Заміна прокладки ГБЦ Грейт Вол Ховер

На двигунах внутрішнього згоряння, якими комплектуються компактні позашляховики Грейт Вол Ховер, встановлюються легкосплавні головки блоку циліндрів.

Основним призначенням такої деталі будь-якого двигуна, в тому числі і цього позашляховика, є закривання його циліндрів.

Крім того, в місці примикання до блока ГБЦ над кожним циліндром утворюється простір, який називають камерою згоряння.

В ній запалюється повітряно-паливна суміш, що надходить.

Цілком природньо, що такий простір має бути герметичним.

Саме для цього між головкою і блоком циліндрів Грейт Вол Ховер поміщається спеціальна прокладка ГБЦ.

В процесі експлуатації автомобіля від власника потрібно постійно приділяти увагу стану цієї прокладки і своєчасної в разі необхідності її заміни.

Зазвичай, коли ця деталь виходить з ладу, то на корпусі двигуна з'являються патьоки масла в місці прилягання головки до блока.

Крім того, буває навіть підсос повітря при працюючому двигуні.

Міняємо самостійно прокладку ГБЦ на двигуні Great Wall Hover

У цій статті ми хочемо розповісти про те, як можна самому замінити прокладку ГБЦ на Грейт Вол Ховер.

як можна самому замінити прокладку ГБЦ на Грейт Вол Ховер.

  • Отже, наш автомобіль укомплектований двигуном об'ємом 2,4 л. Крім того, встановлено ГБО.
  • Через що вийшла з ладу прокладка нам належить встановити.
  • Для того, щоб демонтувати головку блоку циліндрів, а тільки таким способом можна побачити стан її прокладки, ми зняли клапанну кришку і відкрутили впускний колектор.

зняли клапанну кришку і відкрутили впускний колектор.

зняли ремінь ГРМ і заодно перевірили стан роликів.

  • Як виявилося, один шумить, а в іншому люфт, тому обидва доведеться замінити.
  • Після цього знімаємо ГБЦ, не забуваючи при цьому відкрутити два болта, розташованих під випускним колектором.
  • Знявши головку, ми побачили нагар на поршнях і міжциліндрові нагари.

знявши головку, мі побачили нагар

  • Практично між усіма циліндрами вже є нагар, де більше, а де тільки починається.
  • Мало того, в четвертому циліндрі виявлено масло. Це видно зі стану його поршня. 
  • Судячи з усього, цей двигун отримав серйозний перегрів.
  • Особливо це видно по плямах на стінках циліндрів (в даному випадку 3 і 4).

що був перегрів видно по плямам на стінках циліндрів (в даному випадку 3 і 4).

  • В ідеалі, при такому положенні потрібно проведення капітального ремонту або обслуговування двигуна Грейт Вол Ховер, який включає ревізію поршнів і кілець (заміну, проточку та інше).
  • Можна, звичайно, обійтися і без цього, але тоді практично в 100% випадках буде збільшуватися витрата масла.
  • Теж саме показує і огляд прокладки ГБЦ.

теж саме показує і огляд прокладки ГБЦ.

  • На ній чітко видно сліди прогару між циліндрами.
  • Особливо це добре видно між третім і четвертим циліндрами.
  • Добре проглядається нагар масла на тарілках клапанів четвертого і частково третього циліндрів.

проглядається нагар масла на тарілках клапанів четвертого і частково третього циліндрів

  • Все це ще раз підтверджує наш діагноз, що двигун якийсь час був перегрітий.
  • Перше, що ми зробили і що в обов'язковому порядку рекомендується виконувати в таких випадках, це прошліфували поверхню головки блоку циліндрів.

прошлифовали поверхню головки блоку циліндрів.

  • Така операція виконується на верстаті.
  • Після цього ретельно прочистили, промили і зібрали повністю ГБЦ, приготувавши її до установки на двигун.

ретельно прочистили, промили і зібрали повністю ГБЦ

  • Точно так почистили і приготували до складання блок циліндрів двигуна.

ретельно прочистили, промили і зібрали повністю ГБЦ

  • Колінвал при цьому у нас встановлений по мітці.
  • Тут потрібно звернути увагу на важливість ретельного очищення всіх отворів у блоці для болтів.
  • Справа в тому, що в них потрапляє багато масла, сажі, бруду та інших частинок.
  • І якщо все це не витягнути, то при складанні, закручуючи болти, ви не зможете встановити їх на місце.
  • А під час закручування просто можете перервати.
  • Тому за допомогою шприца рекомендується витягнути все, що знаходиться в отворах цих болтів.
  • Протерти і видути за допомогою компресора.
  • Далі ми встановлюємо на блок прокладку, виготовлену з листового металу.

встановлюємо на блок прокладку, виготовлену з листкового металу.

