Кожен автомобіліст знає, що перебільшити значення амортизаторів для будь-якого автомобіля неможливо.
Як передні, так і задні амортизатори в першу чергу забезпечують надійний та постійний контакт коліс транспортного засобу з дорожнім покриттям.
А це значить, що вони забезпечують безпеку пересування.
Автомобіль китайського виробництва Чері Амулет не є в цьому сенсі винятком.
Амортизатори його задньої підвіски виконують величезну роботу по забезпеченню плавності ходу, забезпечення надійного контакту з дорогою під час виконання різного роду маневрів, а також роблять рух по нерівному дорожньому покриттю більш комфортним і безпечним.
Тому від стану цих деталей залежить функціональність автомобіля, його здатність пересуватися, а також життя людей, що знаходяться в його салоні.
Міняємо своїми руками задні амортизатори Chery Amulet
У цій статті ми хочемо розповісти про те, як можна самому без особливих проблем замінити задні амортизатори Чері Амулет.

- Даний вид ремонту не є особливо складним, тому ми пропонуємо самому виконати таку процедуру, щоб не шукати в іншому випадку автомеханіків для виконання такої роботи.
- Амортизатори, встановлені на даному автомобілі, зазвичай виходжують 30-40 тис. кілометрів пробігу.
- Після цього вони в будь-якому випадку вимагають заміни.
- Тому, якщо ви плануєте не один рік експлуатувати автомобіль Чері Амулет, то не зайвим буде освоїти цю операцію самому.
- Це дозволить вам багато в чому заощадити власні кошти і час.
- Отже, для того, щоб можна було виконати даний вид ремонту, нам необхідно зняти кришку акустичного динаміка, що розташована в багажнику автомобіля.

- Далі, для власного контролю ми заміряли висоту розташування кузова автомобіля на старих акумуляторах від підлоги до верхньої точки арки колеса.

- В даному випадку вона дорівнює 67 см. Тепер подивимося, що буде після заміни амортизатора.
- Ну і далі починаємо розбирання задньої амортизаторної стійки.
- Для цього знімаємо ковпачок з неї і ключем на 17 відкручуємо гайку.

- Щоб для подальшого складання запам'ятати черговість і розташування всіх деталей, ми при складанні рекомендуємо все записувати або замальовувати, або ж складати всі деталі в тому ж порядку, що і знімаєте.
- Далі там йде велика шайба, ще одна гайка і конусного типу сайлентблок.

- Після цього встановлюємо домкрат і знімаємо заднє колесо з тієї ж сторони.
- А потім відкручуємо болт нижнього кріплення амортизаторної стійки Чері Амулет.

- Він розташований внизу під автомобілем, за ступицьою колеса.
- Там в середині гільзи є гайка, яка накручена на цей болт.
- Тому вставляємо в цю гільзу ключ і одягаємо його на гайку.

- А з іншого боку крутимо сам болт.
- Після того, як відкрутили, витягуємо болт, піднімаємо вгору саму стійку і відводимо її трохи в бік.

- І після цього можемо витягати всю стійку в зборі.

- Тепер, коли амортизаторна стійка у нас в руках, ми можемо відкрутити верхню гайку.

- Після цього знімаємо сайлентблок зі штока і тарілку.


- Цей поршень має досить цікаву форму.

- А після цього знімаємо саму пружину.
- В результаті у нас залишається один амортизатор.
- Для того, щоб перевірити його стан, можна втиснути шток до кінця в трубку і відпустити.

- І якщо шток повернувся назад у вихідне положення, значить амортизатор знаходиться ще в робочому стані.
- В цьому випадку у нас шток повернувся практично на своє місце.
- Але, ми впевнені, що на протилежній стороні цього не станеться.
- Далі нам потрібно збити нижню тарілку з амортизатора.

- Робимо ми це тому, що на нових амортизаторах, які ми придбали, таких тарілок немає.

- Тому нам доведеться зі старих збити тарілки і встановити на нові.
- Якщо порівняти нову пружину з тими, що ми зняли з наших амортизаторних стійок Чері Амулет, то неозброєним оком видно суттєву різницю.

- Нова пружина приблизно на 4 см довша за старі.
- Отже, нижню тарілку просто збиваємо молотком, поступово проходячи по колу.

- Після того, як вона злетіла, одягаємо цю тарілку на новий амортизатор і потім також одягаємо сальник.

- Потім за допомогою спеціальних стяжок стискаємо на 4-5 см пружину нову.

- Зробити це нам доведеться тому, що в іншому випадку пружина виявиться довшою за шток.
- А так, при стиснутій пружині ми отримуємо деякий запас ще штока.

- Далі одягаємо на верхній виток пружини спеціальну гумку і вставляємо назад поршень.

- Він одягається на шток амортизатора і вставляється всередину пружини.
- Потім збираємо все в зворотньому порядку.
- Одягаємо на шток шайбу, за нею йде верхня тарілка і конусний сайлентблок.
- Всю цю конструкцію стягуємо за допомогою гайки.

- В тому випадку, якщо одягнути всі деталі і закрутити гайку на штоці не вдається, потрібно стиснути ще трохи пружину за допомогою стяжок.
- Гайку на штоці амортизатора затягуємо до кінця.
- В цьому випадку пружина остаточно стискається і наші стяжки самі по собі послаблюються.
- Тому просто від руки ми можемо тепер відкрутити і зняти стяжки з пружини.

- Тепер встановлюємо стійку в зборі на своє місце.
- Для цього спочатку вставляємо в верхній отвір, а потім потрапляємо нижнім кінцем в спеціальне вухо.

- Потім вставляємо внизу болт, наживляємо на нього і затягуємо гайку до кінця.
- Перед цим не забудьте перевірити в багажнику чи видно там шток амортизатора, чи знаходиться він на своєму місці і не скутий.

- Затягнувши внизу болт до кінця, приступаємо до зворотнього збирання вгорі під кришкою багажника.
- Перевіряйте при цьому, щоб конусний сайлентблок верхній мав з двох сторін металеві шайби.

- Сам сайлентблок встановлюється припливами вниз.
- Потім накручуємо першу гайку на шток.

- Далі ставимо велику широку шайбу і закручуємо другу гайку.
- Шайба також одягається вибіркою вниз.
- Затягнувши грунтовно верхню гайку, одягаємо ковпачок.
- І після цього можемо встановлювати на місце і решітку від динаміка аудіосистеми.
- Далі одягаємо на місце колесо і опускаємо домкрат.
- Після цього знову вимірюємо висоту кузова по колісній арці.

- В результаті ми отримали 73 см. Це проти 67 см, які у нас були до заміни амортизаторів.
- На цьому наша розповідь про самостійну заміну задніх акумуляторів Чері Амулет закінчена.