• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна сайлентблоків верхнього ричага Грейт Волл Ховер

Привабливий позашляховик Грейт Вол Ховер виробництва китайської автомобільної компанії Great Wall Motors спочатку був задуманий для експансії на весь світовий авторинок.

І виробникам з Піднебесної це практично вдалося.

У всякому разі на ринках країн колишнього СНД, включаючи Україну, він швидко, починаючи з 2005 року, завоював величезну популярність.

Перш за все із-за відмінного співвідношення ціна-якість, але і не останню роль зіграв звичайно зовнішній вигляд і компактність позашляховика.

Представлений нам автомобіль оснащений передньою підвіскою торсіонного типу.

Це незалежний механізм з подвійними поперечними ричагами прекрасно замінив вже давно звичну підвіску типу МакФерсон.

Але, тепер власникам додалося роботи, що полягає в постійному контролі і своєчасній заміні втулок ричагів.

Міняємо своїми руками сайлентблоки верхнього ричага Great Wall Hover

В представленій статті ми хочемо розповісти про те, як можна самостійно замінити сайлентблоки верхніх ричагів передньої підвіски автомобіля Грейт Вол Ховер.

як можна самостійно замінити сайлентблоки верхніх важелів передньої підвіски автомобіля Грейт Вол Ховер.

  • Отже, для того, щоб виконати цей вид ремонту потрібно для початку відкрутити ліве переднє колесо.
  • Тому відразу відпускаємо гайки болтах кріплення, після чого піднімаємо домкратом автомобіль, встановлюємо упори під решту коліс, ставимо підставку під автомобіль і потім знімаємо колесо.
  • Після цього потрібно відкрутити шарову опору. З цією метою відкручуємо знизу болт один.

 відкручуємо знизу болт один на кульовій опорі

  • А для того, щоб було легше відкрутити гайку на цьому болту і взагалі всі гайки кріплення шарової опори, їх потрібно очистити від бруду і обробити спеціальним наявним засобом.
  • У нас роль такого засобу з успіхом виконує розчинник іржі від компанії Liqui Moly.

роль такого засобу з успіхом виконує розчинник іржі від компанії Liqui Moly.

  • Ми дуже часто використовуємо для подібних цілей саме такий засіб.
  • Ну і поки гайки откисають можна від'єднати провід АВС.

Ну і поки гайки откисають можна від'єднати провід АВС.

  • Він тримається на двох засувках. Його відкручуємо для того, щоб не заважав виконувати анонсований ремонт.
  • Отже, беремо ключ на 22, хорошу трубу і пробуємо зірвати гайки кріплення шарової опори.

пробуємо зірвати гайки кріплення кульової опори.

  • Можна молотком зробити хороший і різкий удар по трубі з ключем. Тоді легше буде зірвати гайку.
  • Потрібно бути акуратним, так як болти можуть в таких випадках нерідко перериватися.
  • В тих випадках, коли гайки на болтах або самі болти закисають досить сильно, то ймовірність того, що вони в підсумку можуть перерватися, стає дуже високою.
  • У нас, до речі, саме так і сталося з болтом кріплення АВС на автомобілі Грейт Вол Ховер.
  • Далі нам ще знадобиться вивільнити гальмівний шланг зі свого кріплення.

нам ще знадобиться вивільнити гальмівний шланг зі свого кріплення.

  • Для цього достатньо шплінт висунути в бік і витягнути шланг зі спеціального вуха.
  • А вгорі колісної арки, біля кріплення пружини, під самим ричагом нам доведеться цей же гальмівний шланг відкручувати зовсім і чимось заглушити, щоб не витекла гальмівна рідина.

під самим важелем нам доведеться цей же гальмівний шланг відкручувати зовсім і чимось заглушити

  • Ми для цього взяли гумовий захисний ковпачок з супорта.

Ми для цього взяли гумовий захисний ковпачок з супорта.а

  • Після цього відкрутити гайку на кріпленні гальмівного шланга, після чого збризнули штуцер, де ця гайка була, перетворювачем іржі і через пару хвилин вільно видалили звідти шплінт.  

через пару хвилин вільно видалили звідти шплінт.

  • Тепер гальмівний шланг можна вільно виводити з цього кріплення.
  • Далі ключем на 17 відкручуємо гальмівний шланг від супорта і зливаємо з нього гальмівну рідину в заздалегідь підставлену ємність.

відкручуємо гальмівний шланг від супорта і зливаємо з нього гальмову рідину

  • Прибравши гальмівний шланг, тепер ми можемо відкрутити два болта, які тримають безпосередньо сам ричаг.

