Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Чому троїть двигун Шевроле Авео

Одним з найбільш популярних автомобілів серед широкого кола автолюбителів України після Деу Ланоса є Шевроле Авео.

Це дійсно красива, компактна і з сучасним дизайном кузова приваблива модель всесвітньо відомого автоконцерну GM.

Крім того, цей автомобіль приваблює вітчизняного покупця і відносно доступною ціною.

В Україні Шевроле Авео реалізується з інжекторними двигунами об'ємом 1,2 і 1,4 літра. Незважаючи на, здавалося б, невелику потужність своїх агрегатів це авто жваво набирає швидкість, а з двигуном 1,4 навіть продовжує тягнути на п'ятій передачі.

Тому можна з упевненістю сказати, що для такої машини цих моторів цілком вистачає.

Але, як і всі ДВС, силові агрегати Авео вимагають постійного догляду та своєчасного ремонту.

В іншому випадку від них також можна очікувати неприємних наслідків.

Усуваємо самостійно несправність двигуна Chevrolet Aveo

У цій статті ми хочемо розповісти, як можна своїми руками усунути несправності і налагодити роботу двигуна Шевроле Авео.

як можна своїми усунути несправності і налагодити роботу двигуна Шевроле Авео.

  • Нашу розповідь ми почнемо з декількох слів про автомобіль і виниклу проблему.
  • Отже, автомобіль наш 2007 року випуску з пробігом близько ста тисяч кілометрів.
  • Зараз у нього почав троїти двигун.

Зараз у нього почав троїти двигун.

  • При цьому звук роботи його досить неприємний на слух.
  • Складається враження, що пробиває десь іскра, тому. що дуже схоже на характерний звук пробитого високовольтного дроту.
  • Для детальнішої перевірки існуючого положення ми підключили автомобіль до комп'ютера.

 ми підключили автомобіль до комп'ютера.

  • Але, той показав, що ніяких несправностей не виявлено.
  • Дещо здивувало, що Лампа індикації несправностей знаходиться у вимкненому положенні.
  • Після прогріву двигун став троїти менше, ніж на початку.
  • Після цього вирішили перевірити комп'ютером джерела і провідники високої напруги. Виявилося, що є проблеми в першому і четвертому циліндрі.
  • Тому вирішили продзвонити всі високовольтні дроти і перевірити свічки запалювання.
  • Так, як високовольтні дроти автомобіля мають внутрішній опір, тому за допомогою приладу, виставивши опір 200 кОм, ми почали перевіряти кожен високовольтний дріт.

почали перевіряти кожен високовольтний провід.

  • Прилад показав, що на дроті першого циліндра опір повністю відсутній.
  • Це може говорити про те, що цей провід пробитий або повністю вигорілий.
  • Крім перевірки приладом, також оглянули дроти і візуально.  
  • І відразу виявили, що усередині ковпачка першого циліндра Шевроле Авео видно сліди горіння.

 всередині ковпачка першого циліндра Шевроле Авео видно сліди горіння.

  • Так ніби там щось вигоріло.
  • В інших дротах в той же час ковпачки всередині чисті і видно навіть центральну несучу жилу.

В інших проводах в той же час ковпачки всередині чисті< / p>

  • Крім того, коли двигун працював ми бачили невелику іскру, що проскакує зверху над ковпачком того ж проводу першого циліндра.

 ми бачили невелику іскру, що проскакує зверху над ковпачком

  • Тому висновок однозначний: пробитий високовольтний дріт першого циліндра.
  • Потрібно також зазначити, що ці високовольтні дроти, розраховані на пробіг 50 тис. кілометрів.
  • А машина пройшла, якщо ви пам'ятаєте, вже близько 100 тисяч.
  • Тому ми придбали нові високовольтні дроти.

ми придбали нові високовольтні дроти.

  • Перед установкою кожен з них перевірили знову на приладі.
  • Також придбали в магазині нові свічки запалювання.

придбали в магазині нові свічки запалювання.

  • Але, як виявилося, вони абсолютно не підходять до нашого двигуна, оскільки призначені для використання на карбюраторному ДВЗ.
  • Зазор у них становить 0,7, в той час, як до нашого двигуна потрібні свічки із зазором 1,0 -1,1 мм
  • Тому доведеться встановлювати поки старі свічки, а нові відвезти назад в магазин.
  • Це ще раз говорить про те, що при придбанні деталей для свого авто потрібно бути завжди уважним.
  • В даному випадку старі свічки також варто поміняти, але за браком інших поки можна деякий час поїздити і на цих.
  • Заради інтересу ми перевірили на старому дроті першого циліндра, як глибоко прогоріла його центральна жила.
  • В результаті у нас вийшло, що провід прогорів на глибину близько 5 см. 

провід прогорів на глибину близько 5 см.

  • Це говорить про потужність іскри.
  • Потім ми встановили на двигун старі свічки запалювання, а також нові дроти на них.
  • Після цього запустили двигун і вирішили перевірити знову чутливість циліндрів.

вирішили перевірити знову чутливість циліндрів.

  • Але, на першому циліндрі знову щось твориться незрозуміле.
  • Підключили комп'ютер, який також показав високу напругу на першому циліндрі.
  • Після чого ми і самі побачили, як проскакує іскра в ковпачку першого циліндра.

самі побачили, як проскакує іскра в ковпачку першого циліндра.

  • Значить ковпачок цей підлягає заміні, оскільки провід ми перед цим перевіряли.
  • Заради експерименту ми натягнули на перший циліндр високовольтний бронепровод з другого циліндра.
  • Після цього запустили двигун і знову все перевірили.

натягнули на перший циліндр високовольтний бронепровод з другого циліндра.

  • На комп'ютері осцилограма всіх циліндрів виявилася в нормі.

На комп'ютері осцилограма всіх циліндрів виявилася в нормі.

  • Коли розібрали ковпачок дроту з першого циліндра, то виявилося, що в ньому обірвався внутрішній елемент.

 виявилося, що в ньому обірвався внутрішній елемент.

  • В результаті цього він став просто вдвічі коротшим і тому через нього і проскакувала іскра.
  • В зв'зку з цим ковпачок однозначно підлягає заміні.
  • Ну, і тепер ще одна порада.
  • Якщо вам запропонують придбати свічки запалювання із зазором 0,7 і підігнути їх електроди до 1,0 мм, то не ведіться на такі пропозиції.
  • Завжди купуйте свічки, призначені для застосування в інжекторних двигунах.
  • А на цьому нашу розповідь про усунення несправності в роботі двигуна Шевроле Авео закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Чому троїть двигун Шевроле Авео"

Відгуки: 0




Високовольтні дроти для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Лампи для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Циліндр для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Свічка запалювання для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

.