімо про те, яким чином можна своїми руками замінити і утеплити радіатор пічки Деу Нексія

яким чином можна своїми руками замінити і утеплити радіатор пічки Daewoo Nexia

  • Для цієї мети ми придбали практично нову оригінальну пічку.

Для цієї мети ми придбали практично нову оригінальну пічку.

  • Вона практично нова, єдиним її невеликим недоліком є те, що експлуатували її раніше, заливаючи звичайну воду.
  • Про використання води свідчить невелика іржа на внутрішніх стінках труб радіатора.

Про використання води свідчить невелика іржа на внутрішніх стінках труб радіатора.

  • Але, це зовсім не страшно, так як наліт іржі невеликий.
  • Крім того, при продувці рух повітря по всьому пристрою здійснюється нормально.
  • Видимих механічних пошкоджень опалювальний радіатор не має, що дуже важливо.
  • На нашому автомобілі був встановлений ще з заводу радіатор китайського виробництва, у якого бічні вставки не металеві, як у цього, а виготовлені з пластику.
  • Пластик же як відомо, набагато гірше тримає тепло, ніж метал.
  • Мало того, цей радіатор має трохи біші розміри, ніж у того, що встановлений був у нас.
  • В результаті, черз дещо зменшені розміри повітря від двигуна проходило повз радіатор і не нагрівалося до потрібної температури.
  • І тепло з салону також йшло через наявні пази в рамі, на якій встановлений радіатор.
  • На самому початку, для зручності нашої роботи ми знімаємо водійське сидіння.
  • Для цього відкрутимо по одному болту ззаду сидіння на кожній його лижі.

 відкрутимо по одному болту ззаду сидіння на кожній його лижі.

  • І далі нам буде зручніше розбирати центральну консоль в салоні автомобіля.

нам буде зручніше розбирати центральну консоль

  • Крім того, є задумка розібрати і зняти всю торпеду для того, щоб можна було її як утеплити, так і шумоізоляцію заодно зробити.
  • Розбирання центральної консолі Деу Нексія ми починаємо з викручування одного болта в її кінці.

починаємо з викручування одного болта в її кінці.

  • А також двох болтів з боків корпусу консолі.

А також двох болтів з боків корпусу консолі.

  • До слова сказати, всі ці три болтика відкручуються за допомогою однієї головки на 7, а не на 8, як ми звикли.

ці три болтика відкручуються за допомогою одного головки на 7, а не на 8

  • Крім того, всі болтики в цій консолі, за допомогою яких кріпиться пластик, а також зібрана вся пічка, мають головки саме на 7.
  • Отже, знімаємо пластикові деталі центральної консолі, які ми відкрутили.

 знімаємо пластикові деталі центральної консолі, які ми відкрутили.

  • Дерматиновий чохол знімаємо при цьому з ричага ручного гальма.
  • Потім акуратно знімаємо з засувок всю центральну панель.
  • Причому, починати знімати потрібно з верхньої панелі.

причому, починати знімати потрібно з верхньої панелі.

  • А після цього вже можна знімати і нижні деталі.
  • При цьому не забудьте відкрутити два саморіза внизу, на стику горизонтальної і вертикальної панелей.

 відкрутити два самореза внизу, на стику горизонтальної і вертикальної панелей.

  • Після того, як зняли всі пластикові панелі на центральній консолі, залишається відкрутити ще чотири болта, які нам відкрилися під панеллю.

залишається відкрутити ще чотири болта

  • Вони утримують прикурювач і весь його блок.
  • А тому, відкрутивши ці чотири болти, витягуємо акуратно весь блок.

 відкрутивши ці чотири болти, витягуємо акуратно весь блок.

  • Далі відстібаємо дві засувки з боків і витягуємо блок кліматконтролю.

отстегиваем дві засувки з боків і витягуємо блок кліматконтролю.

  • Тут краще руками намагатися відстібати засувки і не використовувати для цього викрутку, оскільки можна легко зламати ці засувки.
  • Після того, як витягли блок кліматконтролю, потрібно роз'єднати всі наявні з тильного боку роз'єми.
  • Це два роз'єми і найголовніше – третій напівкруглий роз'єм.

Це два роз'єми і найголовніше – третій напівкруглий роз'єм.

  • Називається він пневматичним роз'ємом Деу Нексія. Сюди підходять шланги регулювання повітря.
    • Знімається цей контакт повністю шляхом відстібання двох засувок.

    Знімається цей контакт повністю шляхом відстібання двох засувок.

    • Після цього відкручуємо два болта, які встановлені вертикально над прикурювачем.

    відкручуємо два болта, які встановлені вертикально над прикурювачем.

    • Відкручуються вони знизу з шахти прикурювача.
    • А у верхній панелі з магнітолою болти кріплення закручені горизонтально.

