• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Обрив ременя ГРМ Чері Елара, перескочив ремінь ГРМ на двигуні 2.0 Acteco 16 клапанів

Автомобіль китайської компанії Chery Automobile Co. Чері Елара, кодова назва якого А21, вперше з'явився на автодорогах в 2006 році.

Крім інших різних варіантів збірки з конвеєра автозаводу сходила і лінійка машин цієї моделі, в комплектацію яких входив 16 клапанний двигун Acteco об'ємом 2,0 літра.

Як і у всіх ДВС цей агрегат має свій газорозподільний механізм.

ГРМ служить для рівномірної і порціонної подачі повітряно-паливної суміші в циліндри двигуна внутрішнього згоряння, а також своєчасного виведення з тих же циліндрів відпрацьованих газів.

В агрегаті Acteco 2,0 ГРМ має ремінний привід. 

Ремінь ГРМ забезпечує синхронну роботу розподільних і колінчастого валів.

Крім цього, він попутно приводить в дію і ряд інших вузлів і агрегатів двигуна.

Тому стан такого приводу, має величезне значення для функціонування всього автомобіля.

А його обрив обіцяє величезні неприємності власнику.

Крім того, що виходять з ладу ряд пристроїв, так ще і приходить в непридатність весь газорозподільний механізм, а за ним і двигун. 

Ремонт цього механізму і агрегату дуже трудомісткі і дорогі.

Самостійно виконуємо ремонт ГРМ після перескоку ременя на двигуні Acteco 2,0 Chery Elara

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, як можна самостійно виконати ремонт ГРМ після перескока ременя на двигуні 2,0 Чері Елара.

 як можна самостійно виконати ремонт ГРМ після перескока ременя на двигуні 2,0 Чері Елара.

  • Отже, в нашому авто сталося те, що зазвичай вважається найгіршою несправністю.
  • Це означає, що обірвався ремінь ГРМ. У всякому раз це початковий вердикт.
  • Мало того, як відомо, в агрегаті ємністю 2,0 літра, який встановлений на даному автомобілі, в таких випадках гнуться і клапана.
  • Але, як би там не було, приступаємо до розбирання.
  • Першим ділом знімаємо негативну клему на акумуляторної батареї і починаємо пробиратися до самого механізму ГРМ.
  • Для цього знімаємо розширювальний бачок.

Для цього знімаємо розширювальний бачок.

  • Він кріпиться всього на двох болтах, тому знімемо його і відведемо поки в сторону для того, щоб можна було зняти верхню кришку ГРМ і подивитися, що ж там сталося насправді.
  • При цьому тосол поки не зливаємо.
  • Таким чином, відвівши розширювальний бачок в бік, ми отримали можливість відкрутити п'ять болтів кріплення кришки ГРМ шестигранником на 5.

ми отримали можливість відкрутити п'ять болтів кріплення кришки ГРМ шестигранником на 5.

  • При цьому розташовані вони по два з кожного боку і один вгорі по центру кришки.
  • Знявши таким чином кришку, ми можемо бачити, що ремінь ГРМ не обірвався, а згорів, швидше за все.
  • З усього цього видно, що заклинив ролик і сталося перскакування ременя через зуб шківа.
  • А це вже може бути причина того, що не запускається двигун.
  • Але,якби там не було, продовжуємо подальше розбирання.
  • Для цього підставляємо невелику ємність під розширювальний бачок Чері Елара і, знявши з нього патрубки, зливаємо охолоджувальну рідину.

зливаємо охолоджувальну рідину.

  • Після цього відкручуємо захист двигуна, яка тримається на чотирьох болтах, а також дві бічні кришки пластмасові, кріплення яких складають кліпси.
  • Правда, одна з таких кришок кріпиться ще й на двох болтах.

одна з таких кришок кріпиться ще й на двох болтах.

  • Відкрутивши і її, ми отримуємо доступ безпосередньо до шківа колінвала нашого двигуна.
  • Тут же ми можемо зняти тепер ремінь навісного обладнання.

ми можемо зняти тепер ремінь навісного обладнання.

  • Але, перш ніж це зробити, потрібно запам'ятати розташування його, щоб потім одягнути точно так.
  • А для того, щоб зняти ремінь навісного обладнання необхідно головкою на 16 зірвати і трохи відпустити болт, який розташований за роликом.

необхідно головкою на 16 зірвати і трохи відпустити болт, який розташований за роликом.

  • Після цього, одягаємо накидний ключ на 15 поруч на болт ролика і придавлюємо його вниз проти годинникової стрілки.

