Генератор Чері Кімо S11-3701110FA

Другою моделлю «нової» лінії відомого китайського виробника автомобілів Chery Automobile після Чері Елара став 5-дверний хетчбек Чері Кімо.

Автомобіль відноситься до класу В і є моделлю нової генерації.

Особливістю даного авто стало практично повне його виробництво на потужностях Піднебесної. Правда і на цей раз не обійшлося без сприяння інших іменитих компаній і підприємств.

Перший екземпляр нової моделі з'явився в 2007 році і комплектувався також новим двигуном марки Acteco, створеним також у Китаї за участю знаменитої австрійської компанії AVL.

Обсяг нового силового агрегату становив 1,3 літра.

Так як автомобіль відноситься до нової генерації за твердженням виробників, то і в його пристрої передбачено чимало нових вузлів, приладів, а також цікавих рішень.

Більшість з них вимагають постійної і стабільної напруги в мережі, у зв'язку з чим значно зростає роль генератора.

Як відомо, генератор є основним джерелом електричного струму автомобіля, забезпечуючи таким чином всі його споживачі.

Акумуляторна батарея служить для подачі напруги на стартер машини з метою запуску двигуна.

А з початком обертання колінвала починає роботу і генератор.

Порівнюємо самостійно старий генератор з новим S11-3701110FA для Chery Kimo

У цій статті мова піде про те, наскільки схожий новий генератор, який ми виписали поштою зі знятим аналоговим генератором Чері Кімо.

наскільки схожий новий генератор, який ми виписали поштою зі знятим аналоговим генератором Чері Кімо.

  • Отже, нам прийшов у цікавій упаковці новий генератор, який ми замовили раніше.

нам прийшов у цікавій упаковці новий генератор

  • Коробка прийшла з інтернет-магазину в гарній упаковці і без будь-яких написів, за винятком хіба що однієї.

в красивій упаковці і без будь-яких написів, за винятком хіба що однієї

З цієї наклейки можна припустити, що всередині знаходиться дійсно генератор типу SQR473F, зокрема за номером S11-370111OFA.

  • Саме такий пристрій встановлюється на автомобіль Чері Кімо 2009 року випуску.
  • Коли розгорнули коробку, то там дійсно виявився генератор, зовні дуже схожий на той, що був встановлений на нашому авто раніше.

 там дійсно виявився генератор

  • Проте на ньому, також як і на коробці, не виявилося ніде жодної таблички або іншого роду напису.
  • Тому ми все ж вирішили порівняти цей генератор зі старим аналогом.

вирішили порівняти цей генератор зі старим аналогом.

  • І перше, що кинулося в очі, це наявність бірки на рідному генераторі і повна відсутність такої на новому.

кинулося в очі, це наявність бирки на рідному генераторі

  • Судячи з напису на цій бІрці, номер цього генератора Чері Кімо збігається з тим, що нам надіслали.
  • Значить, по ідеї, новий повинен бути таким же, як і старий.
  • Проте, ми все ж знайшли цілий ряд відмінностей нового пристрою від старого.
  • І першим є встановлення клем на новому дещо вище, ніж у старому.

 установка клем на новому трохи вище, ніж в старому

  • Для цього не потрібно навіть лінійку брати, оскільки видно неозброєним оком, що в старому клеми розташовуються дещо нижче, якщо брати від верхньої точки корпусу.

видно неозброєним оком, що в старому клеми розташовуються трохи нижче

  • Крім того, одна з цих клем на новому генераторі втоплена в корпус його.

одна з цих клем на новому генераторі втоплена в корпус його.

  • На старому ж навпаки - ця клема розташована вгорі над корпусом.

На старому ж навпаки – ця клема розташована вгорі над корпусом.

  • Також задня кришка в новому електродвигуні виготовлена з пластмаси, в той час, як в старому ця частина металева.

задня кришка в новому електродвигуні виготовлена з пластмаси, в той час, як в старому ця частина металева.

  • Тепер якщо подивитися на одне вухо з правого боку корпусу, то в новому воно кругле, як і повинно бути, але ось в старому таке ж має невеликий зріз.

в новому генераторі вухо з правого боку кругле, а в старому з невеликим зрізом

Цілком можливо, що це просто особливості конструкції, виконані в цілях економії матеріалу або ще з якихось міркувань.

  • А що, якщо ці особливості не дозволять встановити генератор на його посадочне місце?
  • Тоді доведеться виправляти ці недоліки самостійно.

Цілком можливо, що це просто особливості конструкції

  • Це ще більше насторожує й тому, що саме кріплення в обох генераторів виготовлене повністю ідентичне.

 кріплення в обох генераторів виготовлене повністю ідентичне.

  • Невеликі відмінності в конструкції виробів кидаються в очі, якщо подивитися на них з боку задньої кришки.

Невеликі відмінності в конструкції виробів кидаються в очі

  • Знову ж, як зазначалося раніше, клеми в новому генераторі розташовані трохи вище, ніж у старому.

клеми в новому генераторі розташовані трохи вище,

  • Тому таке положення відразу викликає занепокоєння щодо того, чи вистачить довжини проводів при установці.
  • Цілком зрозуміло, що відповіді на всі ці питання ми зможемо отримати тільки після того, як встановимо новий генератор на місце.
  • Ну, а поки пробуємо встановити і подивимося тоді грають якусь роль всі вище перераховані особливості конструкції виробу або зовсім не впливають на установку.
  • А нашу розповідь про відмінності нового генератора S11-3701110FA для Чері Кімо на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Генератор Чері Кімо S11-3701110FA"

Відгуки: 0




Генератор для ремонту Чері Кімо:

Стартер для ремонту Чері Кімо:

Колінвал для ремонту Чері Кімо:

Корпус для ремонту Чері Кімо:

Кришка для ремонту Чері Кімо:

Кріплення для ремонту Чері Кімо:

.