тепер ми можемо відкрутити два болта, які тримають безпосередньо сам важіль.

  • Цілком зрозуміло, що ці болти добряче вже закисли, тому їх потрібно заздалегідь збризнути спеціальним засобом, а також повторно зробити це перед самим відкручуванням.

 ці болти добряче вже закисли, тому їх потрібно заздалегідь збризнути спеціальним засобом

  • Проте відкручувати ці болти краще удвох все-таки.
  • При цьому, один тисне на трубу, яку одягаємо на вороток, вставлений в головку на 21.
  • Дану головку одягаємо на гайку, і другий помічник постійно поправляє її, стежачи за тим, щоб не злетіла або не перекосилася.
  • Тому, що в цьому випадку саме головне не зіпсувати грані болтів, які в іншому випадку буде дуже проблематично викрутити.
  • Далі, коли ці болти вдалося відкрутити, настає черга рульового наконечника.
  • Його також потрібно спробувати зняти.
  • Для цього витягуємо шплінт і відкручуємо гайку наконечника.

 витягуємо шплінт і відкручуємо гайку наконечника.

  • Це ми робимо для того, щоб легше було зірвати шарову опору.
  • Проте, на жаль, відкрутити цей болт нам не вдалося, а тому за допомогою болгарки ми вирішили просто зрізати шарову опору Грейт Вол Ховер і все

за допомогою болгарки ми вирішили просто зрізати шарову опору

  • Після цього стало можливим легко перевірити стан сайлентблоків ричага.
  • Для цього ми просто спробували рукою посмикати за ричаг і виразно побачили пристойний люфт в його кріпленні.

спробували рукою посмикати за ричаг і виразно побачили пристойний люфт

  • Отже, після всього цього нам довелося висвердлити болт, на якому кріпився датчик АВС.

нам довелося висвердлити болт, на якому кріпився датчик АВС.

  • Після цього наріжемо там знову різьблення.
  • В результаті правдами і неправдами нам все ж вдалося відкрутити два болти і зняти ричаг передньої підвіски.

нам все ж вдалося відкрутити два болти і зняти важіль

  • Для цього використовували труби різної довжини, гріли газовим пальником та ін
  • Як виявилося, важіль був прикручений до пластини, під якою були підкладені прямокутні планочки, під якими були ще меньші, що розміщувалися прямо під болтами.
  • Всі ці детальки вже майже згнили, так що, при бажанні їх можна просто повністю видалити і підкласти під ричаг що-небудь інше більш живе і сучасне.
  • А ми тим часом затискаємо ричаг в лещата і тепер будемо розкручувати гайки на ньому.

 затискаємо важіль в лещата і тепер будемо розкручувати гайки на ньому.

  • Після того, як розкрутили гайки, знімаємо ричаг і випалюємо з нього гумові вставки старих сайлентблоків звичайною паяльною лампою.

знімаємо важіль і випалюємо з нього гумові вставки старих сайлентблоків

  • Після цього під пресом випресовуєм решту частини сайлентблоків можна використовувати для цього звичайний домкрат, наставку і шматок труби, яку впираємо в міцну горизонтальну поверхню.
  • Під трубою встановлюємо ричаг з сайлентблоком.
  • Після того, як повністю витиснули сайлентблоки а допомогою наждачного паперу ретельно вичищаємо їх посадочні місця.

 ретельно вичищаємо посадочні місця сайлентблоків

  • При цьому поверхню робимо максимально гладкою, щоб новий сайлентблок легко входив при запресовуванні його.
  • Далі намагаємося, як завжди, в лещатах запресувати нові сайлентблоки.

Далі намагаємося, як завжди, в лещатах запресувати нові сайлентблоки.

  • Але, таким способом у нас не дуже виходить виконати цю операцію. Тому ми переходимо на прес.
  • Для цього вставляємо міцну металеву розпіркув важіль, щоб його не зігнути.

 вставляємо міцну металеву розпіркув важіль, щоб його не зігнути.

  • Знову ж знизу домкрат, а зверху шматок труби.
  • Упираємо все в горизонтальну поверхню і таким чином здавлюємо.
  • В результаті запресували і другий сайлентблок ричага передньої підвіски Грейт Вол Ховер.

В результаті запресували і другий сайлентблок ричага передньої підвіски

  • Домкратом здавлювали знизу сайлентблок, і він поступово увійшов на своє посадочне місце.
  • Потім закрутили назад два розвальних болта, підставивши при цьому всі планки великі і маленькі, що під ними були.

