Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Як зняти ГБЦ на Деу Ланос

У створенні цього автомобіля брали участь відразу кілька відомих компаній Європи.

Крім того, випуск його також здійснювали в багатьох європейський і азіатських країнах.  

Тому немає нічого дивного в тому, що протягом швидкого часу Деу Ланос став воістину народним автомобілем.

Не спроста ця модель майже двадцять років безперервно сходила з конвеєрів різних автопідприємств.

Цьому сприяли цілком нормальна якість і доступна ціна.

Сьогодні автомобіль вже не випускається, але його можна знайти майже в кожному дворі будь-якого міста не тільки України, але і багатьох країн.

Комплектувалася нова машина різними двигунами.

Незважаючи на це в кожному з них однією з основних частин є ГБЦ.

Це той пристрій, що закриває весь циліндровий блок, а також утворює герметичні камери згоряння.

Саме в них і відбувається загоряння повітряно-паливної суміші.

Сам блок ГБЦ суцільнолитий, але в ньому розташовується весь клапанний механізм автомобіля.

Самостійно знімаємо головку блоку циліндрів двигуна Daewoo Lanos

У нашій статті ви дізнаєтеся про те, як можна самому швидко зняти ГБЦ на двигуні Деу Ланос.

як можна самому швидко зняти ГБЦ на двигуні Деу Ланос

  • В якості підготовчих робіт для виконання такого виду ремонту знімається захист двигуна, а також відкручується два болта кронштейна кріплення впускного колектора.
  • Далі, приступаючи до виконання робіт на двигуні цього авто, потрібно в першу чергу витягнути і прибрати масляний щуп.
  • Інакше його можна запросто зламати.
  • Після цього нам потрібно злити з системи охолодження антифриз.
  • Для цього потрібно відкрутити краник зливний внизу радіатора, підставивши попередньо ємність.
  • А також зняти кришку з розширювального бачка, знизивши тим самим тиск в системі.
  • Ну і щоб антифриз повністю пішов з усієї системи, потрібно зняти патрубок на розширювальному бачку і продути його.
  • Потім ми від'єднуємо всі патрубки і датчики, які є на кришці клапанів і ГБЦ.
  • І також знімаємо повітряний фільтр.

знімаємо повітряний фільтр.

  • Далі знімаємо роз'єми форсунок, від'єднуємо котушку запалювання.
  • Виймаємо свічкові ковпаки з високовольтними дротами і відводимо їх в сторону.
  • При цьому все потрібно робити акуратно і уважно, щоб запам'ятати, де що було приєднане, і щоб нічого не обірвати або не обірвати.
  • Від'єднуємо патрубок зворотньої циркуляції з паливної магістралі.

Від'єднуємо патрубок зворотної циркуляції з паливної магістралі.

  • Після цього відкручуємо і знімаємо корпус повітряного фільтра.

Після цього відкручуємо і знімаємо корпус повітряного фільтра.

 не послаблюючи ремінь ГРМ, відкручуємо шків коленвала.

  • Відпускаємо три болти його кріплення.
  • А для того, щоб відкрутити четвертий болт, який внизу, відпускаємо генератор і отримуємо можливість провернути шків колінвала Деу Ланос.
  • В результаті четвертий болт виявляється вгорі, і ми спокійного його відкручуємо.
  • Після цього знімаємо шків колінвала.

 знімаємо шків коленвала.

  • Потім відпускаємо два болта гідропідсилювача, щоб не пошкодити захисний пластиковий кожух ременя ГРМ.

відпускаємо два болта гідропідсилювача

  • Далі відкручуємо сам захисний кожух ременя ГРМ.

відкручуємо сам захисний кожух ременя ГРМ.

  • І в результаті знімаємо кожух цілим.
  • Але, якби ми не відпустили болти гідропідсилювача, то один кінець кожуха, як правило,відламався б.

якби ми не відпустили болти гідропідсилювача, то один кінець кожуха, як правило,відламався б.

  • Ну і тепер викручуємо вже до кінця болт генератора.

викручуємо вже до кінця болт генератора.

  • А потім знімаємо жаростійкий захисний щиток колектора.

знімаємо жаростійкий захисний щиток колектора.

