Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Як замінити прокладку ГБЦ Деу Нексія, промивання двигуна на старому фільтрі

Кожен двигун внутрішнього згорання складається з трьох основних частин: блоку циліндрів, головки блока циліндрів і клапанної кришки.

У з'єднаннях між кожною з цих частин укладається спеціальна прокладка, яка дозволяє в значній мірі ущільнити з'єднання.

Крім цього, кожна з прокладок виконує свою не менш важливу задачу.

Так зокрема, прокладка ГБЦ двигуна, який встановлюється на Деу Нексія, забезпечує герметичність камер згоряння.

Крім того, вона робить герметичними і канали двигуна, де виконується циркуляція антифризу.

У разі, якщо прокладка рветься, прогорає або з інших причин виходить з ладу, герметичність порушується і виникають серйозні проблеми в роботі всього двигуна.

Міняємо самостійно прокладку ГБЦ двигуна Daewoo Nexia

У цій статті ми хочемо розповісти про те, як можна своїми руками замінити прокладку ГБЦ і виконати деякі інші роботи на двигуні Деу Нексія.

 як можна своїми руками замінити прокладку ГБЦ і виконати деякі інші роботи на двигуні Деу Нексія.

  • Отже, у нас автомобіль Деу Нексія, двигун якого спочатку почав троїти, а потім взагалі перестав запускатися.
  • Задумана на початку заміна свічок запалювання навряд чи б щось дала, оскільки колір масла в двигуні став досить брудним.
  • І це масло фактично вже перетворилося на справжню емульсію.
  • До того ж розширювальний бачок виявився порожнім зовсім.
  • Під час спроби прокрутити агрегат за допомогою стартера чутний характерний звук недостатньої компресії в одному з циліндрів.
  • Але загалом складається враження, що вийшла з ладу прокладка ГБЦ.
  • Тому ми приступили до розбирання, щоб підтвердити чи спростувати на власні очі свій діагноз.
  • Та, перш за все, щоб нам можна було без перешкод зняти ГБЦ двигуна, потрібно зняти деяке його навісне обладнання.

 потрібно зняти деяке його навісне обладнання.

  • Це в першу чергу корпус повітряного фільтра і захисний кожух ременя ГРМ.
  • Крім того, потрібно буде від'єднати і деякі інші незначні деталі.
  • В процесі демонтажу воздуховода ми виявили в ньому наявність масла.
  • Звідки воно там з'явилося відразу визначити важко.
  • Але, от коли ми витягли масляний щуп, то виявилося, що рівень масла в двигуні значно перевищений.
  • Далі нам потрібно зняти ремінь генератора.
  • Для цього потрібно спочатку відпустити два болта, якими кріпиться шків гідропідсилювача і тільки після цього відпускаємо генератор.

відпустити два болти, якими кріпиться шків гідропідсилювача і тільки після цього відпускаємо генератор.

  • В такому випадку ви зможете зняти потім і шків.
  • В іншому порядку зняти цей ремінь у вас просто не вийде.
  • Після цього ми знімаємо кожух ГРМ. Візуально цей вузол ніяких пошкоджень не має.
  • Тому ми викручуємо свічки запалювання. Тут нам відкривається цікава картина.

Тому ми викручуємо свічки запалювання.

  • Три з чотирьох свічок брудні і лише одна з них, третього циліндра, чиста і суха.
  • Швидше за все, на третьому циліндрі і стався порив прокладки ГБЦ Деу Нексія.
  • Оскільки завжди в таких випадках свічка набуває кольору тосола або ж стає чистою.
  • При огляді свічкових колодязів виявилося, що і там є сліди масла.
  • Але, в четвертому циліндрі масло буквально стоїть.
  • Перевірили також і мітки на шківах распредвалів.
  • І якщо все нормально, то знімаємо клапанну кришку.

 знімаємо клапанну кришку.

  • Тут можна побачити, що прокладка не так давно мінялася. А також видно, що сам агрегат не завадило б вже і почистити.
  • Далі нам належить зняти ремінь ГРМ, а також демонтувати ролики.

 нам належить зняти ремінь ГРМ, а також демонтувати ролики.

  • Це потрібно зробити обов'язково, оскільки за роликами внизу є металевий кожух, який прикріплений безпосередньо до блоку циліндрів.
  • А раз так, то без цього ми її зняти не зможемо.
  • Звільняємо головку блоку циліндрів від усіх інших приладів і деталей, які можуть нам перешкодити потім її демонтажу.
  • Колектора ми не відкручуємо, так як можна спробувати зняти ГБЦ разом з ними.
  • Після цього зливаємо масло з двигуна і охолоджуючу рідину.
  • Нам вдалося злити зовсім небагато антифризу.

вдалося злити зовсім небагато антифризу.