одягаємо накидний ключ на 15 поруч на болт ролика і придавлюємо його вниз

  • При цьому сітка послаблюється, і ми можемо вільно зняти ремінь натяжний.
  • Для того, щоб нам зручніше було працювати, ми знімаємо праве переднє колесо.

щоб нам зручніше було працювати, ми знімаємо праве переднє колесо.

  • Тепер у нас є можливість без особливих зусиль зняти шків колінвала, який кріпиться шістьма болтами.

у нас є можливість без особливих зусиль зняти шків коленвала

ми отримуємо можливість зняти нижній пластиковий кожух на ГРМ.

  • Але, для того, щоб відкрутити його чотири болти, спершу нам потрібно зняти і обвідний ролик.

 спершу нам потрібно зняти і обвідний ролик.

  • Справа в тому, що під ним знаходиться один з болтів, що утримують нижній кожух ГРМ.
  • І не встигнувши до кінця відкрутити нижній кожух, ми вже бачимо, що в нього сипляться кульки, сепаратор та інші частини ролика.

ми вже бачимо, що сипляться кульки, сепаратор та інші частини ролика.

  • Це підтверджує наше припущення, що розвалився саме ролик ГРМ Чері Елара.
  • Очищаємо всі ці частини і знімаємо все ж нижній кожух ГРМ.

Очищаємо всі ці частини і знімаємо все ж нижній кожух ГРМ.

  • Правда, для того, щоб його зняти, нам довелося також відкрутити верхній натяжний ролик ременя навісного обладнання.

довелося також відкрутити верхній натяжний ролик ременя навісного обладнання.

  • І потім провертаючи, поступово кожух вдалося зняти.
  • Після цього ми можемо наочно переконатися, що винуватцем цієї непривабливої картини дійсно є натяжний ролик.

 винуватцем цієї непривабливої картини дійсно є натяжний ролик.

  • Він абсолютно розсипався і до подальшого використання не придатний.
  • Ремінь же ГРМ цілий.
  • Саме тому, що ролик розсипався, натяг ременя зменшився і у зв'язку з цим він і перескочив через один зуб шківа распредвала.
  • А тому витягаємо ми повністю ремінь цей. Всі залишки ролика також прибираємо.
  • Відразу перевіряємо і стан помпи водяної або водяного насоса автомобіля.
  • Для цього рукою прокручуємо шестерню помпи, заодно перевіряємо, чи немає в ній люфту.

перевіряємо і стан помпи або водяного насоса автомобіля.

  • Зробити це потрібно в обов'язковому порядку, оскільки цей вузол в таких випадках також може істотно постраждати.
  • Згідно керівництва по ремонту при кожній заміні ГРМ повинна мінятися і помпа.
  • Але, в даному випадку, якщо вона вас не турбувала і підшипник не шумів, то міняти насос не обов'язково.
  • Заодно перевіряємо і всі інші ролики.

Заодно перевіряємо і всі інші ролики.

 беремо спеціально виготовлене пристосування.

  • Це трубка, одна сторона якої виконана у вигляді різьблення аналогічного тому, що є на свічках.

Це трубка, одна сторона якої виконана у вигляді різьблення аналогічного тому, що є на свічках.

 інший кінець цієї трубки – це швидкознімний штуцер під шланг нашого компресора.

  • Потім під колеса автомобіля встановлюємо упори.
  • Ричаг КПП ставимо в положення п'ятої передачі і максимально затягуємо ручне гальмо.

Важіль КПП ставимо в положення п'ятої передачі і максимально затягуємо ручне гальмо.

  • Після цього відкручуємо і знімаємо клапанну кришку двигуна Чері Елара.

 відкручуємо і знімаємо клапанну кришку двигуна Чері Елара.

  • При цьому потрібно мати на увазі, що болти цієї кришки зроблені таким чином, що вони не випадають і не виймаються.

 болти цієї кришки зроблені таким чином, що вони не випадають і не виймаються.

  • Тому їх знімають разом з кришкою.
  • По розташуванню кулачків на распредвалах визначаємо в якому положенні знаходиться кожен з циліндрів.
  • Потім провертаємо колінвали таким чином, щоб кулачки першого циліндра дивилися строго вгору.

провертаємо колінвали таким чином, щоб кулачки першого циліндра дивилися строго вгору.

  • І вже після цього вкручуємо нашу приспособу в шахту першого циліндра.
  • Далі подаємо повітря в вставлене пристосування і слухаємо, де виходить це повітря.
  • В нашому випадку, при подачі повітря чути, як воно шипить на дросельній заслінці саме першого циліндра.

при подачі повітря чути, як він шипить на дросельній заслінці саме першого циліндра.