    у верхній панелі з магнітолою болти кріплення закручені горизонтально.

    • Їх теж потрібно відкрутити.
    • Ну і потім виймаємо кутову панель самої центральної консолі.

    виймаємо кутову панель самої центральної консолі.

    • Далі витягуємо панель з магнітофоном.

    Далі витягуємо панель з магнітофоном.

    • Потрібно відзначити, що пластик тут скрізь занадто крихкий, а тому всі панелі знімаємо з особливою обережністю.
      • Витягши панель, від'єднуємо від неї всі дроти і знімаємо її повністю.
      • Тепер можна вільно розглянути, що в цій панелі є два вуха для кріплення болтами зверху.

       у цій панелі є два вуха для кріплення болтами зверху.

      • І точно такі два є і внизу. Це все кріплення цієї панелі.
      • Далі нам належить зняти короб із пластику центральної консолі.

      Далі нам належить зняти короб із пластику центральної консолі.

      • Для цього відкручуємо один болт, який закручений знизу в торпеду авто.

       відкручуємо один болт, який закручений знизу в торпеду авто.

      • Однак, після цього панель не знімається, оскільки її ще щось утримує.
      • Відкривши бардачок, ми виявляємо ще один болт, який потрібно відкрутити.

      виявляємо ще один болт, який потрібно відкрутити.

      • Після цього панель сама падає, і ми її забираємо.
      • Тепер нам залишається відкрутити металевий каркас або підтримку панелі

      нам залишається відкрутити металевий каркас

      • Для цього відкручуємо чотири болта на 10.

      Для цього відкручуємо чотири болта на 10.

      • По два болти з кожного боку.
        • Після цього прибираємо цю підтримку металеву.

        Після цього прибираємо цю підтримку металеву.

        • При цьому потрібно запам'ятати, що довгими болтами ця конструкція кріпилася до підлоги кузова автомобіля Деу Нексія, а короткі закручувались з боків.
        • Або, щоб не переплутати і не втратити їх можна закрутити відразу на свої місця.
        • Далі, щоб зняти верхню частину металевого каркаса центральної консолі, нам необхідно буде відкрутити два болта вгорі.

         необхідно буде відкрутити два болта вгорі.

        • Вони виготовлені під фігурну викрутку, а тому відкрутити їх не так-то просто.
        • В результаті нам все ж вдалося відкрутити і зняти цю частину каркаса.

        нам все ж вдалося відкрутити і зняти цю частину каркаса.

        • Болтики її також можна закрутити назад на своє місце, щоб не забути і не втратити.
        • Тепер ми можемо витягти і нижню пластикову панель, що розташована на підлозі.

        Тепер ми можемо витягти і нижню пластикову панель,

        • Її вже нічого не втримує.
        • Після цього від'єднуємо дві засувки і знімаємо панель, що розташована глибше за тільки що знятою панеллю.

        від'єднуємо дві засувки і знімаємо панель, що розташована глибше

        • Далі нам потрібно буде зняти тут же ще одну панель, для того, щоб тут утеплити і зробити правильний напрямок руху повітря.

        нам потрібно буде зняти тут же ще одну панель

        • Але, складність полягає в тому, що з числа восьми болтів на 7 її кріплення, два знаходяться в глибині, майже із зворотного боку панелі.
        • А тому дістатися до них, та ще й відкрутити при цьому дуже проблематично.
        • Але, зробити це треба, оскільки її обов'язково потрібно утеплити.
        • Ну і тепер перед нами винуватець всього цього ремонту – радіатор опалювача.

        перед нами винуватець всього цього ремонту – радіатор отопітеля.

        • Як вже говорилося раніше, тут встановлений аналоговий радіатор китайського виробництва, в якому не збігаються навіть всі кріплення.
          • Саме з цієї причини радіатор не закріплений жорстко, та й встановлений нерівно.
          • Для виконання подальшої операції в обов'язковому порядку буде потрібний помічник.
          • Справа в тому, що нам знадобиться висмикнути два шланга з радіатора.

           нам знадобиться висмикнути два шланга з радіатора

          • А вони йдуть вниз під капот.
          • Тому один буде знизу їх витягати, а інший в цей час притримувати радіатор зверху.
          • Ну і для цього, природно, потрібно автомобіль Деу Нексія встановити на оглядову яму, або підняти на підйомнику.
          • Для даного автомобіля взагалі пропонується два види обігрівача: один з мідним радіатором, а другий - з алюмінієвим.

          пропонується два види опалення: один з мідним радіатором, а другий – з алюмінієвим.