  • А також літрів п'ять масла, хоча має бути максимум чотири.
  • Також ми відпустили «штани» глушника.

Також ми відпустили «штани» глушника.

  • Після цього перевірте ще раз уважно, чи все відключено від головки, щоб потім при її знятті не бігати і не відкручувати.
  • Отже, ми зняли ГБЦ разом з колекторами і спостерігаємо наступну картину.

зняли ми ГБЦ разом з колекторами і спостерігаємо наступну картину

  • Всі циліндри у нас в маслі. Але найменше масла знаходиться в третьому циліндрі.
  • Крім того, ми бачимо, що це не масло, а емульсія.
  • Тобто, відбулося потрапляння антифрізу в масло.
  • А, як відомо, для того, щоб охолоджуюча рідина могла потрапити в масло, її тиск повинен перевищувати тиск масла.
  • Тому можна припустити, що потрапити тосол в двигун міг тільки в тому місці, де масло циркулює самопливом, без жодного тиску.
  • Сама прокладка на головці також зовсім ніяка.

Сама прокладка на голівці також зовсім ніяка.

  • Якщо подивитися на саму головку Деу Нексія, то тут добре видно, що існує підвищена витрата масла в двигуні.
  • Свідченням тому є той факт, що  клапана вимазані масляною емульсією.

все клапана вимазані масляною емульсією.

  • Але якщо добре придивитися, то видно, що головки клапанів третього циліндра очистилися від нагару.

головки клапанів третього циліндра очистилися від нагару.

  • Це може говорити тільки про те, що тут в масло потрапляв антифрІз.
  • Залишається тільки визначити, де саме відбулося таке попадання.
  • З цією метою ми перевіряємо поверхню головки на наявність деформації, тобто виїмок, задирів тощо Для цього гарненько протираємо цю поверхню і встановлюємо на неї звичайну, тільки рівну, лінійку ребром.

 встановлюємо на неї звичайну, тільки рівну, лінійку ребром.

  • При цьому між лінійкою і поверхнею головки не повинно бути пробілів.
  • Лінійку прикладаємо рівно по середині, а також перевіряємо і по діагоналях.
  • Точно таку ж перевірку проводимо і поверхні блоку циліндрів.
  • Крім цього, ми виявили на поверхні ГБЦ підозрілий пропил між двома отворами.
  • Правда, він акуратно замазаний холодним зварюванням і судячи з усього, не перший раз.

 акуратно замазаний холодним зварюванням і судячи з усього, не перший раз.

  • Що це таке, чи є це заводським браком або може бути наслідком якого-небудь ремонту, сказати поки дуже важко.
  • На поверхні блоку також є дрібні механічні пошкодження.

На поверхні блоку також є дрібні механічні пошкодження.

  • Але, вони не можуть істотно вплинути на герметичність з'єднання
  • Зазвичай, при такого роду ремонтах в умовах СТО проводиться шліфування поверхонь головки блоку циліндрів і самого блоку.
  • Але в нашому випадку поверхня головки рівна і ніяких вигинів не має.
  • Тому залишається все-таки прокладка.
  • У зв'язку з цим ми очищаємо добре ГБЦ, поверхню її змащуємо литолом, можна для цього застосувати і графітову мазь або молібденову.

очищаємо добре ГБЦ, поверхню її змащуємо литолом

  • При цьому підозрілий канал ми замазали, оскільки він має сполучення з сусіднім отвором.

 підозрілий канал ми замазали

Крім того, придбали нову прокладку ГБЦ, виробництва Болгарії.

 придбали нову прокладку ГБЦ, виробництва Болгарії.

  • Вона підкупила нас якістю виготовлення, в порівнянні з цілою низкою китайських та інших.
  • Оригінальну знайти не вийшло, але думаємо, що і ця буде служити довго.
  • Далі змастили мастилом і поверхню самого блоку двигуна Деу Нексія.
  • Це дозволить в майбутньому, коли доведеться розбирати двигун, набагато легше зняти прокладку і зачистити поверхню блоку і його головки.
  • І після цього приступаємо до збирання двигуна в зворотньому порядку.
  • В таких випадках ми рекомендуємо завжди ставити нові болти кріплення ГБЦ.
  • В крайньому випадку варто перевірити старі всі болти на витягнутість.
  • Крім того, в обов'язковому порядку варто попередньо продути всі отвори цих болтів, оскільки там може зібратися масло, бруд, тосол та інші дрібні частинки сміття.
  • А це все може не дати вам затягнути болт до кінця.
  • Мало того, під час затягування виникає дуже висока ймовірність перервати болт або навіть пошкодити блок.
  • Потрібно також пам'ятати, що болти кріплення ГБЦ зазвичай затягуються спочатку із зусиллям 20 н / м, а після цього ще в три підходи по 65 градусів кожен.
  • Хоча це не панацея і кожен затягує так, як йому зручніше.
  • Затягнувши повністю головку, приступаємо до установки решти навісного обладнання.
  • Особливістю в цьому автомобілі є те, що ремінь ГРМ натягується не роликом, а водяною помпою.