  • Після цього йдемо перевіряти, чи проходить повітря на випуск.
  • Для цього потрібно перевірити, чи надходить повітря з вихлопної труби.

потрібно перевірити, чи надходить повітря з вихлопної труби.

  • Крім того, можна перевірити ще й підставивши руку або піднести запалений вогонь.
  • В нашому випадку і тут також проходить повітря.
  • А це говорить про те, що і всмоктувальні клапани, і вихлопні першого циліндра в цьому двигуні погнуті.
  • А раз так, то нам потрібно готуватися до демонтажу ГБЦ.
  • Точно таким же чином перевіряємо і всі інші циліндри.
  • Виявилося, що у нас не всі клапана погнуті. Зокрема, в третьому циліндрі виходу повітря ніде немає.
  • Та й по звуку чути, що повітря не виходить так, як на інших циліндрах.
  • Правда при цьому колінвал прокрутився в нижню мертву точку.

 при цьому колінвал прокрутився в нижню мертву точку.

  • Але, це вже не страшно, оскільки ми все одно ще маємо провернути распредвали таким чином, щоб закрити клапана і перевірити їх на четвертому і другому циліндрах.
  • Після цього нам потрібно закінчити остаточно розбирання, щоб нам було легше працювати з головкою блоку циліндрів.
  • З цією метою знімаємо акумулятор, повітряний фільтр і розтруб.

знімаємо акумулятор, повітряний фільтр і розтруб.

  • Останній тримається на двох болтиках.
  • Далі відкручуємо зливну пробку радіатора Чері Елара ключем на 14 і зливаємо з нього антифриз.

відкручуємо зливну пробку радіатора і зливаємо антифриз

  • Поки антифриз збігає ми знімаємо захисний кожух колектора

знімаємо захисний кожух колектора

  • Після цього відкручуємо сам колектор, щоб він не заважав знімати ГБЦ.
  • Всі роз'єми проводки, які знаходяться спереду двигуна, роз'єднуємо і всю проводку переносимо назад. 
  • Це, з одного боку, звільнить нам головку, а з іншого, дасть можливість отримати більш зручний доступ до двигуна.
  • Крім того, від'єднуємо генератор, а також роз'єднуємо двигун з корпусом термостата.

роз'єднуємо двигун з корпусом термостата.

  • Для цього потрібно відкрутити всього чотири болта на 8, якими кріпиться цей корпус.
  • Вже демонтовані вузли і деталі найкраще складати в одне місце, щоб потім при складанні не забути або не втратити.
  • Далі ми за допомогою спеціального пристрою фіксуємо шківи розпредвалів, а ключем на 18 зриваємо їх гайки.

фіксуємо шківи розпредвалів, а ключем на 18 зриваємо їх гайки.

  • Тут можна сміливо відкручувати, оскільки шківи на валах тут утримуються лише за рахунок цих болтів. Ні шпонок, ні будь-яких інших кріплень тут немає.
  • Распредвали ж фіксуються в цьому двигуні спеціальною планкою, яка вставляється в прорізи, що є на іншому кінці валів шириною в 4,5 мм.
  • При цьому ці прорізи повинні бути строго горизонтальні по відношенню до поверхні самої головки.

ці прорізи повинні бути строго горизонтальні по відношенню до поверхні самої головки.

  • Тому, перш, ніж знімати ГБЦ потрібно запастися такою пластиною.
  • На шківах же для орієнтування є також мітки, які при установці повинні збігатися в центрі.
  • Далі варто відкрутити нижню зливну пробку і злити охолоджуючу рідину, що ще залишилася  в двигуні.
  • Але, в цьому двигуні такої пробки не виявилося, тому ми просто відпустили хомут під автомобілем на шланзі теплообмінника.
  • Далі знімаємо цю шлангу і зливаємо рідину в заздалегідь підготовлену ємність.

знімаємо цю шлангу і зливаємо рідину

  • І тепер, проглянувши ще раз все, щоб нічого не заважало, можемо відкручувати головку.
  • Зазвичай, для того, щоб поміняти, скажімо, прокладку на ГБЦ, не обов'язково знімати распредвали.
  • Для цього достатньо зірвати головку, підняти її і замінити прокладку.
  • Але, в нашому випадку потрібно міняти клапана, а тому распредвали знімати мусимо в обов'язковому порядку.
  • Для цього нам треба взяти шестигранник на 8.

 нам потрібно взяти шестигранник на 8.

  • А знімати шківи нам теж потрібно, оскільки за ними встановлено пластиковий кожух, без зняття якого ми не зможемо вийняти распредвали.

