Пропала тяга Грейт Вол Ховер бензиновий двигун 4G64 2.4

Одне з найбільших автомобільних підприємств Китаю Great Wall Motors вже майже півтора десятиліття поставляє свої позашляховики в Росію, Україну та інші країни СНД.

За цей час автолюбителям цих країн було представлено три покоління популярних моделей.

А в 2011 році на авторинок цих країн вийшов представник четвертого покоління – Грейт Волл Ховер Н5.

Цей новий представник відомої і вже ставшою популярною в нашій країні автомобільної компанії не надто відрізняється зовні від свого попередника – моделі Н3.

В його комплектацію так само став входити бензиновий агрегат об'ємом 2,4 літра.

Сам по собі двигун, потужність якого становить 136 к. с., цілком надійний, довговічний і ремонтопридатний.

Самостійно усуваємо «провали» двигуна 4G64 2,4 Great Wall Hover

У цій статті ми хочемо розповісти про найпростіше рішення, яке допомагає позбутися від «провалів» двигуна на Грейт Вол Ховер.

найпростішому рішенні, яке допомагає позбутися від «провалів» двигуна на Грейт Вол Ховер.

  • Власники цього прекрасного позашляховика добре знають про таку типову болячку бензинового двигуна об'ємом 2,4 літра, який встановлюється на Грейт Вол Ховер.
  • Суть її полягає в тому, що під час запуску, а також при наступному розгоні двигун на кілька секунд буквально втрачає потужність.
  • Іншими словами, падають оберти і відбувається неприємне сіпання, що нагадує ситуацію з плаваючими обертами на холостому ходу.
  • Сама по собі ця ситуація не дуже значна, але постійне її повторення рано чи пізно починає дратувати.
  • Звичайно, скажете ви, тут можна перепрошити чіп-тюнінг або з допомогою МД-тюнінгу дещо змінити конструкцію дросельного вузла автомобіля.
  • Так, все вірно, але це вже певна заміна і до того ж коштує грошей.
  • Ми ж придумали зовсім інший, абсолютно безкоштовний, ну добре, копійчаний, спосіб, як позбутися такої проблеми.
  • Тому в цій статті і вирішили поділитися з іншими власниками таких моделей.
  • Отже, у нас, як вже говорилося, на порядку денному двигун від Mitsubishi 4G64 об'ємом 2,4 літра.

на порядку двигун від Mitsubishi 4G64 об'ємом 2,4 літра.

  • Рішення такої проблеми полягає в незначному доопрацюванні конструкції даного агрегату.
  • Для виконання такого завдання нам в обов'язковому порядку знадобиться порожній аерозольний балончик.

нам в обов'язковому порядку знадобиться порожній аерозольний балончик.

  • Абсолютно неважливо з-під чого цей балончик буде: з-під якогось очищувача, фарби або іншої рідини.
  • Головною умовою є, щоб він був абсолютно порожнім.
  • Для контролю скидаємо в цьому балончику залишковий тиск.

Для контролю скидаємо в цьому балончику залишковий тиск.

  • І після цього відрізаємо денце цього балончика.

І після цього відрізаємо денце цього балончика.

  • Далі приміряємо на повітропроводі двигуна Грейт Вол Ховер і відрізаємо верхню частину корпусу балончика перед відвідною трубкою цього патрубка.

відрізаємо верхню частину корпусу балончика перед відвідною трубкою цього патрубка.

  • В результаті отримуємо невеликий циліндр, виготовлений з тонкої жерсті.

В результаті отримуємо невеликий циліндр

  • Потім з боку верхньої частини розрізаємо цей циліндр на чотири рівних сегмента, але тільки не до самого кінця.
  • Приблизно на ¾ довжини всього циліндра.
  • І потім краї отриманих сегментів загортаємо у напрямку проти годинникової стрілки.

краї отриманих сегментів загортаємо у напрямку проти годинникової стрілки.