закрутили назад два розвальних болта, підставивши при цьому всі планки

  • На той час нам вдалося придбати нову шарову опору.

На той час нам вдалося придбати нову шарову опору.

  • І так, як нижній болт кульової опори нам так і не вдалося розкрутити, на початку пам'ятайте, то ми вирішили цей болт просто зрізати.

ми вирішили цей болт просто зрізати.

  • Після чого знімемо ступицю і виб'ємо все, що залишиться від шарової.
  • Щоб було зручніше нам працювати, після того, як зрізали болт, ми підчепили тому рульовий наконечник.
  • Під ступицю підклали дерев'яні бруски, а між гальмівним диском і колісним вставили потужну викрутку в якості упору.

Під маточину підклали дерев'яні бруски

  • Бруски підклали навмисно, щоб не пошкодити пильник, який впирається в ричаг.
  • І тепер відкручуємо гайки, які утримують ступицю.

відкручуємо гайки, які утримують ступицю

  • Попередньо потрібно зняти стопорні кільця, які встановлені на ступиці під кожним болтом її кріплення.
  • Для того, щоб легше було відкрутити ступицю ми кожен болт її кріплення, перш ніж відкрутити, добре прогріли.
  • Після цього знімаємо стопорне кільце на ступиці і на валу.

німаємо стопорне кільце на ступиці і на валу.

  • Далі роз'єднуємо ступичний вузол колеса.

Далі роз'єднуємо ступичний вузол колеса.

  • Потім очищаємо його від великої кількості герметика.
  • А після цього можемо знімати всю ступицю в зборі і відправлятися з нею вибивати залишки шарових опор.

 знімати всю маточину в зборі і відправлятися з нею вибивати залишки кульових опор.

  • Затискаємо ступицю в лещата і головкою з воротком, а також за допомогою довгої труби, відкручуємо гайку нижньої шарової опори.

за допомогою довгої труби відкручуємо гайку нижньої кульової опори.

  • Далі витираємо бруд і мастило зі штока та інших частин ступичного вузла, а також півосі.
  • Після цього знову наносимо нове чисте мастило і встановлюємо ступицю на місце.
  • Потім знімаємо пильовики з шарових і набиваємо їх мастилом.
  • Після цього заводимо спочатку нижню шарову в ступицю.
  • А потім піднявши домкратом трохи ричаг, заводимо і верхню опору.
  • Після цього наживляємо гайку рульового наконечника.

 наживляємо гайку рульового наконечника.

  • Далі затягуємо всі гайки і болти, які притягують шарові опори до ричагів Грей Вол Ховер.
  • Потім затягуємо кріплення шарових опор і тільки після цього встановлюємо на місце гальмівний шланг.
  • Встановивши гальмівний шланг на місце, потрібно в обов'язковому порядку прокачати гальма.
  • Всі сайлентблоки і шарові опори необхідно також затягувати під навантаженням, тому підтискаємо ступицю домкратом.

підтискаємо маточину домкратом.

  • Домкрат встановлюємо, як і раніше під ричаг. 
  • Точно так під навантаженням затягуються і сайлентблоки верхнього ричага.
  • Щоб встановити на місце верхню частину ступиці, очищаємо її від старого герметика і знежирюємо.

 очищаємо її від старого герметика і знежирюємо.

  • Також знежирюємо і її посадочне місце на ступиці колеса.
  • Потім наносимо новий герметик, а на піввісь – мастило нове і потім встановлюємо на своє місце.
  • Поєднуємо отвори і встановлюємо стопорне кільце.

Поєднуємо отвори і встановлюємо стопорне кільце.

  • А зверху встановлюємо добре змащену чашку.
  • Далі вставляємо в гальмівний диск викрутку замість упору і закручуємо всі болти.
  • Потім беремо ключ і всі їх затягуємо.

Потім беремо ключ і всі їх затягуємо.

  • Після цього дрантям витираємо зайве мастило на ступиці, яке може вилізти після затягування.
  • Потім встановлюємо на місце і прикручуємо гальмівний шланг, приєднуємо його до супорта.
  • Затягуємо і встановлюємо шланг і датчик АВС.
  • Звичайно, такий вид ремонту надто трудомісткий і вимагає чимало часу.
  • Але зате дає можливість заощадити чимало власних коштів. Тому вибирайте.
  • На цьому все, наша розповідь про заміну сайлентблоків верхніх ричагів передньої підвіски Грейт Вол Ховер закінчена.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна сайлентблоків верхнього ричага Грейт Волл Ховер"

Відгуки: 0




.