• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна передніх амортизаторів Шевроле Епіка

Пересуваючись по дорозі, колеса автомобіля і всі його деталі підвіски безперервно отримують певні поштовхи і удари.

У цей момент авто може підстрибувати, втрачаючи при цьому жорстке зчеплення з дорожнім полотном. Особливо це відчутно під час розгону, гальмування або виконання поворотів.

А це дуже небезпечно, оскільки якщо автомобіль не має тісного контакту з дорожнім покриттям і знаходиться в повітрі, то і управляти їм практично неможливо.

Щоб виключити таку ситуацію і зробити пересування на автотранспортних засобах безпечним і придумані в їх пристрої амортизатори.

Вони згладжують всі коливання, одержувані автомобілем під час його руху, а також забезпечують постійний і жорсткий контакт коліс з поверхнею дороги.

Не секрет, що автомобільна модель південнокорейських виробників Шевроле Епіка позиціонується, як абсолютно нова розробка місцевого дизайнерського центру «GV DAT» з абсолютно новою платформою і призначений в основному для підкорення автомобільного ринку Європи.

У зв'язку з цим її амортизаторам, а точніше їх якості, надано велике значення.

В цьому автомобілі передбачена установка газомасляних амортизаторних пристроїв і неодмінно високої якості.

Самостійно міняємо передні амортизатори Chevrolet Epica

У нашій статті ми спробуємо розповісти про те, як можна самостійно замінити передні амортизатори автомобіля Шевроле Епіка.

як можна самостійно замінити передні амортизатори автомобіля Шевроле Епіка.

  • Для виконання такого виду ремонту добре б мати в гаражі оглядову яму або підйомник в ідеалі.
  • Саме такий є і у нас.
  • Тому піднімаємо автомобіль і знімаємо переднє колесо з того боку, де плануємо заміну.

піднімаємо автомобіль і знімаємо переднє колесо

  • Далі послаблюємо зверху в моторному відсіку під капотом автомобіля центральну гайку стійки амортизатора.

послаблюємо зверху в моторному відсіку під капотом автомобіля центральну гайку стійки амортизатора.

  • А також три гайки кріплення опори цієї стійки.
  • Після цього знову переміщуємося донизу і знімаємо з корпусу стійки провід АВС.

знімаємо з корпусу стійки провід АВС

  • Він кріпиться на звичайних гумових засувках.
  • Потім від'єднуємо гальмівний шланг від стійки.

від'єднуємо гальмівний шланг від стійки.

  • Він тримається на скобі ззаду стійки амортизатора.
  • І тепер можемо відкручувати дві гайки на 17, що утримують стійку внизу.

 можемо відкручувати дві гайки на 17, що утримують стійку внизу.

  • Після цього витягуємо болти і виводимо стійку зі ступичного вузла.

витягуємо болти і виводимо стійку з ступичного сайту.

  • Тепер знову повертаємося в відсік двигуна автомобіля Шевроле Епіка і відкручуємо три гайки опори стійки, які ми на початку відпустили небагато.
  • Притримуємо при цьому саму стійку, потім опускаємо її і виймаємо повністю назовні.

Притримуємо при цьому саму стійку, потім опускаємо її і виймаємо

  • Слід зауважити, що наш автомобіль 2011 року випуску, про що свідчить і відповідна дата, нанесена на опору амортизатора.

наш автомобіль 2011 року випуску

  • А в автомобілі такої ж марки, але 2008 року там опора має іншу форму.
  • Після того, як витягли стійку запам'ятовуємо розташування чашки опори, щоб потім можна було встановити її в те ж положення.
  • Можна нанести свої якісь мітки.
  • І потім за допомогою стяжок стискаємо пружину.  

за допомогою стяжок стискаємо пружину

  • Далі можна відкручувати центральну гайку і приступати до розбирання.
  • Якщо вже довелося виконувати такий вид ремонту і знімати підшипник, то варто промити його потім і змастити добре.

 знімати підшипник, то варто промити його потім і змастити добре.

Далі знімаємо пружину, а також пильовик і відбійник.

  • Відразу перевіряємо їх стан, щоб прийняти рішення: потрібна заміна їх чи ні.
  • Потім беремо нову стійку амортизаторну японської фірми KYB.

