Пропала тяга Деу Сенс, забилися форсунки

Всім відомо, що на зміну карбюраторним автомобільним двигунам прийшли інжекторні агрегати.

Це говорить про те, що замість звичного всім карбюратора на двигунах стали встановлювати абсолютно нові пристрої, що отримали назву інжектор.

Такого типу силовий агрегат почали встановлювати і на автомобіль Деу Сенс в 2001 році.

Це двигун виробництва Мелітопольського моторного заводу під кодовою назвою МеМЗ 307, обсяг якого склав 1,3 літра.

Роль інжектора в таких агрегатах виконують форсунки, які відіграють головну роль в цілій системі впорскування, розробленої спеціально для такого роду двигунів.

Це спеціальні пристрої, які під тиском подають у суворо визначених дозах повітряно-паливну суміш в камери згоряння і розпорошують її там.

На Деу Сенс встановлюються форсунки з двома соплами, через які і здійснюється розпилення.

Але, знаючи якість бензину, що реалізується на наших автозаправних станціях, не доводиться дивуватися, що форсунки досить часто практично повністю забиваються.

А це призводить до зниження кількості палива, що подається в камери згоряння, зниження тиску його розпилення, що в свою чергу призводить до погіршення роботи двигуна автомобіля, значного зменшення його потужності.

Самостійно діагностуємо і визначаємо причину зникнення тяги двигуна на Daewoo Sens

У цій статті ми спробуємо розповісти про те, як можна самостійно визначити причину погіршення роботи двигуна Деу Сенс.

як можна самостійно визначити причину погіршення роботи двигуна Деу Сенс.

  • Отже, у нас трапилася проблема, яка полягала в тому, що стали з'являтися пропуски запалювання при роботі двигуна на газі.
  • Крім того, пропала тяга, тому, що при спробі збільшити оберти стало створюватися враження ніби автомобіль хтось ззаду притримує і не дає розігнатися.
  • Потрібно відзначити, що раніше на цьому автомобілі була замінена КПП.
  • До цього стояла коробка від Ланоса корейського виробництва, а потім була встановлена коробка перемикання передач вітчизняного виробництва.
  • Все б нічого, але справа в тому, що датчик колінвала встановлювався на корейській коробці.
  • А на вітчизняній коробці для його установки не виявилося отвору.
  • Тому при установці коробки було просвердлено в ній отвір і додатково встановлений в результаті датчик колінвала.

 при установці коробки було просвердлено в ній отвір і додатково встановлений в результаті датчик коленвала.

  • А чи встановили його правильно, відповісти складно.
  • Тому ми, насамперед, за допомогою комп'ютера провели тест ефективності циліндрів і побачили, що 3 і 2 циліндри провалилися відносно 1 і 4.  

за допомогою комп'ютера провели тест ефективності циліндрів

  • Це може свідчити про забиті форсунки цих циліндрів.
  • Тим більше, що двигун цього авто частіше працює на газі, ніж на бензині.
  • Правда цей тест ми проводили при роботі двигуна на бензині.
  • Після цього провели такий же тест, але при роботі двигуна на газі.
  • Таке дослідження показало, що і ефективність першого циліндра також занижена на холостих обертах.

ефективність першого циліндра також занижена на холостих обертах.

  • Крім того, під навантаженням у цього циліндра двигуна Деу Сенс ефективність ще більше занижена, ніж на 2 і 3.
  • Справедливості заради потрібно відзначити, що і на газі ефективність 2 і 3 циліндрів також бажає бути кращою.
  • Після цього ми перевірили систему запалювання автомобіля.
  • Сама осцилограма на дисплеї комп'ютера здалася нам дещо дивною.

Сама осцилограма на дисплеї комп'ютера здалася нам дещо дивною.

  • Тут нам незрозумілий один періодичний сплеск.
  • І знову якийсь незрозумілий стрибок напруги на другому циліндрі.
  • Так як свічки запалювання нещодавно були встановлені нові, то тоді цілком можливо може бути проблема в високовольтному дроті на другому циліндрі.
  • Можливо він десь вже пробитий.
  • Подальше проведення декількох тестів у різних режимах знову наштовхує на думку, що причина швидше все-таки в тому, що забиті форсунки.
  • Хоча це ще не є остаточним висновком.
  • Тут ми, виявивши пошкодження в патрубку впускного колектора, вирішили провести ще один експеримент.
  • Суть його полягає в тому, що після запуску двигуна ми бризнемо в виявлену дірку трохи карбюраторної аерозолі.