  • Чому саме в такому напрямку, запитаєте ви?
  • Справа в тому, оскільки ми вважаємо, що саме таким чином ця конструкція буде підхоплювати вихідний потік парів масла у впускний колектор.
  • При цьому ні на витрату масла це ніяким чином впливати не буде, а на ходові якості автомобіля-навпаки, впливатиме тільки позитивно.  
  • На протилежному кінці, біля основи балончика по діаметру залишаємо чотири або шість невеликих пелюсток.

залишаємо чотири або шість невеликих пелюсток.

  • Вони потрібні будуть для здійснення фіксації конструкції, тому їх потрібно відігнути на корпус.
  • Далі, роз'єднуємо повітропровід на хомуті і після цього в пластмасову трубку вставляємо наш винахід загнутими пелюстками вперед.

в пластмасову трубку вставляємо наш винахід загнутими пелюстками вперед.

  • Діаметр цього балончика трохи менший діаметра пластмасового патрубка, тому він вільно входить в нього.
  • Всуваємо балончик майже повністю всередину і затискаємо заздалегідь заготовленими пелюстками.

Всуває балончик майже повністю всередину і затискаємо заздалегідь заготовленими пелюстками.

  • Тепер якщо заглянути всередину патрубка, то можна буде побачити прорізь, що за формою нагадує лопасті вентилятора.

якщо заглянути всередину патрубка, то можна буде побачити проріз за формою нагадує лопаті вентилятора.

  • Після цього збираємо повітропровід в зворотньому порядку.

збираємо повітропровід в зворотньому порядку.

  • Встановлена в результаті нами конструкція дозволяє не змінювати кількість повітря, що поступає, як у випадку з МД-тюнінгом, а тільки змінювати його напрямок.
  • Іншими словами, повітряні маси, що надходять на дросельну заслонку в цьому місці будуть завихрятися.
  • Звичайно, обов'язково знайдуться фахівці, які почнуть запевняти, що турбуленція і завихрення – це шкідливі для двигуна явища.
  • Але в нашому випадку це зовсім навпаки: воно не шкодить, а навпаки, робить позитивним вплив.
  • Це було перевірено на власному досвіді.
  • Ми пробували їздити з цим пристроєм і без нього, то різницю неодмінно відчували.
  • Провалів, як таких, в тязі двигуна Грейт Вол Ховер зовсім не стало тепер.
  • Паралельно хочеться поділитися ще одним ноу-хау нашим.
  • Повітропровід біля самого фільтра має невелике відведення, на якому кріпиться якийсь бачок.
  • Так от, в літній час повітряний простір під капотом сильно нагрівається.
  • Крім того, гаряче повітря надходить і від випускного колектора.
  • В результаті він потрапляє через цей бачок в повітропровід, і по повітропроводу на дросельну заслонку. Як наслідок ми отримуємо гарячу паливно-повітряну суміш, оскільки бензин також гріється, і температура її на впуску досягає 80 градусів.
  • А це не дуже добре для роботи двигуна.
  • Ми вже не говоримо про те, що таке гаряче повітря надходить додатково і в салон автомобіля.
  • Тому, ми від'єднали цей бачок і поставили тимчасово на повітропровід в цьому місці заглушку.

від'єднали цей бачок і поставили тимчасово на повітропровід в цьому місці заглушку.

  • А це дало нам можливість знизити температуру у впускному колекторі агрегату на 10 градусів.
  • У будь-якому випадку всі наші нововведення не зможуть завдати шкоди роботі автомобільного двигуна.

наші нововведення не зможуть завдати шкоди роботі автомобільного двигуна.

  • Тому ми вважаємо такі експерименти тільки корисними, як для двигуна, так і для нас самих.
  • На цьому розповідь про те, як можна самостійно позбутися провалів в роботі двигуна Грейт Вол Ховер закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Пропала тяга Грейт Вол Ховер бензиновий двигун 4G64 2.4"

Відгуки: 0




Трубка для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Патрубки для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Циліндр для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Колектор для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Корпус для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Вентилятор для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Дросельна заслонка для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Фільтр для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Бачок для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

Капот для ремонту Грейт Вол Ховер Н3, Н5:

.