• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремонт клімат контролю Джилі Емгранд ЕС7

Керівництво однієї з найбільших азіатських виробників автомобілів – Geely Automobile з Китаю в 2006 році прийняв рішення зайняти вільну нішу автомобільних ринків ряду європейських країн компактних, якісних і в той же час недорогих седанів.

І тому після трьох років розробки в 2009 році громадськості була представлена саме така модель марки Emgrand – Джилі Емгранд ЕС7.

Це автомобіль максимальної комплектації, в якому представлені кращі розробки багатьох відомих компаній світу.

Максимальний рівень комплектації передбачає установку на борту системи клімат контролю.

До складу такої системи входять:

- безпосередньо кондиціонер;

- пічка опалення салону;

- повітроводи, шланги та ін. пристрої опалення;

- фільтраційні пристрої;

- ряд спеціальних датчиків;

- блок управління.

Цілком зрозуміло, що така система у багато разів перевищує значення і роботу кондиціонера.

Вона виконує завдання підтримання встановленої температури повітря в салоні автомобіля в автоматичному режимі.

Ремонтуємо своїми руками клімат контроль Geely Emgrand EC7

У цій статті ми розповімо про те, як можна самому відремонтувати клімат контроль на автомобілі Джилі Емгранд ЕС7.

як можна самому відремонтувати клімат контроль на автомобілі Джилі Емгранд ЕС7.

  •  Отже, в нашому автомобілі виникла проблема в роботі системи клімат контролю.
  • ​ Полягала вона в тому, що зникла протяжка вентиляції каналу, в якому встановлений датчик   реєстрації температури повітря салону.
  • Зазвичай він розташований в районі правого коліна водія під горизонтальними отворами.
  •   Цей датчик знаходиться в коробці, від якої відходить гофрована труба, що закінчується білим, в             нашому авто, пластмасовим розтрубом.
  •   А далі… все. Більше нічого немає і нікуди  нічого не йде.
  • Хоча насправді там повинна бути протяжна вентиляція.
  • Це потрібно для того, щоб датчик постійно охолоджувався повітрям, що поступає з салону і міг чітко реагувати на всі зміни температури всередині автомобіля.
  • А так, він ніяк не реагує і показує одне і теж.
  • Про цей недолік конструкції знають всі, починаючи від майстрів СТО офіційних дилерів і закінчуючи виробником авто, але ніхто ніяких заходів вживати не бажає.
  • Тому ми вирішили спробувати виправити все це власними силами.
  • З цією метою взяли пластикову пляшку від поліролі панелей і відрізали невеликий фрагмент верхньої її частини.

взяли пластикову пляшку від поліролі панелей і відрізали невеликий фрагмент верхньої її частини.

  • Всередину її вставили кулер від комп'ютера розміром приблизно 3х3см. 

Всередину її вставили кулер від комп'ютера розміром приблизно 3х3см.

  • Сам фрагмент пляшечки спочатку нагріли феном, щоб надати достатньої м'якості, після чого натягнули її на квадрат кулера.
  • А в горловину цього фрагмента пляшечки вставили силіконову трубочку, посадивши її на силіконовий термоклей.

в горловину цього фрагмента пляшечки вставили силіконову трубочку

  • Для нанесення клею використовували спеціальний пістолет з клеєм.

Для нанесення клею використовували спеціальний пістолет з клеєм.

  • В результаті отримали цікаву конструкцію з непоганими сполуками.

отримали цікаву конструкцію з непоганими сполуками.

  • У зв'язку з тим, що кулер, підключений до напруги силою в 12В занадто шумно працював, нам довелося поставити на його корпус додатково інтегральний стабілізатор типу КРЕН на 5В.

довелося поставити на його корпус додатково інтегральний стабілізатор типу КРЕН

  • В даному випадку – це КІА-7805.
  • В результаті оберти кулера істотно зменшилися, і його робота стала практично безшумною.
  • У будь-якому випадку такої кількості оборотів кулера цілком вистачає для протягання повітря з салону Джилі Емгранд ЕС7.
  • Кінець трубки ми вставимо в згаданий раніше розтруб.

Кінець трубки ми вставимо в згаданий раніше розтруб.

  • Його можна виявити знизу прикрученим під консоллю з магнітолою і самим клімат контролем. Це приблизно на рівні його екрану.
  • Через цю трубочку буде здійснюватися всмоктування повітря з салону автомобіля.
  •   Причому відбуватися це буде безперервно і постійно, що нам і потрібно.
    • Дроти, які відходять від кулера через стабілізатор підключаємо до блоку запобіжників через запобіжник, напруга на якому повинна з'являтися тільки після включення запалювання.
    • Якщо це не врахувати, то в результаті кулер буде працювати постійно.
    • Хтось запитає чому саме до блоку запобіжників здійснюється підключення?
    • Справа в тому, що по іншому це зробити досить проблематично, оскільки розбирати будь-які панелі в автомобілі цієї моделі дуже складно.
    • Далі вставляємо всю цю конструкцію на місце, дроти при необхідності можна закріпити пластмасовими хомутами, і потім перевіряємо роботу датчика.
    • А розповідь про наш ремонт датчика клімат контролю на Джилі Емгранд ЕС7 на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт клімат контролю Джилі Емгранд ЕС7"

Відгуки: 0




.