Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Як зняти турбіну Грейт Вол Ховер 2.8 дизель

Як відомо, потужність двигуна будь-якого автомобіля залежить, в першу чергу, від кількості повітря, що надходить у камери згоряння його циліндрів.

За його допомогою утворюється повітряно-паливна суміш, яка запалюється в камерах згоряння агрегату.

Повітряні маси потрапляють у ці камери під тиском, який утворюється за рахунок виникнення вакууму в процесі опускання поршнів в циліндрах двигуна.

Недолік такої системи полягає в тому, що неможливо створити тиск в двигуні більше, ніж це можуть забезпечити поршня за рахунок швидкості свого руху, а значить і обертання колінвала.

А значить і немає можливості збільшити кількість подаваного повітря.

Проте, був знайдений один ефективний спосіб, що дозволяє підняти потужність двигуна без збільшення витрат палива при цьому.

Навіть навпаки, витрату палива вдалося дещо скоротити в цьому випадку.

Цей ефективний спосіб називається турбонаддув.

Особливістю такого методу є застосування турбокомпресора, принцип роботи якого грунтується на використанні енергії вихлопних газів.

Основними частинами турбокомпресора є турбіна і компресор.

Особливо ефективно такий метод використовується на дизельних двигунах, таких, яким комплектується і автомобіль Грейт Вол Ховер, виробництва китайського автопрому.

Ремонтуємо своїми руками турбіну Great Wall Hover 2,8

У цій статті ми хочемо розповісти про те, як можна самостійно зняти турбіну на дизельному двигуні 2,8 автомобіля Грейт Вол Ховер.

як можна самостійно зняти турбіну на дизельному двигуні 2,8 автомобіля Грейт Вол Ховер.

  • Так вийшло, що турбіну нашого двигуна ми зняли вже заздалегідь, а тому з цього приводу лише пару слів буквально.
  • Але, зате ми виконуємо установку і складання, а вона, як відомо, завжди виконується в зворотній послідовності розбирання.
  • Перш за все, потрібно відзначити, що для того, щоб відкрутити турбіну нам був потрібен спеціальний ключ на 13.

для того, щоб відкрутити турбіну нам був потрібен спеціальний ключ на 13.

  • Вірніше, не стільки спеціальний ключ, скільки його незвична форма.
  • Справа в тому, що сама турбіна кріпиться на двигуні за допомогою двох шпильок.

сама турбіна кріпиться на двигуні за допомогою двох шпильок.

На ці шпильки закручуються гайки на 15.

  • Крім того, турбіну також утримує і один болт

Крім того, турбіну також утримує і один болт на 13

  • Він розташований вгорі за корпусом турбіни і відкрутити його звичайним ключем практично неможливо.
  • Просто туди звичайним ключем не підлізти.
  • Тому ми знайшли накидний ключ на 13 трохи зігнутий.
  • Зробили кут згину його ще більше і потім до того ж спиляли трохи верхню кромку.
  • Добре, що ключ виготовлений з хорошої гартованої сталі.
    • І лише потім зуміли підлізти і відкрутити саму турбіну.
    • Крім того, нам довелося зняти випускний колектор.
    • А також каталізатор турбіни Грейт Вол Ховер 2,8 дизельного двигуна.
    • Він прикручений крім іншого болтом, який розташований внизу під машиною біля КПП.
    • Тільки відкрутивши цей болт, нам вдалося зрушити колектор дещо в сторону і вийняти таким чином турбіну.
    • Сам каталізатор повністю не знімаємо, а просто відводимо в сторону і підв'язуємо, щоб не заважав нам виконувати подальші роботи.

    каталізатор повністю не знімаємо, а просто відводимо в сторону і підв'язуємо,

    • Після цього приступаємо безпосередньо до беспосередньго збирання, яке має деякі нюанси.
    • Про них ми і хочемо більш детально розповісти.
    • Отже, для того, щоб одягнути турбіну на дві раніше зазначені шпильки, нам потрібно попередньо вийняти третій болт її кріплення.

    потрібно попередньо вийняти третій болт її кріплення.

    • Далі потрібно строго дотримуватися певного порядку закручування інакше просто встановити турбіну не вдасться. 
    • Справа тут в тому, що на корпусі турбіни є невеликі спеціальні вирізи.

    на корпусі турбіни є невеликі спеціальні вирізи.

