Одним з найбільш популярних автомобілів серед широкого кола автолюбителів України після Деу Ланоса є Шевроле Авео.
Це дійсно красива, компактна і з сучасним дизайном кузова приваблива модель всесвітньо відомого автоконцерну GM.
Крім того, цей автомобіль приваблює вітчизняного покупця і відносно доступною ціною.
В Україні Шевроле Авео реалізується з інжекторними двигунами об'ємом 1,2 і 1,4 літра. Незважаючи на, здавалося б, невелику потужність своїх агрегатів це авто жваво набирає швидкість, а з двигуном 1,4 навіть продовжує тягнути на п'ятій передачі.
Тому можна з упевненістю сказати, що для такої машини цих моторів цілком вистачає.
Але, як і всі ДВС, силові агрегати Авео вимагають постійного догляду та своєчасного ремонту.
В іншому випадку від них також можна очікувати неприємних наслідків.
Усуваємо самостійно несправність двигуна Chevrolet Aveo
У цій статті ми хочемо розповісти, як можна своїми руками усунути несправності і налагодити роботу двигуна Шевроле Авео.

- Нашу розповідь ми почнемо з декількох слів про автомобіль і виниклу проблему.
- Отже, автомобіль наш 2007 року випуску з пробігом близько ста тисяч кілометрів.
- Зараз у нього почав троїти двигун.

- При цьому звук роботи його досить неприємний на слух.
- Складається враження, що пробиває десь іскра, тому. що дуже схоже на характерний звук пробитого високовольтного дроту.
- Для детальнішої перевірки існуючого положення ми підключили автомобіль до комп'ютера.

- Але, той показав, що ніяких несправностей не виявлено.
- Дещо здивувало, що Лампа індикації несправностей знаходиться у вимкненому положенні.
- Після прогріву двигун став троїти менше, ніж на початку.
- Після цього вирішили перевірити комп'ютером джерела і провідники високої напруги. Виявилося, що є проблеми в першому і четвертому циліндрі.
- Тому вирішили продзвонити всі високовольтні дроти і перевірити свічки запалювання.
- Так, як високовольтні дроти автомобіля мають внутрішній опір, тому за допомогою приладу, виставивши опір 200 кОм, ми почали перевіряти кожен високовольтний дріт.

- Прилад показав, що на дроті першого циліндра опір повністю відсутній.
- Це може говорити про те, що цей провід пробитий або повністю вигорілий.
- Крім перевірки приладом, також оглянули дроти і візуально.
- І відразу виявили, що усередині ковпачка першого циліндра Шевроле Авео видно сліди горіння.

- Так ніби там щось вигоріло.
- В інших дротах в той же час ковпачки всередині чисті і видно навіть центральну несучу жилу.
< / p>
- Крім того, коли двигун працював ми бачили невелику іскру, що проскакує зверху над ковпачком того ж проводу першого циліндра.

- Тому висновок однозначний: пробитий високовольтний дріт першого циліндра.
- Потрібно також зазначити, що ці високовольтні дроти, розраховані на пробіг 50 тис. кілометрів.
- А машина пройшла, якщо ви пам'ятаєте, вже близько 100 тисяч.
- Тому ми придбали нові високовольтні дроти.

- Перед установкою кожен з них перевірили знову на приладі.
- Також придбали в магазині нові свічки запалювання.

- Але, як виявилося, вони абсолютно не підходять до нашого двигуна, оскільки призначені для використання на карбюраторному ДВЗ.
- Зазор у них становить 0,7, в той час, як до нашого двигуна потрібні свічки із зазором 1,0 -1,1 мм
- Тому доведеться встановлювати поки старі свічки, а нові відвезти назад в магазин.
- Це ще раз говорить про те, що при придбанні деталей для свого авто потрібно бути завжди уважним.
- В даному випадку старі свічки також варто поміняти, але за браком інших поки можна деякий час поїздити і на цих.
- Заради інтересу ми перевірили на старому дроті першого циліндра, як глибоко прогоріла його центральна жила.
- В результаті у нас вийшло, що провід прогорів на глибину близько 5 см.

- Це говорить про потужність іскри.
- Потім ми встановили на двигун старі свічки запалювання, а також нові дроти на них.
- Після цього запустили двигун і вирішили перевірити знову чутливість циліндрів.

- Але, на першому циліндрі знову щось твориться незрозуміле.
- Підключили комп'ютер, який також показав високу напругу на першому циліндрі.
- Після чого ми і самі побачили, як проскакує іскра в ковпачку першого циліндра.

- Значить ковпачок цей підлягає заміні, оскільки провід ми перед цим перевіряли.
- Заради експерименту ми натягнули на перший циліндр високовольтний бронепровод з другого циліндра.
- Після цього запустили двигун і знову все перевірили.

- На комп'ютері осцилограма всіх циліндрів виявилася в нормі.

- Коли розібрали ковпачок дроту з першого циліндра, то виявилося, що в ньому обірвався внутрішній елемент.

- В результаті цього він став просто вдвічі коротшим і тому через нього і проскакувала іскра.
- В зв'зку з цим ковпачок однозначно підлягає заміні.
- Ну, і тепер ще одна порада.
- Якщо вам запропонують придбати свічки запалювання із зазором 0,7 і підігнути їх електроди до 1,0 мм, то не ведіться на такі пропозиції.
- Завжди купуйте свічки, призначені для застосування в інжекторних двигунах.
- А на цьому нашу розповідь про усунення несправності в роботі двигуна Шевроле Авео закінчено.