Заміна Шруса Деу Ланос, міняємо пильник і шрус зі стопорним кільцем

У зв'язку з тим, що автомобіль Деу Ланос, починаючи з 1998 року збирався, а потім і повністю випускався, в Україні, проблем з автозапчастинами до нього на вітчизняному ринку ніколи не виникало.

Вартість їх також цілком влаштовувала автолюбителів країни.

Не спроста цей автомобіль став справді народним, який сьогодні можна побачити в будь-якому дворі.

Доступність ремонтної бази дає можливість багато операцій з ремонту виконувати самостійно у власному гаражі, заощаджуючи на цьому чималі кошти на обслуговуванні в спеціалізованих автосервісах.

Правда, для цього потрібно володіти відповідними знаннями, а ще краще і певними навичками.

Міняємо самостійно Шрус і пильник його на Daewoo Lanos 

Саме тому в даній статті ми вирішили розповісти про те, як можна своїми руками замінити Шрус та його пильник на Деу Ланос.

як можна своїми руками замінити Шрус та його пильник на Деу Ланос.

  • Перш за все, хочеться відзначити, що ступічний вузол цього автомобіля влаштований практично ідентично з тим, що встановлюється на автомобілях марки Опель.
  • Тому тут на Шрусі встановлено стопорне кільце.
  • Відповідно, поки ви не розтиснете це кільце, гранату просто збити зі ступиці не вдасться, як в інших моделях.

 поки ви не разожмете це кільце, гранату просто збити з маточини не вдасться

  • Якщо подивитися на нову гранату, яку ми будемо встановлювати на цей автомобіль, то можна побачити, що стопорне кільце знаходиться всередині шарніра у центрі.

стопорне кільце встановлюється всередині шарніра в центрі

  • Тепер зрозуміло, що через це кільце Шрус ніяким чином зняти не вдасться до тих пір, поки воно не буде разжато.
  • Отже, сам порядок виконання даного виду ремонту є наступним: для початку знімаємо колесо з того боку, де плануємо виконувати заміну.
  • Далі відкручуємо гайку привода і шарову опору.
  • Потім відводимо стійку амортизатора в сторону і знімаємо пильник з гранати.

 знімаємо пильник з гранати.

  • В сам комплект, який ми придбали для заміни на нашому авто входить Шрус беспосередньо, гумовий пильник, спеціальна змазка для шрусів і набір хомутів.

в придбаному комплекті Шрус, гумовий пильовик, мастило спеціальне для шрусів і набір хомутів.

  • Перш за все, потрібно відзначить, що гумовий пильник не є дуже надійним.
  • Значно краще поводяться гумово-пластикові аналогічні вироби.
    • Такий пильник досить міцний і прекрасно служить тривалий час.
    • Не заслуговують доброго слова і хомути, що входять до придбаного нами комплекту.
    • Вони просто дуже швидко злетять після установки.
    • Для того, щоб вони прослужили довго, потрібна установка їх із застосуванням спеціального пристрою.
    • Однак, такий пристрій досить рідкісний і дорогий інструмент, який може бути тільки в великих автосервісах.
    • Отже, ми витягли шарову опору, відкрутивши її і вибивши з поворотного кулака Деу Ланос.

    витягли ми кульову опору, відкрутивши її і вибивши з поворотного кулака

    • Витягли привід і тепер приступаємо до знімання пильників.
    • Для цього нам потрібно буде зняти хомути на самому пильниику.
    • Хочеться відразу тут сказати кілька слів про те, чому дуже часто Шруса виходять з ладу.
    • Перш за все, тому, що через пильник, внаслідок втрати герметичності, пропускається всередину волога.

    пильовик, внаслідок втрати герметичності, пропускає всередину вологу.

    • А це вже корозія металу, іржа та інше.
    • Таку деталь залишається тільки викинути і встановити новий Шрус.
    • Сам пильник, якщо ви не збираєтеся встановлювати знову, можна просто зрізати і тоді буде набагато швидше розібрати всю цю конструкцію шарніра.
    • Як вже говорилося, замість хомутів, що потрапили до нас в придбаному комплекті, ми радимо встановлювати універсальні хомути.

