У створенні цього автомобіля брали участь відразу кілька відомих компаній Європи.
Крім того, випуск його також здійснювали в багатьох європейський і азіатських країнах.
Тому немає нічого дивного в тому, що протягом швидкого часу Деу Ланос став воістину народним автомобілем.
Не спроста ця модель майже двадцять років безперервно сходила з конвеєрів різних автопідприємств.
Цьому сприяли цілком нормальна якість і доступна ціна.
Сьогодні автомобіль вже не випускається, але його можна знайти майже в кожному дворі будь-якого міста не тільки України, але і багатьох країн.
Комплектувалася нова машина різними двигунами.
Незважаючи на це в кожному з них однією з основних частин є ГБЦ.
Це той пристрій, що закриває весь циліндровий блок, а також утворює герметичні камери згоряння.
Саме в них і відбувається загоряння повітряно-паливної суміші.
Сам блок ГБЦ суцільнолитий, але в ньому розташовується весь клапанний механізм автомобіля.
Самостійно знімаємо головку блоку циліндрів двигуна Daewoo Lanos
У нашій статті ви дізнаєтеся про те, як можна самому швидко зняти ГБЦ на двигуні Деу Ланос.

- В якості підготовчих робіт для виконання такого виду ремонту знімається захист двигуна, а також відкручується два болта кронштейна кріплення впускного колектора.
- Далі, приступаючи до виконання робіт на двигуні цього авто, потрібно в першу чергу витягнути і прибрати масляний щуп.
- Інакше його можна запросто зламати.
- Після цього нам потрібно злити з системи охолодження антифриз.
- Для цього потрібно відкрутити краник зливний внизу радіатора, підставивши попередньо ємність.
- А також зняти кришку з розширювального бачка, знизивши тим самим тиск в системі.
- Ну і щоб антифриз повністю пішов з усієї системи, потрібно зняти патрубок на розширювальному бачку і продути його.
- Потім ми від'єднуємо всі патрубки і датчики, які є на кришці клапанів і ГБЦ.
- І також знімаємо повітряний фільтр.

- Далі знімаємо роз'єми форсунок, від'єднуємо котушку запалювання.
- Виймаємо свічкові ковпаки з високовольтними дротами і відводимо їх в сторону.
- При цьому все потрібно робити акуратно і уважно, щоб запам'ятати, де що було приєднане, і щоб нічого не обірвати або не обірвати.
- Від'єднуємо патрубок зворотньої циркуляції з паливної магістралі.

- Після цього відкручуємо і знімаємо корпус повітряного фільтра.


- Відпускаємо три болти його кріплення.
- А для того, щоб відкрутити четвертий болт, який внизу, відпускаємо генератор і отримуємо можливість провернути шків колінвала Деу Ланос.
- В результаті четвертий болт виявляється вгорі, і ми спокійного його відкручуємо.
- Після цього знімаємо шків колінвала.

- Потім відпускаємо два болта гідропідсилювача, щоб не пошкодити захисний пластиковий кожух ременя ГРМ.

- Далі відкручуємо сам захисний кожух ременя ГРМ.

- І в результаті знімаємо кожух цілим.
- Але, якби ми не відпустили болти гідропідсилювача, то один кінець кожуха, як правило,відламався б.

- Ну і тепер викручуємо вже до кінця болт генератора.

- А потім знімаємо жаростійкий захисний щиток колектора.


- Далі відкручуємо кронштейн електроклапана, датчик температури від комп'ютера, а також датчик температури від панелі приладів.
- Від'єднуємо також проводи проводки і відводимо убік.
- Потім знімаємо патрубок охолодження двигуна від термостата.

- Крім того, від'єднуємо і два патрубки підігріву дросельної заслінки.
- Також знімаємо патрубок відводу картерних газів.

- І тепер, якщо все від'єднано, приступаємо до відкручування клапанної кришки.

- Знімаємо клапанну кришку і ставимо мітки за допомогою маркера на шківі распредвала і один внизу на колінвалі.
- Після цього знімаємо шків распредвала Деу Ланос.

- Потім відкручуємо два верхніх болта кріплення пластикового захисного кожуха ГРМ, оскільки вони закручені в корпус головки блоку циліндрів.

- Далі опускаємося вниз в оглядову яму і від'єднуємо каталізатор глушника.
- Після завершення цієї операції нам більше нічого не заважатиме знімати саму головку.
- Тому відкручуємо болти кріплення ГБЦ.

- Щоб легше було знімати головку, після того, як відкрутили всі її болти, знімаємо распредвал.

- Після цього вже нічого не заважає зняти і саму головку блоку циліндрів.

- В результаті на знімання головки у нас в цілому пішло трохи більше півгодини.
- Цілком зрозуміло, що у людини, що не має достатнього досвіду виконання подібного роду ремонту, так швидко виконати його не вийде.
- Але, цей результат говорить про те, що згаданий вид ремонту не такий вже і складний.
- Тому при бажанні кожен може виконати його самостійно у себе в гаражі, заощадивши на цьому не мало своїх коштів.
- Знімали ж ми головку з банальної причини - протікання масла по корпусу двигуна.
- Потрібно зазначити, що це є хворобою подібного роду двигунів.
- У нашому випадку ми хочемо акцентувати увагу на цьому.
- Справа в тому, що в тому випадку, якщо на блок ставиться прокладка ГБЦ без мідного обпресування, то в центрі на отворі, де проходить масляна магістраль відбувається пошкодження.

- Масло в цьому місці видавлює металлоазбест і отримує можливість протікати назовні.
- В результаті на блоці утворюються патьоки.
- Не секрет, що в цьому випадку часто може бути деформація поверхні головки.
- Тому ми, як правило, відвозимо її на фрезерний верстат, щоб вирівняти поверхню.
- Це коли ми не плануємо її розбирати.
- В таких випадках ми вважаємо вигідніше фрезерувати поверхню головки, а не шліфувати.
- Просто при цьому методі під капелюшки клапанів не потраплять частинки абразивного каменю, що застосовується при шліфуванні, разом з його мастильно-охолоджуючою рідиною.
- Якщо головка розбирається, то можна без проблем виконувати шліфування її поверхні.
- На цьому нашу розповідь про те, як можна швидко самостійно зняти ГБЦ двигуна Деу Ланос закінчено.