Проставки для збільшення кліренсу Джилі СК, виготовлення проставок своїми руками

Більшість автомобілів іноземного виробництва виготовлялися для експлуатації на шосейних нормальних трасах, без урахування особливостей наших автомобільних доріг.

Особливо це стосується седанів.

Як правило, такі машини відрізняються не дуже високим дорожнім просвітом.

В їх числі і автомобільні моделі китайського автопрому.

На нормальних автошляхах європейської якості така особливість автомашини не заподіює жодних незручностей.

А ось їздити по наших дорогах, в більшості своїй усіяних різними вибоїнами, ямами чи мають колію, проїхати на такому авто, щоб не зачепитися «пузом» досить проблематично.

Саме тому багато вітчизняних автолюбителів змушені шукати різні способи і варіанти, щоб хоч якось збільшити кліренс своїх автомашин.

Зі збільшенням останнім часом популярності автомашин китайського виробництва – це стало відноситися і до більшості цих моделей.

Так, досить компактний і недорогий седан класу «Б» Джилі СК, виробництво якого китайська автокомпанія Geely Automobile розпосала в 2005 році, швидко завоював популярність вітчизняного автолюбителя.

Це пов'язано з непоганою якістю, простотою в обслуговуванні і досить непоганим дизайном кузова. Але, ось кліренс у цього авто склав всього 170мм. Як для наших доріг – цього виявилося замало.

Тому сьогодні існує вже чимало варіантів підвищення цього просвіту.

Виготовляємо своїми руками проставки для збільшення кліренсу Geely СК

У даній статті ми хочемо поділитися одним з простих способів виготовлення проставок для збільшення кліренсу популярного автомобіля Джилі СК.

хочемо поділитися одним з простих способів виготовлення проставок для збільшення кліренсу популярного автомобіля Джилі СК.

  • Потрібно відзначити, що способів виготовлення проставок існує чимало.
  • При цьому для збільшення дорожнього просвіту свого авто народні умільці використовують найрізноманітніші способи та матеріали.
  • Однак нерідко такі експерименти сильно спотворюють зовнішній вигляд цих машин.
  • Для виготовлення різного роду проставок сьогодні використовують метал, алюміній та інші матеріали.
  • Ми ж не є шанувальниками потворного збільшення дорожнього просвіту і тому для виготовлення проставок вибрали листкову гуму листового типу.

для виготовлення проставок вибрали листкову гуму листового типу.

  • Товщина такого листа становить 15мм. 
  • Чому саме таку товщину ми вибрали стане зрозуміло в кінці нашої статті.  
  • Для виготовлення таких проставок ми беремо стару опору передньої амортизаторной стійки.

беремо стару опору передньої амортизаторной стійки.

  • Крім того, потрібно буде приготувати олівець або маркер чи ручку, у кого що є.

потрібно буде приготувати олівець або маркер або ручку

  • Крім того, для вирізання найкраще взяти ніж, виготовлений з швидкорізальної сталі під назвою rapid.

для вирізання найкраще взяти ніж

  • Або ж в крайньому випадку можна взяти ножовкове полотно по металу.
  • Після цього, на заготовлений нами шматок листової гуми прикладаємо опору амортизатора Джилі СК у перевернутому стані і маркером або олівцем просто вимальовуємо її контур.

шматок листової гуми прикладаємо опору стійки амортизатора

  • Потім вирізаємо нашим ножем або ножовочним полотном по лінії окреслення.
  • В результаті виготовляємо дві таких заготовки.

виготовляємо дві таких заготовки.

  • Після цього нам потрібно змалювати на наших заготовках контур внутрішнього діаметра або виступу опори.

 треба змалювати на наших заготовках контур внутрішнього діаметра

  • Для цього можна намазати цей виступ солідолом, після чого прикласти до гумової заготовки та отримати відповідний відбиток.
  • Але ми цього робити не стали, оскільки під опорою цілком вільно вийшло обвести олівцем її внутрішній виступ.
  • В результаті ми вирізали в обох заготовках отвори під внутрішній діаметр опори.

вирізали в обох заготовках отвори під внутрішній діаметр опори.

  • Далі нам потрібно вирізати в гумових заготовках отвори під шпильки опори.
  • Для цього ми знову в перевернутому вигляді кладемо опору на заготовку і олівцем змальовуємо ці шпильки.

знову в перевернутому вигляді кладемо опору на заготовку і олівцем змальовуємо ці шпильки.

  • Після цього за допомогою електричного дриля і свердла на 10 проробляємо отвори під шпильки.

 за допомогою електричного дриля і свердла на 10 проробляємо отвори під шпильки.

  • Ми взяли свердло на 10, незважаючи на те, що шпильки у нас на стійці на 8 навмисне, оскільки гума на еластичній основі і тому має особливість звужуватися.
  • Тому вона щільно обхопить шпильки при установці.
  • До речі, не в якості реклами, а просто, як хороша порада, дуже непогано і швидко виходить робити всі такі операції з гумою за допомогою електричного лобзика.

швидко виходить робити все такі операції з гумою за допомогою електричного лобзика.

  • Спробуйте, рекомендуємо.
  • Отже, ми вирізали отвори під шпильки і тепер приміряємо наші заготовки.

вирізали ми отвори під шпильки і тепер приміряємо наші заготовки.

  • Підійшли вони ідеально, тому можна сміливо встановлювати.
  • А тепер розкриємо обіцяний секрет, чому в якості проставок нами була обрана саме така гума.
  • Справа в тому, що вона м'яка і еластична, а тому під час руху не буде створювати шуму і зайвої вібрації.
  • Чого не можна сказати про використання для цієї мети металу або алюмінію.
  • Є своє пояснення у нас і щодо того, чому гуму ми взяли товщиною саме 10мм, а не більше чи менше.
  • Справа в тому, що раніше ми вже замінили верхню опору стійки амортизаторів і тепер шпильки її виступають над гайкою саме на 10-12см.

шпильки її виступають над гайкою саме на 10-12см.

  • Це трохи негарно виглядає і тому, щоб не вибивати ці шпильки для установки нових і коротших, ми вирішили одним ударом вбити два зайця, як то кажуть.
  • За рахунок товщини проставки у 10мм нівелюємо виступ шпильок і одночасно трохи піднімемо кузов автомобіля, щоб збільшити таким способом його кліренс.
  • На цьому нашу розповідь про один із способів виготовлення проставок для збільшення кліренсу на Джилі СК закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Проставки для збільшення кліренсу Джилі СК, виготовлення проставок своїми руками"

Відгуки: 0




Проставки для ремонту Джилі СК:

Шпилька для ремонту Джилі СК:

Гайка для ремонту Джилі СК:

.