          • Ми ж збираємося встановлювати виріб з алюмінію.
          • Справа в тому, що раніше у нас вже стояв мідний радіатор, але він став текти в результаті. Причому в кількох місцях відразу.
          • Тому цього разу вирішили встановити алюмінієвий.
          • За розмірами і формою ці два радіатори абсолютно однакові.
            • У радіатора китайського виробництва, що встановлений на даний момент в нашому авто, розміри трохи менші. Саме з цієї причини і утворилися щілини, через які гуляє повітря.
            • Далі нам потрібно злити тосол з системи охолодження двигуна.
            • Для цього приготували чисту ємність, залежно від того, як далі ви плануєте використовувати цю рідину.
            • Потім знімаємо хомути з підвідних шлангів на радіаторі з боку підкапотного простору.

            знімаємо хомути з підвідних шлангів на радіаторі з боку підкапотного простору.

            • Від'єднуємо ці шланги і тосол таким чином зливається в підставлену ємність.
            • Після цього можемо зняти встановлений радіатор опалення.
            • І якщо його порівняти з новим радіатором, який ми придбали і збираємося встановлювати, то можна побачити, що у китайського старого пристрою зовсім кріплення не такі, як в оригіналу.
            • Крім того, добре видно, що виступи бічні його трохи не збігаються з такими ж на оригіналі.

            виступи бічні його трохи не збігаються з такими ж на оригіналі

            • Через це вони і не входять в пази на торпеді, а тому закріпити радіатор нормально не виходить, та й щілини скрізь також виникають.
              • Крім того, як вже говорилося, в китайському радіаторі бічні заглушки пластмасові.
              • А тому і гріється він погано, а вірніше тепло тримає погано.
              • Отже, в пластиковій панелі, в яку вставляється радіатор, ми вирізали додаткове віконце, щоб більше тепла потрапляло в салон.

               в пластиковій панелі, в яку вставляється радіатор, ми вирізали додаткове віконце

              • А сам радіатор, після того, як його встановимо, обклеїмо плівкою, щоб виключити зайві втрати тепла.

              радіатор обклеїмо плівкою, щоб виключити зайві втрати тепла.

              • З цією метою ми придбали ущільнювальну стрічку, щоб можна було гарненько утеплювати пічку.

              З цією метою ми придбали ущільнювальну стрічку

              • В результаті все зачистимо, встановимо радіатор Деу Нексія, ущільним, обклеїм і зробимо так, щоб повітря виходило тільки у салон.

              зробимо так, щоб повітря виходило тільки у салон.

              • Нижнє вікно, крім того, заклеїмо, оскільки через нього в салон проникає холодне повітря.

              Нижнє вікно, крім того, заклеїмо,

              • В результаті ми обклеїли сам радіатор плівкою.
              • Крім того, на всі місця пластикової панелі, де радіатор не прилягає щільно, ми також наклеємо ущільнювальну плівку.

               на всі місця пластикової панелі, де радіатор не прилягає щільно, ми також наклеюємо ущільнювальну плівку.

              • Отже, прикрутили ми радіатор, обклеївши і ущільнивши при цьому всі щілини.

               прикрутили ми радіатор, обклеївши і ущільнивши при цьому всі щілини.

              • Крім того, ущільнили і з зворотнЬого боку цю панель.
              • Зокрема, наклеїли ущільнювач в місці контакту заслонки, щоб повітря даремно не видувалася.

              наклеїли ущільнювач в місці контакту заслінки,

              • Ну тепер встановлюємо грубку на місце.
              • Тут потрібно спочатку закріпити панель, на якій кріпиться радіатор і тільки потім одягаємо на його трубки, шланги.
              • У зворотному порядку ви просто цього не зробите.
              • Одягнувши шланги, заливаємо в систему тосол і, не збираючи консоль, запускаємо двигун, виїжджаємо і розганяємося, щоб перевірити роботу пічки.
              • Виявилося, що дме вона дуже добре і в салон йде тільки гаряче повітря.
              • На печі руку при цьому утримати неможливо.
              • З колишньою грубкою ми проводили точно такі випробування, але руку на ній вчасно руху все ж тримати можна було.
              • Вона гріла також, але руку все ж можна було утримати.
              • Ну і після цього ми вирішили все ж розібрати торпеду, щоб можна було заклеїти всі жолоба.
              • Тому знімаємо пластикову облицювальну рамку з панелі приладів.

               знімаємо пластикову облицювальну рамку з панелі приладів.

              • Крім того, знімаємо панель воздуховода, яка утримується одним болтиком зверху.

              знімаємо панель воздуховода, яка утримується одним болтиком зверху.

              • Також, натискаємо і просто витягуємо центральні панелі повітроводів на торпеді.

              натискаємо і просто витягуємо центральні панелі повітроводів на торпеді.

