Одне з найбільших автомобільних підприємств Китаю Great Wall Motors вже майже півтора десятиліття поставляє свої позашляховики в Росію, Україну та інші країни СНД.
За цей час автолюбителям цих країн було представлено три покоління популярних моделей.
А в 2011 році на авторинок цих країн вийшов представник четвертого покоління – Грейт Волл Ховер Н5.
Цей новий представник відомої і вже ставшою популярною в нашій країні автомобільної компанії не надто відрізняється зовні від свого попередника – моделі Н3.
В його комплектацію так само став входити бензиновий агрегат об'ємом 2,4 літра.
Сам по собі двигун, потужність якого становить 136 к. с., цілком надійний, довговічний і ремонтопридатний.
Самостійно усуваємо «провали» двигуна 4G64 2,4 Great Wall Hover
У цій статті ми хочемо розповісти про найпростіше рішення, яке допомагає позбутися від «провалів» двигуна на Грейт Вол Ховер.
- Власники цього прекрасного позашляховика добре знають про таку типову болячку бензинового двигуна об'ємом 2,4 літра, який встановлюється на Грейт Вол Ховер.
- Суть її полягає в тому, що під час запуску, а також при наступному розгоні двигун на кілька секунд буквально втрачає потужність.
- Іншими словами, падають оберти і відбувається неприємне сіпання, що нагадує ситуацію з плаваючими обертами на холостому ходу.
- Сама по собі ця ситуація не дуже значна, але постійне її повторення рано чи пізно починає дратувати.
- Звичайно, скажете ви, тут можна перепрошити чіп-тюнінг або з допомогою МД-тюнінгу дещо змінити конструкцію дросельного вузла автомобіля.
- Так, все вірно, але це вже певна заміна і до того ж коштує грошей.
- Ми ж придумали зовсім інший, абсолютно безкоштовний, ну добре, копійчаний, спосіб, як позбутися такої проблеми.
- Тому в цій статті і вирішили поділитися з іншими власниками таких моделей.
- Отже, у нас, як вже говорилося, на порядку денному двигун від Mitsubishi 4G64 об'ємом 2,4 літра.
- Рішення такої проблеми полягає в незначному доопрацюванні конструкції даного агрегату.
- Для виконання такого завдання нам в обов'язковому порядку знадобиться порожній аерозольний балончик.
- Абсолютно неважливо з-під чого цей балончик буде: з-під якогось очищувача, фарби або іншої рідини.
- Головною умовою є, щоб він був абсолютно порожнім.
- Для контролю скидаємо в цьому балончику залишковий тиск.
- І після цього відрізаємо денце цього балончика.
- Далі приміряємо на повітропроводі двигуна Грейт Вол Ховер і відрізаємо верхню частину корпусу балончика перед відвідною трубкою цього патрубка.
- В результаті отримуємо невеликий циліндр, виготовлений з тонкої жерсті.
- Потім з боку верхньої частини розрізаємо цей циліндр на чотири рівних сегмента, але тільки не до самого кінця.
- Приблизно на ¾ довжини всього циліндра.
- І потім краї отриманих сегментів загортаємо у напрямку проти годинникової стрілки.
- Чому саме в такому напрямку, запитаєте ви?
- Справа в тому, оскільки ми вважаємо, що саме таким чином ця конструкція буде підхоплювати вихідний потік парів масла у впускний колектор.
- При цьому ні на витрату масла це ніяким чином впливати не буде, а на ходові якості автомобіля-навпаки, впливатиме тільки позитивно.
- На протилежному кінці, біля основи балончика по діаметру залишаємо чотири або шість невеликих пелюсток.
- Вони потрібні будуть для здійснення фіксації конструкції, тому їх потрібно відігнути на корпус.
- Далі, роз'єднуємо повітропровід на хомуті і після цього в пластмасову трубку вставляємо наш винахід загнутими пелюстками вперед.
- Діаметр цього балончика трохи менший діаметра пластмасового патрубка, тому він вільно входить в нього.
- Всуваємо балончик майже повністю всередину і затискаємо заздалегідь заготовленими пелюстками.
- Тепер якщо заглянути всередину патрубка, то можна буде побачити прорізь, що за формою нагадує лопасті вентилятора.
- Після цього збираємо повітропровід в зворотньому порядку.
- Встановлена в результаті нами конструкція дозволяє не змінювати кількість повітря, що поступає, як у випадку з МД-тюнінгом, а тільки змінювати його напрямок.
- Іншими словами, повітряні маси, що надходять на дросельну заслонку в цьому місці будуть завихрятися.
- Звичайно, обов'язково знайдуться фахівці, які почнуть запевняти, що турбуленція і завихрення – це шкідливі для двигуна явища.
- Але в нашому випадку це зовсім навпаки: воно не шкодить, а навпаки, робить позитивним вплив.
- Це було перевірено на власному досвіді.
- Ми пробували їздити з цим пристроєм і без нього, то різницю неодмінно відчували.
- Провалів, як таких, в тязі двигуна Грейт Вол Ховер зовсім не стало тепер.
- Паралельно хочеться поділитися ще одним ноу-хау нашим.
- Повітропровід біля самого фільтра має невелике відведення, на якому кріпиться якийсь бачок.
- Так от, в літній час повітряний простір під капотом сильно нагрівається.
- Крім того, гаряче повітря надходить і від випускного колектора.
- В результаті він потрапляє через цей бачок в повітропровід, і по повітропроводу на дросельну заслонку. Як наслідок ми отримуємо гарячу паливно-повітряну суміш, оскільки бензин також гріється, і температура її на впуску досягає 80 градусів.
- А це не дуже добре для роботи двигуна.
- Ми вже не говоримо про те, що таке гаряче повітря надходить додатково і в салон автомобіля.
- Тому, ми від'єднали цей бачок і поставили тимчасово на повітропровід в цьому місці заглушку.
- А це дало нам можливість знизити температуру у впускному колекторі агрегату на 10 градусів.
- У будь-якому випадку всі наші нововведення не зможуть завдати шкоди роботі автомобільного двигуна.
- Тому ми вважаємо такі експерименти тільки корисними, як для двигуна, так і для нас самих.
- На цьому розповідь про те, як можна самостійно позбутися провалів в роботі двигуна Грейт Вол Ховер закінчено.