Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна сайлентблоків передніх ричагів Джилі Емгранд ЕС7

Однією з останніх розробок китайського автоконцерну Geely Group, призначеної для підкорення європейського ринку стала модель автомобіля Джилі Емгранд ЕС7.

Так вийшло, що ця модель була визнана і однією з найбезпечніших за результатами європейського краш-тесту NCAP.

Новий автомобіль відноситься до моделей D-класу і перші примірники його з'явилися в 2010 році.

В якості передньої підвіски нової машини використана знаменита конструкція МакФерсон, яка вже давно себе виправдала.

Може саме тому конструктори і не стали вигадувати нічого іншого.

Такий вид підвіски ґрунтується на двох направляючих амортизаторних стійок, економічно вигідний у виробництві, що відрізняється компактністю і відносно невеликою вагою.

Однією із складових частин цієї системи автомобіля є поперечний ричаг, який встановлюється внизу конструкції і з'єднується з іншими деталями за допомогою спеціальних гумових пружних шарнірів – сайлентблоків.

Виконуємо своїми руками заміну втулок на передніх важелях Geely Emgrand EC7

У цій статті ми хочемо поділитися одним із способів заміни сайлентблоків в передніх нижніх ричагах Джилі Емгранд ЕС7.

хочемо поділитися одним із способів заміни сайлентблоков в передніх нижніх важелях Джилі Емгранд ЕС7.

  • Отже, щоб успішно виконати даний вид ремонту, перш за все, необхідно запастися комплектом нових втулок.

 необхідно запастися комплектом нових втулок.

  • Що ми, власне, і зробили.
  • Далі знімаємо обидва ричага, відкрутивши болти кріплення їх.

Далі знімаємо обидва важеля, відкрутивши болти кріплення їх.

  • І тут ми виявили, що в обох ричагах неправильно були запресовані передні сайлентблоки.

в обох ричагах неправильно були запресовані передні сайлентблоки.

  • Наплив, який є на їх кромці повинен був бути направлений уздовж корпусу втулки ричага.
  • А він розташований перпендикулярно до нього.
  • Вибірки, що є на сайлентблоці, повинні співпадати з напрямком центральної осі втулки ричага.

Вибірки, що є на сайлентблоці, повинні співпадати з напрямком центральної осі втулки ричага

  • Тому приступаємо до випресовування старих і запресовування нових шарнірів.
  • Для випресовки раніше встановленого сайлентблока затискаємо лещатами кінець важеля з сайлентблоком.
  • Разом з ним туди затискаємо спеціальну наставку з отвором під шарнір, а на сам сайлентблок встановлюємо звичайну головку.

на сам сайлентблок встановлюємо звичайну головку.

  • Затискаємо всю цю конструкцію і починаємо поступово підтискати.
  • Сайлентблок при цьому головкою видавлюється і входить в отвір наставки, яка підбирається однакового діаметра з втулкою важеля.

Сайлентблок при цьому головкою видавлюється і входить в отвір наставки

  • Далі беремо новий сайлентблок важеля Джилі Емгранд ЕС7 і гарненько намазуємо його милом.

новий сайлентблок важеля Джилі Емгранд ЕС7 і гарненько намазуємо його милом.

  • Це робиться для того, щоб він легше запресовувався у втулку ричага.
  • З тією ж метою ми пальцем промазуємо милом і внутрішню частину втулки на ричагі.

 пальцем промазуємо милом і внутрішню частину втулки на важелі.

  • Потім наставляємо сайлентблок на втулку ричага і затискаємо їх в лещатах.

Потім наставляємо сайлентблок на втулку важеля і затискаємо їх в лещата.

  • І потім поступово затискаємо лещата до тих пір, поки сайлентблок не увійде приблизно на половину.
  • При цьому потрібно дивитися, щоб він входив рівно і при необхідності керувати ричагом.
  • Далі з протилежного боку на втулку ставимо спеціальну наставку, щоб сайлентблок мав можливість трохи вийти назовні.

 з протилежного боку на втулку ставимо спеціальну наставку

  • Після цього продовжуємо затискати знову лещата, заганяючи до кінця у втулку сайлентблок.
  • При цьому орієнтуємося по потовщення на кінці сайлентблока або напливу.

Після цього продовжуємо затискати знову лещата

  • Далі запресовувати його не варто.
  • В результаті отримуємо запресований шарнір таким чином, що з обох сторін втулки ричага видно приблизно однакову відстань самого сайлентблока.

 обох сторін втулки ричага видно приблизно однакову відстань самого сайлентблока.

  • Крім того, виборки на його кромці повинні бути спрямовані вздовж осі втулки ричага.
  • Потім приступаємо до випресовування заднього сайлентблока.
  • Перед цим варто запам'ятати, як він був встановлений, поставити мітки на самому ричазі.
  • При цьому мітка повинна збігатися з виборкою на сайлентблоці і складати єдину діагональ з обома виборками.

 мітка повинна збігатися з вибіркою на сайлентблоке і складати єдину діагональ з обома вибірками.

  • Після цього беремо спеціальну наставку, внутрішній діаметр якої повинен бути не менше діаметра самого сайлентблока, і одягаємо її на його упорний виступ.  

беремо спеціальну наставку і одягаємо її на його упорний виступ

  • Далі затискаємо її разом з ричагом в лещата.

Далі затискаємо її разом з ричагом в лещата.

  • І затискаємо лещата до тих пір, поки сайлентблок ричага Джилі Емгранд ЕС7 не зайде повністю в наставку.

затискаємо лещата до тих пір, поки сайлентблок важеля Джилі Емгранд ЕС7 не виявиться повністю в наставке.

  • Після цього беремо новий задній сайлентблок і встановлюємо його на ричаг точно так, як було встановлено старий і поєднуючи мітки.

 беремо новий задній сайлентблок і встановлюємо його на важіль

  • Далі ставимо зверху на сайлентблок спеціальну наставку, діаметр якої збігається з діаметром металевої частини сайлентблока.
  • Після цього встановлюємо ричаг з такою конструкцією на заздалегідь вистановлену іншу наставку на столі преса.

 встановлюємо важіль з такою конструкцією заздалегідь встановлену іншу наставку на столі преса.

  • Додаємо необхідну кількість додаткових наставок і починаємо тиснути пресом.

Додаємо необхідну кількість додаткових наставок і починаємо тиснути пресом.

  • Так продовжуємо тиснути до тих пір, поки сайлентблок не увійде в отвір ричага до його напливу, що на самому кінці.

поки сайлентблок не увійде в отвір важеля до його напливу на самому кінці.

  • Точно таким чином випресовуємо і встановлюємо нові шарніри і на іншому ричазі.

выпрессовываем і встановлюємо нові шарніри і на іншому важелі.

  • Після цього можна готові важелі встановлювати на свої місця.

 готові важелі встановлювати на свої місця.

  • Затягуємо нормально всі болти і гайки кріплення ричагів.
  • Потім одягаємо колеса, опускаємо автомобіль на землю і грунтовно затягуємо болти на обох ричагах під вагою автомобіля.

одягаємо колеса, опускаємо автомобіль на землю і грунтовно затягуємо болти

  • Ну і на цьому все. Наш ремонт успішно виконаний.
  • А тому і нашУ розповідь на цьому про заміну сайлентблоків передніх ричагів Джилі Емгранд ЕС7 закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна сайлентблоків передніх ричагів Джилі Емгранд ЕС7"

Відгуки: 0




Ричаг для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Болти для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Сайлентблок для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Корпус для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Втулка для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Гайка для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

.