  • Встановлення виконуємо акуратно, стежачи за тим, щоб вона строго сіла на направляючих, оскільки в іншому випадку легко можна її зігнути.
  • Тепер встановлюємо головку на блок, в якій попередньо перевірили розпредвали, щоб вони також були виставлені по мітках.

встановлюємо головку на блок

  • Потім протерли всі сполучні болти і закрутили їх всі від руки.
  • Після цього приступаємо до затягування цих болтів, яке повинно виконуватися в три етапи.
  • Так, як у нас прокладка виготовлена з листового металу, то ми збільшили час пауз між затяжками до 30 хвилин.
  • І при першому етапі затяжку виконуємо із зусиллям 25 кг/Н, у другому зусилля буде вже дорівнює 60 кг/Н і, нарешті, третій етап буде виконуватися затягуванням із зусиллям 100 кг/Н.
  • Після цього одягаємо ремінь ГРМ Грейт Вол Ховер, перевіривши установку валів строго по мітках.
  • Провернули один оборот і перевірили знову збіг міток на валах.
  • Далі встановили і закрутили на місце впускний колектор.
  • При установці колектора також потрібно бути уважним при затягуванні болтів.
  • У нас при виконанні цієї операції на одному з болтів з'явилася біла смуга.

при виконанні цієї операції на одному з болтів з'явилася біла смуга.

  • Це свідчить про те, що такий болт перетягнули, тому його потрібно в обов'язковому порядку замінити.
  • Якщо цього не зробити, то він в процесі експлуатації може лопнути.
  • Мало того, під час контрольного третього затягування головки з зусиллям 100 кг/Н також потрібно бути уважним до болтів.
  • Зазвичай при такій перевірці болти далі не тягнуться, а стоять на місці.
  • Але, якщо якийсь з них все одно тягнеться далі, то його також потрібно негайно міняти.
  • Отже, встановили нижній кожух ременя ГРМ і сам ремінь.

встановили нижній кожух і натягнули ремінь ГРМ.

  • Після цього все ще раз перевіряємо і встановлюємо далі весь кожух.
  • Потім встановлюємо на місце клапанну кришку, одягаємо всі ремені і шківи.
  • Підключаємо ГБО і повністю збираємо двигун.

Підключаємо ГБО і повністю збираємо двигун.

  • Після цього залили охолоджуючу рідину в систему і пробуємо запустити двигун.
  • Кілька слів хочеться сказати ще й про такий вид ремонту, як заміна радіатора грубки.
  • Нам довелося займатися цим після заміни прокладки ГБЦ.
  • Для того, щоб замінити цю деталь, як відомо, потрібно розібрати майже половину машини.
  • Ми від'єднали всі дроти і прилади управління в салоні, після чого зняли торпеду повністю.

зняли торпеду повністю.

  • Далі, як зазвичай, від'єднується середня частина.

Далі, як зазвичай, від'єднується середня частина.

  •  І потім розкручується, і виймається по частинах вся пічка з радіатором.
  • Але в цьому автомобілі так не вийде, оскільки ця сама середня частина-це ні що інше, як випарник кондиціонера.
  • А для того, щоб його зняти, потрібно стравити весь фреон.
  • Відповідно, після закінчення роботи вам доведеться ще їхати на сервіс, заплатити гроші і заправити кондиціонер фреоном.
  • Зрозуміло, що це не розумно.
  • Тому ми вирішили обійти цей випарник.
  • Для того, щоб дістатися до радіатора пічки вирішили зняти повітроводи, які встановлені на самій підлозі в районі центральної консолі.
  • Однак, як виявилося, ці повітроводи з'єднані між собою заклепками.

 повітроводи з'єднані між собою заклепками.

  • Нічого не залишалося, як їх спробувати висвердлити.
  • Але це не вдалося, оскільки далі всередині встановлені точно такі ж.
  • Тому ми відкрутили пластину, до якої кріпляться ці повітроводи Грейт Вол Ховер.

відкрутили пластину, до якої кріпляться ці повітроводи

  • Після цього отримали можливість один край повітроводів задерти вгору і витягли з зачепа патрубок, який там є.
  • Потім відсунули цей патрубок в бік водія, а саму пічку підняли.
  • Попередньо, звичайно, всю піч розкрутили, щоб нічого не заважало її витягати.
  • Ну і після цього витягли трубки радіатора з моторного відсіку, а сам радіатор вийняли в бік пасажира.
  • Встановлювати його будемо точно таким же способом, як і витягли.
  • На цьому наша розповідь про заміну прокладки ГБЦ двигуна Грейт Вол Ховер закінчена.
 
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна прокладки ГБЦ Грейт Вол Ховер"

Відгуки: 0




Головка блоку циліндрів для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Циліндр для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Блок циліндрів для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Прокладка ГБЦ для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Корпус для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Кришка для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Колектор для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Ремінь ГРМ для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Ролик для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Болти для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

.