знімати шківи нам теж потрібно, оскільки за ними встановлено пластиковий кожух,

  • Після того, як зняли распредвали Чері Елара, відкручуємо шість болтів під фігурну викрутку, якими кріпиться кожух.

відкручуємо шість болтом під фігурну викрутку, якими кріпиться кожух.

  • Знявши кожух, приступаємо до відкручування бугелів. При цьому потрібно зауважити, що на них є маркування.
  • На випуску всі бугеля позначені буквою Е і відповідною цифрою від 1 до 4.

На випуску всі бугеля позначені буквою Е і відповідною цифрою від 1 до 4.

  • На бугелях впуску нанесена буква I, а також відповідна нумерація.
  • Тому потім при складанні переплутати їх буде неможливо.
  • Відкручувати бугеля потрібно починаючи з країв і потім поступово переходити до центру, а не всі підряд.
  • До того ж крайні спочатку відпустити трохи, а потім переходити до інших і поступово все відкручувати.
  • Передній бугель найкраще зривати, уперши монтування або вороток в невеликий виступ, який є в його центрі.

Передній бугель найкраще зривати, уперши монтування або вороток в невеликий виступ

Відкрутивши всі бугеля, витягуємо рокера з гідрокомпенсаторами.

  • Справа в тому, що тут така конструкція, що вони виходять разом і нікуди один від іншого не дівається.
  • При цьому складаємо їх по порядку в заздалегідь приготовлену чисту коробку.
  • І після завершення демонтажу накриваємо їх, що запобігти попаданню пилу.
  • Ну і тепер відкручуємо вже нарешті саму головку блоку циліндрів.

Ну і тепер відкручуємо вже нарешті саму головку блоку циліндрів.

  • Для цього також починаємо з країв відкручувати болти буквально на половину або навіть чверть обороту.
  • Потім йдемо до центру і таким чином поступово зриваємо всі болти.
  • Далі можна викручувати вже в будь-якому порядку.
  • Але, зняти головку після цього у нас не вийшло.
  • Як виявилося, внизу під машиною на колекторі є ще один болт, який прикручений до блоку циліндрів.

 на колекторі є ще один болт, який прикручений до блоку циліндрів.

  • Не відкрутивши його, головку зняти просто не вдасться.
  • Тому відкручуємо цей болт і після цього починаємо підривати головку.

 відкручуємо цей болт і після цього починаємо підривати головку.

  • Знімати її потрібно акуратно і не поспішаючи, перевіряючи чи не заважає що-небудь і чи немає чогось, що забули від'єднати.
  • Ну і треба дивитися, щоб нічого не пошкодити при цьому.
  • Після зняття ГБЦ чітко видно сліди зустрічі клапанів з поршнями.

Після зняття ГБЦ чітко видно сліди зустрічі клапанів з поршнями.

  • Точно така ж картина спостерігається і на поверхні клапанів.

Точно така ж картина спостерігається і на поверхні клапанів.

  • Тепер на головці в шахти трьох циліндрів, крім першого, вкручуємо свічки і заповнюємо камери згоряння гасом.

 в шахти трьох циліндрів, крім першого, вкручуємо свічки і заповнюємо камери згоряння гасом.

  • Даємо постояти в такому положенні приблизно півгодини, щоб перевірити, чи не протікає.
  • Тим самим ми перевіримо, як тримають наші клапана.
  • Перший циліндр ми не перевіряємо, так як пам'ятаємо, що там повітря вільно проходило при закритих клапанах і міняти їх треба однозначно.
  • А ось інші три потрібно про всяк випадок перевірити ще.
  • Поки ми чистили за допомогою шабера поверхню блоку циліндрів, пройшло трохи більше однієї години.
  • Ми повернулися до ГБЦ і бачимо, що в другому і третьому циліндрі гас залишився на місці.
  • У четвертому ж гас зійшов трохи, але не відразу.

У четвертому ж гас пішов трохи, але не відразу.

  • Це говорить про те, що клапана в усіх трьох циліндрах цілі.
  • В четвертому потрібно їх гарненько притерти і пропукання також більше не повинно бути.
  • Після цього можемо приступати до розбирання головки блоку циліндрів і перевірки клапанів.
  • Судячи із зовнішнього вигляду клапана першого циліндра також можна ще спробувати реанімувати.
  • Але це може показати тільки розбирання і ретельний візуальний огляд.
  • На цьому наша розповідь про ремонт ГРМ на Чері Елара двигун Acteco 2,0 закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Обрив ременя ГРМ Чері Елара, перескочив ремінь ГРМ на двигуні 2.0 Acteco 16 клапанів"

Відгуки: 0




.