    • Саме в них ми і встановлюємо гайки для того, щоб закрутити на шпильки.
    • І поки ви гайку ви не закрутите від руки, ніяка головка в цей виріз не увійде.
    • До слова, головку потрібно підбирати вузьку для такого ремонту.
      • Тому, вийняли болт, одягли турбіну на дві шпильки, наживили гайку на верхню шпильку і потім наживляете на нижню.
      • При цьому однією рукою тримаєте сам корпус турбіни і постійно його пошатуєте.
      • Трохи нажививши, тепер вставляйте болт і також трохи закручуйте рукою, похитуючи при цьому турбіну.
      • Потім починайте по черзі підкручувати цей болт і гайку на нижній шпильці.
      • Перед цим не забудьте вставити шланг в трубку, що розташована знизу під корпусом турбіни.
      • Закручуючи поступово гайку і гвинт, ви тим самим потихеньку просуваєте турбіну на своє посадочне місце.
      • Тепер якраз і стане в нагоді той ключ, який ми виготовили.

      Тепер якраз і стане в нагоді той ключ, який ми виготовили.

      • З його допомогою можна легко дістатися до болта і поступово його затягувати.
      • Тут потрібно зауважити, що надто затягувати всі ці болти немає особливої необхідності.
      • Справа в тому, що тут завжди метал нагрівається до високих температур.
      • А при нагріванні всім металевим виробам властиво розширюватися, тому ні в якому випадку ці болти в процесі експлуатації не розкрутяться.
      • Затягуємо і з'єднання під турбіною трубки зі шлангом, через який проходить масло.
      • Далі одягаємо на турбіну Грейт Вол Ховер прокладку.

      одягаємо на турбіну Грейт Вол Ховер прокладку.

      • При цьому потрібно пам'ятати, що вона встановлюється тільки в одному положенні.
      • Ні в яких інших положеннях ви прокладку цю просто не одягнете.
      • Тому потрібно крутити її до тих пір, поки не співпадуть отвори з болтами.

      треба крутити її до тих пір, поки не співпадуть отвори з болтами.

      • Після цього відв'язуєм підв'язаний на початку колектор, одягаємо його на шпильки турбіни і закручуємо.

      отвязываем підв'язаний до початку колектор, одягаємо його на шпильки

      • Потім приєднуємо вакуумну трубку до турбіни.

      Потім приєднуємо вакуумну трубку до турбіни.

      • При цьому найкраще одягати новий хомут, оскільки тут встановлений дуже тонкий.

      При цьому найкраще одягати новий хомут

      • Швидше за все, він просто одноразового використання.
      • Знизу також одягаємо патрубок інтеркулера.
      • І потім закручуємо відомий вже нам болт кріплення каталізатора.
      • Цей болт розташований внизу на корпусі КПП.

      Цей болт розташований внизу на корпусі КПП.

      • Дуже важливим моментом є заправка турбіни маслом.
      • Найкраще це робити за допомогою шприця.
      • Але, можна використовувати для цього й іншу невелику тару.

      можна використовувати для цього й іншу невелику тару.

      • Причому масло заливається поступово, прокручуючи при цьому вал турбіни для прогону по всьому корпусу.
      • Після цього встановлюємо шайбу на заливний отвір.
      • Бажано встановити туди нову, оскільки зазвичай стара сильно зношується.
      • Потім встановлюємо і закручуємо пробку.

      Потім встановлюємо і закручуємо пробку.

      • Для того, щоб затягнути його нам знадобиться шестигранник.
      • Далі одягаємо зверху фішку.

      Далі одягаємо зверху фішку.

      • Перевіряємо все ще раз, чи все встановлено і чи встановлено правильно.
      • І після цього пробуємо запустити двигун.
      • У нас все вийшло добре, причому диму з вихлопної труби при цьому вже не було.
      • Мало того, при збільшенні обертів не чути свисту, який був до цього.
      • Тому ми впевнені, що робота виконана правильно і ми цим задоволені.
      • На цьому розповідь про зняття й установку турбіни на Грейт Вол Ховер 2,8 дизель закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як зняти турбіну Грейт Вол Ховер 2.8 дизель"

Відгуки: 0




Циліндр для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Поршень для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Колінвал для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Компресор для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Шпилька для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Гайка для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Болти для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Корпус для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Колектор для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

КПП для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

.