    ми радимо встановлювати універсальні хомути.

    • Їх особливістю є те, що вони можуть підганятися під будь-який необхідний розмір.
    • Крім того, на полотні цих хомутів є П-подібні вигини.

    на полотні цих хомутів є П-подібні вигини.

    • Для того, щоб такий хомут стягнути, досить взяти спеціальні кліщі або можна використовувати звичайні, і з їх допомогою стиснути наявний вигин.

    щоб такий хомут стягнути, досить стиснути наявний вигин кліщами

    • Хомут в результаті цих дій затягнеться.
    • І тепер за допомогою спеціальних круглогубців ми разжимаємо стопорне кільце в Шрусі і знімаємо його з приводу.  

    за допомогою спеціальних круглогубців ми разжимаємо стопорне кільце

    • Після цього очищаємо привід від бруду і старого мастила.
    • Також очищаємо канавку для стопорного кільця.
    • А в новий Шрус набиваємо того мастила, що йшло в комплекті.

     в новий Шрус набиваємо того мастила, що йшло в комплекті.

    • Мастило можна видавлювати все, що є в тюбику і не шкодувати.
    • Далі одягаємо вал пильовика на своє місце і закріплюємо його малим хомутом.

     одягаємо на вал пильовик на своє місце і закріплюємо його малим хомутом.

    • Як вже говорилося вище, новий хомут ми затягуємо, стискаючи на ньому вигин за допомогою спеціальних кліщів.
    • Потім вставляємо на своє місце і сам Шрус.
    • При цьому ми попередньо накрутили на його хвостовик стару гайку.

    попередньо накрутили на його хвостовик стару гайку.

    • Це робиться для того, щоб при необхідності можна було б вдарити молотком по шарніру Деу Ланос і поставити його на місце.
    • При цьому, потрібно пам'ятати, що перед установкою Шруса в обов'язковому порядку потрібно видавити все повітря з його пильника, оскільки його наявність у подальшому несприятливо позначиться на роботі самого пристрою.
    • Отже, новий Шрус набили на вал, потрапивши при цьому на його шліци.
    • Потім трохи посмикаємо його в різні боки, щоб мастило рівномірно розподілилося всередині.
      • Далі, випускаємо повітря з пильника і натягуємо другий кінець його на саму гранату.
      • І потім одягаємо великий хомут на пильник, після чого також його затягуємо.

      одягаємо великий хомут на пильовик, після чого також його затягуємо.

      • При цьому дивіться за тим, щоб накладання кінчика самого хомута був спрямоване проти обертання колеса автомобіля.
      • Оскільки в іншому випадку велика ймовірність того, що на вільний кінець хомута може намотатися дріт, мотузка або просто трава.
      • Потім змастимо ще раз шліцеву частину Шруса і вставляємо його в кулак.
      • Далі ставимо шарову опору і закручуємо її.

      ставимо кульову опору і закручуємо її.

      • Після цього затягуємо гайку приводу з зусиллям 15-20 кг або 150-200 Н/м.

      затягуємо гайку приводу з зусиллям 15-20 кг або 150-200 Н/м.

      • Далі потрібно встановити також контргайку, загнувши її краї в канавки, наявні на валу.

      потрібно встановити також контргайку, загнувши її краї в канавки, наявні на валу.

      • Ну і тепер можемо нарешті одягати на місце колесо автомобіля.
      • На цьому заміну Шруса на Деу Ланос і нашу розповідь про це вважаємо закінченими.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна Шруса Деу Ланос, міняємо пильник і шрус зі стопорним кільцем"

Відгуки: 0




Шрус для ремонту Деу Ланос:

Пильники для ремонту Деу Ланос:

Ступиця для ремонту Деу Ланос:

Гайка для ремонту Деу Ланос:

Шарова опора для ремонту Деу Ланос:

Амортизатори для ремонту Деу Ланос:

Кулак для ремонту Деу Ланос:

Вал для ремонту Деу Ланос:

.