              • Точно так поступаємо і з крайніми панелями.
              • У всіх посадочних шахтах цих повітроводів відкручуємо по одному болтику також, як і в першій, вгорі.
              • Крім того, щоб зняти всю цю панель, потрібно відкрутити ще і болтики з боків торпеди Деу Нексія.

               щоб зняти всю цю панель, потрібно відкрутити ще і болтики з боків торпеди

              • Далі всі раніше зняті повітроводи очищаємо і миємо від пилу і бруду, а замість поролонового ущільнювача старого, наклеюємо нову ущільнювальну стрічку.

              замість поролонового ущільнювача старого, наклеюємо нову ущільнювальну стрічку.

              • Крім того, промивши всі жолоби, а також їх стики ми також ретельно їх обклеюємо, ущільнюючи тим самим з'єднання.

              промивши всі жолоби, а також їх стики ми також ретельно їх обклеюємо

              • Для цього ми використовуємо спеціально призначений будівельний скотч.

              ми використовуємо спеціально призначений будівельний скотч.

              • Це також допоможе запобігти відходу тепла з повітроводу під капот і на вулицю.
              • Також всередині торпеди ми плівкою проклеїли місця зіткнення центрального жолоба, який ми раніше зняли.

              всередині торпеди ми плівкою проклеївши місця зіткнення центрального жолоби

              • Це робиться також для більш щільного прилягання жолобів до повітропроводу.
              • Отже, проклеїли ми всі з'єднання під торпедою, на скільки це було можливим.

               проклеїли ми всі з'єднання під торпедою

              • Або вірніше, проклеїли там, де дістали і змогли.
              • Після цього встановили на місце всі повітроводи на панелі.
              • Шумоізоляційною плівкою обклеїмо ще й саму грубку автомобіля.
              • Для того, щоб максимально полегшити собі проведення даного виду ремонту, ми все ж демонтували і друге пасажирське переднє сидіння.

              ми все ж демонтували і друге пасажирське переднє сидіння.

              • А взагалі, утеплення і обклеювання грубки найкраще виконувати на її пластмасовій панелі.
              • Тут просто набагато зручніше, та й якісніше все можна зробити.
              • Після цього тільки можна пічку разом з її панеллю встановлювати на консоль.
              • Далі ми приступаємо до обклеювання отворів кондиціонера.

              Далі ми приступаємо до обклеювання отворів кондиціонера.

              • Робимо це тому, що через нього дуже сильно завжди продуває холодний вітер.
              • У кого немає кондиціонера взагалі, то цей отвір просто повністю заклеюють і все.
              • Ми ж за допомогою будівельного скотча заклеїли отвір і промотали між труб кондиціонера.

              заклеїли отвір і промотали між труб кондиціонера.

              • Липкою стрічкою ми також ущільнюємо і стик повітряного жолоба з гофрою в центрі панелі.

               також ущільнюємо і стик повітряного жолоба з гофрою в центрі панелі

              • Це зроблено було тому, що скотчем зверху з'єднання обклеїти просто фізично неможливо.
                • Після цього ми цю гофру заштовхуємо в свій отвір повітроводу.

                цю гофру заштовхуємо в свій отвір повітроводу.

                • Тепер тут буде набагато менше втрат повітря, ніж раніше.
                • І лобові стікла Деу Нексія будуть швидше розморожуватися та прогріватися.
                • Після цього беремо шумоізоляційні плівку на бітумній основі і проклеюємо нею частини корпусу торпеди і консолі.
                • Особливо добре ми обклеїли місце навколо самої пічки.

                Особливо добре ми обклеїли місце навколо самої печі.

                • І взагалі всі стики ми ущільнили клейкою стрічкою і скотчем: де що більше підійде.
                • Ну і потім при складанні обклеїмо скотчем зверху.
                • Приблизно так ми зробили внизу, після того, як встановили на місце нижню панель центральної консолі.

                так ми зробили внизу, після того, як встановили на місце нижню панель

                • Також використовуємо і шумоізоляційні плівку.
                • В результаті отримали теплу, до того ж більш шумозахищену Деу Нексію.
                • І тепер у нашому випадку твердження про те, що ця машина холодна не буде мати нічого спільного з дійсністю.
                • На цьому все, наша розповідь про ремонт і утеплення радіатора пічки на Деу Нексія закінчена.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Радіатор пічки Деу Нексія як замінити і утеплити"

Відгуки: 0




Вентилятор для ремонту Деу Нексія:

Радіатор для ремонту Деу Нексія:

Торпеда для ремонту Деу Нексія:

Сидіння для ремонту Деу Нексія:

Болти для ремонту Деу Нексія:

Ричаг для ремонту Деу Нексія:

Панель для ремонту Деу Нексія:

Шланг для ремонту Деу Нексія:

.