 ремінь ГРМ натягується не роликом, а водяною помпою.

  • Але, ми її не знімали і не збираємося.
  • А тому, для того, щоб натягнути ремінь ГРМ, виставляємо 1 і 4 поршня у верхню мертву точку.
  • З цією метою за допомогою звичайної викрутки росклинюєм распредвал.

за допомогою звичайної викрутки росклинюєм распредвал.

Далі підводимо другий для того, щоб мітки на їх шківах зійшлися.Далі підводимо другий для того, щоб мітки на їх шківах зійшлися.

  • За допомогою шківів одночасно підтягуємо ремінь до можливої межі.
  • Для цього можна відпустити болти на шківах.
  • Далі, ролик потрібно втиснути всередину.

Далі, ролик потрібно втиснути всередину.

  • Для цього беремо щось м'яке, наставляємо на алюміній і тиснемо скільки можна.
  • При цьому ролик повинен піти трохи вліво і ремінь на нього можна буде накинути.

 ролик повинен піти трохи вліво і ремінь на нього можна буде накинути.

Зачепивши,​ ми просуваємо ремінь далі, як нам потрібно.

    • Зробивши натяжку, провертаємо два оберти ГРМ.
      • При цьому мітки на шківах повинні знову збігтися.
      • Також у цьому положенні повинні і поршня першого та четвертого циліндрів стати у верхню мертву точку.
      • Контролюємо в цей час і натяжку ременя.
        • Після цього під'єднуємо шланги, прикручуємо все, що раніше зняли, в тому числі і штани глушника.
        • Іншими словами, продовжуємо збирання в зворотньому до розбирання порядку.
          • Як вже говорилося, при розбиранні ми виявили в двигуні Деу Нексія справжню емульсію замість масла.
          • Тому, щоб промити двигун від цієї гидоти, ми заливаємо в нього промивне масло.
          • Мало того, в охолоджуючу систему заливаємо воду з додаванням промивки.
          • Це для того, щоб можна було відмити плями масла в охолоджувальній системі.
          • При цьому, всю промивку двигуна виконуємо при встановленому старому масляному фільтрі.
          • Єдина умова при цьому - це тільки злити брудне масло з нього повністю попередньо.
          • Щоб воно не потрапило при запуску знову в двигун.
          • Промивку у воду додаємо на прогрітий двигун. Даємо пропрацювати п'ять хвилин.
          • Після цього зливаємо всю воду і заливаємо чисту.
          • Знову даємо пропрацювати двигуну і зливаємо.
          • Робимо це до тих пір, поки не піде з системи чиста вода.

            І тільки потім вже заливаємо справжній антифриз.

            • Свічки запалювання також не ставили поки нові, а лише трохи почистили від масла і нагару старі.
            • Тільки після промивання вкрутимо вже нові свічки.
            • Також потрібно пам'ятати, що зливної пробки в системі охолодження в двигуні цієї машини немає.
            • Злив виконуємо, від'єднавши один шланг біля помпи, а також відкривши кран на радіаторі.
            • Він розташований внизу корпуса з правого боку.
            • Цілком зрозуміло, що після їзди на такій емульсії, яка тут була, вийшов з ладу і лямбда-зонд.

після їзди на такій емульсії, яка тут була, вийшов з ладу і лямбда-зонд.

  • Тому нам довелося його замінити на новий.
  • А при абсолютно брудних і закопчених свічках це і не дивно, що лямбда-зонд не витримав.

при абсолютно брудних і закопчених свічках це і не дивно

  • Швидше за все він постійно показував, що топливоповітряна суміш збіднена і тому перегорів.
  • Більше ми нічого не змінювали. Двигун не відразу, але запустився.
  • Промили його і систему охолодження на скільки це було можливим.
  • На цьому наша розповідь про заміну прокладки ГРМ і промивку двигуна Деу Нексія закінчена.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як замінити прокладку ГБЦ Деу Нексія, промивання двигуна на старому фільтрі"

Відгуки: 0




Блок циліндрів для ремонту Деу Нексія:

Кришка для ремонту Деу Нексія:

Прокладки для ремонту Деу Нексія:

Бачок для ремонту Деу Нексія:

Стартер для ремонту Деу Нексія:

Циліндр для ремонту Деу Нексія:

Фільтр для ремонту Деу Нексія:

Кожух ременя ГРМ для ремонту Деу Нексія:

Щуп масляний для ремонту Деу Нексія:

Ремінь Генератора для ремонту Деу Нексія:

.