У зв'язку з тим, що автомобіль Деу Ланос, починаючи з 1998 року збирався, а потім і повністю випускався, в Україні, проблем з автозапчастинами до нього на вітчизняному ринку ніколи не виникало.
Вартість їх також цілком влаштовувала автолюбителів країни.
Не спроста цей автомобіль став справді народним, який сьогодні можна побачити в будь-якому дворі.
Доступність ремонтної бази дає можливість багато операцій з ремонту виконувати самостійно у власному гаражі, заощаджуючи на цьому чималі кошти на обслуговуванні в спеціалізованих автосервісах.
Правда, для цього потрібно володіти відповідними знаннями, а ще краще і певними навичками.
Міняємо самостійно Шрус і пильник його на Daewoo Lanos
Саме тому в даній статті ми вирішили розповісти про те, як можна своїми руками замінити Шрус та його пильник на Деу Ланос.

- Перш за все, хочеться відзначити, що ступічний вузол цього автомобіля влаштований практично ідентично з тим, що встановлюється на автомобілях марки Опель.
- Тому тут на Шрусі встановлено стопорне кільце.
- Відповідно, поки ви не розтиснете це кільце, гранату просто збити зі ступиці не вдасться, як в інших моделях.

- Якщо подивитися на нову гранату, яку ми будемо встановлювати на цей автомобіль, то можна побачити, що стопорне кільце знаходиться всередині шарніра у центрі.

- Тепер зрозуміло, що через це кільце Шрус ніяким чином зняти не вдасться до тих пір, поки воно не буде разжато.
- Отже, сам порядок виконання даного виду ремонту є наступним: для початку знімаємо колесо з того боку, де плануємо виконувати заміну.
- Далі відкручуємо гайку привода і шарову опору.
- Потім відводимо стійку амортизатора в сторону і знімаємо пильник з гранати.

- В сам комплект, який ми придбали для заміни на нашому авто входить Шрус беспосередньо, гумовий пильник, спеціальна змазка для шрусів і набір хомутів.

- Перш за все, потрібно відзначить, що гумовий пильник не є дуже надійним.
- Значно краще поводяться гумово-пластикові аналогічні вироби.
- Такий пильник досить міцний і прекрасно служить тривалий час.
- Не заслуговують доброго слова і хомути, що входять до придбаного нами комплекту.
- Вони просто дуже швидко злетять після установки.
- Для того, щоб вони прослужили довго, потрібна установка їх із застосуванням спеціального пристрою.
- Однак, такий пристрій досить рідкісний і дорогий інструмент, який може бути тільки в великих автосервісах.
- Отже, ми витягли шарову опору, відкрутивши її і вибивши з поворотного кулака Деу Ланос.

- Витягли привід і тепер приступаємо до знімання пильників.
- Для цього нам потрібно буде зняти хомути на самому пильниику.
- Хочеться відразу тут сказати кілька слів про те, чому дуже часто Шруса виходять з ладу.
- Перш за все, тому, що через пильник, внаслідок втрати герметичності, пропускається всередину волога.

- А це вже корозія металу, іржа та інше.
- Таку деталь залишається тільки викинути і встановити новий Шрус.
- Сам пильник, якщо ви не збираєтеся встановлювати знову, можна просто зрізати і тоді буде набагато швидше розібрати всю цю конструкцію шарніра.
- Як вже говорилося, замість хомутів, що потрапили до нас в придбаному комплекті, ми радимо встановлювати універсальні хомути.

- Їх особливістю є те, що вони можуть підганятися під будь-який необхідний розмір.
- Крім того, на полотні цих хомутів є П-подібні вигини.

- Для того, щоб такий хомут стягнути, досить взяти спеціальні кліщі або можна використовувати звичайні, і з їх допомогою стиснути наявний вигин.

- Хомут в результаті цих дій затягнеться.
- І тепер за допомогою спеціальних круглогубців ми разжимаємо стопорне кільце в Шрусі і знімаємо його з приводу.

- Після цього очищаємо привід від бруду і старого мастила.
- Також очищаємо канавку для стопорного кільця.
- А в новий Шрус набиваємо того мастила, що йшло в комплекті.

- Мастило можна видавлювати все, що є в тюбику і не шкодувати.
- Далі одягаємо вал пильовика на своє місце і закріплюємо його малим хомутом.

- Як вже говорилося вище, новий хомут ми затягуємо, стискаючи на ньому вигин за допомогою спеціальних кліщів.
- Потім вставляємо на своє місце і сам Шрус.
- При цьому ми попередньо накрутили на його хвостовик стару гайку.

- Це робиться для того, щоб при необхідності можна було б вдарити молотком по шарніру Деу Ланос і поставити його на місце.
- При цьому, потрібно пам'ятати, що перед установкою Шруса в обов'язковому порядку потрібно видавити все повітря з його пильника, оскільки його наявність у подальшому несприятливо позначиться на роботі самого пристрою.
- Отже, новий Шрус набили на вал, потрапивши при цьому на його шліци.
- Потім трохи посмикаємо його в різні боки, щоб мастило рівномірно розподілилося всередині.
- Далі, випускаємо повітря з пильника і натягуємо другий кінець його на саму гранату.
- І потім одягаємо великий хомут на пильник, після чого також його затягуємо.

- При цьому дивіться за тим, щоб накладання кінчика самого хомута був спрямоване проти обертання колеса автомобіля.
- Оскільки в іншому випадку велика ймовірність того, що на вільний кінець хомута може намотатися дріт, мотузка або просто трава.
- Потім змастимо ще раз шліцеву частину Шруса і вставляємо його в кулак.
- Далі ставимо шарову опору і закручуємо її.

- Після цього затягуємо гайку приводу з зусиллям 15-20 кг або 150-200 Н/м.

- Далі потрібно встановити також контргайку, загнувши її краї в канавки, наявні на валу.

- Ну і тепер можемо нарешті одягати на місце колесо автомобіля.
- На цьому заміну Шруса на Деу Ланос і нашу розповідь про це вважаємо закінченими.