після запуску двигуна ми бризни на виявлену дірку трохи карбюраторною аерозолі.

  • Цей хімічний розчин в результаті потрапить в циліндри і якщо форсунки другого і третього з них дійсно дещо недодають паливної суміші, то їх графіки на комп'ютері трохи піднімуться.

 їх графіки на комп'ютері трохи піднімуться.

  • А графіки 1 і 4 циліндрів можуть навпаки - впасти дещо вниз.
  • Однак цей тест нам нічого істотного не дав.
  • Тоді спробували перевірити баланс форсунок за допомогою манометра, встановивши його на обратку.

спробували перевірити баланс форсунок за допомогою манометра

  • Але цей тест провести нормально не вдалося, оскільки в цьому автомобілі раніше змінювався блок управління і перепрошивався.
  • Так комп'ютер нам показує, що в автомобілі встановлений блок управління типу Мікас 7,6.

комп'ютер нам показує, що в автомобілі встановлений блок типу Мікас 7,6.

  • Але, по автовизначенню нам видає, що насправді тут встановлено «мізки» типу Мікас 10,3.

 насправді тут встановлені «мізки» типу Мікас 10,3.

  • Це при тому, що ми точно знаємо, що в автомобілі стоїть блок Мікас 7,6.
  • А тому при цьому блоці вимкнути конкретну форсунку за допомогою реле паливного насоса можна, а от включити – такої функції не передбачено.
  • Потрібно запускати двигун.
  • Коли ж ми запустили двигун Деу Сенс і почали по черзі вимикати кожну з форсунок, то він починав троїти.
  • Крім того, сканер тут думає, що запалювання виставлено нормальне, проте мототестер видає зовсім інше, те що є насправді.

мототестер видає зовсім інше, те що є насправді.

  • Це говорить про те, що швидше за все прошивка блоку управління раніше була виконана неякісно або з якимись помилками.
  • Нагару на циліндрах ми тут не знайшли, геометрична ступінь стиснення низька і при цьому неправильне запалювання чомусь.
  • Підтвердженням тому є той факт, що комп'ютер показує нам відхилення в роботі датчика детонації.

комп'ютер показує нам відхилення в роботі датчика детонації.

  • А також комп'ютер видає нам несправність і в датчику кисню, хоча такого в комплектації цього автомобіля немає.

нам видає несправність і в датчику кисню, хоча такого в комплектації цього автомобіля немає

  • Мало того, як потім виявилося, датчик детонації тут просто був відключений.

виявилося, датчик детонації тут просто був відключений.

  • І незважаючи на це комп'ютер видавав нам несправність.
  • Тому до блоку управління у нас виникли великі претензії, і ми тепер зрозуміли, що своїми силами тут навряд чи вдасться розібратися.
  • А коли так, то автомобіль в цьому випадку потрібно відправити на діагностику до фахівців, які за допомогою професійного обладнання повинні перевірити в першу чергу коректність роботи датчика управління, а також якість його прошивки.
  • Ну і потім протестувати вже весь двигун, щоб визначити причину втрати його тяги.
  • А нашу розповідь про спробу самостійно діагностувати двигун з метою виявлення причини втрати тяги на Деу Сенс на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Пропала тяга Деу Сенс, забилися форсунки"

Відгуки: 0




Форсунка для ремонту Деу Сенс :

КПП для ремонту Деу Сенс :

Колінвал для ремонту Деу Сенс :

Датчики для ремонту Деу Сенс :

Циліндр для ремонту Деу Сенс :

Свічка запалювання для ремонту Деу Сенс :

Високовольтні дроти для ремонту Деу Сенс :

Патрубки для ремонту Деу Сенс :

Колектор для ремонту Деу Сенс :

Блок управління для ремонту Деу Сенс :

.