В момент початку руху двигун автомобіля вимагає більшої кількості паливоповітряної суміші, чим він витрачав на холостих обертах.
І чим більше ви розганяєте авто, тим більше потрібно його агрегату палива.
Коли ж навпаки-починаєте знижувати швидкість або гальмувати, двигун вимагає куди меншій кількості займистої рідини.
Отже, в процесі руху виникає необхідність в регулюванні подачі як повітря, так і палива в камери згоряння силового агрегату будь-якого автомобіля.
Таким регулюванням в автомобілі Джилі СК як раз і керує дросельний вузол.
Функцію своєрідного регулятора в цьому вузлі виконує дросельна заслонка, яка відкривається або прикривається в залежності від кількості необхідного повітря для приготування паливної суміші автомобільного двигуна.
А тому від роботи дроселя, від його стану прямо залежить робота силового агрегату автомобіля.
Це відразу позначається на кількості його обертів, підтримці їх кількості протягом певного проміжку часу і нарешті, на потужності двигуна або його тягловій здатності.
Усуваємо самостійно нестабільність в роботі двигуна Geely CK
З нашої статті ви дізнаєтеся, що потрібно робити в тих випадках, коли двигун починає працювати нестабільно, пропадає тяга зокрема, на Джилі СК.

- Отже, як вже анонсувалося, в нашому двигуні стали пропадати холості оберти, особливо вранці при запуску.
- Але, після того, як виконаємо перегазовку, далі агрегат працює вже нормально.
- Крім того, при переході на третю передачу з підвищеної, особливо під час виконання поворотів, також пропадають оберти і двигун може навіть стихнути.
- І це при тому, що автомобілю лише один рік і він пройшов всього 40 тис. кілометрів.
- У двигуні ніякого ремонту ще не виконувалося, нічого, природно, за цей час ще не замінювалося.
- Іншими словами, ситуація виглядає явно ненормальною.
- У зв'язку з цим ми вирішили зняти дросель і перевірити.
- Для цього потрібно роз'єднати хомут на патрубку повітряного фільтра.

- Після цього від'єднуємо гумовий шланг, що йде від патрубка до колектору, а також знизу відкриваємо засувку і знімаємо повітряний фільтр разом з цим патрубком.


- Потім акуратно знімаємо сам дросель.

- Всередині цей вузол виявився повністю чорним, на його стінах було повно нагару.

- А на знятому датчику холостого ходу Джилі СК виявилося ще більше нагару і всякої грязі.

- Стає очевидним, що при такому нагарі, закоксованності і бруду на дроселі і датчику холостого ходу ніякий двигун нормально працювати не буде.

Тому нам треба все це ретельно промити, почистити, зібрати і встановити назад на місце, після чого двигун повинен працювати знову нормально.
- Це ще раз підтверджує справедливість правила, що потрібно щорічно промивати дросель.
- Такі заходи дозволять забезпечити нормальну роботу двигуна автомобіля і нормальну витрату палива.
- На цьому нашу розповідь про усунення причини зникнення тяги і холостих обертів двигуна Джилі СК закінчено.