Пересуваючись по дорозі, колеса автомобіля і всі його деталі підвіски безперервно отримують певні поштовхи і удари.
У цей момент авто може підстрибувати, втрачаючи при цьому жорстке зчеплення з дорожнім полотном. Особливо це відчутно під час розгону, гальмування або виконання поворотів.
А це дуже небезпечно, оскільки якщо автомобіль не має тісного контакту з дорожнім покриттям і знаходиться в повітрі, то і управляти їм практично неможливо.
Щоб виключити таку ситуацію і зробити пересування на автотранспортних засобах безпечним і придумані в їх пристрої амортизатори.
Вони згладжують всі коливання, одержувані автомобілем під час його руху, а також забезпечують постійний і жорсткий контакт коліс з поверхнею дороги.
Не секрет, що автомобільна модель південнокорейських виробників Шевроле Епіка позиціонується, як абсолютно нова розробка місцевого дизайнерського центру «GV DAT» з абсолютно новою платформою і призначений в основному для підкорення автомобільного ринку Європи.
У зв'язку з цим її амортизаторам, а точніше їх якості, надано велике значення.
В цьому автомобілі передбачена установка газомасляних амортизаторних пристроїв і неодмінно високої якості.
Самостійно міняємо передні амортизатори Chevrolet Epica
У нашій статті ми спробуємо розповісти про те, як можна самостійно замінити передні амортизатори автомобіля Шевроле Епіка.

- Для виконання такого виду ремонту добре б мати в гаражі оглядову яму або підйомник в ідеалі.
- Саме такий є і у нас.
- Тому піднімаємо автомобіль і знімаємо переднє колесо з того боку, де плануємо заміну.

- Далі послаблюємо зверху в моторному відсіку під капотом автомобіля центральну гайку стійки амортизатора.

- А також три гайки кріплення опори цієї стійки.
- Після цього знову переміщуємося донизу і знімаємо з корпусу стійки провід АВС.

- Він кріпиться на звичайних гумових засувках.
- Потім від'єднуємо гальмівний шланг від стійки.

- Він тримається на скобі ззаду стійки амортизатора.
- І тепер можемо відкручувати дві гайки на 17, що утримують стійку внизу.

- Після цього витягуємо болти і виводимо стійку зі ступичного вузла.

- Тепер знову повертаємося в відсік двигуна автомобіля Шевроле Епіка і відкручуємо три гайки опори стійки, які ми на початку відпустили небагато.
- Притримуємо при цьому саму стійку, потім опускаємо її і виймаємо повністю назовні.

- Слід зауважити, що наш автомобіль 2011 року випуску, про що свідчить і відповідна дата, нанесена на опору амортизатора.

- А в автомобілі такої ж марки, але 2008 року там опора має іншу форму.
- Після того, як витягли стійку запам'ятовуємо розташування чашки опори, щоб потім можна було встановити її в те ж положення.
- Можна нанести свої якісь мітки.
- І потім за допомогою стяжок стискаємо пружину.

- Далі можна відкручувати центральну гайку і приступати до розбирання.
- Якщо вже довелося виконувати такий вид ремонту і знімати підшипник, то варто промити його потім і змастити добре.


- Відразу перевіряємо їх стан, щоб прийняти рішення: потрібна заміна їх чи ні.
- Потім беремо нову стійку амортизаторну японської фірми KYB.

- На цей автомобіль, як правило, встановлюються амортизатори і амортизаторні стійки тільки виробництва компанії Каяба.
- Ми не стали відступати від цього правила і виписали стійки того ж виробника, VIN-номер яких 339790 і 339791.
- Перш ніж встановлювати слід нову стійку прокачати.
- Для цього потрібно накрутити на шток амортизатора гайку і разів п'ять-шість стиснути його до межі і після цього витягнути повністю.

- Робиться це у вертикальному положенні стійки.
- При цьому уважно дивіться на яку сторону призначена стійка, щоб не переплутати при установці.
- Після прокачування приступаємо до зворотнього збирання стійки.
- Одягаємо на шток спочатку відбійник.

- Потім пильовик, якщо вони в нормальному стані.
- Далі шайбу одягаємо зверху на пильовик і гніздо для пружини.

- Потім встановлюємо пружину амортизаторной стійки Шевроле Епіка.
- Далі, після того, як почистили підшипник, за допомогою викрутки піддіваємо його кришку по колу, оскільки вона утримується за допомогою невеликих засувок.
- І, коли вдасться повністю вивести із зачеплення, знімаємо кришку підшипника.

- Тут також потрібно все почистити, нанести нове мастило і укласти на місце всі кульки. Відсутні, якщо такі є, доставити і зібрати підшипник.
- Загальна кількість кульок повинна відповідати числу 48.
- Кришку при цьому защипуємо знову, придавивши по колу пальцями до характерного клацання.
- Після цього встановлюємо підшипник на своє місце.
- Далі перед установкою чашки опори, підкладіть під неї шайбу завтовшки 2-3 мм та по діаметру внутрішнього її гумового кільця.

Це радять робити багато фахівців, оскільки в процесі експлуатації відбійник амортизатора через шайбу, що лежить зверху, пробиває внутрішню гумову частину чашки.
- Ну і потім зверху встановлюємо опору, на неї шайбу і закручуємо тепер центральну гайку.

- При цьому не забуваєте притримувати ключем шестигранник штока амортизатора.
- А також встановити чашку точно так, як вона стояла до розбирання.
- Після цього послаблюємо і знімаємо стяжки з пружини.

- Далі можемо брати стійку і встановлювати її на автомобіль.
- Для цього заводимо стійку спочатку вниз, а потім верхній кінець вставляємо в отвір.

- Притримуючи стійку рукою, наживляємо гайку зверху і після цього приступаємо до установки її в ступичний вузол.
- Перш ніж вставити болти, слід змастити їх антикорозійним змащенням.
- Потім наживляємо на болти гайки, встановлюємо на місце гальмівний шланг, зафіксувавши при цьому скобою.
- Далі ставимо також на своє місце провід датчика АВС, після чого отримуємо простір для того, щоб затягнути грунтовно гайки кріплення стійки амортизатора.
- Потім затягуємо також три гайки опори зверху, а також центральну гайку амортизатора.

- Все, на цьому заміну стійки переднього амортизатора Шевроле Епіка завершено.
- Точно таким же чином виконується заміна і на іншій стороні.
- При цьому уважно перевіряйте наявність кульок в підшипнику, оскільки їх чомусь часто в них не вистачає.
- А нашу розповідь про заміну стійок передніх амортизаторів Шевроле Епіка закінчено.