від'єднуємо трубки з адсорбера і його клапана.

  • Далі відкручуємо кронштейн електроклапана, датчик температури від комп'ютера, а також датчик температури від панелі приладів.
  • Від'єднуємо також проводи проводки і відводимо убік.
  • Потім знімаємо патрубок охолодження двигуна від термостата.

знімаємо патрубок охолодження двигуна від термостата.

  • Крім того, від'єднуємо і два патрубки підігріву дросельної заслінки.
  • Також знімаємо патрубок відводу картерних газів.

знімаємо патрубок відводу картерних газів.

  • І тепер, якщо все від'єднано, приступаємо до відкручування клапанної кришки.

приступаємо до відкручування клапанної кришки.

  • Знімаємо клапанну кришку і ставимо мітки за допомогою маркера на шківі распредвала і один внизу на колінвалі.
  • Після цього знімаємо шків распредвала Деу Ланос.

знімаємо шків распредвала Деу Ланос.

  • Потім відкручуємо два верхніх болта кріплення пластикового захисного кожуха ГРМ, оскільки вони закручені в корпус головки блоку циліндрів.

відкручуємо два верхніх болта кріплення пластикового захисного кожуха ГРМ

  • Далі опускаємося вниз в оглядову яму і від'єднуємо каталізатор глушника.
  • Після завершення цієї операції нам більше нічого не заважатиме знімати саму головку.
  • Тому відкручуємо болти кріплення ГБЦ.

відкручуємо болти кріплення ГБЦ.

  • Щоб легше було знімати головку, після того, як відкрутили всі її болти, знімаємо распредвал.

після того, як відкрутили всі її болти знімаємо распредвал.

  • Після цього вже нічого не заважає зняти і саму головку блоку циліндрів.

нічого не заважає зняти і саму головку блоку циліндрів.

  • В результаті на знімання головки у нас в цілому пішло трохи більше півгодини.
  • Цілком зрозуміло, що у людини, що не має достатнього досвіду виконання подібного роду ремонту, так швидко виконати його не вийде.
  • Але, цей результат говорить про те, що згаданий вид ремонту не такий вже і складний.
  • Тому при бажанні кожен може виконати його самостійно у себе в гаражі, заощадивши на цьому не мало своїх коштів.
  • Знімали ж ми головку з банальної причини - протікання масла по корпусу двигуна.
  • Потрібно зазначити, що це є хворобою подібного роду двигунів.
  • У нашому випадку ми хочемо акцентувати увагу на цьому.
  • Справа в тому, що в тому випадку, якщо на блок ставиться прокладка ГБЦ без мідного обпресування, то в центрі на отворі, де проходить масляна магістраль відбувається пошкодження.

в центрі на отворі, де проходить масляна магістраль відбувається пошкодження.

  • Масло в цьому місці видавлює металлоазбест і отримує можливість протікати назовні.
  • В результаті на блоці утворюються патьоки.
  • Не секрет, що в цьому випадку часто може бути деформація поверхні головки.
  • Тому ми, як правило, відвозимо її на фрезерний верстат, щоб вирівняти поверхню.
  • Це коли ми не плануємо її розбирати.
  • В таких випадках ми вважаємо вигідніше фрезерувати поверхню головки, а не шліфувати.
  • Просто при цьому методі під капелюшки клапанів не потраплять частинки абразивного каменю, що застосовується при шліфуванні, разом з його мастильно-охолоджуючою рідиною.
  • Якщо головка розбирається, то можна без проблем виконувати шліфування її поверхні.
  • На цьому нашу розповідь про те, як можна швидко самостійно зняти ГБЦ двигуна Деу Ланос закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як зняти ГБЦ на Деу Ланос"

Відгуки: 0




Захист двигуна для ремонту Деу Ланос:

Болти для ремонту Деу Ланос:

Кріплення для ремонту Деу Ланос:

Колектор для ремонту Деу Ланос:

Щуп масляний для ремонту Деу Ланос:

Радіатор для ремонту Деу Ланос:

Кришка для ремонту Деу Ланос:

Бачок для ремонту Деу Ланос:

Патрубки для ремонту Деу Ланос:

.