беремо нову стійку амортизаторну японської фірми KYB.

  • На цей автомобіль, як правило, встановлюються амортизатори і амортизаторні стійки тільки виробництва компанії Каяба.
  • Ми не стали відступати від цього правила і виписали стійки того ж виробника, VIN-номер яких 339790 і 339791.
  • Перш ніж встановлювати слід нову стійку прокачати.
  • Для цього потрібно накрутити на шток амортизатора гайку і разів п'ять-шість стиснути його до межі і після цього витягнути повністю.

разів п'ять-шість стиснути шток до межі і після цього витягнути повністю.

  • Робиться це у вертикальному положенні стійки.
  • При цьому уважно дивіться на яку сторону призначена стійка, щоб не переплутати при установці.
  • Після прокачування приступаємо до зворотнього збирання стійки.
  • Одягаємо на шток спочатку відбійник.

Одягаємо на шток спочатку відбійник.

  • Потім пильовик, якщо вони в нормальному стані.
  • Далі шайбу одягаємо зверху на пильовик і гніздо для пружини.

шайбу одягаємо зверху на пильовик і гніздо для пружини.

  • Потім встановлюємо пружину амортизаторной стійки Шевроле Епіка.
  • Далі, після того, як почистили підшипник, за допомогою викрутки піддіваємо його кришку по колу, оскільки вона утримується за допомогою невеликих засувок.
  • І, коли вдасться повністю вивести із зачеплення, знімаємо кришку підшипника.

знімаємо кришку підшипника

  • Тут також потрібно все почистити, нанести нове мастило і укласти на місце всі кульки. Відсутні, якщо такі є, доставити і зібрати підшипник.
  • Загальна кількість кульок повинна відповідати числу 48.
  • Кришку при цьому защипуємо знову, придавивши по колу пальцями до характерного клацання.
  • Після цього встановлюємо підшипник на своє місце.
  • Далі перед установкою чашки опори, підкладіть під неї шайбу завтовшки 2-3 мм та по діаметру внутрішнього її гумового кільця.

перед установкою чашки опори, підкладіть під неї шайбу завтовшки 2-3 мм

Це радять робити багато фахівців, оскільки в процесі експлуатації відбійник амортизатора через шайбу, що лежить зверху, пробиває внутрішню гумову частину чашки.

  • Ну і потім зверху встановлюємо опору, на неї шайбу і закручуємо тепер центральну гайку.

 закручуємо тепер центральну гайку

  • При цьому не забуваєте притримувати ключем шестигранник штока амортизатора.
  • А також встановити чашку точно так, як вона стояла до розбирання.
  • Після цього послаблюємо і знімаємо стяжки з пружини.

послаблюємо і знімаємо стяжки з пружини.

  • Далі можемо брати стійку і встановлювати її на автомобіль.
  • Для цього заводимо стійку спочатку вниз, а потім верхній кінець вставляємо в отвір.

заводимо стійку спочатку вниз, а потім верхній кінець вставляємо в отвір.

  • Притримуючи стійку рукою, наживляємо гайку зверху і після цього приступаємо до установки її в ступичний вузол.
  • Перш ніж вставити болти, слід змастити їх антикорозійним змащенням.
  • Потім наживляємо на болти гайки, встановлюємо на місце гальмівний шланг, зафіксувавши при цьому скобою.
  • Далі ставимо також на своє місце провід датчика АВС, після чого отримуємо простір для того, щоб затягнути грунтовно гайки кріплення стійки амортизатора.
  • Потім затягуємо також три гайки опори зверху, а також центральну гайку амортизатора.

 затягуємо також три гайки опори зверху, а також центральну гайку

  • Все, на цьому заміну стійки переднього амортизатора Шевроле Епіка завершено.
  • Точно таким же чином виконується заміна і на іншій стороні.  
  • При цьому уважно перевіряйте наявність кульок в підшипнику, оскільки їх чомусь часто в них не вистачає.
  • А нашу розповідь про заміну стійок передніх амортизаторів Шевроле Епіка закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна передніх амортизаторів Шевроле Епіка"

Відгуки: 0




.